Skrevet av Emne: På vei inn i helvetes innerste avlukke  (Lest 1451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

På vei inn i helvetes innerste avlukke
« på: Oktober 19, 2006, 21:45:44 »
Ikke går det bare til helvete, nå er vi der snart.
Og hvis ryktene stemmer, at den som venter der er managerdjevelen over alle - G. Souness - da kan det bare ikke bli verre.  
Han kommer på kant med de fleste, kvitter seg med de for en billig penge, henter inn vrakgods.  Og vi gror fast der inne, i det helvete han
omgjør enhver klubb han leder til.
 

SirOlsen

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #1 på: Oktober 19, 2006, 22:20:52 »
Dette går vel inn under managerspekulasjonen som foregår på andre tråder forsåvidt.. og en annen ting er; "hvorfor selge skinnet før bjørnen er skutt?".. Souness er ikke på plass enda, og hvem som blir ansatt som manager er det lite vi får gjort med.. men meninger om det er det selvfølgelig lov til å ha!.. skulle bare mangle.. Men før vi hyler om at vi når avgrunnen i form av manager, bør han vel kanskje bli ansatt [;)]..

Men jeg er enig med deg i en ting Frode, og det er at det ser veldig mørkt ut om dagen ja.. og det at kortene holdes veldig tett til brystet på Elland Road, fører til store spekulasjoner og bekymring..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Kato

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #2 på: Oktober 19, 2006, 22:26:19 »
Inne i det helvete du beskriver, der brenner det jaggu godt. Om Souness overtar vil det omtrent være på linje med å gå konkurs.
 

Jon R

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #3 på: Oktober 19, 2006, 22:33:02 »
Vi får skrape sammen til en leiemorder. Kill Souness togheter. Alternativet er masseselvmord. [B)]

Jon R.
Jon R.

samadhi

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #4 på: Oktober 19, 2006, 22:44:58 »
Tar ryktene med en klype salt. Etter KB sin avgang har det vært rykter om Souness, Mcallister, Wise fordi noen plutselig har satset mye penger. I tillegg har både DOL og Ranieri vært observert på ER, og for ikke å glemme at alle andre managere som er ledige på markedet eller sies å være venner med Bates er blitt linket til klubben...

Tar livet med ro og venter til en endelig avgjørelse blir tatt!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik_

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #5 på: Oktober 19, 2006, 23:07:03 »
Hvis jeg sier at jeg har hørt rykter om at Peter Reid har vært observert på ER. Er han plutselig en het kandidat da?

[:)]

Kato

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #6 på: Oktober 19, 2006, 23:20:39 »
Du skjønner vel hvorfor vi holder på å gjøre i buksa når Graeme Souness kryper under 2 i odds hos bookiene?
 

SirOlsen

Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #7 på: Oktober 20, 2006, 00:08:01 »
quote:
Originally posted by samadhi

Tar ryktene med en klype salt. Etter KB sin avgang har det vært rykter om Souness, Mcallister, Wise fordi noen plutselig har satset mye penger. I tillegg har både DOL og Ranieri vært observert på ER, og for ikke å glemme at alle andre managere som er ledige på markedet eller sies å være venner med Bates er blitt linket til klubben...

Tar livet med ro og venter til en endelig avgjørelse blir tatt!

marching on together,
derudaf forever...

Vel.. jeg vil ikke si jeg akkurat "tar det med ro".. men jeg venter i allefall til en avgjørelse blir tatt [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: På vei inn i helvetes innerste avlukke
« Svar #8 på: Oktober 20, 2006, 00:12:19 »
quote:
Originally posted by kato

Du skjønner vel hvorfor vi holder på å gjøre i buksa når Graeme Souness kryper under 2 i odds hos bookiene?



Det er da man skjønner at klubben vår er i en skikkelig krise....

Jeg mener... av alle mulige aktuelle ledige managerkandidater på denne kloden vår. Et rough anslag skulle gi et tusentalls aktuelle kandidater worldwide.

Hvorfor da akkurat lande på ham???????????


Nå har vi ikke gjort det heller da.








...enda.








It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan