Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 637459 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2820 på: November 11, 2020, 22:44:04 »
Flott rapportert, Kjella :)

Det er litt underlig at disse (lovende) unggutta våre sliter mot lag som Blackpool. Men vi må huske at de er i en 'høyere' divisjon i seriespillet nå, og som kjella kommenterer så møter vi gjerne en del fysisk overlegne spillere i cupkamper som denne...

Likevel skuffende at spillere som Gelhardt/Greenwood og Drameh/Cresswell/Casey ikke står frem, og Poveda også når jeg tenker på det... Det handler vel også om at en som Poveda ikke er så samspilt med resten, men de andre burde jo være bra samspilt etter hvert...

Kanskje ikke det beste for forsvaret heller å ha spaniolen bak seg, de er vel mer vant til å kommunisere med italieneren.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2821 på: November 11, 2020, 22:48:26 »
...som Focus nevner her, laget har vært ujevnt hele sesongen, mange ups'n downs...

FocusOnLeeds
@FocusOnLeeds

Wouldn't read to much into the results for the under 23/21s. Big transitional year for a lot of the players and management. Showed a lot of quality at times this season, main task for them is to become more consistent. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2822 på: November 11, 2020, 23:28:31 »
Mark Jackson kan umulig være rette mann for disse ungguttene. Hva med en av Bielsa's menn? Funka jo som bare det i fjor.

Johnnyj

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2823 på: November 12, 2020, 02:22:01 »
Mark Jackson kan umulig være rette mann for disse ungguttene. Hva med en av Bielsa's menn? Funka jo som bare det i fjor.
Har tenkt den samme tanken. Vært en del utskiftninger og spillere i uvante posisjoner. Ikke helt ulikt Bielsa. Men skal ikke felle noen dom over Jackson helt enda. Han vet nok hva han driver med.

Mye talent i laget, men nøkkelen er hvordan man sette det i system.
Kontinuitet var en viktig grunn til hvorfor laget var så gode i fjor. Tror det kan bli lysere tider når laget får "satt seg litt".

Ikke at jeg er den som følger mest med på reservelagskamper, men har likevel gjort meg opp et par tanker om de spillerne jeg er mest begeistret for:

Blir mest spennende å se på Noah Kenneh i årene fremover. God med ballen og har en enorm fysisk tilstedeværelse til å være så ung som han er. Håper utviklingen hans fortsetter, men han har heldigvis god tid til å finne seg til rette på dette nivået.

Synes vi også har en hel drøss med lovende kantspillere nå. McKinstry, McCarron og selvfølgelig Poveda er vel de som er nærmest å kjempe seg inn i A-stallen. Utenom Poveda så synes jeg det er for tidlig å dømme hvem av de som kommer til å ta det neste steget. Er fortsatt litt usikker på nyvervelsen Summerville. Utvilsomt at han har talentet, men om han har mentaliteten på plass er et annet spørsmål.
 Jenkins har vært god lenge nå og virker å ha Bielsa-ball i ryggmargen.
Både Gelhardt og Greenwood er to store spisstalenter som det var gledelig at vi fikk hente i sommer. Synes Greenwood virker mer kald og kynisk. Gelhardt er mer "pure power", uredd og mer fremoverlendt. Synes de er vanskelige å sammenligne med hverandre men jeg liker begge typene. Hvis jeg måtte velge én til å spille andrefiolin bak Bamford, så måtte jeg nok valgt Gelhardt akkurat nå. Men mest fordi jeg tror han har best fysiske forutsetninger. Greenwood er en målmaskin, men om han er det på et høyere nivå, gjenstår å se.

Cresswell er allerede en ledertype. En ny Cooper in the making?
Synes også Drameh har vært et morsomt tilskudd i år. Som nevnt tidligere så er farta hans veldig imponerende. Kunne sikkert fungert fint som kantspiller også. Men med sine voldsomme klyv bakfra så er det lurt ha en sånn spiller på backen som bidrar fremover, slik som Ayling gjør på førstelaget. Har endel å lære av Ayling når det gjelder å gjøre de riktige valgene, men det kommer seg med erfaring.
Er uansett gøy å følge dette laget når man vet hvor kort veien kan være til førstelaget, til tross for at vi nå spiller i Premier League. Spillerne trener jo sammen (på onsdager?) Og lærer hverandre å kjenne tidlig. Leeds har alltid vært gode på talentutvikling men personlig har jeg aldri sett akademiet så profesjonelt bygd opp med lovende spillere som det er i dag  ;D


« Siste redigering: November 12, 2020, 02:29:49 av Johnnyj »

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2824 på: November 12, 2020, 09:53:21 »
Har sjekket litt på hjemmesiden til Blackpool og virker som de stilte med et lag som nesten bare besto av spillere som har tatt laget til midt på treet i Lge 1 - så var kanskje litt hard med gutta igår - men etter å ha sett alle kampene U23 har spilt i år hadde jeg store forventninger. Om jeg skulle prøvd å gjøre opp status på det jeg har sett hittil (ikke bare kampen igår):


Caprile (18). I Italias U18 tropp. Synes han har blitt bedre og bedre. Stor tro på han - synes han allerede er bedre enn det Casilla viste igår. Trygg med bena. God på strek 1,91 høy - så bør ha forutsetningene for å bli god i feltet. Liten minus her foreløpig.

Drameh (18) I Englands U20 tropp. Særdeles lovende høyreback som både er god fremover og liker å forsvare. Litt høy tenning noen ganger - som har ført til 1 rødt kort allerede, men bedre det enn motsatt..

Huggins (19) har vært i Wales U21 tropp. Opprinnelig en offensiv spiller som har blitt konvertert til venstreback. Litt spe - men offensivt ser han ut som han "flyter oppå vannet" når han setter inn sine dribleraid. Som det blir noen av. Også god til å komme til linja. Skadeutsatt - men veldig morsom å se på når han har dagen.

Casey (19) Forsøkes omskolert til deffensiv midtbanespiller. Foreløbig litt keitete, han er vel 1,90 høy..Jeg tror egentlig han er og blir midtstopper - men lurer på om det å bruke han i midtbanerollen er et ledd i utviklingen for å få en spillende stopper på sikt. Stor tro på han som midtstopper - selv om han foreløpig er uferdig - og i likhet med Cresswell litt lett å "vende av".

Cresswell (18) England U 18. Stor og sterk midtstopper som når jeg har sett han spille mot jevnaldrende spisser har en aura av "jeg er sjef". Har også en god fysikk og er god på hodet - også i motsatt 16 meter hvor han ofte er målet for cornere på bakre stolpe. Stor tro på han. Men ble avslørt når han spilte mot middels gode spisser i Blackpool første del av 1. omgang. Men tok nivået i 2. omgang. A-lags spiller om Max 3 år.

Kenneh (17) England U 18. Opprinnelig brukt som defensiv midtbanespiller, men best som midtstopper. Skadet i starten av denne sesongen, men har spilt de siste kampene. God fysikk på han også, men ikke så "svær" som Casey og Creswell. Men hurtigere og kommer tettere inn i duellene langs bakken. Veldig spennende kar. Ikke overrasket om han får sin debut i år.

Jenkins (18) All action midtbanespiller med meget stor rekkevidde. Ambisiøs spillestil - foreløbig sitter ikke alle pasningene - men er en mann som etter en feilpasning kommer i 100 for å rette opp. En løpsmaskin. Litt liten og lett foreløbig ?

Dean (16) Kom fra Everton før sesongen. Er i utgangspunktet "for ung" - men i de kampene jeg har sett har han utmerket seg med en særdeles stor innsats og målteft. Tenk på en ung Alan Smith - med mer målteft. Uferdig selvfølgelig, men kanskje han som er mest typisk Leeds av alle de unge spillerne.

Gelhardt (18). England U 19. I den grad dette laget har en stjerne er det Gelhardt. Lavt tyngdepunkt - var nok kanskje litt tung når han kom til klubben. Tipper han har vært på en hard diett. Meget godt venstreben og nærteknikk. Litt lite tempo (?). Spiller aller mest i 10er rollen nå - selv om jeg tror han er aller best som spiss - når han og Greenwood spilte helt på topp sammen i de første kampene var det dynamitt. Har vært fast på aldersbestemte engelske landslag siden U16. Bøttet inn mål.

Greenwood (18) England U 19. I likhet med Gelhardt har han vært fast på Englands aldersbestemte landslag og stort sett vært toppscorer for de. Helt annen spillertype enn Gelhardt med bevegelse og fatr - samt målteft som beste egenskaper. Har stor tro på han og hadde han ikke hatt en skadeperiode tror jeg han hadde vært innom A-lagsbenken allerede.

McKinstry (18) Skottland U 19.  Teknisk meget god kant som svinger fra det helt briljante til å ha stille dager ute på venstre eller høyre kant. Også forsøkt i 10er rollen. På sitt beste finter som Eddie Gray - men litt for sjeldent foreløpig. Er meget høyt vurdert innad i klubben har jeg skjønt.

Summerville (19) Nederland U 19. Lynrask høyrekant som også har vært ute med skade. Liten og lett - men ganske duellsterk allikevel. Spilte jo en god del i toppdivisjonen i Nederland ifjor så har allerede testet seg ut på høyt nivå. Sett litt for lite av han - men hurtigheten hans er virkelig et aktivum.

McCarron (19) Skottland U21. Har vært skadet i innledningen - men spilt de siste par kampene. Venstrebent og teknisk kant som også kan spille venstreback. Teknikk og målteft. Liker han veldig godt faktisk.

Davis (20) Er jo fast med A-laget. Litt skuffet over det jeg har sett av han i år på U23. Ifjor var han veldig god. Meget rask - best på venstreback - selv om han også spiller venstre stopper. Litt ukonsentrert til tider synes jeg ..Men Bielsa liker han.

Ble jo litt for positivt dette - men måtte skrive meg blid igjen  ;D. Generelt er dette et veldig ungt lag hvor de fleste kan spille på dette nivået minst 4-5 år til. Møter altså eldre spillere veldig ofte. Viktig å ha med seg....





« Siste redigering: November 13, 2020, 00:29:22 av kjella »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2825 på: November 12, 2020, 10:17:51 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2826 på: November 12, 2020, 10:42:50 »

Ble jo litt for positivt dette - men måtte skrive meg blid igjen  ;D

Jeg syns du treffer bra. Uansett så er det jo slik at noen vil stagnere, noen vil ta nye steg, det er 'umulig' å predikere hvem som vil sitte igjen med de største karrierene...

Hvem ville vel på åttitallet ment at Denis Irwin skulle sitte igjen med flest trofèer av alle de lovende unggutta... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2827 på: November 12, 2020, 10:45:26 »
Mark Jackson kan umulig være rette mann for disse ungguttene. Hva med en av Bielsa's menn? Funka jo som bare det i fjor.

Jeg tenker at det er altfor tidlig å konkludere med noe som helst. De har ikke hatt de beste resultatene denne høsten, det er vel innlysende, men hovedsaken er spillerutvikling, og her er det mange faktorer som spiller inn.

Jeg tror ikke vi skal være redde for at ikke Jackson blir kritisk ettergått i alt han gjør...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2828 på: November 12, 2020, 15:21:48 »
Det er nettopp det å spille mot 'voksne proffer' Mark Jackson trekker frem fra dette cupspillet:

Leeds United see benefits from difficult EFL Trophy campaign as Blackpool dash hopes
The Whites saw their EFL Trophy campaign come to an end on Wednesday evening at Blackpool.
By Joe Urquhart  Thursday, 12th November 2020, 1:23 pm

It is a sign of the times that there have been no revellers at Blackpool Pleasure Beach in recent months.

Lights on the promenade remain switched off and the sounds that normally fill the seaside air remain eerily absent.

The usual scene of candy floss being consumed and arcade games flashing furiously amongst screams of joy have been put on hold, temporarily at least.

Inside the walls of Bloomfield Road stadium, though, football carries on under the lights but behind closed doors with echoes of empty stands becoming all too familiar for those lucky enough to be in attendance.

It has been a testing few months for Thorp Arch's young stars, with Leeds United having entered the EFL Trophy as a category one academy for the first time.

By Mark Jackson's own admission the 3-0 defeat against Blackpool signalled the end of a 'rollercoaster' ride in Group H, where victory would have claimed an unlikely spot in the knockout stages.

The Whites opted to enter the competition to hand experience to those looking to make their way in the game at Elland Road, exposing them to a different type of football away from the academy leagues.


At Accrington on the opening day, United named a side so young it was quite literally men against boys and few were left wondering what to make of it all.

The pandemic caused issues for Leeds that night, but two games later against Football League opposition you'd be hard pressed not to see the benefits for the Whites.

The tournament splits opinion among supporters and managers across the divisions, and it isn't hard to see why.

While the pros are clear for top flight teams like Leeds, who boast some of the best academy facilities in the country, it is another competition in an otherwise packed schedule for those further down the pyramid.

There is no doubt that Leeds will have gained from trips to Barrow and the Seasiders.

Max Dean hauled himself onto the radar of supporters with a fantastically taken brace against the former, while Leeds used the clash with Neil Critchley's men on Wednesday for what was essentially an Under-23s team with two first teamers.

Kiko Casilla will have felt a long way from the Bernabeu under the shadows of Blackpool Tower, but with Marcelo Bielsa in attendance it's not hard to see why United put weight into the competitive games.

The tournament perhaps didn't see the best of United this time around, especially after a lacklustre first half cost Leeds dearly in midweek.

Jackson's youth, though, can take a lot from 180 minutes of action against two battle-hardened outfits as they now turn their full focus to the Premier League 2.

"It has been a bit of a rollercoaster from the start," the Under-23s head coach reflected.

"From the first game against Accrington Stanley, where we were extremely young to where we went and competed really well against Barrow.

"Today [at Blackpool] again we had a 23s team out with a couple of senior players dropping down, but still young players apart from Kiko [Casilla].

"It's been a tough test and I think it's just what the competition is about [for Leeds].

"It's exposing young players to playing against Football League teams in a stadium and under a little bit of pressure in a league format.

"It's exactly what we want for the players. We want to stress the players and put them under pressure and see how they come through it.

"From every game we've played we've learned from it and I think the experience for the players has been first class."

For Leeds; that is the idea. The EFL Trophy provides a platform for young players in a professional environment.

"We'll take a lot from the competition," Jackson continued.

"Hopefully we're in a position next year to join the competition again and it will be great for the players to experience playing against this type of opposition in this type of stadium [Bloomfield Road] as well.

"Hopefully we can learn from the games we've played in, all different, but we can learn from them and take them on into our league campaign now.

"I'm working here with a hungry set of players. They give everything and I think they showed that."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-see-benefits-difficult-efl-trophy-campaign-blackpool-dash-hopes-3033751

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2829 på: November 15, 2020, 10:08:47 »
Lufcyouth
@leedsutdacademy

Congratulations to #lufc U23s defender  @nkenneh89
 who has received his first England U18s call up! Nohan is 1 of 3 youngsters called up for the upcoming England training camps along with Cresswell (U19)&Drameh (U20). Kenneh has previously represented England at U15,16&17 level

https://twitter.com/leedsutdacademy/status/1326169413696032770?s=20

Lufcyouth
@leedsutdacademy

Flag of England Congratulations to #lufc U23s attacker Joe Gelhardt who has been handed a late England U19s call up! Joe has joined up with club teammate Charlie Cresswell for the England training camp

DET betyr jo faktisk at Joffy fikk en uke ekstra trening med seniorene i Leeds i stedet :) (hvis det ikke var en del treningsfri denne uken da, det kan være...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2830 på: November 23, 2020, 15:41:52 »
Litt av et lag som spiller nå. Lå under 1-0 da jeg begynte å se

https://twitter.com/LUFC

Joe Urquhart
@JoeUrquhart_

#LUFC U23s v West Brom: Casilla, Huggins, Davis, Casey, Cresswell, Drameh, Poveda, McKinstry, Kamwa, Rodrigo, McCarron.

Subs: Caprile, Struijk, Roberts, Costa, Greenwood.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2831 på: November 23, 2020, 16:04:49 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2832 på: November 23, 2020, 16:09:23 »
Struijk (for Davis), Roberts og Costa inn ved pause.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2833 på: November 23, 2020, 16:47:55 »
1-1. Flott mål av Roberts!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2834 på: November 23, 2020, 16:59:42 »
1-1. Flott mål av Roberts!


https://twitter.com/LUFC/status/1330900265789251585?s=20

Og enda flottere Costas 2-1 mål :)

https://twitter.com/LUFC/status/1330901557852958732?s=20

Etter en ganske fysisk batalje lenge ble det mer fotball etter hvert og Leeds tok kontrollen - vant 2-1 :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2835 på: November 23, 2020, 18:25:33 »

Lufcyouth
@leedsutdacademy

A good weekend for #LUFC academy with every age group in action-
Soccer ballWigan U15s 4-1 LUFC U15s
Soccer ballLiverpool U18s 5-0 LUFC U18s
Soccer ballLiverpool U16s 0-3 LUFC U16s
Soccer ballLUFC U14s 0-1 MUFC U14s
Soccer ballSWFC U13s 1-3 LUFC U13s
Soccer ballSWFC U12s 2-5 LUFC U12s
Soccer ballLUFC U23s 2-1 WBA U23s
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2836 på: November 23, 2020, 18:26:40 »
Gledelig at Robert har funnet nivået. Håper karrieren kickstarter nå

lowfields

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2837 på: Desember 19, 2020, 18:00:09 »
3-2 seier over Newcastle for ca 1 uke siden har blitt forbigått her. Lå under 2-0. Roberts scoret det siste på straffe.
Ellers har Alfie McCalmont idag scoret for Oldham etter at han kom innpå som innbytter. Faktisk blitt en del mål for Alfie i det siste.
Rafa Mujica scoret 2 mål tidligere i uken for Real Ovieda i en 3-2 seier.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2839 på: Desember 21, 2020, 13:10:30 »
1-0 allerede etter tre minutter. Roberts med en flott heading!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2840 på: Desember 21, 2020, 13:14:37 »
1-0 allerede etter tre minutter. Roberts med en flott heading!

auren

På corner av alt.... En corner som kom av at vi presset skyhøyt og Fulham ikke hadde sjanse å spille seg ut.
« Siste redigering: Desember 21, 2020, 13:18:43 av Kato »
 

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2841 på: Desember 21, 2020, 13:33:54 »
2-0. Ny flott heading. Så ikke hvem det var. Casey?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2842 på: Desember 21, 2020, 13:34:14 »
2-0. Ny corner. Charlie Cresswell stanger den rett i nota.
 

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2843 på: Desember 21, 2020, 13:39:00 »
3-0. Kontring og selvmål.
 

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2844 på: Desember 21, 2020, 14:16:54 »
4-0. Pablo. Like overlegne som et visst annet lag i går...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2845 på: Desember 21, 2020, 14:27:51 »
5-0 Bobby Kamwa

Setter returen etter at Gelhardt brenner straffe.
 

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2846 på: Desember 21, 2020, 14:27:52 »
5-0! Kamwa setter inn returen av Gelhardts svake straffe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2847 på: Desember 21, 2020, 14:33:52 »
5-1. Nydelig skudd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2848 på: Desember 21, 2020, 14:42:50 »
6-1. Gelhardt setter sin tredje store sjanse. Pent skudd fra rundt 16 meter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2849 på: Desember 21, 2020, 14:56:23 »
Ender 7-1 etter flott angrep og mål av Costa.