Skrevet av Emne: Leeds - Leicester  (Lest 27171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Oggy

Re: Leeds - Leicester
« Svar #240 på: Oktober 18, 2006, 04:48:21 »
0 poeng hjemme mot "selveste" Stoke og Leicester
tyder bare på at dette blir en kamp om å overleve,
eller å få inn en manager som kan gi oss det løftet
vi skriker etter nå [V]
Oggy

h.b

  • Gjest
Re: Leeds - Leicester
« Svar #241 på: Oktober 18, 2006, 04:50:14 »
Bates kom deg vekk fra Leeds før jeg skyter deg når jeg kommer til Leeds



Tom S

Re: Leeds - Leicester
« Svar #242 på: Oktober 18, 2006, 04:50:25 »
Borte mot Luton på lørdan - det må gi full pott!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

Re: Leeds - Leicester
« Svar #243 på: Oktober 18, 2006, 04:50:39 »
TRIST SOM FAEN .GOD NATT
 

DOFFER

Re: Leeds - Leicester
« Svar #244 på: Oktober 18, 2006, 04:51:26 »
UTTER RUBBISH!!!

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lars E

Re: Leeds - Leicester
« Svar #245 på: Oktober 18, 2006, 04:55:33 »
Faen, deprimert nå. Tror jeg får gå å ta meg en lang dusj.. Spyle vekk all Leeds-negativiteten.

Forever Leeds

Forever Leeds

trosetti

Re: Leeds - Leicester
« Svar #246 på: Oktober 18, 2006, 04:58:03 »
Etter dette er det bare å legge seg.. Orker ikke se mer fotball. Selv ikke 5 mål i Real-kampen frister. Forferdelig trist.

Det laget vi har nå, er laget som skulle ha spilt oss opp til CCC, ikke opp til PL. Til det trenger vi et helt nytt lag..

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

raggen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #247 på: Oktober 18, 2006, 05:28:58 »
NÃ… MÃ… alle varsellamper blinke på elland road slik at tom Bates kan se dem gjennom de tykke brilleglassene sinee. Her må noe gjøres og det NÃ…

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Leicester
« Svar #248 på: Oktober 18, 2006, 05:39:30 »
Da har man sett gjennom førsteomgangen... etter å  ha lest gjennom kamptråden var jo alle varsellamper ute, så førsta halvtimen var jo nesten en opptur...
Vi hadde initiativet, mange nesten-tilløp osv...

Men mål imot taklet vi ikke.. [V]

Kanskje hadde det begynt før også, at Leicester stod høyere taklet vi ikke. L'ter kom på overganger, vi begynte flere og flere håpløse tversover som ble snappet... En del av de gule, som mot Cressy, kunne dommeren spart seg!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Re: Leeds - Leicester
« Svar #249 på: Oktober 18, 2006, 06:05:54 »
Har sett 70 minutter av kampen nå.

Ett ord: ELENDIG!

Planløst i alle spillets faser.


Sheridan

Re: Leeds - Leicester
« Svar #250 på: Oktober 18, 2006, 06:08:50 »
PS: Leicester var nærmere 2, 3 og 4-0 enn vi redusering i 1 omgang.
Det sier vel alt. For ett talentløst lag.
Eneste som kan gis kreditt for god innsats er Gary Kelly.
Vi glipper grusomt i forsvaret. Butler (tidenes dårligste Leeds kaptein) peker og gestikulerer hele forbanna tiden, men han burde heller konsentrere seg om å selv plassere seg riktig....all-time low dette for min del som Leeds fan....og det irriterer og svir noe så inni helvete - god natt

« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 06:18:34 av Sheridan »

Bites Yer Legs

Re: Leeds - Leicester
« Svar #251 på: Oktober 18, 2006, 06:17:41 »
forferdelig dårlig ja. men merker at leeds blir betraktlig bedre når blake kommer inn. skandale at han ikkje spiller mer. johnson virker bra.
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Re: Leeds - Leicester
« Svar #252 på: Oktober 18, 2006, 06:24:57 »
Vi skaper ingenting, spissene våre er helt inkompente! Blake MÃ… starte neste kamp, han er den eneste med teknikk nok til å motta ballen feilvendt og faktisk holde ballen i laget. Ingenting stemmer i vårt offensive spill: løpene er dårlig og vi treffer på 1 av 10 pasninger.

Bakover er det usikkert som vanlig, Leicester får masse rom og skaper flust med sjanser.

Midtbanen kriger bra, men som sagt er det alt for upresist. Kreativitet? Hva er det? Positivt var Johnson. Virker som en spennende spillertype, men syns han valgt å gå for mye inn i banen enn å komme rundt på kanten å legge inn.

En ting skal gutta ha skryt for: innsatsen. Ellers er det lite positivt.

EDIT: Slo av TV-en etter 2-0 målet, så kan ikke si noe om de siste minuttene.

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 06:28:41 av Ferre »

SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #253 på: Oktober 18, 2006, 06:31:08 »
Faen skjæra i heide hælvette!!!!

Dette er så forbanna tragisk!... Er det virkelig mulig at vi er så dårlige?!!!!! 2 FORBANNADE TAP PÃ… HJEMMEBANE PÃ… 3 FORBANNADE DAGER IMELLOM!...

SKAM DERE LEEDS!... SKAM DERE!!!!!!! * grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr * [:(!][V]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 06:31:53 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds - Leicester
« Svar #254 på: Oktober 18, 2006, 06:36:43 »
Det var faktisk bedre med Blackwell...

-WE'LL BE BACK-

Giske

Re: Leeds - Leicester
« Svar #255 på: Oktober 18, 2006, 06:42:47 »
Tragisk!!! Jeg foreslår at vi tar i fra dem de hvite Leedsdraktene! De har ikke fortjent å bære dem! vi gir dem noen rosa drakter som de kan bruke istedet! nå er jeg litt sur!

SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #256 på: Oktober 18, 2006, 06:49:40 »
Gi hele gjengen klovnedrakter!.. de fortjener fanken ikke bedre når de fører en sånn skam over drakt, lag og tradisjoner som det de gjør om dagen!.. dette er så ufattelig trist..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

Re: Leeds - Leicester
« Svar #257 på: Oktober 18, 2006, 06:56:26 »
Jeg synes faktisk det var en liten bedring fra Stoke-kampen (eller kanskje vi bare møtte et dårligere lag). Leeds hadde vel én tidlig sjanse, Cresswell var det vel som skulle gjøre det fint og hælsparke ballen inn - et vanlig skudd hadde nok vært mer effektivt. I størstedelen av kampen greier ikke Leeds å spille seg frem til målsjanser, noe som jo er nødvendig for å lage mål. Så får vi noen drittmål imot igjen, da selvsagt - markeringssvikt på det første. Leeds ble ikke noe dårligere av at Kilgallon ble utvist - snarere motsatt. Da Blake kom inn skjedde det noe fremover, han er vel en av de få som har teknikk til å spille i angrep på den måten Leeds prøver å spille - og scoret jo nesten (eller var det mål?). Foxe som kom inn i forsvaret gjorde ingen feil, såvidt jeg kunne se. Siste målet til Leicester var på Butlers side, som nok var helt feilplassert her. Han reparerer noe med målet, men overbeviser ikke. Uttrykket hans etter scoringen sier vel sitt. På den positive siden jobber Douglas utrettelig, Johnson er et friskt pust, Kelly solid som vanlig og Blake og Foxe er allerede nevnt. Ellers er det jevnt grått, dessverre. Kontrasten til CL-kampene på nabokanalene er slående. Her må noe skje ...

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #258 på: Oktober 18, 2006, 07:06:04 »
quote:
Originally posted by Peter7

Jeg synes faktisk det var en liten bedring fra Stoke-kampen (eller kanskje vi bare møtte et dårligere lag). Leeds hadde vel én tidlig sjanse, Cresswell var det vel som skulle gjøre det fint og hælsparke ballen inn - et vanlig skudd hadde nok vært mer effektivt. I størstedelen av kampen greier ikke Leeds å spille seg frem til målsjanser, noe som jo er nødvendig for å lage mål. Så får vi noen drittmål imot igjen, da selvsagt - markeringssvikt på det første. Leeds ble ikke noe dårligere av at Kilgallon ble utvist - snarere motsatt. Da Blake kom inn skjedde det noe fremover, han er vel en av de få som har teknikk til å spille i angrep på den måten Leeds prøver å spille - og scoret jo nesten (eller var det mål?). Foxe som kom inn i forsvaret gjorde ingen feil, såvidt jeg kunne se. Siste målet til Leicester var på Butlers side, som nok var helt feilplassert her. Han reparerer noe med målet, men overbeviser ikke. Uttrykket hans etter scoringen sier vel sitt. På den positive siden jobber Douglas utrettelig, Johnson er et friskt pust, Kelly solid som vanlig og Blake og Foxe er allerede nevnt. Ellers er det jevnt grått, dessverre. Kontrasten til CL-kampene på nabokanalene er slående. Her må noe skje ...

***
Bring Duberry Back!


Joda, det var vel noe bedring, men like fullt tapte vi.. enten det var mot et bedre eller dårligere lag.. det skal være usagt.. For å pirke, så var det Healy som tok det hælsparket.

Så klart, det er alltids noe positivt å trekke frem, og du har jo forsåvidt alt nevnt det som er av positivt fra kampen, så det blir smør på flesk for meg å også nevne det..

Allikevel, så er dette skremmende.. vi tapte kampen idag og.. det kommer vi ikek bort ifra..

Men det var en noe ivrig dommer til å gi kort idag synes jeg..

En annen ting jeg synes er veldig graverende å se på ved Leeds, er det evinnelige tilbakespillet.. som igjen gir motstanderne muligheten til å komme over og ta over. Og en feilpasning da, så er det kjørt.. tidlig i kampen var det en av crossballene til Derry som ikke nådde frem og Leicester kom i full fart.. dette ser vi desverre så alt for ofte..

Men noe skjedde fremme idag etter Blake kom inn ja.. Og det ene målet vi fikk var jo ikke vondt å se på, for å si det på den måten [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds - Leicester
« Svar #259 på: Oktober 18, 2006, 07:10:39 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Joda, det var vel noe bedring, men like fullt tapte vi.. enten det var mot et bedre eller dårligere lag.. det skal være usagt.. For å pirke, så var det Healy som tok det hælsparket.

Så klart, det er alltids noe positivt å trekke frem, og du har jo forsåvidt alt nevnt det som er av positivt fra kampen, så det blir smør på flesk for meg å også nevne det..

Allikevel, så er dette skremmende.. vi tapte kampen idag og.. det kommer vi ikek bort ifra..

Men det var en noe ivrig dommer til å gi kort idag synes jeg..

En annen ting jeg synes er veldig graverende å se på ved Leeds, er det evinnelige tilbakespillet.. som igjen gir motstanderne muligheten til å komme over og ta over. Og en feilpasning da, så er det kjørt.. tidlig i kampen var det en av crossballene til Derry som ikke nådde frem og Leicester kom i full fart.. dette ser vi desverre så alt for ofte..

Men noe skjedde fremme idag etter Blake kom inn ja.. Og det ene målet vi fikk var jo ikke vondt å se på, for å si det på den måten [;)]

MARCHING ON TOGETHER!



For å pirke så var det faktisk Cresswell...[:p]

Måtte bare [:)]

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 07:11:25 av Ferre »

Peter7

Re: Leeds - Leicester
« Svar #260 på: Oktober 18, 2006, 07:16:19 »
Kommentatoren trodde også det var Healy, så herr Olsen er unnskyldt ...

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #261 på: Oktober 18, 2006, 07:27:43 »
Men fanken?... er da helt overbevist om at det var Healy jeg så på reprisen ass!


MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #262 på: Oktober 18, 2006, 08:12:12 »
Frå ein som såg kampen på ER, så er det første eg vil sei at eg faktisk er i litt positivt humør. Dette fordi eg såg den tragiske kampen mot Stoke, og at dette var mykje betre. Det skorta på mange ting, men i høve til på laurdag, så var det fleire spelarar som tråkka til og sto på litt i dag.

quote:
Originally posted by Mats-

Siste rapporter er at tilskuerne begynner å gå litt mot laget. De krever resultat med en gang.

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats



Eg synst eigentleg publikum i dag var ganske positive. Sjølvsagt, det finst mange utålmodige sjeler, og folk er misfornøgde, men alt i alt så synst eg publikum sto bak laget og prøvde å heie dei fram.

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg vedder 100 kroner på at vi får minst et rødt kort idag.



Ja, du fekk uheldigvis rett. Trur det var greit nok og, sjølv om i forbifarten er litt usikker på om Killa sitt første gule var riktig. Elles var dommaren til tider hårreisande, og 'you're not fit to referee' passa veldig godt...

quote:
Originally posted by Sleivind

Folk klager på Butler, men Killa har ikke akkurat vært bra i det siste han heller, og det hjelper ikke på inntrykket at han får rødt kort......



Killa har ingen lett jobb der bak med stasjonære Butler ved si side. Killa må ta alle løp i bakrom, då Butler ofte støtar opp og ikkje kjem sigrande ut av duellen. Dette var gjennomgangstonen i mange av tilfella. Butler, med sin størrelse og mangel på fart, har ei oppgåve - vinne duellar. Når han ikkje ein gang klarer det, så bør vegen vere veldig kort ut av laget. Synst Butler virkar utruleg svak, og dette virkar svekkande på Killa og heile forsvaret. Med fjonballen Crainey på venstrekanten, så blir ikkje det akkurat betre.

quote:
Originally posted by jokern

Leicester redder på streken....... faen!!



Eventuelt tok dommaren ein Carroll, og unngjekk å gi Leeds mål i ein situasjon alle kunne sjå Leicester spelaren sto langt inni målet når han heada ut. På det tidspunkt var jo det 1-0 og. Vi som sto bak mål såg det veldig klart at var mål, og jubla som galne. Utruleg frustrerande. Ikkje lenge etter blei jo det 2-0 og. Eg sto faktisk og tenkte litt før innlegget i forkant av 'målet' at no burde eg ta fram kamera og filme, fordi eg trur det blir mål. Følelsen viste seg jo å vere riktig, men eg rakk ikkje ta fram kamera.

quote:
Originally posted by jokern

89 min nå..4 min tillegg


Det sjuke er at i andre omgang blei det tillagt fire minutt, medan i første omgang blei det berre tillagt to minutt. Dette til trass for at ein Leicester spelar låg nede i sikkert tre minutt, i tillegg til eit spelarbytte og enkelte småsituasjonar som dreg tid!!! Ein kan til tider setje store spørsmålteikn ved kvaliteten ved dommarstanden...

quote:
Originally posted by bite yer legs

forferdelig dårlig ja. men merker at leeds blir betraktlig bedre når blake kommer inn. skandale at han ikkje spiller mer. johnson virker bra.



Dette er ikkje alltid tilfelle. I dag fungerte det når Blake kom innpå. Han har eit heilt anna driv og teknikk enn mange av spelarane, og er bra på gode dagar. I dag kom han inn når Leeds pressa litt oppover, og kom til sin rett. Mot Stoke på laurdag var han minst like dårleg som Healy som gjekk av.

