LUSCOS Forum > På tur til England

18 Nov. mot Southampton

(1/3) > >>

chief:
Reiser over onsdag 15 nov. og hjem søndag 19.
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Noen andre som har tenkt å reise over til den kampen?


1 4 all and all 4 1

SirOlsen:
Hjemmekamp det eller?

MARCHING ON TOGETHER!

R - R:
Jepp, blir bra. I fjor på bursdagen min (19. november) blei det full pott med den fantastisk fire tre sigeren. I år satsar eg på reprise dagen før[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******

Sonny:
Tenkte på den kampen i går da vi lå under 3-0 i går. Ble med tanken desverre.....

chief:
quote:Originally posted by R - R

Jepp, blir bra. I fjor på bursdagen min (19. november) blei det full pott med den fantastisk fire tre sigeren. I år satsar eg på reprise dagen før[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


Jeg var i Leeds den 19 nov.ifjor. (men ikke i Southampton)Ankom Leeds tidlig på ettermiddagen,og da den ikke var tv sendt sto jeg inne på Leeds United supp.shop i Bond street å hørte på radiosendinga.
På stillinga 3-0 gikk jeg.Var innom Vince og hadde et glass før jeg gikk hjem(The Commercial).Da jeg kom inn på puben var stillinga fremdeles 3-0,og halve 2.omgang var ferdig spilt. vi satt 3-4 stykker og fulgte med på txt tv.uten noe håp om poeng,og plutselig gikk resultat servicen til BBC nærmest amok med 4 kjappe scoringer,helt utrolig.
Det hører også med til historien at Ken Bates var tilstede på St.Marys,men forlot arenaen 1/2 time før slutt på stillinga 3-0. Peter fortalte meg etterpå at han hadde vært temmelig rød i toppen da han forlot stadion. He-He.[V]

Ifjor var Southampton kampen den første av 4 strake seire,så det går jo an å håpe at historien gjentar seg.[:)



1 4 all and all 4 1

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning