LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Til managerkyndige på forumet

(1/9) > >>

Dennis:
Opp igjennom den korte stunda jeg har vært medlem på forumet, har bla Veteranen (m.fl) glimtet til med eksellente beskrivelser og managere på balløya. Det er utrolig artig når det kommer opp med merittene, og enda mer imponerende psyken, til managere nedover i divisjonene.

Jeg lurer derfor på følgende...

Hvilken manager passer oss best utifra disse problemstillingene? Jeg prøver å sette spørsmål som er aktuelle i dagens Leeds.

Hvilken manager passer best til...
- å hente billige, geniale spillere\tiltrekke store navn?
- å takle egoister\virke samlende på laget?
- å skaffe publikum ved hjelp av seiere og gjerne godt spill?
- å motivere laget til innsats?
- å satse på unggutta? (Ettersom vi er blakke)
- å få LEEDS UNITED til The Premiership?

Proud to be LEEDS!

Karl Hot Shot:
Det må jo bli David O'Leary, det. De engelske supporterne har jo stemt over hvilken manager man ønsker, og resultatlista (med de som fikk flest stemmer) ble som følger:

1. Alan Curbishley
2. David O'Leary
3. Claudio Ranieri

Kan dette bety at de engelske supporterne har et mer tilgivende sinnelag ift David O'Leary enn de norske? Jeg har jo tidligere reservert meg mot David O'Leary, siden jeg har fått en følelse (ved relativt hyppige besøk på Elland Road) av at mange mener O'Leary var delansvarlig for det økonomiske uføret som vi har opplevd. Men nå ser det ut til at mange engelske supportere mener at det bør være duket for O'Leary igjen.

Jon R:
Jeg er en av dem som mener det er feil å gi DOL skylda for den uvettige pengebruken. En manager kan umulig ha ansvaret for at budsjettet går i balanse. Det var andre dumheter DOL må ta ansvaret for i slutten av sin regjeringstid. Det er viktig å huske på at mannen var ung og at han forhåpentligvis har lært av sine feil. Slik situasjonen har utviklet seg vil ihvertfall jeg ønske DOL tilbake når som helst. Tror dette ville skape ny entusiasme i klubben, noe vi sårt trenger. [:)]

Jon R.

Lids:
Jeg tar med glede DOL tilbake, men håper fortsatt på Ranieri - han er mitt førstevalg.

Thomas

Ferre:
Tar gjerne DOL tilbake jeg også, men det virker vel usannsynelig at det er han som blir den nye manageren. Det er mange Leeds supportere som hater O'Leary, og jeg tror en ansettelse av han ville skapt sterke reaksjoner.

Håper, som Lids, på Ranieri. Krysser fingrene...

-WE'LL BE BACK-

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning