LUSCOS Forum > Ordet er fritt

INTERN URO I TROPPEN...

(1/2) > >>

jarle:
Dette er bare spekulasjon, men jeg tror det er krangling mellom grupperinger i troppen...

Vet ikke hvordan makten er fordelt, men Butler, Derry, Kelly er vel ledertyper...
Ingen jobber for hverandre, ingen ting henger sammen...alt er KAOS!!!

Noen som vet noe har noen kommentarer...teoerier?


SirOlsen:
Det kan nesten virke som om du er inne på noe der ja. jarle.. Men det blir jo og selvsagt ren spekulasjon fra min side... For meg virker det som det er ett eller annet kniving mellom Butler og Derry.. og klart uro i troppen, skaper sinne i toppen, og dermed funker ikke kroppen..

MARCHING ON TOGETHER!

Per-Stian:
Kan nesten ikkje forklare dei fatale resultata på andre måtar. Kan ikkje berre vere Carver sin feil heller, må liggje interne uromoment t grunn.

flynn:
Vanskelig å tolke Carver anderledes også, når han snakker om at de tok opp "certain issues with the players face-to-face with each other". Uten å skulle spekulere for mye i hvem som er i tottene på hvem så kan man vel anta at en i en gjeng med så mange erfarne (les eldre) spillere så må man forvente at mange har meninger om dette og hint. Uten en virkelig sjef, og når ting butter sportslig får gjerne slike personer det for seg at de vet hva som bør gjøres. Og om man da ikke er enige seg imellom om hva løsningen er kan det bli rabalder. Vi trenger en sjef over alle sjefer, les manager, og en klar leder på banen, ala Wilko / Strachan.

lojosang:
Asgeir Borgemoen som ny manager? Kan han noe om foppal da? [:O]
[:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning