Skrevet av Emne: Ã…rsmøte  (Lest 11742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chief

Ã…rsmøte
« på: November 04, 2006, 20:52:16 »
Vi (98%) av medlemene som ikke er i Trondheim er interesert i hva som skjer på årsmøte.

Kunne vi ikke fått et lite referat.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Dennis

Re: Ã…rsmøte
« Svar #1 på: November 04, 2006, 20:58:55 »
Enig!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #2 på: November 04, 2006, 21:35:03 »
quote:
Originally posted by chief

Vi (98%) av medlemene som ikke er i Trondheim er interesert i hva som skjer på årsmøte.

Kunne vi ikke fått et lite referat.


1 4 all and all 4 1



Så bare fordi du er nysgjerrig, er det helt greit å offentligjøre interne saker for alle og enhver?
Det er godt mulig det legges ut, men personlig synes jeg sånt skal holdes i medlemsbladet, og evt. på et internt forum kun for medlemmer. At enkelte er nysgjerrige som unger, burde ikke være grunn god nok for å legge ut informasjon til folk som ikke har noe som helst med LUSCOS å gjøre.
Og bare for å ha sagt det, jeg er selv veldig interessert i å vite hva som har skjedd på møtet, men jeg klarer utmerket godt å styre meg til jeg får informasjon via de "rette" kanaler!


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

chief

Re: Ã…rsmøte
« Svar #3 på: November 04, 2006, 21:48:59 »
quote:
Originally posted by Boxman

quote:
Originally posted by chief

Vi (98%) av medlemene som ikke er i Trondheim er interesert i hva som skjer på årsmøte.

Kunne vi ikke fått et lite referat.


1 4 all and all 4 1



Så bare fordi du er nysgjerrig, er det helt greit å offentligjøre interne saker for alle og enhver?
Det er godt mulig det legges ut, men personlig synes jeg sånt skal holdes i medlemsbladet, og evt. på et internt forum kun for medlemmer. At enkelte er nysgjerrige som unger, burde ikke være grunn god nok for å legge ut informasjon til folk som ikke har noe som helst med LUSCOS å gjøre.
Og bare for å ha sagt det, jeg er selv veldig interessert i å vite hva som har skjedd på møtet, men jeg klarer utmerket godt å styre meg til jeg får informasjon via de "rette" kanaler!


Proud to be Leeds!



Er et møtereferat årsmøte så "hemmelig" at det ikke kan legges ut på vår nettside???????????

Hvem som helst kan jo få tak i TPN.

Alt dette hemmelighetskremmeriet begynner å ta helt av.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

flynn

Re: Ã…rsmøte
« Svar #4 på: November 04, 2006, 21:50:01 »
Er vel ingen som har registrert mail-adresser på alle LUSCOS medlemmene så vidt jeg vet. Det kunne vært en mulig kanal for distribusjon av nyheter fra møtet, dette forumet er derimot ikke egnet!

flynn

Hartey

Re: Ã…rsmøte
« Svar #5 på: November 04, 2006, 21:50:23 »
Vad händer om en journalist vill vara med på LUSCOS (världens största Leeds United supporterklubbs) årsmöte.

Antagligen blir denne journalist utslängd
 

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #6 på: November 04, 2006, 21:51:59 »
quote:
Originally posted by chief

quote:
Originally posted by Boxman

quote:
Originally posted by chief

Vi (98%) av medlemene som ikke er i Trondheim er interesert i hva som skjer på årsmøte.

Kunne vi ikke fått et lite referat.


1 4 all and all 4 1



Hvem som helst som betaler for et medlemsskap ja.
Anyway, det er litt spesielt i år, med mye info som går direkte på navngitte personer, og det har ingeting i et åpen forum som dette, å gjøre. Hvis du ikke skjønner det, får det være ditt eget lille problem.
Men nå er det vel kampen som er mest interessant, eller?

Så bare fordi du er nysgjerrig, er det helt greit å offentligjøre interne saker for alle og enhver?
Det er godt mulig det legges ut, men personlig synes jeg sånt skal holdes i medlemsbladet, og evt. på et internt forum kun for medlemmer. At enkelte er nysgjerrige som unger, burde ikke være grunn god nok for å legge ut informasjon til folk som ikke har noe som helst med LUSCOS å gjøre.
Og bare for å ha sagt det, jeg er selv veldig interessert i å vite hva som har skjedd på møtet, men jeg klarer utmerket godt å styre meg til jeg får informasjon via de "rette" kanaler!


Proud to be Leeds!



Er et møtereferat årsmøte så "hemmelig" at det ikke kan legges ut på vår nettside???????????

Hvem som helst kan jo få tak i TPN.

Alt dette hemmelighetskremmeriet begynner å ta helt av.

1 4 all and all 4 1



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Knut-

Re: Ã…rsmøte
« Svar #7 på: November 04, 2006, 21:53:58 »
quote:
Boxman
Så bare fordi du er nysgjerrig, er det helt greit å offentligjøre interne saker for alle og enhver?
Det er godt mulig det legges ut, men personlig synes jeg sånt skal holdes i medlemsbladet, og evt. på et internt forum kun for medlemmer. At enkelte er nysgjerrige som unger, burde ikke være grunn god nok for å legge ut informasjon til folk som ikke har noe som helst med LUSCOS å gjøre.
Og bare for å ha sagt det, jeg er selv veldig interessert i å vite hva som har skjedd på møtet, men jeg klarer utmerket godt å styre meg til jeg får informasjon via de "rette" kanaler!


Proud to be Leeds!



Og dette kommer fra Boxman som virkelig hylte ut med stygge ord og utsagn om personer når det stod på som verst. Endte vel med en ban.....

Medlem 191
medlem 191

Hartey

Re: Ã…rsmøte
« Svar #8 på: November 04, 2006, 21:54:17 »
Har kollat med alla supporterklubbar till engelska lag i Sverige och alla deras årsmöten läggs ut på svenskafans som kan läsas av alla.

Alla styrelsemötesprotokoll till Leeds svenska supporterklubb LUSS läggs ut på nätet för att informera medlemmarna
 

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #9 på: November 04, 2006, 22:03:43 »
quote:
Originally posted by tyfus

quote:
Boxman
Så bare fordi du er nysgjerrig, er det helt greit å offentligjøre interne saker for alle og enhver?
Det er godt mulig det legges ut, men personlig synes jeg sånt skal holdes i medlemsbladet, og evt. på et internt forum kun for medlemmer. At enkelte er nysgjerrige som unger, burde ikke være grunn god nok for å legge ut informasjon til folk som ikke har noe som helst med LUSCOS å gjøre.
Og bare for å ha sagt det, jeg er selv veldig interessert i å vite hva som har skjedd på møtet, men jeg klarer utmerket godt å styre meg til jeg får informasjon via de "rette" kanaler!


Proud to be Leeds!



Og dette kommer fra Boxman som virkelig hylte ut med stygge ord og utsagn om personer når det stod på som verst. Endte vel med en ban.....

Medlem 191



Og hva kritiserte jeg da? Nettopp det at ting som ikke skulle vært offentliggjort, ble offentliggjort pga fremgangsmåten til nevnte person. Hadde han latt være, hadde han sluppet "stygge ord og utsagn" både fra meg og andre.


Proud to be Leeds!
« Siste redigering: November 04, 2006, 22:04:18 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Leif Sverre

Re: Ã…rsmøte
« Svar #10 på: November 05, 2006, 16:06:49 »
Har hørt at Sverre Røbech trakk seg   og at Tor Dalen ble ny
formann.
Ampert møte i perioder, men fred til slutt!

PS Var ikke der selv, men har fått dette på sms.
 

glory

Re: Ã…rsmøte
« Svar #11 på: November 05, 2006, 16:35:55 »
Slettet av Sten pga brudd på reglene
 

Sten

Re: Ã…rsmøte
« Svar #12 på: November 05, 2006, 16:39:02 »
Angående  årsmøtet, og moderasjon av innlegg. Her er linja jeg har tenkt meg å legge meg på:

De som har lagt ned arbeid og ressurser for å lansere forslag på årsmøtet skal behandles på en ordentlig måte. Det innebærer at vi ikke skal sjikanere eller kommentere deres motiver basert på antakelser eller løse rykter. Det vil være ødeleggende for klubben at ethvert initiativ som tas vil kunne følges av kjeft og usaklige kommentarer her på forumet. Det vil medføre at gode krefter tenker seg om både en og to ganger før man gidder å engasjere seg. Vi skylder ressurspersoner i LUSCOS et minimum av respekt.

Derfor må det være slik at det er årsmøtet selv som bestememr hvordan vedtak og saker som er behandlet skal meddeles medlemmene, og ikke f.eks tilfeldige spørsmål fra debattanter her på forumet.

Dette til info.

Sten
Sten

peacock

Re: Ã…rsmøte
« Svar #13 på: November 05, 2006, 16:39:38 »
"Stort av Svend Anders og Terje som satt LUSCOS foran seg selv og egne interesser :-)"

Yeah, right. Det er jo SA kjent for!

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #14 på: November 05, 2006, 16:44:40 »
quote:
Originally posted by peacock

"Stort av Svend Anders og Terje som satt LUSCOS foran seg selv og egne interesser :-)"

Yeah, right. Det er jo SA kjent for!




Jeg regner med at påstander og antydninger som de kom med, og som startet bråket, ble bevist og dokumentert på møtet i går!?! Hvis ikke fremstår jo saken som, om mulig, enda mer patetisk fra deres side!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Ferre

Re: Ã…rsmøte
« Svar #15 på: November 05, 2006, 16:50:06 »
Går ut i fra at all info fra årsmøtet kommer ut i neste TPN da?

-WE'LL BE BACK-

Sten

Re: Ã…rsmøte
« Svar #16 på: November 05, 2006, 16:58:51 »
Jeg vet at det vil bli lagt ut et referat på www.luscos.com i løpet av dagen eller i morgen.

Sten
Sten

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #17 på: November 05, 2006, 16:59:58 »
quote:
Originally posted by Ferre

Går ut i fra at all info fra årsmøtet kommer ut i neste TPN da?

-WE'LL BE BACK-



Det beste vil vel være om de får til forumet kun for medlemmer her på siden. Så kan vi som er medlemmer diskutere så mye vi vil, uten at folk som ikke er medlemmer skal legge seg borti det.
Men uansett kommer det nok(forhåpentligvis) en fyldig utredning i neste blad. Om det kommer noe blad i det hele tatt dah...

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

origo

Re: Ã…rsmøte
« Svar #18 på: November 05, 2006, 17:47:09 »
Hvis det er riktig at Sverre Røbech har trukket seg som formann pga beskyldninger fra visse personer om underslag, synes jeg dette er meget trist og uheldig for hele LUSCOS. Han har gjort en formidabel jobb som formann og redaktør. Takk skal du ha, Røbech!
Og til de som startet denne vendettaen: Skam dere. Dere er ikke verdige å være LUSCOS-medlemmer! Håper dere forblir tause både her på forumet og i klubben generelt!
 

Sverre

Re: Ã…rsmøte
« Svar #19 på: November 05, 2006, 17:57:54 »
quote:
Originally posted by origo

Hvis det er riktig at Sverre Røbech har trukket seg som formann pga beskyldninger fra visse personer om underslag, synes jeg dette er meget trist og uheldig for hele LUSCOS. Han har gjort en formidabel jobb som formann og redaktør. Takk skal du ha, Røbech!
Og til de som startet denne vendettaen: Skam dere. Dere er ikke verdige å være LUSCOS-medlemmer! Håper dere forblir tause både her på forumet og i klubben generelt!




Tusen takk for den.  Jeg kommer tilbake med en liten klargjøring omkring min egen situasjon i etterkant av årets årsmøte noe senere.  Akkurat nå skal jeg i bursdagsfest...!
 

Boxman

Re: Ã…rsmøte
« Svar #20 på: November 05, 2006, 17:58:49 »
quote:
Originally posted by origo

Hvis det er riktig at Sverre Røbech har trukket seg som formann pga beskyldninger fra visse personer om underslag, synes jeg dette er meget trist og uheldig for hele LUSCOS. Han har gjort en formidabel jobb som formann og redaktør. Takk skal du ha, Røbech!
Og til de som startet denne vendettaen: Skam dere. Dere er ikke verdige å være LUSCOS-medlemmer! Håper dere forblir tause både her på forumet og i klubben generelt!



Hear, hear!


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

agehvitstein

Re: Ã…rsmøte
« Svar #21 på: November 05, 2006, 18:28:01 »
Støtter absolutt dette. Håper klubben kan drives videre uten alt for mye
samarbeidsproblemer. Fraksjonen bak dette bør ut av klubben styre på sikt.
Håper i likhet med Origo og Boxman det blir stille fra dere i fremtiden.

Takk for et enormt arbeide med LUSCOS Sverre Røbech.
 

chief

Re: Ã…rsmøte
« Svar #22 på: November 06, 2006, 15:42:22 »
quote:
Originally posted by Sten

Jeg vet at det vil bli lagt ut et referat på www.luscos.com i løpet av dagen eller i morgen.

Sten



Vi uinformerte savner fremdeles et lite ref.fra årsmøte.

Ikke meningen å være masete,men vi er jo interesert i følge med vi også.



1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Budda

Re: Ã…rsmøte
« Svar #23 på: November 06, 2006, 15:59:23 »
Helt enig. Har lyst å vite hva som ble utfallet av årsmøtet. Noen må jo vite noe?
Endre

Sverre

Re: Ã…rsmøte
« Svar #24 på: November 06, 2006, 16:07:51 »
Støtter dette.  Jeg var til stede på møtet, men vil avvente litt med debatten til referatet foreligger.

Kan imidlertid gjøre oppmerksom på at det var svært mye som ble sagt/vedtatt i løpet av de timene vi var opptatt, og det er ingen enkel oppgave å få alt ned på papir/skjerm.
 

Marius Høeg

Re: Ã…rsmøte
« Svar #25 på: November 06, 2006, 16:22:04 »
Litt info fra Styremøtet:

Sverre Røbech trakk seg fra styret og dermed også som styreformann.

Det nye styret i LUSCOS består av: Tor(FORMANN), Jomar, Sten, Rune, Petter og Egil. Ikke sikker på etternavnene.

Det var meget stille fra de to som står bak "svertekampanjen" av Sverre. Disse to trakk seg også fra styret. Og det kan bare spekuleres i hva de fikk ut av dette?!?!?

For min egen del synes jeg det var MEGET få som lot høre fra seg på møtet angående denne saken. Dette synes jeg er merkelig når vi ser tilbake på debatten som har preget dette fora de siste mnd'ene. Det kan virke som det er lett å gjemme seg bak en ident på sin pc, men vanskeligere å stå frem med sine meninger når en virkelig har sjansen.

Skuffende var det også at ikke flere av deltakerne kom med sin støtte til Sverre, da store deler av Ã…rsmøtet gikk med på denne saken.

Men på vegne av oss som mener at Sverre har gjort en kjempejobb som redaktør, styreformann og altmuligmann for oss medlemmene de siste 11 år:

TUSEN TAKK, DU VIL BLI SAVNET!!!!
 

Karl Hot Shot

Re: Ã…rsmøte
« Svar #26 på: November 06, 2006, 16:31:02 »
Betyr Sverre Røbechs retrett som styreformann for LUSCOS at han også trekker seg som redaktør for The Peacock News? Jeg kjenner overhodet ikke til bakgrunnen for at han trekker seg som LUSCOS-formann, men synes det er svært synd om vi mister vår beste redaktør gjennom tidene.

Mvh
medlem siden 1988
 

roaldv

Re: Ã…rsmøte
« Svar #27 på: November 06, 2006, 16:38:01 »

Har fulgt denne saken delvis fra utsiden, og hadde dessverre ikke anledning til å delta på årsmøtet, men synes det er fryktelilg trist at en ildsjel som Sverre har blitt presset ut på denne måten. Synes ikke det er urimelig at LUSCOS dekker en betydelig del av utgiftene til en person som har brukt så mye tid og ressurser på å drive klubben over så mange år. Kjenner ikke til de nye i styret, men synes ihvertfall det er gledelig at den fraksjonen som startet bråket tilsynelatende ikke er med i styret.

Takk for den jobben du har gjort for supporterklubben, Sverre! Håper du kan komme tilbake i en rolle senere, dersom du orker!
« Siste redigering: November 06, 2006, 16:40:50 av roaldv »

chief

Re: Ã…rsmøte
« Svar #28 på: November 06, 2006, 16:45:50 »
quote:
Originally posted by Marius Høeg

Litt info fra Styremøtet:

Sverre Røbech trakk seg fra styret og dermed også som styreformann.

Det nye styret i LUSCOS består av: Tor(FORMANN), Jomar, Sten, Rune, Petter og Egil. Ikke sikker på etternavnene.

Det var meget stille fra de to som står bak "svertekampanjen" av Sverre. Disse to trakk seg også fra styret. Og det kan bare spekuleres i hva de fikk ut av dette?!?!?

For min egen del synes jeg det var MEGET få som lot høre fra seg på møtet angående denne saken. Dette synes jeg er merkelig når vi ser tilbake på debatten som har preget dette fora de siste mnd'ene. Det kan virke som det er lett å gjemme seg bak en ident på sin pc, men vanskeligere å stå frem med sine meninger når en virkelig har sjansen.

Skuffende var det også at ikke flere av deltakerne kom med sin støtte til Sverre, da store deler av Ã…rsmøtet gikk med på denne saken.

Men på vegne av oss som mener at Sverre har gjort en kjempejobb som redaktør, styreformann og altmuligmann for oss medlemmene de siste 11 år:

TUSEN TAKK, DU VIL BLI SAVNET!!!!




Mulig at det er meg som er litt treg i nøtta.
Men når du skriver "svertekampanjen"... Var det bare oppspinn alt sammen,eller var det kritikkverdige forhold her som måtte gjøres noe  med.
Hvis alt sammen bare var for å fremme sitt eget kandidatur,og det ikke var hold i noe av dette,er det totalt uakseptabelt og burde føre til eksklusjon på livstid.

Men hvis det derimot var sånn ,at misligheter virkelig hadde foregått,så kan jeg egenlig ikke forstå all den kritikken som disse to har fått.Da er det vel litt drøyt å kalle det svertekampanje?
Det blir jo på en måte som å skyte budbringeren.

Vil uansett takke Sverre for en formidabel innsats gjennom mange år.
Her er det noen som virkelig skal få prøve å hoppe etter Wirkola.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

peacock

Re: Ã…rsmøte
« Svar #29 på: November 06, 2006, 17:09:22 »
Hm? Stille på S.A&co? Betyr dette at beskyldningene ikke hadde rot i virkeligheten?
Vel, uansett, takk for STOR jobb til Sverre Røbech. Du er en ildsjel, og bør i hvert fall ha skryt for engasjement og et glimrende Peacock News. Selv om jeg aldri slipper til med nyheter om meg selv [:p]
« Siste redigering: November 06, 2006, 17:09:52 av peacock »