LUSCOS Forum > Ordet er fritt

DET NYE LEEDS IDAG ????

(1/2) > >>

Leeeeeeeeeeeeds:
Lørdag morgen kl 09,02. Trodde jeg skulle sove leeenge idag ,være seg at det er fridag og allt det der.
Men i 8 tida så begynte kampnervene å melde seg.
Kjerringa mener jeg er gæern , men so be it.
Leeds forever.
Så kommer det store spørsmålet:
Er det det NYE Leeds som kommer ut på gressmatta på ærværdige Elland Road litt før 4 norsk tid??
Håper ihvertfall det.!!! Vi får benke oss foran tv'n med drakta på og med en pils eller to i handa, og støtte laget det vi kan.
Guuuud jeg håper vi vinner.
LYKKE TIL

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Volda69:
Eg kjenner litt av den same sitringa som deg, Leedsvik. Kanskje me Leeds-supportarar er evige optimistar, men sjølv når Leeds ligg nest sist i Premiership er det lenge sidan eg har hatt så mange sommarfuglar i magen før kamp. Eg håpar og trur på betre tider no. Kanskje er det i overkant naivt å tru at endringane i lederteamet skal slå ut allereie i dag, men Wise verkar som ein god motivator, og er det noko Leeds-spelarane treng no, så er det trua på at dei kan.

Eg trur at Southend skal få æra av å oppleve det gamle og det nye Leeds i løpet av fem dagar. Det er tid for å ta tilbake ER som ei vinnarbane for Leeds!!

MOT

rasandeokse:
første kampen til en ny manager bruker å gå bra.. Mest spent på å se endringer i spelemønster, endringer i lagopsttilling. rimelig trygg på at vi vinner, men vil se en gjeng som speller på seg sjøltillit med en overbevisende seier. Er meget spent foran kampen og jager konemor og unger på dør så jeg får nyte dette i fred og mak :)

trosetti:
Jeg går god for seier i dag. Vi har ny manager.. Slår aldri feil at en ny manager vinner første kampen. Satser på at Tørum-effekten kommer til Yourkshire, men det får jo tiden Wise.. Hoho, hvor tar jeg det fra?

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!

stefan:
Jeg må si jeg er litt skeptisk, men håper jeg tar feil. Blir spennende å se lagoppstilingen.

ehm hello?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning