Skrevet av Emne: Fansens velkomsthilsen  (Lest 2936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Fansens velkomsthilsen
« på: Oktober 25, 2006, 22:48:19 »
Det var vel bare kjernen, og knapt nok dem, som så Leeds spille som et middels godt bedriftslag i går.

Deres hilsen da Wise ble presentert var:

"We hate Chelsea".

Velkommen til Elland Road, Dennis Wise.

Jeg skal spise hatter og svømme rundt Nesøya eller hvor faen det nå er Fjørtoft skal, hvis du blir noe annet enn en parentes i Leeds Uniteds historie
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 22:59:03 av kato »
 

Dennis

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #1 på: Oktober 25, 2006, 22:59:44 »
At noen deler av fansskaren tar i mot vår nye manager på den måten, er jo helt på trynet.

Hva tenker de med?

Dennis Wise er mannen som er ansatt for å føre laget opp i sumpa og mot toppen av CCC. Og "vi" tar han i mot ved å bue på han? Fantastisk!

Virkelig idiotisk å ikke støtte manageren VÃ…R! Han er da for faen ingen spion for Chelsea!

Heldigvis, dette er bare noen idioter og ikke flerparten...


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Lis

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #2 på: Oktober 25, 2006, 23:13:52 »
Ja gudskelov og tak at det kun er en håndfuld idioter der opfører sig sådan, sjovt nok at de ikke forstår at Dennis Wise ikke er chelsea han er Leeds...[:D][:D]hahahaha!!!!!!!


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 23:14:29 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

SirOlsen

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #3 på: Oktober 25, 2006, 23:24:30 »
Ja, det er jo ikke akkurat måten å ta imot noen nye fjes det da.. Tåpelig spør dere meg... Jeg er vel heller ikke av den mest optimistiske når det gjelder Wise og at han kan være rette mann til å utrette kkurt "mirakler" på Elland Road, men han må da i allminnelighetens navn få en sjangs til å bevise hva han er istand til og ikke før han blir dømt nendenom og hjem...

Det er jo et faktum at Wise har temperament, og jeg tror det kan være en fordelaktig egenskap å ha med de "slappfiskene" vi har som soser rundt etter ballen på vår lag nå om dagen.. De trenger å få høre og vite at det står om plassen i lagoppstillingen om ikke de yter sitt beste... Sånn sett tror jeg Wise er rette mannen.. nemlig en mann av baller som kan erte frem "djevelen" i spillerne.. jeg håper i allefall det..

Så jeg slenger meg med på Mr Kaizers mening om at det er utrolig teit av supporterne som mottar han på denne måten.. synes de det er bedre å tape stortap mot drittlag som vi har har blitt vår merkevare i det siste kanskje?... da kan vi jo stille spørsmålstegn om hvem som er best for klubben.... slike idiotiske supportere, eller en mann med baller som er villig til å gi det et forsøk å brette opp ermene og ta en orntlig sjau av en oppvask frem til jul...?

Nei, Wise, selv om jeg er noe skeptisk på hva du kan bidra med som manager i Leeds, så ønsker jeg deg velkommen og håper du kan bevise at min skepsis bare er tøv fra min side..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #4 på: Oktober 25, 2006, 23:45:44 »
Hver eneste kamp jeg har vært på Elland Road eller bortekamp med Leeds blir det sunget "We hate Chelsea".......

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


SirOlsen

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #5 på: Oktober 25, 2006, 23:48:07 »
Greit nok å hate Chelsea, men Wise er ikke Chelsea spiller lengre.. han er anstt for å lede vårt lag til suksess som mnager nå..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

L.RADEBE

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #6 på: Oktober 26, 2006, 00:04:57 »
Stemmer det Torgeir sier. Chelsea ropene blir selvsagt å fortsette i tiden fremover. Høres ut som at majoriteten av engelske Leeds fans tar han imot med et åpent sinn. Jeg er storfornøyd med Wise. Gleder meg som bare det til lørdag! [8D]
 

Robert H.

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #7 på: Oktober 26, 2006, 00:34:52 »
Slik oppførsel før Leeds har spilt en eneste kamp under Wise sin ledelse er det bare ett dekkende ord for: BRØNNPISSING!

Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #8 på: Oktober 26, 2006, 00:45:04 »
Skjønner du ikke poenget Robert? Leeds fansen har "alltid" sunget "we hate Chelsea" og vill garrantert ikke slutte fordi Wise har blitt sjef.....har vell vært med og sunget denne mang en gang...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


rd1

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #9 på: Oktober 26, 2006, 00:52:33 »
som jeg og andre har sagt før.. Leeds "hater" Chelsea. Punktum. Like mye som Scum! Dette stammer fra gammelt av, slaget på stamford bridge osv..

Når det er sagt. Når Wise disker opp med 4-5 strake seire, glemmer 99% at han var Chelsea, men "hatet" på Chelsea vil fortsettet

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Killa

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #10 på: Oktober 26, 2006, 01:04:21 »
Jeg håper inderlig at Leedsfansen slutter å se på Wise som Chelsea-mann med en gang!Det er mye artigere å tenke på han som eks-Wimbledon mann!Jeg tenker på hva Vinnie Jones betydde for laget vårt da han kom i 1988, og trekker en kjapp parallell til Dennis The Menace....

UT AV CCC I RETT ENDE!!!

Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #11 på: Oktober 26, 2006, 01:08:37 »
Jeg gir opp....we hate Chelsea....blir nok sunget..forever...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 01:47:00 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


R - R

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #12 på: Oktober 26, 2006, 01:57:38 »
quote:
Originally posted by kato

Det var vel bare kjernen, og knapt nok dem, som så Leeds spille som et middels godt bedriftslag i går.

Deres hilsen da Wise ble presentert var:

"We hate Chelsea".

Velkommen til Elland Road, Dennis Wise.

Jeg skal spise hatter og svømme rundt Nesøya eller hvor faen det nå er Fjørtoft skal, hvis du blir noe annet enn en parentes i Leeds Uniteds historie



Og som yberkritisk og utan eigenskap til aa tenke littegrann saa har du kanskje ikkje faatt med deg at han blei godt tatt i mot? Eg var sjolv paa stadion i gaar, og heile stadion reiste seg og klappa naar han gjekk rundt. Naar han kom bort paa East Stand flokka folk rundt han, og ga han klaps paa ryggen, helsingar, og ville ha autografen hans. Paa North Stand, der eg var, saa sto publikum heile tida, og klappa store delar av tida. Ein kunne merke det var ein heilt anna 'spenning' blant publikum enn det har vore dei siste kampane.

Ja, fansen sang 'We Hate Chelesa' og 'Chelsea Scum', men eg oppfatta det paa ingen maate som ein protest mot Wise. Som Torgeir seier, saa har dette alltid blitt sunge (og kjem alltid til aa bli sunge) paa Elland Road. Ja, dei tek avstand fraa hans fortid i rivalen Chelsea, men det var ikkje 'We hate Wise' dei sang!

Kato: tippar du er ein av dei som haapar Wise mislukkast, eine og aaleine paa grunn av ditt 'hat' for Wise. Taapelig. Eg seier ikkje at eg trur Wise blir redninga, men per dags dato stiller eg meg rimeleg noytral og ynskjer Wise lukke til og haapar paa det beste. Viss det ikkje gaar, saa kan han kome seg vekk, paa same maate som alle andre managerar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lis

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #13 på: Oktober 26, 2006, 02:07:24 »
Der var faktisk flere idioter(de er ikke leeds fans i mine øjne) der sang og råbte anti wise chants...her fra en der var på ER igår aftes...

"A particular group of four lads who turned up fifteen minutes late for the game, did nothing to support the team, but shout wise the c*nt, and all the rest throughout the first half, i asked them to support the team as wise is here now and if we don't back him we will go down imo. Only then to be told i was a c*nt and not proper leeds if i was backing that chelsea c*nt, and the rest, nearly got nasty, but thanks to those boy's on the row in front who stuck up for me, was appreciated"...



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #14 på: Oktober 26, 2006, 02:09:46 »
Lis...det vill altid være noen idioter...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Lids

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #15 på: Oktober 26, 2006, 02:10:03 »
Thomas

Robert H.

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #16 på: Oktober 26, 2006, 02:13:05 »
Er ikke trangere i nøtta enn at jeg både skjønner det og har vært med på å synge det på The Kop sjøl, Torgeir[;)]. Det er ikke syngingen som er problemet, MEN å nærmest håpe at ting går til helvete under Wise fordi han har spilt for Chelsea... Det kaller jeg brønnpissing. Det er akkurat like ille som logikken til de "luringene" som kalte seg "Leeds-supportere" og samtidig håpte vi skulle tape under Blackwell fordi han da muligens skulle få sparken...[xx(]

quote:
Originally posted by Torgeir

Skjønner du ikke poenget Robert? Leeds fansen har "alltid" sunget "we hate Chelsea" og vill garrantert ikke slutte fordi Wise har blitt sjef.....har vell vært med og sunget denne mang en gang...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir



« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 02:13:38 av Robert H. »

Lis

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #17 på: Oktober 26, 2006, 02:13:56 »
quote:
Originally posted by Torgeir

Lis...det vill altid være noen idioter...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir




Yep det ved jeg[:(],håber bare de bliver gjort tavse på lørdag eller bliver sparket ud af ER af de andre fans!!!!!!



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #18 på: Oktober 26, 2006, 02:16:05 »
Som sagt det er alltid noen idioter....inntrykket jeg har, er att de fleste støtter Wise og Poyet...og så var det disse idiotene..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


L.RADEBE

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #19 på: Oktober 26, 2006, 02:22:29 »
Man kan selvsagt ikke kaste ut supportere på det grunnlaget Lis..
 

Lis

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #20 på: Oktober 26, 2006, 02:29:00 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Man kan selvsagt ikke kaste ut supportere på det grunnlaget Lis..


Der kunne jo godt ske det at folk bliver så gale at de simpelthen tvinger dem til at forlade ER!!!!!!
Leeds fans finder sig ikke i hvad som helst!!




Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

janove

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #21 på: Oktober 26, 2006, 02:35:07 »
Dennis Wise ble faktisk presentert før kampen i gårkveld med applaus og klapping. Var selv vitne til dette på Soccer special på Sky.Dette ble også sagt av David Craig, Skys mann på kampen.
Intervjuer av supportere før kampen viser også at motstanden mot Wise er sterkt overdrevet.
Som Sky abonnent får jeg med meg alt av intervjuer og diskusjoner med bla. managere, spillere og journalister.
Har til nå ikke hørt en person som ikke har tro på Wise. Han har utmerket seg i klubbene han har vært i og han har stått frem som en ener på kursene for å få sin "badge".
Mange snakker allerede om at han vil bli en av de store managerene.
Ikke en eneste manager på hele kloden kan gjøre noe med det søppelet som Blackwell har kjøpt/lånt. Noen har her på forumet prøvd å latterliggjøre John Carver for siste kampers resultater. Hva kunne han gjøre med dette vrakgodset?
At han gikk ut og sa at han gledde seg til utfordringen er jo helt naturlig. Han kan jo ikke si offentlig at spillerne ikke holder mål. Carver får seg nok ny jobb ganske snart.
Dersom Dennis Wise får de midlene som trengs vil han bli en suksess på Elland Road. Han hadde ikke tatt jobben dersom ikke dette var lovet.
I stedet for å ergre seg over hans fortid, bør man gi ham sin støtte.
 


Peter7

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #22 på: Oktober 26, 2006, 02:37:30 »
Vi må gi ham MINIMUM 44 dager før vi dømmer ham nord og ned.
Tar nødvendigvis noe tid å snu en skute som Leeds´ - kvitte seg med dødvekt, lik i lasten osv.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Robert H.

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #23 på: Oktober 26, 2006, 02:39:06 »
Godt innlegg Jan Ove, men synes vi skal prøve å unngå å kalle Leeds-spillere for søppel! Ingen tvil om at enkelte ikke fortjener å ikle seg den stolte hvite trøya, men slike betegnelser blir for grovt synes jeg...

quote:
Originally posted by janove

Dennis Wise ble faktisk presentert før kampen i gårkveld med applaus og klapping. Var selv vitne til dette på Soccer special på Sky.Dette ble også sagt av David Craig, Skys mann på kampen.
Intervjuer av supportere før kampen viser også at motstanden mot Wise er sterkt overdrevet.
Som Sky abonnent får jeg med meg alt av intervjuer og diskusjoner med bla. managere, spillere og journalister.
Har til nå ikke hørt en person som ikke har tro på Wise. Han har utmerket seg i klubbene han har vært i og han har stått frem som en ener på kursene for å få sin "badge".
Mange snakker allerede om at han vil bli en av de store managerene.
Ikke en eneste manager på hele kloden kan gjøre noe med det søppelet som Blackwell har kjøpt/lånt. Noen har her på forumet prøvd å latterliggjøre John Carver for siste kampers resultater. Hva kunne han gjøre med dette vrakgodset?
At han gikk ut og sa at han gledde seg til utfordringen er jo helt naturlig. Han kan jo ikke si offentlig at spillerne ikke holder mål. Carver får seg nok ny jobb ganske snart.
Dersom Dennis Wise får de midlene som trengs vil han bli en suksess på Elland Road. Han hadde ikke tatt jobben dersom ikke dette var lovet.
I stedet for å ergre seg over hans fortid, bør man gi ham sin støtte.
 




Torgeir

Re: Fansens velkomsthilsen
« Svar #24 på: Oktober 26, 2006, 02:39:19 »
quote:
Originally posted by janove

Dennis Wise ble faktisk presentert før kampen i gårkveld med applaus og klapping. Var selv vitne til dette på Soccer special på Sky.Dette ble også sagt av David Craig, Skys mann på kampen.
Intervjuer av supportere før kampen viser også at motstanden mot Wise er sterkt overdrevet.
Som Sky abonnent får jeg med meg alt av intervjuer og diskusjoner med bla. managere, spillere og journalister.
Har til nå ikke hørt en person som ikke har tro på Wise. Han har utmerket seg i klubbene han har vært i og han har stått frem som en ener på kursene for å få sin "badge".
Mange snakker allerede om at han vil bli en av de store managerene.
Ikke en eneste manager på hele kloden kan gjøre noe med det søppelet som Blackwell har kjøpt/lånt. Noen har her på forumet prøvd å latterliggjøre John Carver for siste kampers resultater. Hva kunne han gjøre med dette vrakgodset?
At han gikk ut og sa at han gledde seg til utfordringen er jo helt naturlig. Han kan jo ikke si offentlig at spillerne ikke holder mål. Carver får seg nok ny jobb ganske snart.
Dersom Dennis Wise får de midlene som trengs vil han bli en suksess på Elland Road. Han hadde ikke tatt jobben dersom ikke dette var lovet.
I stedet for å ergre seg over hans fortid, bør man gi ham sin støtte.
 





So we do....[:D][:D][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir