Barnsley-Leeds, Tap eller SEIER

Started by Leeeeeeeeeeeeds, November 01, 2006, 19:33:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Starta denne tråden da vi må begynne å se fremover. Ok. Vi tapte mot Preston, men det er vann under brua.
Mot Barnsley MÃ... vi vinne.
Blir spennende å se lagoppstillinga til Wise nå som det ryktes at 4 spillere er på vei ut av troppen.
Har ikke glemt tapet mot Preston, fortrengt er vel et bedre ord.
Wise er selvsagt forbanna etter den miserable forestillinga sist, men handling er det eneste som virker.
Nå får vi se. Mot et antatt dårligere lag skal vi vinne.
Håper jeg kan gå inn på denne tråden etter kampen å si JAAAAAAAAAAAAAAA
Legger in denne linken slik at dere kan KOOOOSE dere litt
http://www.youtube.com/watch?v=_s9a_ztqOlY

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Karl Hot Shot

Jeg er enig i at vi må vinne borte mot Barnsley, men jeg har ikke særlig tro på det etter et nytt stortap i går kveld, selv om det var mot et langt bedre lag enn Barnsley. Det ligger an til uavgjort på lørdag, noe som nesten er for seier å regne i disse dager.

mads

tror vi vinder....kampen kommer i øvrigt på viasat!

Premier League i næste sæson!

Ferre

Wise MÃ... gjøre noe med den defensive organiseringen, det kan ikke fortsette med 3-5 mål baklengs nesten hver kamp. Er ikke fan av 4-5-1 men kanskje det er det rette for Leeds nå. I dagens spillestil funker verken det defensive eller det offensive, så det er helt klart at Wise må endre noe radikalt før neste kamp.

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Heldigvis så er Barnsley i like elendig form som oss, med 6 tap på de siste 7 matchene. Inkl et tap i ligacupen mot MK Dons (League 2). Vi burde derfor klare 3 poeng i den matchen synes jeg.

Regner med at Wise gjør en del endringer på laget. Tipper Blake på topp og Richardson inn på høyrekanten, og tror også han vil ha inn noen med mer defensive kvaliteter enn Johnson på venstrekanten (uten at jeg helt kan se hvem det skal være hvis Lewis fortsetter på backen). Når det gjelder Butler så ryker vel han bare ut dersom vi får inn denne Sodje (eller hva han heter)..

GeirO

Tap selvfølgelig. Håper jo på seier da jeg er på plass på Oakwell.
MOT

Per-Stian

Barnsley e vel omtrent som Southend, bortsett frå ein viktig ting; lokalderby! Trur vi ska klare og vinne denne kampen, og d må vi nesten også. Vi må byrje me å slå tabellnaboane før vi kan sikte oppover, og ikkje minst overleve.

Dennis

SEIER!

Men Barnsley spiller best i kampen, slik som Southend... [:(!]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

ragnar

Douglas hadde noen fine må i på den linken.

Men mot Barnsley er det bare seier som gjelder. De ligger under oss på tabellen og er i like dårlig form som Leeds. Siden dette er er lokalderby må kjempingen være på plass. Ellers kan det gå galt nok en gang.

Nå er jo Nicholls en liten måned fra å være klar for alaget igjen. Regner da han som klar når han har klart seg gjennom noen reservelagskamper. Han vil være rusten etter å ha vært mye skadet siden han kom i sommer.

http://www.football.co.uk/leeds_united/nicholls_is_a_wise_guy_236597.shtml

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Førde

Marching On Together

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Mats-

Evig opptimist. Hail Leeds!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

asLeeds

faen!!!!!!håper på uavgjort!!!!!Wise burde komt inn med 1 gang da var pause(landslag)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lars E

Forever Leeds

Asbjørn

Leeds kan være inne i en av sine "storhetsperioder", tap mot Barnsley blir det likavel...

Hvordan det da skal gå "i disse tider" kan man jo bare gjette seg til.

Håpet er jo dog at vi i morgen møter "et nytt Southend" og derfor likevel skal ha en sjanse...

Mitt tips er at vi har en sjanse, om Wise har fått inn "Wise-ånden" i mannskapet.

Men jeg tror nok vi fortsatt må vente noen uker... [V]

It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Er litt redd kvar kamp vi går til for tiden, men trua og håpet er der alltid.
Det kjem alltid ein ny kamp!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

SirOlsen

Jeg er evig optimist igjen, som alltid og håper på seier nå også [;)]

Håper vi får se litt "Super Leeds" takter igjen.. tror vi kunne trengt det nå [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Førde

Super LEEDS kjem til å vinne idag;)
Maaarching On Together!!!
Marching On Together

Sheridan

Leeeeeeeeeeeeds

Er det ikke typisk.
Hjerte taler FØR hjernen.
Var og leverte inn oddsen idag og tenkte at jeg IKKE skulle spille på Leeds.
Men hva skjer? Når Leeds står oppført i programmet MÃ... jeg satse på dem. Jeg mener en 4-500 kroner for å HÃ...PE er billig.
Håper på seier idag    . GO LEEDS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Har en dårlig følelse i dag. Vi har spilt ræva fotball i de siste kampene, og jeg tror det blir det samme i dag. Skal vi vinne i dag må spillerne vise en enorm innsats, men når kondisjonen vår er elendig blir det vanskelig.

Håper virkelig på seier i dag, og med en porsjon flaks kan det fort bli det. Wise trenger noen uker/måneder på seg for å få spillerne opp på et akeptabelt kondisjonsnivå, og få på stell den defensive og offensive organsiering. Håper vi får se stabile GODE resultater da, føler at den formen vi er nå blir det bare en tilfeldig seier her og der.

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Vi får "spille fotball" så lenge kreftene holder. Deretter får vi plassere hele bunchen bak ballen de siste 30 minuttene når batteriet er tomt. Da helst med en ledelse å forsvare. Med andre ord, slik vi vant mot Southend.

HåvardK

quote:
Originally posted by B-m

3-2 tap

Har vi ikke blitt enige om at det er JUKS å legge inn mer enn ett tips, Bjønna? Makan.[8D]