Elles er eg heilt einig i det med Johnson. Synst absolutt han gjorde ein grei kamp, og bør definitivt satast på framfor Lewis. Det var første kampen hans, på ein heilt ny stadion og med heilt nye lagkameratar som han har trent ein gang eller to med. Likevel viste han fleire fine takter, og virka å vere veldig sugen på å vise seg fram. Blei litt overivrig til tider, spesielt i første omgang, og rota vekk ballen på litt tåpeleg vis. Men i andre omgang synst eg han kom fint frå det. Håpar vi får låne han lenger enn ein månad.

quote:
Originally posted by Ferre

Vi skaper ingenting, spissene våre er helt inkompente! Blake MÃ… starte neste kamp, han er den eneste med teknikk nok til å motta ballen feilvendt og faktisk holde ballen i laget. Ingenting stemmer i vårt offensive spill: løpene er dårlig og vi treffer på 1 av 10 pasninger.

Bakover er det usikkert som vanlig, Leicester får masse rom og skaper flust med sjanser.

Midtbanen kriger bra, men som sagt er det alt for upresist. Kreativitet? Hva er det? Positivt var Johnson. Virker som en spennende spillertype, men syns han valgt å gå for mye inn i banen enn å komme rundt på kanten å legge inn.

En ting skal gutta ha skryt for: innsatsen. Ellers er det lite positivt.
-WE'LL BE BACK-



Eg synst du tek feil på eit par punkt. For å byrje bakfrå synst eg Leeds virka veldig usikre. Som sagt litt tidlegare meinar eg Butler sitt svake spel fører til at Killa hamnar i problem pga han. Derfor meiner eg det er viktig å få fekk Butler. Han lukkast ikkje med det han gjer best, duellspelet. Når han ikkje vinn haueduellane, og ikkje klarer å støyte mann mot mann, så blir det enorme rom for spelarar som kjem rundt han. Desse må Killa plukke opp, som gjer at han hamnar til stadigheit i farlege duellar. Ein kan jo nemne duellen som førte til førstemålet til Stoke på laurdag, og duellen der han blei utvist i dag. Elles så er jo Crainey ein bevist fjonball, og bør ut. Alt er eigentleg betre. Han vel ofte dårlege løysingar, og virkar usikker med ballen. Slår dårlege og lite målretta pasningar oppover, og plasseringsspelet hans er eit stykke for seg sjølv. På høgrebacken synst eg Kelly ruvar. Han spelte til tide veldig bra, og er verkeleg Mr. Leeds. Har fått enormt stor respekt for den fyren, og publikum set og veldig stor pris på han. 'There's only one Gary Kelly' blei det sunge fleire gangar i dag. Har mellom anna ein flott video der han spring tilbake etter ein corner, og ryddar opp i stor stil.

På midten er det så som så. Douglas har begrensa kvalitetar, men det han har er uthald og vilje. Det kjem ein ganske langt med på dette nivået. Han hadde mange fine inngripenar, og skal ha ros for innsats. Derry skuffar veldig. Han er ikkje seg sjølv, og bør ut av laget. Skulle gjerne sett Nicholls sentralt med han, men viss Westy finn formen er han eit betre alternativ enn Derry. Som Douglas, er han og ein spelar med begrensa kvalitetar. Hans styrke er heilt klart duellspel og stå-på-vilje. Når det ikkje fungerar, slik det har vore denne sesongen, så er Derry elendig. Og heller ikkje dag fekk han vist noko. No har eg sett han mot Stoke og Leicester, og på bakgrunn av det så bør han ut. På venstrekanten var Adam Johnson eit friskt pust. Sats på han, og forleng kontrakten! Er veldig spent på å sjå meir av han når han har blitt litt betre kjent med laget. Ian Morris på høgrekanten har og innsats, men får ikkje stort til. Veldig symptomatisk med resten av laget eigentleg.

Spissane våre lider på bakgrunn av manglande støtte lenger bak. Vi skal i utgangspunktet ha bra spissar, men det kjem ikkje godt fram. Men eg er ueinig med deg Ferre at det er på topp problemet vårt ligg. Ja, det ligg der og, men eg trur det kjem av manglande midtbane. Vi manglar kreativitet; vi manglar den gode pasningsfoten. I dag fekk vi inn det som kan vere ein lovande venstrekant. No manglar vi høgrekanten. Trur ikkje Moore vil vere løysinga der. Heller ikkje Stone.

Konklusjonen er eigentleg klokkeklar: Vi treng å styrke forsvaret, og vi treng å styrke midtbana. To bak, og to på midten. Om vi får tak i ein god spiss seier ikkje eg nei takk til det, men min teori er at problema kjem lenger bak på bana. Ein ting hadde vore om det var som forrige sesong, då vi var ganske gode bakover, men ikkje putta så mange mål. I år er begge område eit problem. Vi slepp inn mange mål, og vi scorar endå mindre.

Som sagt litt lenger bak, så synst eg publikum var gode i dag. Det var ein del sang, og ikkje så mange negative ytringar. Trur det kjem av at spelarane i langt større grad prøvde i dag. Langt større vilje, og dei ville verkeleg heve seg frå laurdagen. Det er sjølvsagt ein stor del frustrasjon blant publikum, men samstundes så er det og stor vilje til å støtte opp om laget. Mange er misfornøgde med managersituasjonen, og elles ser dei det same som oss: vi lek mål, og vi manglar eit offensivt spel.

Edit: Unnskyld litt dårleg språk, men det var raska saman fort og gale...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 08:15:59 av R - R »
- Rune

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #263 på: Oktober 18, 2006, 08:24:35 »
Ps, om det er av interesse, kan eg sikkert legge ut nokre av dei videoane eg tok opp i løpet av kampen. Har mellom anna målet til Butler, samt Mr. Leeds si opprydding etter ein corner.

I så fall vil eg trenge litt hjelp med kva sider eg ska bruke. For dei med litt bestialske interesser har eg og litt frå Stoke-kampen, mellom anna frisparkmålet til Hendrie, som var ei perle.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Pål Einar

Re: Leeds - Leicester
« Svar #264 på: Oktober 18, 2006, 15:11:30 »
Det jeg velger å trekke fram fra denne kampen, er at Foxe virket veldig stødig og trygg. Tror nå helt sikkert at Butler med fordel kan erstattes av Foxe. Ellers var Crainey (nok en gang) veldig god for oss i dag (selv om noen sikkert mener det var hans feil at Killa fikk rødt kort og at headinga til Blake ble reddet på streken og at Nicholls er skadet og at..... osvosvosv).


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #265 på: Oktober 18, 2006, 15:44:40 »
R-R: nok engang må jeg si det er en kjempefornøyelse å lese innleggene dine!.. Du får meg faktisk til å tenke litt i andre baner og du er veldig flink til å forklare/skilder og argumentere! Stå på mann! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds - Leicester
« Svar #266 på: Oktober 18, 2006, 17:05:53 »
quote:
Originally posted by R - R
Spissane våre lider på bakgrunn av manglande støtte lenger bak. Vi skal i utgangspunktet ha bra spissar, men det kjem ikkje godt fram. Men eg er ueinig med deg Ferre at det er på topp problemet vårt ligg. Ja, det ligg der og, men eg trur det kjem av manglande midtbane. Vi manglar kreativitet; vi manglar den gode pasningsfoten. I dag fekk vi inn det som kan vere ein lovande venstrekant. No manglar vi høgrekanten. Trur ikkje Moore vil vere løysinga der. Heller ikkje Stone.



Det er en sammenheng mellom en lite kreativ midtbane og dårlige løp på topp. Hvor mange ganger mistet vi ikke ballen når Cresswell og Healy ble spilt opp feilvendt? Det var som sagt bare Blake som hadde teknikk nok til å beholde ballen og gjøre noe fornuftig med den. Samhandlingen mellom Cresswell og Healy virket dårlig også.

Ja, i utgangspunktet har vi gode spisser, men de blir brukt helt feil og får lite hjelp i fra midtbanen. Her er det mye som må rettes på!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds - Leicester
« Svar #267 på: Oktober 18, 2006, 17:53:50 »
Vi kommer ikke til avslutninger omtrent.. innleggene som kommer er svært ofte alt for lave og7eller når ikke frem til spissene når de først står i posisjon. Det paradoksale er at når vi først fikk et mål, så var det en entral forsvarer som lager åpenrom i hytt og gevær i vårt forsvar, som vi gang på gang blir straffet for med mål imot oss.. Målene vi fikk imot oss igår var det ignenting å utsette på.. Veldig pene mål.. det må vi klandre forsvaret vårt for! I allefall ikke Sulivan.. selv om jeg var noget bedrøvet pga Sullivans innsats mot Stoke, så viste han andre takter igår..

Men jeg vet ikke hvor mange ganger til jeg må få hjertestans før de skal slutte med det forbaskade hasardspillet med å spille banen tvers over banen, som Derry driver med.. ALT FOR MANGE GANGER blir ballen snappet opp, og motstander kommer i et rush!.. da er vi sjangseløse stort sett.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #268 på: Oktober 18, 2006, 19:04:39 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by R - R
Spissane våre lider på bakgrunn av manglande støtte lenger bak. Vi skal i utgangspunktet ha bra spissar, men det kjem ikkje godt fram. Men eg er ueinig med deg Ferre at det er på topp problemet vårt ligg. Ja, det ligg der og, men eg trur det kjem av manglande midtbane. Vi manglar kreativitet; vi manglar den gode pasningsfoten. I dag fekk vi inn det som kan vere ein lovande venstrekant. No manglar vi høgrekanten. Trur ikkje Moore vil vere løysinga der. Heller ikkje Stone.



Det er en sammenheng mellom en lite kreativ midtbane og dårlige løp på topp. Hvor mange ganger mistet vi ikke ballen når Cresswell og Healy ble spilt opp feilvendt? Det var som sagt bare Blake som hadde teknikk nok til å beholde ballen og gjøre noe fornuftig med den. Samhandlingen mellom Cresswell og Healy virket dårlig også.

Ja, i utgangspunktet har vi gode spisser, men de blir brukt helt feil og får lite hjelp i fra midtbanen. Her er det mye som må rettes på!

-WE'LL BE BACK-



Ja, spissane våre er ikkje gode nok heller for tida. MEN, eg trur ein del av grunnen til det ligger i midtbana, fordi spissane våre ikkje spelar på ein måte som legg opp til gjennombrotspasningar frå midten. Det skjer rett og slett ikkje at midtbana vår får til gode gjennombrotspasningar. Har lagt merke til at spissane våre aldri går i offside, og det må gjerast noko med. At spelarar går i offside tyder på at dei ligger og vippar på grensa, og av og til så lukkast dei med å kome gjennom.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Peter7

Re: Leeds - Leicester
« Svar #269 på: Oktober 19, 2006, 05:06:20 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

Det jeg velger å trekke fram fra denne kampen, er at Foxe virket veldig stødig og trygg. Tror nå helt sikkert at Butler med fordel kan erstattes av Foxe. Ellers var Crainey (nok en gang) veldig god for oss i dag (selv om noen sikkert mener det var hans feil at Killa fikk rødt kort og at headinga til Blake ble reddet på streken og at Nicholls er skadet og at..... osvosvosv).


- Only users loose drugs




Når en ny manager kommer inn bør det første han gjør være å sette Butler på benken til fordel for Foxe, og gi Kelly kapteinsbindet.

Eventuelt kunne Butler spille tanksenter i 4-5-1, han er jo farlig foran (begge) mål.[:o)]

***
Foxe 4 Australia!
« Siste redigering: Oktober 19, 2006, 05:06:51 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'