Skrevet av Emne: Barnsley-Leeds  (Lest 5174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Conny Sten

Barnsley-Leeds
« på: November 04, 2006, 20:12:15 »
Nu får denna långa plåga vara slut. det har varit flera års pina att vara Leedsare, med ekonomiska problem, managerbyte, förluster, förluster och alla dessa förluster!!!!!, degradering från Premier League och kräftgång i Championship. Nu måste vi börja marschen uppåt i tabellen. hoppas att spelarna tar tag i detta och visar vad dom egentligen kan. det är långt kvar av säsongen men vi skall inte ligga nere i botten av tabellen längre. Vi är ju överens alla: spelare,ledare i Leeds United och alla vi fans, vi mår inte bra av att det går så dåligt. KOM IGEN, KOM IGEN. VINN IDAG!!!
 

Sonny

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #1 på: November 04, 2006, 20:30:56 »
Leeds: Martyn ,Kelly ,Robertson ,Haaland (Molenaar ,69 ) ,Radebe ,Wetherall ,Wallace ,Hasselbaink ,Ribeiro ,Bowyer (Lilley ,77 ) ,Halle (Maybury ,45)
Subs not used Beeney, Laurent,

HER  er startoppstillingen forrige gang vi møtte Barsnley i 1997. Haaland putta forøvrig i en kamp vi vant 3-2 etter å ha lagt under 2-0
 

ToreLA

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #2 på: November 04, 2006, 20:32:47 »
Husker den. Lilley puttet vel også etter en gjørmekamp uten like.




Dennis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #3 på: November 04, 2006, 20:57:11 »
Aaaah, Derek Lilley, David Robertson, Pierre Laurent, Mark Beeney!

Navn vi alle husker og savner sårt!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Lis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #4 på: November 04, 2006, 21:18:53 »
4-3-3 idag
stack
kelly butler killa lewis

westlake derry douglas


blake horsfield healy

Subs: Warner, Einarsson, Johnson, Foxe, Cresswell.



Leeds United yesterday today tomorrow forever
« Siste redigering: November 04, 2006, 21:22:16 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Sheridan

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #5 på: November 04, 2006, 21:22:12 »
Friskt av Wise dette, Lis!


BERGH

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #6 på: November 04, 2006, 21:23:04 »
Cresswell må spille
 

Lis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #7 på: November 04, 2006, 21:23:48 »
Og vi kan se det på tv jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D][8D][:p][:)]


Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #8 på: November 04, 2006, 21:24:39 »
Spennende ja, artig at Gylfi er med på benken! Ingen Carole, Howson eller Rose da...

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #9 på: November 04, 2006, 21:25:23 »
Ja herlig! Idag vinner vi![:)][:)][:)][:)]


B-m

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #10 på: November 04, 2006, 21:28:48 »
Nå må vi for helvete ta oss sammen! Er fornøyd med 1-1!

Håper Blake blir mannen idag!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ronald

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #11 på: November 04, 2006, 21:46:35 »
Bare vi ikke får noen imot de første 20 så tror eg dette kan gå. Desverre så har det en tendens til å komme et tidlig mål ( i begge omganger [:(])

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

flynn

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #12 på: November 04, 2006, 21:47:50 »
Er ikke mye hjelp å få bakover på banen av de tre vi mønstrer foran på banen. Dette er offensivt satset, så får vi krysse fingrene for at vi ikke overspilles totalt på midten!

flynn

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #13 på: November 04, 2006, 22:00:59 »
Radiolink? Glemmer alltid å lagre linken [:p]

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #14 på: November 04, 2006, 22:08:31 »
Livlig start, begge lag farlig frempå!

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #15 på: November 04, 2006, 22:15:25 »
Helt klart åpent!

Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #16 på: November 04, 2006, 22:15:31 »
Ã…hhh, nesten Blake!

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #17 på: November 04, 2006, 22:25:50 »
Corner nå!

Kom igjen!!!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Thomas

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #18 på: November 04, 2006, 22:25:57 »
Ikke noe med kampen å gjøre, men ser på canal pluss at Peter Reid er gjest i studio neste uke..


DON REVIE

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #19 på: November 04, 2006, 22:26:59 »
Ligger et mål i luften for oss nå.

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #20 på: November 05, 2006, 15:09:23 »
Så ble det et nytt tap mot et høyst ordinært lag som riktignok har to av divisjonens beste vinger. 1. omgang var ok synes jeg hvor spesielt Blake og Healy stod fram. I 2. omgang falt vi nok engang helt sammen. Mistanken om at spillerne våre er dårlig trent ble ikke akkurat svekket! Spesielt Healy virket jo helt tom etter en livlig 1. omgang. Dette er skuffende.

Mine børspoeng blir som følger:

Stack 4 - virket usikker og må ta skylden for 1. målet
Kelly 6 - grei kamp, men sleit med McIndoe
Butler 4 - er rett og slett for treg og taper også flere dueller enn før
Kilgallon 5 - virket veldig usikker og sliter stort med pasningsspillet
Lewis 5 - skuffende svake pasninger, bra forarbeid til 2. målet selv om det var hands
Derry 6 - grei kamp, bedre pasninger enn tidligere i år
Westlake 5 - fint driv, men dessverre usynlig store deler av kampen
Douglas 6 - ingen stor fotballspiller, men gir 100% og går på mange sugende løp. Gikk tom i 2. omgang
Healy 6 - veldig bra 1. omgang, ditto dårligere 2. omgang. Heldig som ikke ble utvist.
Horsfield 5 - greit oppspillspunkt
Blake 7 - vår klart bestemann
Cresswell 4 - totalt ute av form


Tom S

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #21 på: November 05, 2006, 16:06:31 »
Eg var positiv etter første omgang då eg følte vi var det beste laget. Vi spilte på ingen måte veldig bra, men vi var oppe i situasjonene og klarte å prestere ein del framover. Syntes Blake sto fram som vår beste spiller, den gutten har fotball i seg så det holder! Det var veldig synd med den keepertabben som førte til 1-0, men sjølv om vi først låg under og vi skåra to seine i 44 og 45, meiner eg vi leda fortjent til pause.

Kva som skjer med Leeds United etter pause er ei gåte (eller er det det?).
Barnsley tar over kampen meir eller mindre totalt og vi klarer ikkje å komme opp i sutuasjonane. Vi er heile tida på etterskudd og har ein forferdelig formasjon. Avstand mellom lagdeler er fråværande, alle jobber kvar for seg og ikkje som eit lag.
Vi gir Barnsley så mykje rom at dei kosa seg til seier.
Dei to "langskudda" som førte til 2-2 og 3-2 skal rett og slett ikkje vere mulig!

Det virka nesten som spillerene var utslitt etter 50 minutt fotball.
Står det så ille til med oss?

Robbie Blake var for meg Leeds sin beste igår, han har ein fantastisk balltouch, blikk og pasning. Kanskje han skulle spele sentralt som playmaker?
Derry gjorde ein god figur som midtbanemotor, spesielt i første omgang, så virka det som han vart veldig trøytt.

Dette er eit varsku karer, vi er dårlige, faktisk så dårlige at League One lyser i enden av tunnelen....

We Still Believe!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lids

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #22 på: November 05, 2006, 16:13:01 »
League One lyser helt klart i enden av tunnellen. Vi taper igjen mot et annet bunnlag, og det begynner å bli mange poeng opp til "sikker" plass på tabellen. Målet nå er å unngå nedrykk...

Thomas
Thomas

Peter7

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #23 på: November 05, 2006, 16:23:14 »
3 tabbemål imot. Første kommer etter at Stack går (unødvendig) ut og får bare halvtreff på en utboksing som går rett til en motspiller som takker og bukker. De to siste går på markeringsfeil og svakt press/manglende klarering foran egen 16-meter - er vel blant andre Butler som blir svimmel før det kommer et skudd etter mye om og men, og så er det Westlake som følger sin mann på tvers i stedet for å legge inn press på motspiller som er kommet i god skuddposisjon og som ikke lar seg be 2 ganger. "Sentralt" forsvarsarbeid er altså under enhver kritikk - dvs. Butler, Kilgallon, Derry og Westlake. Dette at vi gir bort slike mål har vært problemet i mange av kampene i år, etter min mening. Laget skriker etter forsterkninger på disse plassene.
På den positive siden må nevnes Blakes spill i første omgang, og delvis Healy som glimter til.

***
Foxe 4 Australia!
« Siste redigering: November 05, 2006, 16:28:05 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lis

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #24 på: November 05, 2006, 16:25:38 »
Det nye mål for leeds denne sæson er at ikke rykke ned,hvis vi klarer at blive over stregen(det er jeg trods alt 100% sikker på vi gør) så er det den største bedrift dette hold nogensinde har klaret,det vil overgå at de kom i PO sidste sæson....
Til de nuværende spillere i Leeds kan jeg kun sige 1 ting..
TAG JER DOG FOR FANDEN SAMMEN NU I SPILLER FOR LEEDS UNITED FFS ELLERS SÃ… SKRID AD HELVEDE TIL!!!!!!!
 JEG ER SÃ… SKUFFET OG SÃ…RET OVER DEN MÃ…DE DE PASSER DERES ARBEJDE PÃ…....Jeg var blevet fyret for lang tid siden hvis jeg passede mit arbejde som de gør........[:(!]

Undskyld mit sprog.[:I][:I]



Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #25 på: November 05, 2006, 16:43:05 »
Fikk bare sett fra 30 min i første omg og utover. Det jeg så i 1 omg var veldig bra, vi kjørte matchen. Men i andre omgang får vi virkelig se hva vi sliter med: KONDISJON OG HURTIGHET!!! Barnsley rundspiller oss og vinner fortjent. Vi har en del potensielle kontringsmuligheter i andre omgang, men når vi ikke har hurtighet eller kommer etter med laget får vi ikke utnyttet dem. Er ikke mer å si om kampen, er bare et nytt eksempel på hvor mye Wise har å jobbe med fremover.

Lis, du er unnskyldt. Er helt enig med deg, spillerne våre fortjener ikke å kle seg i den hvite drakta. Den kan ikke fortsette slik...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: November 05, 2006, 16:46:06 av Ferre »

Tom S

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #26 på: November 05, 2006, 16:44:54 »
Sprøsmålet då er; kva skal vi gjere med kondisjonen til gutta?
Ã… peise dei på kondistrening no midt i sesongen kan vel umulig vere bra?
Kanskje vi må låne/kjøpe inn nye MED kondisjon...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

TLA

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #27 på: November 05, 2006, 17:32:52 »
For at undgå nedrykning skal man i CCC have ca. 50 points, vi har
13!! Er det realistisk at tro på, at vi har ca. 20-22 points i starten af januar (?), hvor nye spillere kan købes, så skal der opnåes ca. 30 points i resten af sæsonen dvs. 1,5 points pr. kamp!  Og det tager jo også tid at spille 3-4 (?) nye spillere ind på holdet til de sidste 20 kampe fra januar til maj..Med mindre noget helt
uventet positivt sker med holdet i nov. og dec., bliver det en
ubamhjertig kamp for overlevelse. Kan stadig huske, hvordan vi med
en 1-0 udesejr over Bradford en gang i firserne reddede livet i den
gamle 2. div. i 3. eller 2. sidste spillerunde, dette var ikke sjovt!
 

Ferre

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #28 på: November 05, 2006, 17:38:35 »
quote:
Originally posted by Tom S

Sprøsmålet då er; kva skal vi gjere med kondisjonen til gutta?
Ã… peise dei på kondistrening no midt i sesongen kan vel umulig vere bra?
Kanskje vi må låne/kjøpe inn nye MED kondisjon...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Nei, det er ikke bra. Så derfor kan man si at denne sesongen så og si er ødelagt av for dårlig trening i oppkjøringsperioden. Kondisjonen kan selvføgelig gradvis bedres etter hvert, men det hjelper ikke så mye når gutta har så dårlig grunnlag som de har.

Målet blir derfor selvfølgelig å beholde plassen i CCC denne sesongen, så får Wise gjøre jobben neste pre-season.

-WE'LL BE BACK-

mads

Re: Barnsley-Leeds
« Svar #29 på: November 05, 2006, 17:47:23 »
det var sgu en underlig kamp....i første halveg spillede vi det bedste i lang tid, i anden kunne vi absolut intet!!!!!!!! hvad skete der i pausen?

Premier League i næste sæson!