Skrevet av Emne: Retur for gammel stjerne?  (Lest 5552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #30 på: November 07, 2006, 22:24:42 »
Klart at en Millsemann noe ala gammel klasse hadde gjort seg baki der for oss, men er stygt redd at Robert er inne på noe når han nevner lønnsspørsmålet som en ehhh liiiten hake...




They'll stone ya when you're at the breakfast table
They'll stone ya when you are young and able
They'll stone ya when you're tryin' to make a buck
They'll stone ya and then they say "good luck"
Tell you what, I wouldn't feel so all alone
Everybody must get stoned
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #31 på: November 07, 2006, 22:57:12 »
Mills var ikke veldig god i sin første sesong i Leeds, men i sesongen 00/01 var han en av våre allerbeste spillere og en viktig bidragsyter, både offensivt og deffensivt.

Mills hadde enormt stor fart og aggresivitet, han hadde helt klart sine svakheter også, teknikk er nevnt, dette er jeg ikke helt enig i. Vel hadde han ikke noe spesielt god teknikk, men det var aldri en svakhet for spillet hans at han ikke hadde mer av det. Mills spilte på det enkle og det kom han langt med i sin tid i Leeds.

Under El Tel kom nedturen for Mills, men dette var vel en periode der hele laget slet og Danny hadde STORE vanske på hjemmebane. AT Peter Reid lånte han ut i nedrykk sesongen har jeg alltid sett på som en vurdering som umulig kan ha vært helt gjennom tenkt. Mills ville ikke spille mot Leeds i slutten av den samme sesongen fordi han følte det ble helt feil å skulle bidra til at laget "hans" rykket ned.

Mills har nok hatt sine svarte øyeblikk i Leeds drakten, til tider var han nå nokså ufin. Men utenfor banen har det aldri vært noe støy rundt Danny. Etter som jeg har lest meg til på nettet så er han imøtekommende mot fans og en lojal fyr.

Nå er det riktig nok noen sesonger siden Mills pløyde nedover backen på jakt etter offensive bidrag og etter Leeds tiden har ikke karrieren hans vært den samme, men jeg ønsker Mills tilbake og tror han kan være en nøkkelspiller for oss som midtstopper denne sesongen.
 

Førde

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #32 på: November 07, 2006, 23:26:29 »
Ja takk!
Marching On Together

agehvitstein

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #33 på: November 07, 2006, 23:54:23 »
Som vanlig enig med Sheridan! Få Mills inn i midtforvaret. Han hadde en del
bra kamper der i storhetstiden sin i Leeds. Vi trenger alle forsterkninger vi kan få.
Har ikke ord for hvor skuffet jeg var etter innsatsen i 2. omgang mot Barnsley. Vi trenger
en type som Mills.
 

Peter7

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #34 på: November 08, 2006, 01:12:50 »
Butler ut - Mills inn.

Tror ikke lønna er noe problem når Hull (eller hvilket lag det nå var) er alternativet. Vi betaler vel i tillegg deler av lønna hans ennå, antar jeg.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Per-Stian

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #35 på: November 08, 2006, 01:23:01 »
Gud, d hadde vore godt me ein snøgg midtstoppar att. Butler og Mills e rake motsetnadar. Killa og Mills høyres ut som eit godt radarpar.

Jon R

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #36 på: November 08, 2006, 02:16:07 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Gud, d hadde vore godt me ein snøgg midtstoppar att. Butler og Mills e rake motsetnadar. Killa og Mills høyres ut som eit godt radarpar.



Hva skjedde med den gode gamle stoggeren, Per Stian? [8)]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #37 på: November 08, 2006, 15:01:03 »
Dersom Danny aksepterer ei lønning som passer inn i vår lønnstruktur er han i min verden hjertelig velkommen.

Danny Mills vil utvilsomt kunne gå rett inn på laget og heve det betraktelig ifht feks Butts.

Vi betaler kanskje lønna hans per idag uansett....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lars E

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #38 på: November 08, 2006, 15:54:13 »
Danny Mills tar jeg gjerne tilbake. Han er ikke en frelser, men mye bedre enn det vi har idag.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #39 på: November 08, 2006, 17:09:49 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Per-Stian

Gud, d hadde vore godt me ein snøgg midtstoppar att. Butler og Mills e rake motsetnadar. Killa og Mills høyres ut som eit godt radarpar.



Hva skjedde med den gode gamle stoggeren, Per Stian? [8)]

Jon R.




No har eg skreke ette ein STOGGAR i lang tid, men fekk ikkje tilslag på d. Så no prøvar eg heller meg på STOPPAR.

Siste nytt om Danny Mills e at han vurderar å forlenge lånopphaldet i Hull! http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1864642

SirOlsen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #40 på: November 09, 2006, 15:04:34 »
Stoggar eller Stoppar.. vi trenger uansett noen som tetter igjen hullene våre bak! Det er det INGEN tvil om!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #41 på: November 09, 2006, 15:22:28 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Stoggar eller Stoppar.. vi trenger uansett noen som tetter igjen hullene våre bak! Det er det INGEN tvil om!

MARCHING ON TOGETHER!



Du har visst tettet igjen hullene du også. 13 tråder i rekkefølge med Øistens signatur må da være ny rekord! OOOps. Der ble det visst bare 12. [:D]

Jon R.
« Siste redigering: November 09, 2006, 15:23:08 av Jon R »
Jon R.

SirOlsen

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #42 på: November 09, 2006, 15:24:19 »
Hehe, ja, bryt dem!.. håper lissom på at andre skal vise sitt engasjement mere også da [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

øystein

Re: Retur for gammel stjerne?
« Svar #43 på: November 17, 2006, 04:27:44 »
Står på Skysports i dag at Mills har pådratt seg en "stress fracture" og at låneopphodlet i Hull opphører. Smiler ennå ved tanken av Danny i Leeds drakt igjen. Hadde vært noe...

-Øystein
-Øystein