Skrevet av Emne: Smith til Cardiff?!  (Lest 18871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Smith til Cardiff?!
« på: November 10, 2006, 15:45:38 »
Ser at Cardiff ønsker å låne Alan Smith, det må jo bety at Leeds også kan prøve seg! Hvis Wise gjør et fremstøt tror/håper jeg at Smith heller vil til Leeds enn til Cardiff. Spørsmålet er jo om Ferguson vil la han gå, og om Smith vil ned en divisjon.

COME BACK SMITHY!

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=307915

-WE'LL BE BACK-

GeirO

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #1 på: November 10, 2006, 15:51:07 »
Smithy hadde vært et glimrende lån! Hvem betaler lønna hans?
MOT

Budda

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #2 på: November 10, 2006, 16:13:04 »
Håper Leeds prøver seg. Men jeg tviler på at Ferguson er villig til å la han gå. De har jo ikke akkurat flust med spisser for tiden. Solskjær er vel ute i et par uker og. Smith ville i allefall vært en spiller etter Wise sin smak...
Endre

stefan

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #3 på: November 10, 2006, 16:28:56 »
Smith hadde vært et fabelaktig tilskudd.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #4 på: November 10, 2006, 16:29:41 »
Smithy har jo fått forsøke seg i ein del scum-kampar i år utan å lukkast. D viser at han framleis har ei lang veg å gå før han e tilbake t gamalt godt nivå. Difor trur eg nok at Fergie let han gå ut på lån nokre månadar, og i så fall bør vi - LEEDS - vere kjapt ute og hente han!

SirOlsen

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #5 på: November 10, 2006, 16:44:42 »
Jeg ønsker ikke se Smith i en Leeds trøye igjen.. samma hvor mye han tilfører laget..



MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Pål Einar

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #6 på: November 10, 2006, 16:52:20 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jeg ønsker ikke se Smith i en Leeds trøye igjen.. samma hvor mye han tilfører laget..



MARCHING ON TOGETHER!



Da synes jeg du er tankeløs.

Salget av Smith gjorde at vi faktisk har et Leeds United å heie på fremdeles.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


SveinArve

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #7 på: November 10, 2006, 16:58:52 »
Skal minne deg på det når han scorer mot Leeds i februar og kysser Cardiff-emblemet foran the Kop....

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #8 på: November 10, 2006, 17:01:34 »
Enig Pål Einar! Selv om det var tungt for mange Leeds fans at Smith gikk til Man Utd, hadde han egentlig ikke så mange andre alternativ.

-WE'LL BE BACK-

asLeeds

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #9 på: November 10, 2006, 17:16:26 »
dette hadde vært supert,men det blir vell kun med drømmen..................

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lars E

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #10 på: November 10, 2006, 17:18:07 »
Smith tilbake? Er nok for godt til å være sant det ja..

Forever Leeds

Forever Leeds

Papi

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #11 på: November 10, 2006, 17:25:44 »
Av erfaring på dette forumet er det ikkje hjelp i og diskutere Alan Smith........ Her steiler folk opp mot kvarandre..

SMITH er ein utrulig sympatisk og tvers igjennom Leedsgutt, come back sier bare eg... Selv om det er for ein stakket stund!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leif Egil

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #12 på: November 10, 2006, 17:30:03 »
alan smith - ja ja sier nå bare eg! Ønsker den fyren all mulig motgang! Og den dagen jeg eventuelt ser han i Leeds United drakt igjen begynner jeg å grine!!! Ã… påstaå at smith er en Leedsgutt tversigjennom er jo faktisk bare latterlig.........!
 

SirOlsen

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #13 på: November 10, 2006, 17:34:04 »
Folk må få mene hva de vil om mine meninger angående folk som går fra Leeds til Scum.. jeg takler det bare ikke.. samma hvor fornuftig eller ikke fornuftig det måtte være for spiller/lag etc.. Mitt hat til Scum er så alt for stort til det. Og jeg lar andre folk få mene hva de vil om det, så da forventer jeg å få mene mitt [;)] Tankeløst eller ikke tankeløst, som en mente det var [:p] Det er vel bare en greie i meg jeg må leve med til jeg dør.. Det er ett og KUN ett lag jeg ikke takler å se Leeds spillere gå til... og det er alt nevnt her [;)]

Ergo, JEG ønsker ikke se Smith i Leeds trøye igjen, så får andre mene hva de vil [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #14 på: November 10, 2006, 17:53:03 »
Veldig merkelig om Leeds ikke kommer på banen her, om han faktisk kan tenke seg til Cardiff på lån.
Vil han en divisjon ner, må det jo være for å få spille litt, og komme i form. Det kan han jo like greit gjøre i Leeds som i Cardiff?

Dessuten tror jeg Smith har litt mer lyst til å spille i Leeds enn Cardiff [;)]

Edit: For sent? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/cardiff_city/6135206.stm
« Siste redigering: November 10, 2006, 17:56:58 av ZyberZone »
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #15 på: November 10, 2006, 18:06:27 »
For meg er Alan Smith en spiler jeg mer enn gjerne ser tilbake i moderklubben. Allikevel er Alan Smith på lån fra Man U til Leeds United en absurd tanke! I en tid da vi mer enn noe annet trenger et Leeds United som står samlet, ville det være ekstremt uklokt å introdusere en spiller som garantert vil skape splid mellom de ulike supporterfraksjonene, på og utenfor Elland Road. [B)]

Jon R.
Jon R.

peacock

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #16 på: November 10, 2006, 18:09:45 »
Cardiff? Skandale[:(!]
Hent gutten hjem, sett ham inn sentralt på midtbanen og la han tackle alt og alle i knehøyde[:)]

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #17 på: November 10, 2006, 18:13:21 »
Blir forbanna hvis Smith går på lån til Cardiff uten at Leeds har prøvd å få han! Her burde Wise og Bates våkne opp å prøve seg.

