Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 637234 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2550 på: Februar 03, 2020, 14:51:07 »
Han reiser seg heldigvis opp og hinker ut. Satser på at det ikke er noe alvorlig. 0-0 til pause.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2551 på: Februar 03, 2020, 14:53:08 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

jaho

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2552 på: Februar 03, 2020, 14:53:47 »
Augustine nede med skade. Akkurat det vi håpte på ja. Typisk vår flaks!  >:(

auren

Typisk!!! Så ikke bra ut i det hele tatt!! Kom seg opp på beina igjen, men haltet seg av, og pause..
Da blir det nye søvnløse netter da...dette trengte vi ikke nå..

jaho

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2553 på: Februar 03, 2020, 14:55:21 »
Han reiser seg heldigvis opp og hinker ut. Satser på at det ikke er noe alvorlig. 0-0 til pause.

auren

og vi avslutter 1.omg. med tidenes mest håpløse corner...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2554 på: Februar 03, 2020, 14:55:38 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.
Enig. Så bare de siste 20 minuttene, men dette var tynt.

Kan sikkert ha en rolle mot slutten av kamper allerede, men that's it.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2555 på: Februar 03, 2020, 15:08:26 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.

Og får å bli matchfit så trenger man vel kamper.. Da er det å sitte på benken og evt skrape sammne noen minutter her og der det han trenger :)

Spørs hvor mye han legger i en u23 kamp da..45 min junior fotball er vel neppe voldsomt motiverende. Time will show!

Annesj

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2556 på: Februar 03, 2020, 15:10:56 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.

Og får å bli matchfit så trenger man vel kamper.. Da er det å sitte på benken og evt skrape sammne noen minutter her og der det han trenger :)

Spørs hvor mye han legger i en u23 kamp da..45 min junior fotball er vel neppe voldsomt motiverende. Time will show!

Seriøst?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2557 på: Februar 03, 2020, 15:16:39 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.

Og får å bli matchfit så trenger man vel kamper.. Da er det å sitte på benken og evt skrape sammne noen minutter her og der det han trenger :)

Spørs hvor mye han legger i en u23 kamp da..45 min junior fotball er vel neppe voldsomt motiverende. Time will show!

Seriøst?

Ja, helt særiøst!

Fra Bundesliga og Ligue 1 til en juniorkamp..Helt normalt om han ikke har full tenning da. At han spiller er en selvfølge. Men at alle førstelagsspillere klinker til maks i juniorkamper tror jeg ikke. Sett Pablo labbe rundt på tomme u23 arenaer også.

h.b

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2558 på: Februar 03, 2020, 15:27:29 »
Samme problemet på U23 som på førstelaget. Tar elendige cornere, og slipper inn enkle mål på dødball imot. Mon tro om noen i det hele tatt trener spillerne på det

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2559 på: Februar 03, 2020, 15:34:23 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.
Enig. Så bare de siste 20 minuttene, men dette var tynt.

Kan sikkert ha en rolle mot slutten av kamper allerede, men that's it.

Fikk meg til å tenke på Yeboah når han kom til Leeds vinteren 1995.
Han var også litt tung i sessen og ikke 100 % matchfit når han ankom klubben. Men Howard Wilkinson var heldigvis smart nok til å bruke ham umiddelbart - først to ganger fra benken og deretter som fast rekkeleder. Og det tok da heller ikke lang tid før målene kom (andre innhopp). Og deretter scoret han jevnt og trutt resten av sesongen - og sikret klubben en uefa-cup plass i sesong som var på vei ut i ingenmannsland før Yeboah dukket opp.

Skal denne sesongen endte med det vi alle håper, må Augustin komme igang og score mål - fort.
Ha må ha tilnærmet samme virkning på Leeds i 2020 som Yeboah hadde i 1995.
Intet mindre.

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2560 på: Februar 03, 2020, 15:42:22 »
Hvor er Gotts, Mccalmont og Bogusz?

DenHviteYeboah

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2561 på: Februar 03, 2020, 15:51:11 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.
Enig. Så bare de siste 20 minuttene, men dette var tynt.

Kan sikkert ha en rolle mot slutten av kamper allerede, men that's it.

Fikk meg til å tenke på Yeboah når han kom til Leeds vinteren 1995.
Han var også litt tung i sessen og ikke 100 % matchfit når han ankom klubben. Men Howard Wilkinson var heldigvis smart nok til å bruke ham umiddelbart - først to ganger fra benken og deretter som fast rekkeleder. Og det tok da heller ikke lang tid før målene kom (andre innhopp). Og deretter scoret han jevnt og trutt resten av sesongen - og sikret klubben en uefa-cup plass i sesong som var på vei ut i ingenmannsland før Yeboah dukket opp.

Skal denne sesongen endte med det vi alle håper, må Augustin komme igang og score mål - fort.
Ha må ha tilnærmet samme virkning på Leeds i 2020 som Yeboah hadde i 1995.
Intet mindre.
Han scoret i første innhopp. FA Cupkamp mot scum på old toilet. De leda 2-0, Yeboah dukket opp i feltet etter innlegg fra Kelly og scoret ut av ingenting. Dessverre vant scum kampen 3-1 :( Satser på at Augustin blir den nye Yeboah!

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2562 på: Februar 03, 2020, 15:59:07 »
Own goal utligner på overtid! 2-2

Alt er likt som a-laget..omstendig angrepsspill og målscorere :)

Cherry

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2563 på: Februar 03, 2020, 16:16:59 »
Own goal utligner på overtid! 2-2

Alt er likt som a-laget..omstendig angrepsspill og målscorere :)

Sign him up, 1 av de viktigste vi har fremover! ;D
 

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2564 på: Februar 03, 2020, 16:39:13 »
Ã… etter å ha sett en omgang konkluderer ihvertfall jeg med at Bielsa har helt rett i å ikke ha an med ennå. Ikke matchfit i det hele tatt. Håper den skaden ikke er alvorlig dog.
Enig. Så bare de siste 20 minuttene, men dette var tynt.

Kan sikkert ha en rolle mot slutten av kamper allerede, men that's it.

Fikk meg til å tenke på Yeboah når han kom til Leeds vinteren 1995.
Han var også litt tung i sessen og ikke 100 % matchfit når han ankom klubben. Men Howard Wilkinson var heldigvis smart nok til å bruke ham umiddelbart - først to ganger fra benken og deretter som fast rekkeleder. Og det tok da heller ikke lang tid før målene kom (andre innhopp). Og deretter scoret han jevnt og trutt resten av sesongen - og sikret klubben en uefa-cup plass i sesong som var på vei ut i ingenmannsland før Yeboah dukket opp.

Skal denne sesongen endte med det vi alle håper, må Augustin komme igang og score mål - fort.
Ha må ha tilnærmet samme virkning på Leeds i 2020 som Yeboah hadde i 1995.
Intet mindre.
Han scoret i første innhopp. FA Cupkamp mot scum på old toilet. De leda 2-0, Yeboah dukket opp i feltet etter innlegg fra Kelly og scoret ut av ingenting. Dessverre vant scum kampen 3-1 :( Satser på at Augustin blir den nye Yeboah!

Først det du har rett i:
Yeboah scoret sitt første mål for Leeds mot Man U på Old Trafford i 4. runde av Fa-cupen, søndag 19/2. Du har også rett i at kampen endte 3-1 til hjemmelaget, etter at Yeboah hadde redusert til 1-2 tidlig i andre omgang.

Men det var Noel Vhelan og David White som gjorde forarbeidet til målet Yeboah scoret den dagen, ikke Gary Kelly.
Dette vet jeg - fordi jeg satt på Old Trafford og så dette med mine egne øyne den dagen. Var også tilstede på Elland Road tre dager seinere da Yeboah scoret sitt første ligamål hjemme mot Everton (1-0). Dagen før Everton-kampen fikk jeg forresten en hyggelig samtale med Tony Yeboah og hans smellvakre kone på en restaurant i Leeds sentrum. Flotte folk!

Men Yeboahs inntreden ved sidebytte i kampen mot Man U var altså hans andre innhopp for Leeds. Det første hadde han i en ligakamp hjemme mot QPR, der han fikk noen minutter på tampen av et oppgjør som Leeds vant 4-0.

DenHviteYeboah

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2565 på: Februar 03, 2020, 16:47:15 »
Stemmer det. David White hadde innlegget fra høyre. Meget bra spiller forresten som fikk få kamper mener jeg å huske?

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2566 på: Februar 03, 2020, 17:01:50 »
Synes Augestin var helt grei.
Viste fysikk og fart ved etpar anledninger. Litt uforutsigbar også til tider. Litt Gradel  over det han gjør med ball og ikke minst fyrer av. Positivt.
Poveda er jo snytt ut av nesen på David/Berardo Silva i spillerstil. Får bare håpe end productet er på nogenlunde nivå
Kaktusen går til Stevens. Gud bedre meg så lite han har fått av spillerforståelse. Skremmende hvis han mønstrer benken neste 2-3 kampene.
Da må det heller være muligheter for Bogusz eller en ekstra keeper

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2567 på: Februar 03, 2020, 18:37:42 »
Synes Augestin var helt grei.
Viste fysikk og fart ved etpar anledninger. Litt uforutsigbar også til tider. Litt Gradel  over det han gjør med ball og ikke minst fyrer av. Positivt.
Poveda er jo snytt ut av nesen på David/Berardo Silva i spillerstil. Får bare håpe end productet er på nogenlunde nivå
Kaktusen går til Stevens. Gud bedre meg så lite han har fått av spillerforståelse. Skremmende hvis han mønstrer benken neste 2-3 kampene.
Da må det heller være muligheter for Bogusz eller en ekstra keeper

Enig med deg.
Stevens var omtrent like svak som han har vist oss ved sine innhopp på a-laget.
Vet at han var bedre tidligere i sesongen, men ser ingen grunn til at han skal oppta plass på benken med den formen han viser nå for tiden.

Poveda har en x-factor i sitt spill. Han er en type som kan utføre geniale ting - tilsynelatende ut av ingenting.
Men sjøl de beste trenger noen å være geniale sammen med. Jeg tror fremdeles at Poveda og Augustin sammen kan bli den geniale skapende (Poveda) & avsluttende (Augustin) duoen vi savner i laget.

Hadde håpet å få se dem sammen i første omgang av dagens kamp, men det var tydeligvis å håpe på for mye.
Ikke alltid like lett å forstå seg på de forskjellige laguttakene i Leeds...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2568 på: Februar 03, 2020, 19:02:51 »
Jeg fikk glimt fra dagens kamp men ikke nok til noe helhetlig inntrykk.

Her har Leeds-Live gitt sine tilbakemeldinger:

Ian Poveda
Poveda looked sharper than the fellow new boy, living up to words from Stuart Dallas, who said he’d taken to United’s infamous ‘murderball’ training sessions instantly.

“I haven't seen a player who's taken to a group as well as he has taken and I'm being serious when I say that,” said the Northern Ireland international last week.

“He's trained with us a few days now and you'd think he's been here since the start of the season, you know he's lively about the place.”

Match fitness certainly doesn’t appear to be an issue for the Manchester City academy graduate, who looked lively when introduced out on the right flank.

Not everything he did came off and it was a tough afternoon against a well-organised and deep Sheffield Wednesday defence, but he tended to go for the positive option and showed a fearlessness in taking on his man and trying to progress the ball forward.

We saw more of his dribbling ability on this occasion than real end product, with crossing and shooting a little lacking, but overall it was an encouraging first display in Leeds colours - you can certainly imagine him making an impact for the senior side as a substitute against tired legs.

Jean-Kevin Augustin
It’s hard to tell whether he had a shirt a size too big or if he was carrying a little more weight than we’ve been accustomed to at Bielsa’s Leeds, but on first viewing it’s become a little more apparent why the Argentinian has been reticent to throw him straight in.

With all eyes on the marquee January arrival, it took a long time for him to have any real effect on the game, struggling to find space and get on to the ball at all. That just started to change as the half went on and he dropped a little deeper.

Given how he looked in his medical video and having represented a serious club like Monaco in the opening half of the season, he can’t be too far off, but the immediate impression is that he’s not quite at the fitness level Bielsa will be looking for.

