Skrevet av Emne: Lånespillere kontra faste  (Lest 1338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Lånespillere kontra faste
« på: November 20, 2006, 15:33:24 »

Dennis

Re: Lånespillere kontra faste
« Svar #1 på: November 20, 2006, 16:18:17 »
Syns vi bør signere spillere permanent og ikke på låne-basis, men det er slik at transfervinduet er stengt og vi kan ikke annet enn å låne spillere. Jeg er 100% sikker på at vi signerer flere spillere permanent i januar. Forsåvidt var det litt merkelig å hente Heath i stedet for å la Gregan få prøve seg i forsvaret. Han var med i en god periode i våres var det vel, da vi holdt nullen ofte.
At Sully ikke spiller, kan jeg forstå.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 20, 2006, 16:19:33 av Mr Kaizer »
Marching on together!

lojosang

Re: Lånespillere kontra faste
« Svar #2 på: November 20, 2006, 16:45:30 »
Vel, Heath satte i hvert fall ikke fyr på min verden.
Og hvor er Frazer? Er han skada igjen?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

MrK

Re: Lånespillere kontra faste
« Svar #3 på: November 20, 2006, 16:49:18 »
Sakset fra BBC - "Leeds boss Dennis Wise has told goalkeeper Neil Sullivan he will not be first choice at Elland Road and is free to find a new club. (Various) "

Det betyr en til ut på fast kontrakt - versus låne keeper. Ikke at det betyr så mye men enten har vi keeper el så har vi ikke. I den situasjonen vi er i så er det bedre i mitt hode å spille med Lund/Wilbe som er klubbens eiendom kontra Stack....en får ikke erfaring ved ikke å spille!

Uansett så må vi ha spillere som blør for drakta - og da er lånespillere en feil vei å gå

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

R - R

Re: Lånespillere kontra faste
« Svar #4 på: November 20, 2006, 17:31:40 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Syns vi bør signere spillere permanent og ikke på låne-basis, men det er slik at transfervinduet er stengt og vi kan ikke annet enn å låne spillere. Jeg er 100% sikker på at vi signerer flere spillere permanent i januar. Forsåvidt var det litt merkelig å hente Heath i stedet for å la Gregan få prøve seg i forsvaret. Han var med i en god periode i våres var det vel, da vi holdt nullen ofte.
At Sully ikke spiller, kan jeg forstå.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Antakelegvis maatte vi ha betalt ein fin sum til West Brom Gregan spelte sin 75. kamp. Det ville ikkje Wise/Bates sidan dei uansett ikkje saag for seg ei framtid for Gregan i klubben.

quote:
Originally posted by MrK

Sakset fra BBC - "Leeds boss Dennis Wise has told goalkeeper Neil Sullivan he will not be first choice at Elland Road and is free to find a new club. (Various) "

Det betyr en til ut på fast kontrakt - versus låne keeper. Ikke at det betyr så mye men enten har vi keeper el så har vi ikke. I den situasjonen vi er i så er det bedre i mitt hode å spille med Lund/Wilbe som er klubbens eiendom kontra Stack....en får ikke erfaring ved ikke å spille!

Uansett så må vi ha spillere som blør for drakta - og da er lånespillere en feil vei å gå



Psst, er ei stund sidan Wilberforce blei loyst fraa kontrakten. Eller, dvs... han fekk ikkje fornya den etter at han signerte tre maanaders kontrakt i sommar.

Naar det gjeld Lund, saa trur ikkje eg han er klar for forstelagsspel enno. Har sett han spele, blant anna mot Shrewsbury. Synst han virkar litt liten og veik enno. Kanskje han veks seg til, men per dags dato trur ikkje eg han er heilt klar for spel.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

kjelvi

Re: Lånespillere kontra faste
« Svar #5 på: November 20, 2006, 18:48:18 »
quote:
Originally posted by R - R
Psst, er ei stund sidan Wilberforce blei loyst fraa kontrakten. Eller, dvs... han fekk ikkje fornya den etter at han signerte tre maanaders kontrakt i sommar.



Mark er nå i Scarborough - og har spilt 10 kamper så langt i høst (fem serie og fem cup).

http://scarboroughfc.com/squad/player.php?id=152