Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 47805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gary Kelly
« Svar #360 på: Juni 02, 2009, 16:02:40 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Fakta på bordet takk!

TK20

Sv: Gary Kelly
« Svar #361 på: Juni 02, 2009, 16:26:50 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Hehe, det er så bra å bare slenge ut meldinger som er HELT kontroversielle, og så bare late som det er det mest naturlige i verden. Det verste er at folk biter på.

DenHviteYeboah

Sv: Gary Kelly
« Svar #362 på: Juni 02, 2009, 16:42:13 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Hehe, det er så bra å bare slenge ut meldinger som er HELT kontroversielle, og så bare late som det er det mest naturlige i verden. Det verste er at folk biter på.
hmm,dette var jo ikke ment å bare slenge ut.Jeg hørte det samme fra folk som var med på LUSCOS - tur i 1998, så da synes jeg det er rart at dette blir oppfattet som en utrolig nyhet....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gary Kelly
« Svar #363 på: Juni 02, 2009, 18:39:40 »
Rykter kan jeg ikke ta seriøst. Er det en fjær som har blitt har blitt til fem høns?  For meg vil Gary Kelly alltid være en favoritt og synes det er synd han skal svertes på denne måten!

Tom S

Sv: Gary Kelly
« Svar #364 på: Juni 02, 2009, 18:59:18 »
Det vert litt søkt og spekulere i dette, det er vel ingen her som veit.
Og kva er hard på flaska? At Kells tok seg ein dram eller to i godt lag på lik linje med de fleste fotballspillere på øyriket er vel ikkje utenkelig.

Men, det er vel heller ikkje snakk om Kells var ein toppspiller eller ikkje? Han var definitvt ein toppspiller; han spilte mange kamper for sitt landslag og var fast inventar på eit godt Leeds-lag. Er ikkje alle som er unt ein like lang og trofast karriere.

Gary Kelly - LEGENDE!
COME ON LEEDS !!

The Gentle Giant

Sv: Gary Kelly
« Svar #365 på: Juni 02, 2009, 20:02:42 »
Gary Kelly = LEGENDE! 8)

Dennis

Sv: Gary Kelly
« Svar #366 på: Juni 02, 2009, 20:48:55 »
Det vert litt søkt og spekulere i dette, det er vel ingen her som veit.
Og kva er hard på flaska? At Kells tok seg ein dram eller to i godt lag på lik linje med de fleste fotballspillere på øyriket er vel ikkje utenkelig.

Men, det er vel heller ikkje snakk om Kells var ein toppspiller eller ikkje? Han var definitvt ein toppspiller; han spilte mange kamper for sitt landslag og var fast inventar på eit godt Leeds-lag. Er ikkje alle som er unt ein like lang og trofast karriere.

Gary Kelly - LEGENDE!

Godt innlegg!
Marching on together!

kolstad

Sv: Gary Kelly
« Svar #367 på: Juni 02, 2009, 21:50:18 »
Er det noen som har fått med seg hva Kelly har drevet med etter at han forlot Leeds for to år siden? Husker jeg snek meg til et bilde sammen med Kelly da Leeds spilte i Steinkjer for 12 år siden. Virket som en sympatisk person.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gary Kelly
« Svar #368 på: Juni 02, 2009, 22:24:23 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.

Forstår ikke helt det der. Med over 500 kamper for LU og 51 landskamper for Irland må jo han være super stjerne og akkurat som Tom og Aidy sier  - LEGENDE!

fjellhaugen

Sv: Gary Kelly
« Svar #369 på: Juni 02, 2009, 22:41:51 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.

Forstår ikke helt det der. Med over 500 kamper for LU og 51 landskamper for Irland må jo han være super stjerne og akkurat som Tom og Aidy sier  - LEGENDE!

spot on rudi..
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Corto Maltese

  • Gjest
Sv: Gary Kelly
« Svar #370 på: August 06, 2009, 15:06:57 »
Gary Kelly en sann lojal Leeds spiller

Promotion 2010

Sv: EX-spiller: Gary Kelly
« Svar #371 på: November 24, 2014, 22:49:57 »
Leeds 'one club man' on Sky TV this week
   
Former Leeds United defender Gary Kelly will be the studio guest on the Fantasy Football Club on Sky Sports 1 this Friday evening.

Kelly will join John 'Fenners` Fendley and Paul Merson to talk about his career with Leeds United and the Republic of Ireland.

The fullback spent fifteen years with Leeds, making his debut in 1991 before retiring in 2006.

Kelly will probably be the last of a dying breed in the higher levels of football, spending his entire professional career at Elland Road, making 531 appearances for the club as well as winning over 50 caps for his country.

During the show, Kelly will name the best eleven players by position that he ever played with during his career.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=377808#ixzz3K1cMHUr2
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-spiller: Gary Kelly
« Svar #372 på: Juni 09, 2019, 23:38:44 »
Ian Harte

Very good to see my uncle last night. The funniest and best! Gary Kelly  @LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973