It was a somewhat subdued debut for the forward, and with a particularly uncharitable reading of his 45 minutes, you might say that he didn’t offer the mobility and special awareness that Bielsa demands of his strikers, leading from the front and bringing others into play as Patrick Bamford does at his best.

On the other hand, this was for the Under-23s, who were putting in a fairly low-par performance by their own lofty standards and struggling to provide him with great service.

Given that, it’s way too early to draw any definitive conclusions as everything might look a lot easier for him linking with players the quality of Pablo Hernandez, Mateusz Klich and Jack Harrison as opposed to promising youngsters that still have some way to go.

The half wasn’t entirely without merit, either, as he demonstrated how his physicality and strength can cause opposition defenders, while he came closest to scoring of any Leeds player in the first half.
He demonstrated good communication with Charlie Cresswell, presumably telling the youngster to send the ball long and straight through to him at the next opportunity.

Within minutes the defender obliged, breaking the lines setting him through at goal, with a decent and well-struck low drive sent towards the bottom corner, producing a good save from Owls keeper Joe Wildsmith.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2569 på: Februar 03, 2020, 20:06:31 »
Har kikket på høydepunktene fra dagens kamp.

Meslier avverget sannsynligvis et opplagt mål i første omgang, da han rykket ut og stoppet et skudd fra en Wednesday-spiller som kom alene mot mål.

Jeg var ikke like imponert over hans prestasjon på hjemmelagets 2-1 - mål. Det burde han definitivt tatt. Han slipper seg ned alt for tidlig og lar skuddet passere like over høyre skulder.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2570 på: Februar 03, 2020, 21:22:06 »
Moscowhite fikk med seg noe annet også i dag:
Midt i rapporten fra dagens U23:

Anyway, it's no biggie if Big Kev isn't an instant hit. After all, we've still got Ryan Edmond—
          INJURY NEWS: Leeds United striker Ryan Edmondson is expected to be out for eight weeks following an 
          operation on a knee injury.
Oh FFS.
Anyway, back to the U23s.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2571 på: Februar 04, 2020, 19:21:11 »
De kommer tett nå.
Kamp på mandag som var, U18 (med flere unge fra U23) spiller onsdag, mens en del vil være i A-troppen dagen etter denne kampen...

Blir en svekket utgave av U23 dette, vil eg tru

York City FC
@YorkCityFC
 We are delighted to announce that Bootham Crescent will host Leeds United U23s in their Premier League Cup tie against Derby County U23s on Friday night (7pm kick-off).
 Â£3 Adults, £1 Concessions


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2572 på: Februar 07, 2020, 19:36:11 »
Forr ett lagg i kveld - ikke akkurat svekket :D :D :D

Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP
Leeds United U23s v Derby: Caprile, Stanley, Douglas, Struijk, Hosannah, Phillips, Kamwa, Hudson, Huggins, McCarron, Augustin. #lufc

Subs: Male, Casey, Poveda, Stevens, McKinstry.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2573 på: Februar 07, 2020, 20:20:25 »
Flere som har mista bildet

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2574 på: Februar 07, 2020, 20:34:04 »
Flere som har mista bildet
Var borte ca 6 minutter. Tilbake nu
Phillips laget forresten straffe...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2575 på: Februar 07, 2020, 20:55:38 »
Ligger under 2-1 ved pause.
Reduseringen ved Hudson:

https://twitter.com/LUFC/status/1225869380682162176?s=20

40' Goal #LUFC! Stanley and Huggins play a neat one-two down the right, Stanley whips in a ball and Hudson gets in at the back to tap home. 1-2
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2576 på: Februar 07, 2020, 21:02:11 »
Phillips laget straffe (da var bildet borte), Douglas er shaky på backen, Augustin lite involvert...
Det er ikke de mest erfarne som har dratt lasset i førsteomgangen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2577 på: Februar 07, 2020, 21:08:17 »
Two changes for Leeds - Stevens, Casey on. Augustin, Douglas off. #lufc (YEP)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2578 på: Februar 07, 2020, 21:14:53 »
Stanley er 'ny' for meg. Decent høyreback i førsteomgangen, venstreback nå (venstreføtt visstnok)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2579 på: Februar 07, 2020, 21:18:07 »
Poveda kom inn etter 51m dessverre pga skade på Hosannah
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan