Skrevet av Emne: I dag var det poenga som var det viktigaste!  (Lest 1070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

I dag var det poenga som var det viktigaste!
« på: Oktober 29, 2006, 08:23:06 »
Leeds United vs Southend

Etter kvart som timane seig av gårde på laurdagen byrja lagoppstillingen min, laget som eg ynskja skulle spela og ta form. Stilte meg sjølv eit spørsmål:
Kva for spillere hadde eigentleg Wise til rådighet?
Sjølv om eg gjerne skulle ha bytta ut store delar av laget er ikkje det mogeleg. Så forundringa var ikkje så stor når eg las lagoppstillinga inne på SkySports. Einaste trekket som var gjort var å setja Lewis bak, noko som eg har etterlyst i lag tid. Også spennande med i utgangspunktet tre spisser med frå start. Har tidligare vore skeptisk til Moore, men det eg har sett av han i år vitner om ein vanvittig innskats og guts, noko Leeds verkeleg treng i dag.

Første eg la merke til, er at Wise tar plass på tribuna med notatblokk, grilldress og joggesko. Liker sånne personligheter, ser ikkje poenget med å gå i dress heile tida. Er jo heller ingen hemmelighet at ein for betre oversikt frå tribuna, vart dette gjort av forgjengarane??

Første omgang vitna om at her er det mykje arbeid å ta fatt på. At den er starta var ikkje vanskelig å sjå. Bedre innsats enn på lenge frå fleire spillere. Derry likte tydeligvis kapteinsbindet, solid innsats. Moore og Cresswell er to innstatsfulle spisser som fighter med nebb og klør, som også resulterer i nokre unødvendige frispark til Southend, men ok!
Butler og Killa spiller bedre enn på lenge, har ikkje noko og sette fingeren på for Butler i første. Virker som Lewis som venstreback skaper meir trygghet enn på lenge.

At Leeds scorer eit flott mål, etter ein utmerka pasning frå Johnson er også gledelig. Kjempekontring, og ein god avslutning frå Moore. La oss håpe dette fortsetter i andre omgang.

Andre omgang var alt annet en god frå Leeds sin side. Byrjer greitt, men blir etterkvart pressa tilbake på bana av Southend. Har ikkje tall på antall cornere me gav frå oss i andre omgang.
Stack gjorde ein fantastisk redning på streken, og forhåpentligvis har vi fått ein matchvinner i mål. Personlig satt eg med hjarte i halsen store delar av andre omgang, klarte ikkje slappe av før Blake scora på eit kjempefrispark.
Jubelen stod i taket.
Andre omgang var etter mi meining langt unna par, men i dag er det poenga som teller. La oss alle håpe på at etter ei god treningsveke, entrer vi Deepdale og vinner som me gjorde i fjor.

Positivt frå kampen:

* Godt forsvar. Kontante taklinger, gode klareringer. Kelly, Lewis har tydlegvis fått beskjed om at det defensive er det viktigaste. Ikkje ofte på løp forover, ligger ofte med 4 forsvarspillere, Southend sjelden i overtall.

* Når Leeds fansen synger. Dirty Leeds, dirty Leeds, dirty Leeds. Synger: We got Wise, we go Wise,we hate Chelsea! Ser ut som Wise vart godt mottatt av fansen.

* Dagens spelar: Shaun Derry, drivande god, knallhard, fairspelande. Stack skapte ro i dei bakre rekker. Killer og Butler spelte betre enn på lenge.







As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sander

Re: I dag var det poenga som var det viktigaste!
« Svar #1 på: Oktober 29, 2006, 08:38:26 »
Veldig uenig i at Derry var dagens spiller! i første omgang var Moore vår beste mann. Forsvaret var bra og Douglas jobbet som aldri før.. Men Derry skuffet meg endel, dessverre
« Siste redigering: Oktober 29, 2006, 08:10:49 av Robbie Blake »
 

Lis

Re: I dag var det poenga som var det viktigaste!
« Svar #2 på: Oktober 29, 2006, 15:24:12 »
Unge johnson havde også en god kamp,hans indlæg til moore var kanon godt,derry var ikke helt som han plejer,men det skal nok komme og så vil jeg lige sige uanset hvad vi mener om Butler så havde han altså en af sine gode dage,gud ved hvad wise har sagt til ham inden kampen.[:D][:D]
Vi scorede 2 mål,ingen mål imod os og 3 gode vel fortjente point ind på kontoen..
Job well done..[:)]



Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

R - R

Re: I dag var det poenga som var det viktigaste!
« Svar #3 på: Oktober 29, 2006, 19:23:36 »
Er og sterkt ueinig i at Derry var dagens beste. Ja, litt av kjenneteikna ved Derry (kjemping og taklingar) var tilbake, men han og resten av midtbana maa ta ein stor del av skulda for at Southend-spelarane fekk boltre seg fritt heilt inn paa vaar 16-meter. Leeds maa starte presset mykje hogare. Det virka til tider som at spelarane var usikre paa kven som skulle presse. 'Er det min eller din mann?'. Dette maa ordnast opp i, sidan Leeds ofte rusa i taklingane naar Southend kom naert innpaa, og som forte til frispark og ein del enkle avdriblingar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Karl Hot Shot

Re: I dag var det poenga som var det viktigaste!
« Svar #4 på: November 01, 2006, 16:20:53 »
I går var ikke poengene så viktig. Det handlet mer om å få kjørt inn forsvaret og organisert den defensive strukturen mot Preston (ironi, ironi, alle dere rett-fram-mennesker!).