Tror nok ikke Smith vil skape splid hos supporterne. Det selvfølgelig alltid noen som vil være misfornøyd med tilbakekomst av Smith, men tror de fleste vil hylle Smith en helt!

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #18 på: November 10, 2006, 18:17:38 »
Ser nok heldigvis ikke ut som om Smith havner i Cardiff likevel. Tipper at hvis Leeds prøver seg vil han komme...

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=299051

-WE'LL BE BACK-

Killa

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #19 på: November 10, 2006, 18:23:05 »
Smith er hjertelig velkommen. Sjøl om det stakk noe helt grusomt i hjertet da han forsvant til Scum tror jeg vi Leeds-fans må stikke finger'n i jorda og se verden som den er...
Og hvor deilig hadde det ikke vært om Smith ga Ridsdale en realen på trynet og valgte Leeds...Lov å drømme er det ikke?

Budda

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #20 på: November 10, 2006, 18:34:18 »
http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article799359.ece

Faen, da ser det ut som Smith drar til Cardiff. Bates og Wise må jo ha fått med seg dette!!! Ta en telefon....
Endre

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #21 på: November 10, 2006, 18:40:22 »
Les innlegget til Ferre litt lenger opp på denne siden, Budda. [:)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #22 på: November 10, 2006, 18:50:43 »
Står det mellom å bli reddet fra nedrykk til League one!
Kontra å ta Smith tilbake for å fixe sårt nødvendige poeng.

Så sier jeg ok - bare kom Alan, din røde [}:)]

« Siste redigering: November 10, 2006, 18:57:15 av Sheridan »

Dennis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #23 på: November 10, 2006, 18:55:13 »
Det var trist at vi tydeligvis ikke har hivi oss inn i kampen om Alan Smith på lån, ellers tror jeg avisene ville nevnt moderklubben hans, som en klubb som var interessert.

Alan Smith gikk jo til Scum fordi han hadde ambisjoner om landslagsspill, noe som falt totalt igjennom. Lite spilletid og en absurd skade har satt en stopper for det.

Om han spiller seg inn på det engelske landslaget ved å spille i CCC, tviler jeg på, men det kan jo hende. Cardiff gjør det bra og det kan være at Smith putter flere mål der. Edit: Om han skulle gå dit...

Akk! En Alan Smith med full motivasjon for å komme tilbake fra skade, kunne satt virkelig fart i et Leeds med laber selvtillit. Det hadde vært fantastisk å sett!

30.000 hadde vel kommet for å se kampen i morgen, om noe sånt hadde skjedd!

*sukk*


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 10, 2006, 18:57:25 av Mr Kaizer »
Marching on together!

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #24 på: November 10, 2006, 19:25:27 »
Nokon som vil ha Judas tilbake til Leeds ?!!?!?!? [B)]

Skal ulykka ingen ende ta ? [xx(][V]

Judasa ha mi ikkje bruk førr !


Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #25 på: November 10, 2006, 19:31:15 »
Smith er ingen Judas! Han måtte forlate klubben, og jeg tror de fleste ville gjort det samme valget som han.

Wise, hent han tilbake!

-WE'LL BE BACK-

Leif Egil

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #26 på: November 10, 2006, 19:34:35 »
For det første - Smith MÃ…TTE ikke forlate Leeds. At han derimot valgte å gjøre det forstår jeg godt. Men at han valgte å gå til scumchester kommer jeg aldri verken til å forstå eller tilgi! Smith er en EKTE Judas!!!!!!!!!!!!! Enkelt og greit!!!
 

Peter7

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #27 på: November 10, 2006, 20:02:44 »
Ja takk.
Reddet klubben økonomisk den gangen.
Vi har jo fått noen bra spillere fra Manure (som har blitt helter i Leeds) - f.eks Strachan og Giles.
Så blir jo de spillerne som er unwise nok til å gå andre veien automatisk judaser - f.eks Cuntona og McQueen - og Smith...


***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Totto

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #28 på: November 10, 2006, 20:05:07 »
Bates ble nettopp spurt i intervju om Leeds ville komme Cardif i forkjøpet å låne Smith.

Svaret:

No


Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

R - R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #29 på: November 10, 2006, 20:06:43 »
quote:
Originally posted by Sotra

For det første - Smith MÃ…TTE ikke forlate Leeds. At han derimot valgte å gjøre det forstår jeg godt. Men at han valgte å gå til scumchester kommer jeg aldri verken til å forstå eller tilgi! Smith er en EKTE Judas!!!!!!!!!!!!! Enkelt og greit!!!



Herregud saa mykje ureflektert soppel som kjem fram i ein del postar.

Smith maatte forlate Leeds. Uansett kor mykje de vender paa det, saa maatte Smith og resten av stjernene forlate Leeds. Sjaa paa kva som skjedde?

Vidare. Ingen andre klubbar var inne med seriose bud paa Smith. Berre Man Utd kom med eit bod paa Smith. Skal klubben daa takke nei? Og skal Smith takke nei naar ein storklubb kjem etter han, og han veit at £7m pund er gode pengar for klubben han elskar?

Om Smith hadde kome tilbake til ER, uansett kor usannsynleg det enn er, saa skulle eg staatt og klappa. Han er Leeds through and through, sjolv om han for tida spelar for hatlaget vaart.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune