Skrevet av Emne: Pressekonferanse  (Lest 13030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Re: Pressekonferanse
« Svar #60 på: Oktober 16, 2006, 20:24:35 »
Hvis valget er melom Graham,Wise,Carver,Hoddle,Robson og de fleste som er i bildet utenom Curbs og Ranieri sier jeg Graham.Jeg vil ha
1.Ranieri
2.Curbs
3.Graham
Med Graham er jeg sikker på at vi da vil få en manager som spillerne får respekt for, og gjør at de vil satse hardt. Graham er steinhard og en som vil rette opp forsvaret(vi lekker jo som en sil).Graham har hatt meget stor suksess i England.Om Leeds spiller møkkakjedelig og vinner så foretrekker jeg det fremfor å prøve å spille morsomt som vi ikke lykkes med uansett.Spør en Arsenalfan om det var morsomt å vinne titler.Et minus er at han har vært utenfor manageryrket i et par år nå



Einar

Re: Pressekonferanse
« Svar #61 på: Oktober 16, 2006, 20:34:59 »
Hvorfor tror dere det er manager som skal annonseres?
Kanskje man nøyer seg med å fremføre lagoppstillingen...

Einar, som har lært seg at fallhøyden fort kan være stor etter forventningene til slike seanser...
 

Karl Hot Shot

Re: Pressekonferanse
« Svar #62 på: Oktober 16, 2006, 20:48:35 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men det forundrer meg ikke om denne bonusen bare gjelder det å signere for en annen Premier League klubb. En CCC klubb faller vel utenfor der
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Alan Curbishley er ikke "fri" til å signere kontrakt med ny klubb før 2. november (fordi han da vil motta en bonus på £1 mill for å ha holdt Charlton Athletic i Premier League). Dersom det kommer en ansettelse denne uka, blir det altså ikke Curbishley (hvis det ikke fins en åpning i kontrakten hans som gjør at Curbishley kan skrive en foreløpig kontrakt med ny klubb før 2. november). Jeg tipper Ken Bates har tatt seg en prat med en av gamlekompisene sine, Ranieri eller Graham.





Du lurer på hvor jeg har opplysningen om en bonus på £1 mill til Curbishley utbetalt 2. november 2006? Jeg fant ikke den siste artikkelen som stod i papirutgaven til alltid like "pålitelige" The Sun. Men i den vedlagte linken fra februar 2006 er bonussummen på £1 mill nevnt i forbindelse med at Curbishley var kandidat til Englandsjobben:

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2006070001-2006070276,00.html
 

rd1

Re: Pressekonferanse
« Svar #63 på: Oktober 16, 2006, 20:56:25 »
Har dere ikke lest TV2 tekst tv?? der står det at kjerringa til Roman A. vil skilles og krever 50% av formuen... over 100 milliarder.

Jeg tipper Bates har snakket med henne og hun kjøper superleeds for å knuse Romans Chelski.

En herlig teori[:)]

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Oktober 16, 2006, 20:56:51 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

Sten

Re: Pressekonferanse
« Svar #64 på: Oktober 16, 2006, 21:05:33 »
"I will divorce you and give all the money to Leeds, and not only that but Kenny Bates is my new loverboy, so there!"

/russisk aksent

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Pressekonferanse
« Svar #65 på: Oktober 16, 2006, 21:11:38 »
Kanskje annonserer de salg av Healy og Blake...det er jo brillefint for oss i så fall![V]

quote:
Originally posted by Einar

Hvorfor tror dere det er manager som skal annonseres?
Kanskje man nøyer seg med å fremføre lagoppstillingen...

Einar, som har lært seg at fallhøyden fort kan være stor etter forventningene til slike seanser...

Yeboahs vitne

Jon R

Re: Pressekonferanse
« Svar #66 på: Oktober 16, 2006, 21:11:44 »
quote:
Originally posted by Sten

"I will divorce you and give all the money to Leeds, and not only that but Kenny Bates is my new loverboy, so there!"

/russisk aksent

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)



Utrolig utvikling og noe som gir grunn til ny optimisme. Hvor har du dette fra? [:p]

Jon R.
Jon R.

Einar

Re: Pressekonferanse
« Svar #67 på: Oktober 16, 2006, 21:16:59 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sten

"I will divorce you and give all the money to Leeds, and not only that but Kenny Bates is my new loverboy, so there!"

/russisk aksent

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)



Utrolig utvikling og noe som gir grunn til ny optimisme. Hvor har du dette fra? [:p]

Jon R.



Ble nevnt bl.a. på P4 i dag tidlig. Skal visst være 140 milliarder (i norske dukater) som skal fordeles ved en evt. skillsmisse. Med et vanlig krav om 50% skulle jo dette være en sum som kanskje kunne holde oss unna League One i alle fall [:D]
 

Einar

Re: Pressekonferanse
« Svar #68 på: Oktober 16, 2006, 21:19:00 »
Leeds-vinklingen har dog Sten tilført for egen tasting...
 

R - R

Re: Pressekonferanse
« Svar #69 på: Oktober 16, 2006, 21:34:47 »
quote:
Originally posted by billythedog

Paul Hart er nå ledig......



Viss Paul Hart skulle vere aktuell for ei rolle i klubben, så må det vere i samanheng med ungdomsarbeidet, og ikkje i ei managerrolle...

Ein blir jo veldig nysgjerrig på kva pressekonferansen skal handle om. Det er nærliggande å tru at det er om ny manager, men samstundes så kan det like godt handle om eit eller anna merkeleg Bates har funne på. Han likar å skape blest om saker og ting, så... kem veit.

Eg har forøvrig ikkje lest noko om denne pressekonferansen? Berre på radio den har blitt annonsert?


- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Pressekonferanse
« Svar #70 på: Oktober 16, 2006, 22:16:32 »
"apparently there is a unveiling at the pressconference tuesday,who knows what they will announce?"

Dette er det beste jeg kan sitere programmlederen på Radio Yorkshire.
Sier bare det jeg har hørt.
Det kan jo være spekulasjoner men hørtes spennende ut
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

SirOlsen

Re: Pressekonferanse
« Svar #71 på: Oktober 16, 2006, 23:43:14 »
Jepp, dette kan bli spennende karer... men jeg tør ikke være for optimistisk, for der kan vi like fort få oss en "smell i fleisen", som en godnyhet.. Men selvfølgelig, ingenting er mere velkomment enn noen "glad-nyheter" fra Elland Road! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Killa

Re: Pressekonferanse
« Svar #72 på: Oktober 17, 2006, 01:10:39 »
Denna topic'en er så full av deilig beksvart galgenhumor, og det er vel det som gjør at vi trofaste Leeds'ere i det hele tatt overlever i disse tider...Følgelig må også jeg (i mitt aller første innlegg på dette forum)komme med mitt forhåndstips til hva denne annonserte pressekonferansen kommer til å handle om:
Nemlig det at "stutt-tjukken" Thomas Brolin gjør comeback i Leeds-trøya!
 
Det er nettopp denne nyheten som ville gjøre tragedien komplett...
Eller har dere noen "bedre" forslag folkens?

Peter7

Re: Pressekonferanse
« Svar #73 på: Oktober 17, 2006, 03:04:37 »
3xMichael kommer tilbake:

Ricketts, Duberry, Bridges.

+ Jackson som manager?

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Pressekonferanse
« Svar #74 på: Oktober 17, 2006, 05:24:35 »
Haha!
Jeg hadde ledd meg skakk ihjel om de hadde kommet drassende med Thomas Brolin på pressekonferansen! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Milou

Re: Pressekonferanse
« Svar #75 på: Oktober 17, 2006, 05:35:53 »
Thomas Brolin som ny manager? [:0]

raggen

Re: Pressekonferanse
« Svar #76 på: Oktober 17, 2006, 06:59:47 »
venter også med å sprette champagnen før i morgen.. tenker alltid noe stort men blir som regel skuffet.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Pål Einar

Re: Pressekonferanse
« Svar #77 på: Oktober 17, 2006, 14:38:19 »
Jeg tror de vil annonsere at Paul Butler trekker seg som kaptein.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Ferre

Re: Pressekonferanse
« Svar #78 på: Oktober 17, 2006, 16:20:50 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

Jeg tror de vil annonsere at Paul Butler trekker seg som kaptein.


- Only users loose drugs





Ser sånn ut ja. Ingen dårlig nyhet det, men jeg hadde håpet på en litt større nyhet! Vi får bare vente i spenning.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Pressekonferanse
« Svar #79 på: Oktober 17, 2006, 17:56:43 »
Ser ut som Paul Butler er ferdig som kaptein ja, og at det er overraskelsen for i kveld.

For det første, syns jeg det er riktig å strippe han for kapteinsbåndet. Likevel, det er ikke en så stor forandring som det jeg skulle ønske ble annonsert og på langt nær ikke så positiv!

Hadde håpet på ett av følgende
- ny manager
- Bates selger klubben
- noen investerer mange penger
Men det er selvsagt for mye å be om...

Proud to be LEEDS!
« Siste redigering: Oktober 17, 2006, 17:56:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Lids

Re: Pressekonferanse
« Svar #80 på: Oktober 17, 2006, 18:11:31 »
Noen som vet når pressekonferansen holdes?

Thomas
Thomas

Lars E

Re: Pressekonferanse
« Svar #81 på: Oktober 17, 2006, 18:13:08 »
Butler ferdig som kaptein ja, kan stemme det.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Re: Pressekonferanse
« Svar #82 på: Oktober 17, 2006, 18:34:21 »
Kjem ikkje som noko bombe at Butler trekk seg som kaptein på noverande tidspunkt. Ser ingen umiddelbar kandidat t å ta over, men gla Butler ikkje kan "fredast" frå benken lengre.

lojosang

Re: Pressekonferanse
« Svar #83 på: Oktober 17, 2006, 18:51:57 »
Kelly må vel være det naturlige valget som ny kaptein?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Lids

Re: Pressekonferanse
« Svar #84 på: Oktober 17, 2006, 18:54:52 »
Huff, håper du tar feil - lojo. Derry må være riktig mann.

Thomas
Thomas

pale

Re: Pressekonferanse
« Svar #85 på: Oktober 17, 2006, 19:00:36 »
Hva har skjedd?
Er dette spekulasjoner eller er den store nyheten at Butler trekker seg/blir sparket som kaptein?

I så fall så er det nok engang storm i vannglass før en pressekonferanse.

Pål

Per-Stian

Re: Pressekonferanse
« Svar #86 på: Oktober 17, 2006, 19:01:55 »
Kelly, som visekaptein under Butler-regimet, e sjølvsagt ein kandidat. Men desse verva va under Blackwell, og d må vere lov å tenke nytt i klubben vår. Eg klarar ikkje kome opp me noko fullgodt alternativ, men ein Derry i form vil sjølvsagt vere ein fin kandidat. Cresswell verkar å ha god innstilling også, så kanskje han kan "bære" klubben mot nye høgder?

MrK

Re: Pressekonferanse
« Svar #87 på: Oktober 17, 2006, 19:15:27 »
kunne like gjerne sendt ut en pressemelding - dette er knapt nok verdt oppmøte. Stakkars journalister!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

R - R

Re: Pressekonferanse
« Svar #88 på: Oktober 17, 2006, 19:35:28 »
Øhm, antek dette berre er spekulasjonar på dette tidspunkt, sidan eg ikkje ser nyheitsoppslag om det? Personleg synst eg det ville vore rart om dei innkalla til pressekonferanse om kapteinsbindet...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

asLeeds

Re: Pressekonferanse
« Svar #89 på: Oktober 17, 2006, 21:08:09 »
har nyheten komt????????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES