Skrevet av Emne: Moral og etikk  (Lest 4823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Re: Moral og etikk
« Svar #30 på: November 16, 2006, 19:24:20 »
Her er det mykje bra, men også mykje tulleskriving! Grunna respekt for andre brukarar skal eg ikkje nevna nokre navn!
Når ein "stor" spiller forlater klubben er det alltid trist, uansett på kva måte det måtte skje.

Utan og ta vatn over hove så var vel United det einaste laget som la inn bud i Smith overgangen. 7 mill pund var ein kjempedeal for styret, og godkjente budet. Smith var ganske sikkert fortalt at dette var eit bud som var for godt til å si nei takk til.
Skulle då Smith sagt nei takk til United, fordi han var redd for reaksjonene til fansen? Skulle Leeds havne under administrasjon fordi han ikkje ynskte og spille for United?






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lars E

Re: Moral og etikk
« Svar #31 på: November 16, 2006, 19:40:06 »
Bra innlegg Papi. Av og til forstår jeg meg ikke på noen folk..Syk verden.

Forever Leeds

Forever Leeds

palle

Re: Moral og etikk
« Svar #32 på: November 16, 2006, 19:55:30 »
Vil bare minne om at United = Leeds United, Papi.
Leste et sted at Smith har i kontrakten sin med ManU at han kommer tilbake i Leedstrøya den dagen vi er tilbake i Premiership.


...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Erik M

Re: Moral og etikk
« Svar #33 på: November 16, 2006, 21:30:39 »
quote:
Originally posted by palle

Vil bare minne om at United = Leeds United, Papi.
Leste et sted at Smith har i kontrakten sin med ManU at han kommer tilbake i Leedstrøya den dagen vi er tilbake i Premiership.


...ooo, vi vandrar saman...




Tviler meget sterkt på at en så enkel klausul finnes.  En klausul i den retning ville dessuten vært holdt strengt hemmelig.  Finnes mot formodning en slik klausul ville det vært en sensasjon som ville tatt mye av snerten ut av den evigvarende Smith debatten her i forumet.
 

SirOlsen

Re: Moral og etikk
« Svar #34 på: November 16, 2006, 21:49:44 »
Palle: hvor i all verden har du det fra?.. og anyway, hvorfor kom ikke den inn under "Smith"-tråden?

Denne tråden handler om hvorvidt det er etisk spiselig av en spiller å gå til erkerivalen for så å returnere i kort tid på feks et låneopphold, som var debatten vedrørende Smith. Men dette handler ikke bare om Smith.. det handler også om feks historien til Cantona, måten Kewell gikk på.. og andre liknende saker...
Og at vi nok kommer til å se i fremtiden.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Moral og etikk
« Svar #35 på: November 16, 2006, 21:57:20 »
At Alan Smith har kontraktfestet at han skal tilbake til Elland Road om Leeds går opp, må være tull! Vi nærmer oss jul, gitt!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Papi

Re: Moral og etikk
« Svar #36 på: November 16, 2006, 22:20:51 »
Beklager gutter..... My mistake:)

There`s only one United, Leeds United - sitat: Alfie Haaland





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MooCow

Re: Moral og etikk
« Svar #37 på: November 18, 2006, 04:04:13 »
hehe ! Klart ein ikkje ska ta valg pao grunnlag ao ke andre trur å meina ! Samme som eg ikkje skal plutseleg sei, nei Smith er super, eg tok feil [:o)]

Poenget er nok ein gang at han utga seg for å vera ekte Leeds gut, å elska klubben, med alt det inneber ? Bra du veit at klubben ikkje fekk andre bud [:)]

Uansett overrated spelar og god deal ! Einig med den :)

quote:
Originally posted by Papi

Her er det mykje bra, men også mykje tulleskriving! Grunna respekt for andre brukarar skal eg ikkje nevna nokre navn!
Når ein "stor" spiller forlater klubben er det alltid trist, uansett på kva måte det måtte skje.

Utan og ta vatn over hove så var vel United det einaste laget som la inn bud i Smith overgangen. 7 mill pund var ein kjempedeal for styret, og godkjente budet. Smith var ganske sikkert fortalt at dette var eit bud som var for godt til å si nei takk til.
Skulle då Smith sagt nei takk til United, fordi han var redd for reaksjonene til fansen? Skulle Leeds havne under administrasjon fordi han ikkje ynskte og spille for United?






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....


Torgeir

Re: Moral og etikk
« Svar #38 på: November 18, 2006, 04:18:04 »
Gjeeeeesp...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


berlin

Re: Moral og etikk
« Svar #39 på: November 18, 2006, 04:21:54 »
ZZZZ......
wake me up tomorrow sixteenhundred....

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Tom S

Re: Moral og etikk
« Svar #40 på: November 18, 2006, 04:22:07 »
Sliten Torgeir
[;)]

quote:
Originally posted by Torgeir

Gjeeeeesp...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Torgeir

Re: Moral og etikk
« Svar #41 på: November 18, 2006, 04:34:59 »
Vært ei hard uke....prøvde og komme igjennom tråden her,men.....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


flynn

Re: Moral og etikk
« Svar #42 på: November 18, 2006, 05:17:34 »
Viktig tråd dette Torgeir, skal vi la hatet til Manchester United overskygge vår lidenskap for Leeds?, og hater vi dem med eller uten et snev av humor?

Endelig er begrepene moral og etikk brakt ned på et plan så selv slike som meg fatter poenget...

flynn

Dennis

Re: Moral og etikk
« Svar #43 på: November 18, 2006, 16:09:50 »
Syns du tar opp et viktig tema her, Øystein!

Kikker stadig innom Metallica-forumet for nyheter og rykter om det nye albumet. Jeg poster ikke der, fordi forholdene er mildt sagt ubehagelige. Om et menneske kommer der, 8 år eller 45, og poster en ide om det nye albumet, kan man vente seg at det sitter 500 nerder klare til å hamre løs på den stakkaren som nevnte noe han hadde på hjertet. WACCOE er vel også et forum, som fungerer delvis på den måten.

Med andre ord, slik vil jeg ikke ha det på Luscos! Et forum fullt av 'know-it-alls.'

Påstår også at det IKKE er slik her, men i nevnte Alan Smith-saken kan ting helle litt den veien. Det er vel også en spesiell sak, ettersom vi ikke blir enige med hverandre. Når det gjelder Smith, blir jeg faktisk ikke helt enig med meg sjøl engang, om jeg synes han bedro oss eller ikke.

Grunnen til at Luscos er så bra, er det flinke, snille moderatorene! [:I] [:o)] [8)]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 18, 2006, 16:11:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!