Skrevet av Emne: DET BLIR WISE!  (Lest 30362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #60 på: Oktober 23, 2006, 20:53:34 »
Er jo greit at Wise ikke er førstevalget til Leedsfansen, men om og når han blir ny manager må han få full støtte til å prøve å snu dagens Leeds skute. Men når det er sagt så er jo den eneste måten Wise kan vinne fansen på, er å begynne å vinne kamper...

Satser på at Wise på kort sikt evner å få inn litt mer innsats på banen samt at han får litt penger i januar vinduet til å handle for. Og at Kille/Healy ikke blir solgt.

Litt mer om Wise her:

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&tournament=7&id=1995&lb=mr
http://www.vgb.no/11747/perma/97500
http://www.theatreofwork.com/football-articles-dennis-wise.htm


*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #61 på: Oktober 23, 2006, 20:53:50 »

Dennis Wise og Gustavo Poyet - skal de føre Leeds tilbake til PL?


berlin

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #62 på: Oktober 23, 2006, 20:54:09 »
Da har du ikke lest nøye nok, eller feil tråd. Har brukt litt tid på å lese waccoe-tråder det siste døgnet, og de florerer jo. MEN, det er ingen tvil om at mange har snudd, og innsett at det kanskje er den beste ( ...og da mener jeg realistisk ) vi kan få. De siste 3 tapene er slik sett gull verdt for Bates og Wise. Supporterne er på bånn, Wise kan bare tape dersom vi om 2-3 måneder fortsatt er under streken. Er vi i sikker sone ( omtrent 10 p over streken ) om 3 måneder, vil det vanke lovord, uansett om det er fortjent eller ikke. Personlig er jeg nærmest 100% sikker på at Wise får oss opp av gjørma. Utover det kan hverken jeg eller andre spå.
quote:
Originally posted by Ferre

Hvis det blir Wise, så håper jeg fansen støtter opp om ham og laget. Ser at det er kraftige reaksjoner på waccoe, og det siste klubben vår trenger nå er personangrep mot den fremtidlige(?) manageren vår.

Skal ikke si jeg er overlykkelig for at kanskje Wise blir ny manager, men klubben trenger all den støtte den kan få for å snu den negative trenden vi er i nå.

MOT!!!

-WE'LL BE BACK-



No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 20:56:29 av berlin »

Wexler

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #63 på: Oktober 23, 2006, 20:59:06 »
Er ikke enig i påstanden om at Wise kan sies å ha hatt suksess i Millwall.Han ble jo bare i noen måneder, og etter stadige krangler med styreformann Jeff Burridge måtte han gå. Grunnen var at klubben ikke investerte nok i nye spillere. Dette er jo mye av det samme problemet som Bates har.
Wise slo ned en Leicester spiller i 2002 og fikk sparken som spiller. Trenger vi slike i Leeds United ???
 

ToreLA

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #64 på: Oktober 23, 2006, 21:02:49 »
quote:
Originally posted by Wexler


Wise slo ned en Leicester spiller i 2002 og fikk sparken som spiller. Trenger vi slike i Leeds United ???



Hmmmmmmmmm..... JA! Jeg vil se litt guts og S****nskap igjen for faen. Vi har vært kasteball lenge nok.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #65 på: Oktober 23, 2006, 21:06:30 »
quote:
Originally posted by ToreLA

quote:
Originally posted by Wexler


Wise slo ned en Leicester spiller i 2002 og fikk sparken som spiller. Trenger vi slike i Leeds United ???



Hmmmmmmmmm..... JA! Jeg vil se litt guts og S****nskap igjen for faen. Vi har vært kasteball lenge nok.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes



Just presis på prikken!
http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1837294


berlin

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #66 på: Oktober 23, 2006, 21:12:14 »
Vel, Wise er en kranglefant med heftig gemytt. Ikke rart at han var i klammeri med både Millwall og også Swindon. Hvis det er en chairman det er minst sjanse for at han ryker uklar med, er det jo Bates, som jo er gudfaren til hans barn!! Men det skulle det først bli skjærings, så blir det selvfølgelig total baluba. Nei, da er vel faren heller den at de er for gode kompiser, slik at andre "beslutningstakere" i styret og fotballedelsen føler at de ikke har noe de skulle ha sagt. Men JC ryker jo for Gus Puyet. Akkurat at Poyet kommer sammen med Wise, synes jeg hever den nye utnevnelsen. Han har jo enda sterkere og ferskere erfaring fra toppnivå som spiller.
quote:
Originally posted by Wexler

Er ikke enig i påstanden om at Wise kan sies å ha hatt suksess i Millwall.Han ble jo bare i noen måneder, og etter stadige krangler med styreformann Jeff Burridge måtte han gå. Grunnen var at klubben ikke investerte nok i nye spillere. Dette er jo mye av det samme problemet som Bates har.
Wise slo ned en Leicester spiller i 2002 og fikk sparken som spiller. Trenger vi slike i Leeds United ???



No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

palle

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #67 på: Oktober 23, 2006, 21:12:33 »
Nå har jeg lest denne tråden med harelabb, men kan ikke se at noen engang nevner at vi får en manager som i dag holder til 2 etasjer under oss i ligasystemet i England...

Men vi får se realistisk på dette og gi mini-psycho en sjanse, øvrige alternativ tatt i betraktning.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 21:15:39 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #68 på: Oktober 23, 2006, 21:21:07 »
quote:
Originally posted by palle

Nå har jeg lest denne tråden med harelabb, men kan ikke se at noen engang nevner at vi får en manager som i dag holder til 2 etasjer under oss i ligasystemet i England...

Men vi får se realistisk på dette og gi mini-psycho en sjanse, øvrige alternativ tatt i betraktning.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Joda har tenkt det samme, hadde derfor håpet at Bates skulle gå for et sikrere valg. Wise er ny i gamet, er veldig spent på hva han kan få til med dagens Leeds lag. Vi kunne fått Ranieri hvis vi ville, men han ble vel for dyr for Bates...

-WE'LL BE BACK-

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #69 på: Oktober 23, 2006, 21:25:59 »
quote:
Originally posted by palle

Nå har jeg lest denne tråden med harelabb, men kan ikke se at noen engang nevner at vi får en manager som i dag holder til 2 etasjer under oss i ligasystemet i England...

Men vi får se realistisk på dette og gi mini-psycho en sjanse, øvrige alternativ tatt i betraktning.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Teknisk sett snakker vi vel ikke om noen nivåforskjell i det hele tatt Pål, iom at Leeds ligger på nedrykksplass i The Championship mens Swindon ligger på opprykksplass i League 2. [:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

oyvink

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #70 på: Oktober 23, 2006, 21:27:25 »
Spennende valg og langt i fra det mest populære valget. Men som folk har påpekt her, alt er bedre enn det man har i dag. Og vi må innse at Leeds ikke er den mest populære plassen å jobbe for en manager om dagen heller. Det er vel mange år siden det var attraktivt å komme til oss føler jeg. Men nå sitter jeg med en blandet følelse av karrismak og ubehag i munnen toppet med litt glede over at man hvert fall ser at noe blir gjort i klubben.

I det minste kan både Wise og Poyet sikkert gå inn i første-11ern og heve den nå om dagen :D

palle

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #71 på: Oktober 23, 2006, 21:33:17 »
"Teknisk sett snakker vi vel ikke om noen nivåforskjell i det hele tatt Pål, iom at Leeds ligger på nedrykksplass i The Championship mens Swindon ligger på opprykksplass i League 2"

Nei, Swindon og Leeds er nok på samme nivå akkurat nå ...og så får vi tro at vi ikke møter Swindon neste sesong, da... I hvertfall ikke i ligaen.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 21:36:29 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

Dennis

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #72 på: Oktober 23, 2006, 21:34:23 »
Ser på Dennis Wise som en riktig type manager for Leeds United, med tanke på den situasjonen laget er i akkurat nå. Spillerne yter ikke halvparten av det de kan, interne gnisninger i moralen og publikum svikter. [V]

Wise står for akkurat det Leeds er kjent for. Et knallhardt knokkellag, som spiller med hjertet (og mye grønske) på drakta. Forhåpentligvis, kan han igjen gi spillerne våre denne gutsen, for de er langt unna den i dag. Det må gå en litten [}:)] i alle, både spillere og oss fans!

At mannen er eks-Chelsea, er ikke heldig for supportere av klubben vår. Laget er et tradisjonelt hatlag for oss og dermed vil vi selvsagt være skeptiske. Jeg prøver å se forbi dette. Faktum er at det er årevis siden mannen spilte i blått. Han har dessuten tidligere vært i Wimbledon også, så det renner ikke kun blått blod i hans årer. Heldigvis! [:)]

Han har gjort det godt som manager i de klubbene han har trent så langt, la oss stå sammen og håpe at han gjør det samme i Leeds United, om det skulle skje at han blir vår manager. Det gjenstår å se om han klarer seg med blanke ark og de dårlige farvestiftene vi har, eller om han må kjøpe nye.
Dette ville være en av Ken Bates' førstevalg, antakelig og derfor tror jeg han vil snøre opp pengesekken delvis, for at mannen skal kunne få hente inn nye spillere. En av grunnene til at Wise forlot Millwall og kanskje også nå Swindon,  er nettopp mangel på penger til spillere.

La oss være optimister! [8)]

At det også ser ut som han får med Gustavo Poyet som assistent, ser jeg på som utelukkende positivt. Jeg liker Carver, men han får ikke respekt og ettersom han er en slags siste rest av Blackwells regime, er det helt greit at vi kvitter oss med han og starter på nytt. (Igjen, om det skulle skje!)

Jeg gleder meg fryktelig hvis dette skulle gå igjennom! Ikke bare til å lese tabell og resultater ved sesongslutt, men til skeptikerne må spise hattene sine. Det vil bli mye (tøy)fiber på forumet utover høsten! [:D]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #73 på: Oktober 23, 2006, 21:34:36 »
I og med at sansynligheten er stor for at Wise skriver under, så håper jeg han tar århundrets ryddesjau på Elland Road. vekk med elendige fysioterapeueter og personell som ikke gjør jobben sin.
Det viktigste er jo det faktum at dagens spillerere er blitt for trygge på sin egen rolle i Leeds United.De er ikke redde for plassen sin på laget. For den saken skyld så kan Wise gjerne sette ut Kelly hvis det er til hjelp for laget. For akkurat nå er vi ikke gode nok for div. 2 rent psykologisk



McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #74 på: Oktober 23, 2006, 21:43:27 »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ragnar

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #75 på: Oktober 23, 2006, 22:01:15 »
Tror ikke Bates vil betale hva verken Swindon eller Wise forlanger sånn ukritisk så at det blir harde forhandlinger angående det økonomiske er det ingen tvil om.

Men det var jo litt oppklarende ang hvilken spillestil Wise kjører:

"4-4-2 og mer gjennombruddshissige enn ballbesittende. Han ønsker 100% intensitet og vilje, og har i Swindon vært flink til å bruke "de som er gode nok" fremfor de som har et større navn."

Nyeste: Swindon ombestemmer seg...
http://www.thisisstfc.co.uk/news_headlines_Story.asp?NewsID=5969


*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 22:04:10 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #76 på: Oktober 23, 2006, 22:24:13 »
quote:
Originally posted by ragnar


"4-4-2 og mer gjennombruddshissige enn ballbesittende. Han ønsker 100% intensitet og vilje, og har i Swindon vært flink til å bruke "de som er gode nok" fremfor de som har et større navn."




Som musikk i mine ører!
Snakker vi rett mann på rett tid!


Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #77 på: Oktober 23, 2006, 22:27:36 »
Bates, ring Ranieri! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #78 på: Oktober 23, 2006, 22:32:32 »
quote:
Originally posted by Ferre

Bates, ring Ranieri! [:)]

-WE'LL BE BACK-



Nope, host opp det Swindon ønsker.


Karl Hot Shot

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #79 på: Oktober 23, 2006, 22:34:20 »
Dersom Ken Bates ansetter Dennis Wise som ny manager, tror jeg vi møter Port Vale og Crewe Alexandra i serien neste sesong. Wise har sannsynligvis ikke peiling på fotball i det hele tatt. Dennis Wise er så fjernt fra Arsene Wenger som det går an å komme. Kan den siste som går ut døra på Elland Road passe på å skru av lyset?
 

Kato

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #80 på: Oktober 23, 2006, 22:36:09 »
Ser det blir luftig her inne fremover. Ring Eli Landsem før du ringer Swindon, Bates.
 

tdm

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #81 på: Oktober 23, 2006, 22:36:55 »
Sitat
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dersom Ken Bates ansetter Dennis Wise som ny manager, tror jeg vi møter Port Vale og Crewe Alexandra i serien neste sesong. Wise har sannsynligvis ikke peiling på fotball i det hele tatt. Dennis Wise er så fjernt fra Arsene Wenger som det går an å komme. Kan den siste som går ut døra på Elland Road passe på å skru av lyset?
[/quote
så vist vi ikke ansetter wise så klarer vi oss eller?

as i walk i get tired and see all kinds of evil!
as i walk i get tired and see all kinds of evil!

Kato

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #82 på: Oktober 23, 2006, 22:38:59 »
Så enig har vi aldri vært før, Hot-Shot.
 

Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #83 på: Oktober 23, 2006, 22:39:25 »
Bates kan ikke rangere Ranieri spesielt høyt, selv om denne tydligvis har prøvd å selge seg til Leeds i det siste.

Wise før Ranieri, helt klart...

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #84 på: Oktober 23, 2006, 22:41:56 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

 Kan den siste som går ut døra på Elland Road passe på å skru av lyset?


Synes så tydelig å huske jeg har lest dette et annet sted nylig, men da på engelsk ...[;)]

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

enur

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #85 på: Oktober 23, 2006, 22:56:21 »
quote:
Originally posted by Budda

Har ikke helt trua på dette. Hadde heller sett O'Leary eller Graham ta jobben



Ikke enig... Går sjelden bra med managere som vender tilbake til klubber de har trent før.
____________
enur

Marching on together

SirOlsen

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #86 på: Oktober 24, 2006, 00:03:03 »
Detta går bra, aldri i væla!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #87 på: Oktober 24, 2006, 00:25:10 »
No har eg kun vore borte frå forumet i 16 timar, men allereie eksisterar d fleire trådar om tilsetjinga av Wise. E den i boks elle har forhandlingane havarert???

Sleivind

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #88 på: Oktober 24, 2006, 00:27:24 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

No har eg kun vore borte frå forumet i 16 timar, men allereie eksisterar d fleire trådar om tilsetjinga av Wise. E den i boks elle har forhandlingane havarert???



Ingen av delene såvidt jeg har forstått. En avtale med Wise er ikke i boks, men forhandlingene har heller ikke havarert.

Robert H.

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #89 på: Oktober 24, 2006, 00:28:46 »
Neste gang Leeds vinner Premier League er jeg brennsikker på at manageren ikke heter Dennis Wise. Samtidig føler jeg meg også sikker på at vi ikke rykker ned i League 1 med Wise ved roret. Akkurat nå er det godt nok for meg...