LUSCOS Forum > På tur til England

Ønsker forslag - Brentford, Barnet, Dons eller ..

(1/2) > >>

kjelvi:
Gode venner

Er i London tirsdag 5/12 - og skal selvsagt benytte kvelden til å se fotball.

Mange kamper bl.a. CL hos Chelsea, PL hos Charlton og Spurs.

Men tenkte at jeg skulle igjen oppsøke lavere divisjoner for å suge til meg den 'ekte' stemningen og kanskje supplere min ikke alt for imponerende groundhopper-liste (22 baner p.t.).

Har vært på Leyton Orient, Chelsea, Charlton, Spurs og Millwall før.
Da gjenstår i London-området denne kvelden:
Brentford - Doncaster
Barnet - Grimsby
MK Dons - Stockport
Wycombe - Darlington

Noe som har noen forslag til hvilken kamp/bane jeg bør velge?

På jakt etter en hyggelig atmosfære og gjerne muligheter til å slippe inn på den lokale Social Club.

Bikker foreløpig mot Brentfor - Doncaster i vest-London.
Grei avstand og tube-mulighet. Faktisk også mulighet til å se en ex-spiller - Clyde Wijnard.

pale:
Var og så Brentford for to sesonger siden.
Veldig greit å komme seg til banen, tube og 15 min gange. Går også buss forbi tubestasjonen.

Virkelig engelsk stadion, tak på en lang og kortside. Bortefansen står i svingen uten tak, der blir det vått og kaldt i desember.
Jeg satt midt på langsida, det var ingen setereservasjon når jeg var der så det var bare å finne seg en kremplass.
Hjemmefansen står bak eget mål, og dte var brukbart trøkk i dem.
Var vel en 3500 på kampen jeg så (mot Wrexham), var noe høyere snitt ifjor da de hadde en bra sesong. Men tipper det er rundt der.
Jeg var ikke inne på Social club, så det får du sjekke opp.
Paien var god og ølet var Tetleys (tror jeg).

Av disse kampene hadde jeg valgt Brentford.

Knut-:
Jeg sier det samme som forrige taler. Brentford. Trivelig pub rett ved banen. Dra ikke til MK om du vil ha atmosfære. Ingen trivelige puber der og manglende atmosfære etter mitt syn.

Medlem 191

Kjell Skjerven:
Banen til Barnet ligger nett ved siden av tuben.Det er og eit par vannhull der.Banen til Wycombe ligger langt ute på landet.Eg måtte ta buss fra jernbanestasjonen.MK Dons som tyfus heilt riktig påpekte,er fæla plass.Hockeystadion og ingen koselege puber.Alt er berre amerikanisert der.Gå for Brentford,koseleg stadion med mange puber i nærheiten.

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?

kjelvi:
Takk til Kjell S, Tyfus og Pale.
Gode innspill og tips.
Blir nok Brentford 5/12.
Takka nettopp nei til en gratisbillett til Chelseas CL-kamp som en kompis i TV3 kunne skaffe.
Klar for litt ekte stemning med fem-seks pints med Tetleys innabors.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning