Skrevet av Emne: Smith til Cardiff?!  (Lest 18873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #150 på: November 13, 2006, 02:26:29 »
Trodde ikke at faren til Solskjær var fisker[:)]. jaja den som lever lærer
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by h.b

jeg ser absolutt inge problemer med spillere som kommer fra manu. Når de spiller i Manudrakten hater jeg dem. Men når de eventuelt spiller i en Leeds drakt så forguder jeg dem. Det er klubben Manu jeg hater og ikke spillerne.
Eller for å si det enkelt. hater du solskjær når han spiller for Norge. Dobbeltmoralismens tid er ikke ute vettu





Jepp, jeg fordrar ikke Solskjær det grann jeg.. Men nå kommer jeg fra samme by som ham og ja.. say no more.. men han er da ikke så skinnhellig som han skal utgi seg for [:p]
Pappan hans er forresten en kjærnekar! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!





SirOlsen

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #151 på: November 13, 2006, 03:36:01 »
quote:
Originally posted by h.b

Trodde ikke at faren til Solskjær var fisker[:)]. jaja den som lever lærer


Hehe, han er heller ikke det [:p]

Derimot jobber7jobbet han i allefall i lønns og personal avdelingen i Kristiansund Kommune da jeg var ansatt i kommunen.. Husker han hjalp meg med noe jeg trengte hjelp til engang, og dermed fikk jeg hilst på ham.. viste seg å være en utrolig hyggelig kar. Men Ole Gunnar derimot, kan jeg ikke si det samme om.. Iflg mine erfaringer har han ikke arvet fra pappan sin den egenskapen i allefall.

Men poenget er uansett, fkes Solskjær til Leeds, hadde jeg ikke vært imot. Men så har heller ikke han spilt for Leeds før. Noe Smith har.. Det er der skoen klemmer for min del...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lojosang

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #152 på: November 13, 2006, 16:18:13 »
NÆH!  [:O]

Har Smith-tråden TATT AV?

Nå stårkje verå te påsje!



Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #153 på: November 13, 2006, 16:45:04 »
quote:
Derimot jobbet han i allefall i lønns og personal avdelingen i Kristiansund Kommune da jeg var ansatt i kommunen.. Husker han hjalp meg med noe jeg trengte hjelp til engang, og dermed fikk jeg hilst på ham.. viste seg å være en utrolig hyggelig kar. Men Ole Gunnar derimot, kan jeg ikke si det samme om.. Iflg mine erfaringer har han ikke arvet fra pappan sin den egenskapen i allefall.



Ole Gunnar Solskjær er utvilsomt en vært lite hyggelig og ytterst arrogant mann. La meg legge til useriøs og lite ydmyk også.  [}:)]

Jon R.
Jon R.

Mats-

  • Gjest
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #154 på: November 13, 2006, 16:45:55 »
http://united.no/index.php/news/nyheter/2006/november/nei_ellers_takk

Trodde du va Leeds gutt [:(] tror jeg må skifte signaturen min.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #155 på: November 13, 2006, 16:56:32 »
quote:
Originally posted by Mats-

http://united.no/index.php/news/nyheter/2006/november/nei_ellers_takk

Trodde du va Leeds gutt [:(] tror jeg må skifte signaturen min.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Ja, veldig skuffende av Smith...[xx(]

-WE'LL BE BACK-

AndyMathie

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #156 på: November 13, 2006, 17:19:03 »
Batty var utgått på dato.... What the f.... is going on. Berlin når Batty ble sparka så var han vår beste spiller. Så utgått på dato er utrolig fornærmende mot Batty og alle oss som elsker Batty. Har aldri skjønt hvorfor Eddie Gray absolutt skulle sparke ham. Med han så hadde vi ikke rykket ned.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #157 på: November 13, 2006, 18:14:20 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Mats-

http://united.no/index.php/news/nyheter/2006/november/nei_ellers_takk

Trodde du va Leeds gutt [:(] tror jeg må skifte signaturen min.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Ja, veldig skuffende av Smith...[xx(]

-WE'LL BE BACK-



Kanksje husker han ennå litt for godt drapstruslene og at "noen" steinet huset hans. [B)]

Jon R.
Jon R.

kjelvi

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #158 på: November 13, 2006, 18:47:25 »
SMITH STAYING PUT

Manchester United striker Alan Smith will snub all offers of a loan move to the Championship and instead put himself through a punishing personal training regime in an attempt to get back to full match fitness.

Melder PA Sport i dag.

PA = Press Asssociation.
UKs svar på NTB.

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #159 på: November 13, 2006, 19:10:56 »
Ja, 100% sikkert nå at Smithy ikke kommer nå.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1680997,00.html

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #160 på: November 13, 2006, 19:21:24 »
Skuffende!

Må da være bedre å spille hver uke hos oss, enn å sitte på tribunen på Old Trafford!

Ja ja, skulle likt å sett han, men han tar jo ikke sjansen til å bli Leeds-helt igjen.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #161 på: November 13, 2006, 20:00:36 »
Jeg ble trist, veldig trist. Dette var vondere enn når han dro. Var 100% sikker på at han skulle stille opp for oss.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Karl Hot Shot

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #162 på: November 13, 2006, 20:42:46 »
Alan Smith har et sted mellom £50.000 og £60.000 i ukelønn hos Scum. En klubb som låner ham, må gjøre regning med å betale i hvert fall en tredjedel av lønna hans, kanskje så mye som halvparten, for å gjøre bruk av hans tjenester. Ken Bates har nettopp laget lønnstak for Leeds United på maks £6.000 i uka. Hvorfor i all verden skulle da Leeds United plutselig gå hen og leie superjudas Smith tilbake? Nå må folk her inne bli litt realistiske! Var det noen som så Scums ligacupkamp mot Crewe Alexandra? Alan Smith spilte ræva, og han var en bitteliten skygge av sitt gamle jeg. Og så skulle plutselig Leeds United punge ut £25.000 i uka for å låne en spiller som for øyeblikket er dårligere enn Ian Westlake? Get real, folks!
 

Sheridan

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #163 på: November 13, 2006, 21:12:53 »
helt greit..


Dennis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #164 på: November 13, 2006, 21:31:43 »
Enig i at Smith ikke er noe unikum av en fotballspiller, Karl "Hot Shot"! Likevel ville jeg hatt han tilbake til klubben på lån! Jeg er ikke sikker på om du har rett i at vi måtte betalt oppimot en gjennomsnittlig norsk årslønn i uka for han, ettersom Scum svært gjerne ønsker å gi han kamptrening, med det er meget mulig du har rett i det.

Uansett, grunnen til at jeg ønsker Alan tilbake i Leeds, er ikke kun for fotballen. Det er spillere som er mye bedre enn han og helt sikkert også spillere som vi kunne lånt, som går han en høy gang. Likevel, et lån av Smith ville skapt furore i Leeds! Fansen av han ville tatt han imot som en tilbakevendt sønn, mens kritikerne selvsagt ville opptrådt motsatt. Tror derimot ikke at han ville bli møtt med bannere og steinkasting ved en eventuell tilbakekomst.

Utover det, tror jeg Smudges innsats på treningsfeltet ville vært svært positivt og viktig for Wises menn. Det var jo innsatsen til Smith som gjorde at han ble skadet, da han prøver å blokke et skudd fra 40 meter, som aldri ville gått inn. Vi trenger spillere som gir alt av seg sjøl, alltid. Det gjør Alan Smith! Og jeg er sikker på at han ville fått med seg spillere som David Healy på det, noe som ville slått ut positivt på banen.

Jeg tror typen Alan Smith hadde vært riktig mann å låne inn, om enn spilleren Alan Smith ikke er noen frelser.

Ps. Da Alan Smith forlot oss, hatet jeg han. Han var helten min i Leeds og stod for alt klubben og fansen representerer. Da han fortalte at han ønsker å gå, fordi han måtte tenke på karrieren, var det som å få en kniv i hjertet. Da han takket ja til erkefienden Manchester United (som jeg hater mest, sammen med Liverpool) var det som om han vrei kniven rundt. Ingen spillere er større enn drakta, men det gjorde nesten mer vondt enn det faktum at vi rykket ned. Jeg følte som om en jeg stolte på, hadde sviktet oss og derfor tydde jeg til hat.
Etterhvert skjønte jeg at han måtte gå for å ta vare på sin egen karriere. Det gjorde også vondt å innrømme, men etterhvert har hatet avtatt. Jeg har hatt en drøm, om ikke en realistisk en, om at han en gang ville komme tilbake. Da det ble snakk om et lån, ble jeg optimistisk til den drømmen. Nå har han likevel vridd litt i kniven igjen og det er trist, likevel det gjør ikke like vondt denne gangen, for til tross for at jeg ikke hater Alan Smith lenger, så er han ingen helt lenger og vil heller aldri bli det.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

berlin

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #165 på: November 13, 2006, 22:22:09 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Alan Smith har et sted mellom £50.000 og £60.000 i ukelønn hos Scum. En klubb som låner ham, må gjøre regning med å betale i hvert fall en tredjedel av lønna hans, kanskje så mye som halvparten, for å gjøre bruk av hans tjenester. Ken Bates har nettopp laget lønnstak for Leeds United på maks £6.000 i uka. Hvorfor i all verden skulle da Leeds United plutselig gå hen og leie superjudas Smith tilbake? Nå må folk her inne bli litt realistiske! Var det noen som så Scums ligacupkamp mot Crewe Alexandra? Alan Smith spilte ræva, og han var en bitteliten skygge av sitt gamle jeg. Og så skulle plutselig Leeds United punge ut £25.000 i uka for å låne en spiller som for øyeblikket er dårligere enn Ian Westlake? Get real, folks!



du har sabla mye get real i dine poster, men her er jeg jo enig, uten å ty til judas/ikke-judas. Fyren er operert, og spiller ikke bra, heller ikke før han ble skadet for den saks skyld. Attpåtil skulle vi altså gjøre manu en tjenste ved å gi han ( evt) et selvtillits-løft. hah!

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

marve

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #166 på: November 13, 2006, 22:23:16 »
quote:
Originally posted by kjelvi

SMITH STAYING PUT

Manchester United striker Alan Smith will snub all offers of a loan move to the Championship and instead put himself through a punishing personal training regime in an attempt to get back to full match fitness.

Melder PA Sport i dag.

PA = Press Asssociation.
UKs svar på NTB.


Ja dette beviser  vell bare hvor fort tårene ble tørka og hvor mye han føler for gammle klubben sin leedsu .
Med dette er smith et ikke tema for meg  .Han hadde nå en glimrende mulighet til å hjelpe (klubben i sitt hjerte )men tok den altså ikke ,og beviser med det at han er ferdig med leedsu for godt og at scum betyr mest for han .
 

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #167 på: November 13, 2006, 22:29:28 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Enig i at Smith ikke er noe unikum av en fotballspiller, Karl "Hot Shot"! Likevel ville jeg hatt han tilbake til klubben på lån! Jeg er ikke sikker på om du har rett i at vi måtte betalt oppimot en gjennomsnittlig norsk årslønn i uka for han, ettersom Scum svært gjerne ønsker å gi han kamptrening, med det er meget mulig du har rett i det.

Uansett, grunnen til at jeg ønsker Alan tilbake i Leeds, er ikke kun for fotballen. Det er spillere som er mye bedre enn han og helt sikkert også spillere som vi kunne lånt, som går han en høy gang. Likevel, et lån av Smith ville skapt furore i Leeds! Fansen av han ville tatt han imot som en tilbakevendt sønn, mens kritikerne selvsagt ville opptrådt motsatt. Tror derimot ikke at han ville bli møtt med bannere og steinkasting ved en eventuell tilbakekomst.

Utover det, tror jeg Smudges innsats på treningsfeltet ville vært svært positivt og viktig for Wises menn. Det var jo innsatsen til Smith som gjorde at han ble skadet, da han prøver å blokke et skudd fra 40 meter, som aldri ville gått inn. Vi trenger spillere som gir alt av seg sjøl, alltid. Det gjør Alan Smith! Og jeg er sikker på at han ville fått med seg spillere som David Healy på det, noe som ville slått ut positivt på banen.

Jeg tror typen Alan Smith hadde vært riktig mann å låne inn, om enn spilleren Alan Smith ikke er noen frelser.

Ps. Da Alan Smith forlot oss, hatet jeg han. Han var helten min i Leeds og stod for alt klubben og fansen representerer. Da han fortalte at han ønsker å gå, fordi han måtte tenke på karrieren, var det som å få en kniv i hjertet. Da han takket ja til erkefienden Manchester United (som jeg hater mest, sammen med Liverpool) var det som om han vrei kniven rundt. Ingen spillere er større enn drakta, men det gjorde nesten mer vondt enn det faktum at vi rykket ned. Jeg følte som om en jeg stolte på, hadde sviktet oss og derfor tydde jeg til hat.
Etterhvert skjønte jeg at han måtte gå for å ta vare på sin egen karriere. Det gjorde også vondt å innrømme, men etterhvert har hatet avtatt. Jeg har hatt en drøm, om ikke en realistisk en, om at han en gang ville komme tilbake. Da det ble snakk om et lån, ble jeg optimistisk til den drømmen. Nå har han likevel vridd litt i kniven igjen og det er trist, likevel det gjør ikke like vondt denne gangen, for til tross for at jeg ikke hater Alan Smith lenger, så er han ingen helt lenger og vil heller aldri bli det.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Som jeg skulle sagt det selv!

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #168 på: November 13, 2006, 23:15:08 »
Til MrKaizer er det bare å understreke at jeg ikke har tilgitt Smith for hans pengegriske og sosialt uintelligente overgang til Scum. Jeg ser at andre "lar tiden lege alle sår", men jeg lever fortsatt med et åpent sår, for å holde meg til terminologien.

Jeg kan heller ikke se hvordan Smiths tilbakevending til Thorp Arch skulle få fart på treningsiveren hos Healy & co. Jeg tror Smith har blitt eldre og ikke lenger gir jernet i enhver takling. Det virker i hvert fall sånn. Dermed har også Smith blitt nesten uinteressant som spiller.
 

26Killa

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #169 på: November 14, 2006, 02:35:07 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1680997,00.html



killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #170 på: November 14, 2006, 05:04:30 »
Smith er fortsatt under rehabilitering. Alle som kjenner Leeds United godt, vet at "rehab", "recovery" og "Leeds United" ikke er begreper som har så mye med hverandre å gjøre. Hvis man Googler disse tre begrepene vil man fort oppdage at man ikke får et eneste treff. I motsetning til feks "Leeds United" + "injury" + "unfit", der man får ca 34526 treff. Andre søkemoterer vil gi tilsvarende resultat.

Jon R.
Jon R.

ToreLA

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #171 på: November 14, 2006, 05:19:39 »
quote:
Originally posted by Jon R

"rehab", "recovery" og "Leeds United" ikke er begreper som har så mye med hverandre å gjøre. Hvis man Googler disse tre begrepene vil man fort oppdage at man ikke får et eneste treff.



Jeg må rett og slett arrestere deg. Fikk 220 treff. [8]




SirOlsen

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #172 på: November 14, 2006, 05:55:31 »
Vel, de fleste har vel nå fått med seg at jeg ikke var særlig "happy" med tanke på å se Smith i Leeds drakta igjen, og nå se det ut til at jeg slipper det...

Men for dem som var veldig optimistiske og positive til at Smith skulle til oss på lån, så er det da noen positive ting med at dette ikke skjer da..

1. Smith får ikke "rehabilitert" seg i Leeds og kommet og gjort bra ting, bare for å bli god nok for å gjøre det bra for Scum igjen.. For vi må ikke glemme at et låneopphold av Smith ville ikke vart evig.

2. Han har sviktet mange nok med holdninga si, og nok engang kommer et knivstikk..

Ærlig talt.. vi har et lag som skal blomstre under vår nye manager å konsentrere oss om nå, om ikke vi skal bli infisert av primadonnaer.. Nå jobber vi med å bli gode gamle super-Leeds igjen, så kan Smith seile sin egen sjø i den kvalmende røde Scum-drakta han "holder så høyt"..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #173 på: November 14, 2006, 12:35:40 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner






Ærlig talt.. vi har et lag som skal blomstre under vår nye manager å konsentrere oss om nå, om ikke vi skal bli infisert av primadonnaer.. Nå jobber vi med å bli gode gamle super-Leeds igjen, så kan Smith seile sin egen sjø i den kvalmende røde Scum-drakta han "holder så høyt"..

MARCHING ON TOGETHER!


Amen..[^]


Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #174 på: November 15, 2006, 19:11:43 »
Ser ut som at Smith aldri fikk lov til å snakke med Leeds av Man Utd:

http://www.cardiffcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308673

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #175 på: November 16, 2006, 00:47:25 »
Da faller jo det meste av "dobbeltjudassvikerquislingrinnanrioferdinand" argumentasjonen bort eller hva? [:I]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #176 på: November 16, 2006, 00:49:49 »
quote:
Originally posted by Jon R

Da faller jo det meste av "dobbeltjudassvikerquislingrinnanrioferdinand" argumentasjonen bort eller hva? [:I]



å skarr vi diskuterra da'a??? [8)][8)][8)]

Dear landlord!
Please don't dismiss my case
I'm not about to argue
I'm not about to move to no other place
Now, each of us has his own special gift
And you know this was meant to be true
And if you don't underestimate me
I won't underestimate you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #177 på: November 16, 2006, 02:17:33 »
Jaaaaaaaaaa [:p] Smith e ein martyr ! Han elska Leeds øve alt men faor ikkje komma tbake [:o)][8)]


quote:
Originally posted by Jon R

Da faller jo det meste av "dobbeltjudassvikerquislingrinnanrioferdinand" argumentasjonen bort eller hva? [:I]

Jon R.



Eirik_B

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #178 på: November 17, 2006, 00:21:06 »
Drit i han.. Verken penger eller mulighet for at han setter sine bein igjen på elland.. :)

Eirik
Eirik