Skrevet av Emne: Lånespillere og nye fjes  (Lest 2939 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Lånespillere og nye fjes
« på: November 24, 2006, 22:56:59 »
ser ut til å være taktikken til Wise. Sist vi prøvde på det samme var under Reid, mens Blackwells første sesong også var preget av mye prøving og feiling mht spillere. Jeg er skeptisk til om dette er riktig taktikk akkurat nå. Riktignok har ikke dagens/eller rettere sagt gårsdagens)mannskap prestert i det hele tatt, men jeg tror mye av dette skyldes feil innstilling, tildels dårlig trening og ikke minst en mangel på spillemønster. Ã… basere et lag på så mange lånespillere som vi ser nå kan da umulig være lønnsomt i det lange løp? Vi trenger vel først og fremst spillere som ønsker å etablere seg i Leeds, for på denne måten å bygge opp et slagkraftig mannskap med tanke på opprykk og spill i PL. Det vi ser fra Elland Road nå om dagen minner mer om systematiske forsøk på brannslokking.

Ferre

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #1 på: November 24, 2006, 23:06:20 »
Enig, håper vi henter inn spillere på permanent basis i januar. Mange forskjellige lånespillere hele tiden tror jeg ikke er løsningen.

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #2 på: November 24, 2006, 23:28:01 »
Nå har jo ikke Wise hatt noe annet valg enn å låne spillere enda da, så synes vi skal venter til januar med å slå fast at det er taktikken hans.
 

Dennis

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #3 på: November 24, 2006, 23:33:33 »
Jeg er enig! Ã… ha et lag fullt av innlånte spillere, lønner seg neppe. Disse folka er ikke tilknyttet laget permanent, og vil derfor - overfladisk sett - ikke få det samme personlige engasjementet som en permanent spiller vil. [:I]

Selvsagt kan det være at en innlånt spiller gjør alt for å komme inn på sitt opprinnelige lag, men jeg ser helst at dette er innlånte talenter som brukes som en slags egde rundt en stamme av resten av spillerne, som spiller i Leeds til daglig! Dette kan forhåpentligvis gi laget en ekstra dimensjon! [:)]

Dessverre er Leeds - pga stengt transfervindu - ikke i stand til å gjøre nettopp dette. Vi har forbud mot å hente spillere, foruten å låne eller hente spillere uten kontrakt! Dette vil vi nok se en endring på i januar. Håper derimot ikke at dette betyr at vi må finansiere det med salg av Kilgallon, Healy og Cresswell!

Når alt kommer til alt, er jeg heller ikke fan av å bygge et lag av lånespillere. For meg, virka det som om for eksempel Liam Miller ikke hadde motivasjonen til å takle denne tilværelsen. På en annen side, kan lånet av Kandol være riktig fremgangsmåte, fordi vi får prøve han, før vi eventuelt kastet bort pengene! [:p]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #4 på: November 25, 2006, 00:00:37 »
Jeg er heller ikke av den som er mest glad i lån og slikt... MEN nå må vi stikke fingeren i jorda og se at vår gode mann Wise ikke har så mye annet valg enda. Overgangvinduet åpener i januar og da får vi vel mere et helhetlig bilde av hva som skjer og vil skje.. Det igjen henspeiler seg vel og en del i hvilke midler han får til rådighet.

Når det gjelder siste tidens lån, så er det litt blandede følelser.. Tjo.. tja... brannslukking kan det vel kanskje kalles, men med tanke på det lavmålet vi har sett blant egne rekker denne sesongen så langt og som åpenbart ikke vil forbedres, så må Wise lukte litt på gresset på den andre siden. Når det gjelder Heath, så var vel dette mildt sagt en bom.. jeg skjønenr ikke den tanken bak det.. Men når det kommer til Ugo og Kandol, liker jeg mere tankegangen.. Spesiellt Kandol.. dette er en spiss som virker sulten i lavere divisjoner og som sannsynligvis ønsker å vise seg hva han er i stand til nå som han kommer til en høyere divisjon. Ikke er han av det eldste slaget heller om jeg ikke tar feil, så dette kan bli spennende..

Men å gi Wise alt for mye kritikk enda vil jeg være forsiktig med med tanke på de valgmuligheter Wise i faktum har hatt i sin korte tid som manager for vår stolte klubb! Men han skal ha for at han allerede nå har gjort en del vrier som forhåpentligvis vil betale seg.. Da tenker jeg først og fremst på kondis.. Veien er enda lang å gå, men ikke så lang som den var da Wise tok over.. og det må en vel anse som et ørlite positivt tegn.. Men som sagt å mange ganger tidligere, det er fortsatt mange ting som gjenstår... Personlig holder jeg nesten ikke ut i ventetiden mot overgangsvinduet.. er utrolig spent på hva vi får se da...
Både av folk som forsvinner og folk som kommer..

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 25, 2006, 00:03:23 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #5 på: November 25, 2006, 00:40:21 »
Kva e alternativet t å låne inn "forsterkningar" på lån? Ska vi liksom klare å heve oss betrakteleg me den troppen vi har no? Nei, eg ser diverre få postive teikn t at ting skulle snu no. Sjølvtiliten e på botn, likeins instillinga og kondisjonen. Klart betre defensiv organisering kan hjelpe oss, men d blir nok på lengre sikt.

Eg ønskjer Ehiogu og Kandol velkomne. D kan då umogleg bli verre?

HåvardK

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #6 på: November 25, 2006, 02:28:06 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Kva e alternativet t å låne inn "forsterkningar" på lån?


Det finnes nok ingen alternativer til å låne inn noen på lån. Bortsett fra dette ufravikelige faktum, er det en mulighet å bruke spillere som er eller har vært i troppen, rett og slett fordi de samme spillerne i hele forrige sesong var med på å bidra til at vi kjempet i toppen av CCC. Jeg kommenterer ikke de to siste innlånene spesielt, særlig fordi de hver for seg kan virke som godt kvalifiserte spillere. Men å basere seg på å bygge opp et helt lag på denne måten er ikke en taktikk jeg har særlig tro på. Mitt anliggende er derfor å uttrykke min skepsis til en trend Wise ser ut til å satse på - ikke å kommentere enkeltspillere. Som jeg skriver i innlegget, har vi jo vært gjennom to perioder bare i løpet av de siste tre-fire åra hvor vi mer eller mindre var tvunget til å basere oss på innleide spillere, og ingen av disse periodene kan sies å ha vært en suksess.

Robert H.

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #7 på: November 25, 2006, 02:38:46 »
Jeg er dessverre helt enig med Håvard. Det er forståelig at Wise ønsket å hente noen forsterkninger etter at han overtok, men den frenetiske låneaktiviteten som har vært både inn og ut har jeg liten tro på vil styrke laget nevneverdig på hverken kort eller lang sikt.

En av de viktigste årsakene for å kvitte seg med de spillerne som har forsvunnet ut har vært at de er for gamle. Hva er da poenget med å hente inn Ehiogu og forsøke å hente Lucketti?

Har tippa at vi taper 2-1 i morgen, men tror egentlig tapet blir stygt og at vi kommer til å være en klubb i fritt fall frem mot januar. Finner imidlertid litt trøst i at en av våre nedrykksrivaler Barnsley selv har lånt ut en av sin beste spillere (McIndoe) til Wolves. Det er m.a.o. ikke bare vi som er i skikkelig trøbbel!

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #8 på: November 25, 2006, 02:44:17 »
Jo, men nå har det jo faktisk blitt en ren trend med å drive med det såkalte "frenetiske" låneopplegget da..
Nå har det jo vært omgjøringer i årene oppgjennom i henhold til tider man kan gjennomføre overganger så det er desverre et resultat. Men det er jo både positive og negative sider av det.. Jeg husker ikke i farta hvem, men det var jo ikke lenge siden vi spilte mot et lag som besto omtent kun av lånespillere, som vi TAPTE grusomt mot..

Men lån er jo i utgangspunktet blitt en "kortsiktig" løsning.. Jeg hadde nok heller foretrukket større tidsrom med åpent overgangsmarked.. men det som alt annet har vel og sine positive og negative sider.. Men som og blir nevnt over; Hva valg har vi?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #9 på: November 25, 2006, 03:38:17 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jo, men nå har det jo faktisk blitt en ren trend med å drive med det såkalte "frenetiske" låneopplegget da..
MARCHING ON TOGETHER!


Mener du det er grunn nok i seg selv til at vi skal henge oss på den samme trenden?

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #10 på: November 25, 2006, 04:07:21 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jo, men nå har det jo faktisk blitt en ren trend med å drive med det såkalte "frenetiske" låneopplegget da..
MARCHING ON TOGETHER!


Mener du det er grunn nok i seg selv til at vi skal henge oss på den samme trenden?


Det var ikke det som var sagt... det som ble sagt var at SÃ…NN har det blitt i og med det er såpass restriksjoner på tider det er mulig å gjennomføre overganger.. Men mener du at du heller vil se tjukke-Butler bli enda tjukkere og Healy enda mere anonym osv osv, fremfor at gutta skal få konkurranse PLUSS at vi samtidig styrker lagets potensiale og konkurranseevner internt og på banen?.. Og hvor mange ganger ser man ikke at lån blir til faste avtaler?..

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 25, 2006, 04:07:56 av SirOlsen »
-SirOlsen-

KeyserSoze

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #11 på: November 25, 2006, 04:09:38 »
Det er i alle fall veldig bra at lånet av Kandol er (såvidt jeg har skjønt) med opsjon på kjøp.
 

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #12 på: November 25, 2006, 06:00:57 »
Ja, det skulle være gode muligheter for et permanent kjøp etter låneperioden ja... stod det i artiklen i allefall

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #13 på: November 25, 2006, 15:52:11 »
Når er våre to nye lån klare for spill, i ettermiddag?

Thomas
Thomas

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #14 på: November 25, 2006, 16:30:58 »
Har i allefall ikke funnet noe info om at de IKKE er klare for spill i ettermiddag alt..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #15 på: November 25, 2006, 16:34:31 »
quote:
Originally posted by Lids

Når er våre to nye lån klare for spill, i ettermiddag?

Thomas



I de fleste artiklene jeg har lest tyder det på at begge er klare for spill i dag ja. Var vel noen på waccoe som hadde hørt på radioen at Ugo ikke hadde reist til Plymouth, men har ikke sett det noen steder på nettet.

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #16 på: November 25, 2006, 19:10:16 »
Maalet til Wise er aa faa inn konkurranse paa laget, og kvitte seg med daukjott. Daukjott har definitivt forsvunne ut, og vi har faatt inn andre spelarar. Og laanespelarar er jo det einaste alternativet vi har no.

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg er enig! Ã… ha et lag fullt av innlånte spillere, lønner seg neppe. Disse folka er ikke tilknyttet laget permanent, og vil derfor - overfladisk sett - ikke få det samme personlige engasjementet som en permanent spiller vil. [:I]



Kva med ein spelar som Kandol, som faar sjansen til aa vise at han duger paa dette nivaaet... tippar han er ganske sugen paa aa vise seg fraa si beste side.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #17 på: November 25, 2006, 19:35:38 »
quote:
Originally posted by R - R



Kva med ein spelar som Kandol, som faar sjansen til aa vise at han duger paa dette nivaaet... tippar han er ganske sugen paa aa vise seg fraa si beste side.

- Rune


Sitter med de samme tankene selv... dette er jo en god sjangse for Kandol å hevde seg og vise seg frem.. Det er svært sjeldent man får høre om folk som briljerer i de lavere divisjoner, men i CCC er det litt større mulighet..

Han har vist at han kan i divijonen han kommer fra, og han burde være like sugen minst til å om ikke gjøre det ENDA bedre i CCC... tilsier min logikk i allefall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #18 på: November 25, 2006, 20:00:23 »
Wise overtok et lag i tung krise.  Han er tvunget til å handel ektremt kosrtsiktig samtidig som han sikkert jobber med en 3-års plan eller noe sånt.

Han har vært nødt i å røske litt opp i troppen for å få en umiddelbar effekt.  Muligens gambler han på at fallet stopper og at vi kan stabiliseres midt på tabellen før jul.  Først må nedrykk unngås (det går fint) så må man gjøre et forsøk på top-six (hope still alive?).  I det play-off ikke lenger er innen rekkevidde får kanskje Wise litt ro til å forberede suksess-sesongen 07/08.  

Jeg er veldig spent på January Window.  Da tror jeg vi får se hva Wise er god for og hva slags lag han ønsker og - ikke minst - formannes finansielle styrke og vilje.
 

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #19 på: November 25, 2006, 20:09:37 »
Ja, det er som du sier, Erik M, han tok over et lag i en dyp dyp krise.. det må bare ikke skyves under teppet.. Og han har allerede røsket tak i ting vi har vært dårlige på og alt nå i den korte tiden han har vært manager, har vi sett ørsmå forbedringer. Og når transfersesongen var et stykke utenfor Wise`s rekkevidde, ser har lån vært hans eneste mulighet til å innbringe friskt blod som gir konkurranse.. Vi har til og med sett små forbedringer i fitness, noe som var på et helt bemerkelsesverdig bunn-nivå da han tok over.. Enda er veien der lang igjen å gå, men man har i det minste begynt å gå den.

Vi får nok et mye mere klarere bilde av mange ting når tranfservinduet åpner.. en ting er man kan få en smule antydnigner hvor ille vi sitter i det økonomisk.. men der har vel Onkel Bates vært ute og ymtet på at Wise skal få tilstrekkelig midler til å hente en del forsterkninger har jeg lest ett eller annet sted. Det kan jo bety så mangt og ymse det forsåvidt.. men det får vi jo et litt mere klarere bilde på i januar. Ellers vil vi jo få se hvilket lag Wise setter igang med å bygge, og ikke minst vil man jo se fruktene av hans influenser nå utover og resten av sesongen egentlig.. Får bare inderlig håpe at det IKKE er råtten frukt vi må hanskes med igjen.. vi trenger vitaminer nå!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #20 på: November 25, 2006, 21:50:54 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner


....og ikke minst vil man jo se fruktene av hans influenser nå utover og resten av sesongen egentlig.. Får bare inderlig håpe at det IKKE er råtten frukt vi må hanskes med igjen.. vi trenger vitaminer nå!

MARCHING ON TOGETHER!



Vitaminer det eneste mot influensa.  Bedisid be de sabba!
 

HåvardK

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #21 på: November 26, 2006, 19:42:48 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Jo, men nå har det jo faktisk blitt en ren trend med å drive med det såkalte "frenetiske" låneopplegget da..
MARCHING ON TOGETHER!


Mener du det er grunn nok i seg selv til at vi skal henge oss på den samme trenden?


Det var ikke det som var sagt... det som ble sagt var at SÃ…NN har det blitt i og med det er såpass restriksjoner på tider det er mulig å gjennomføre overganger.. Men mener du at du heller vil se tjukke-Butler bli enda tjukkere og Healy enda mere anonym osv osv, fremfor at gutta skal få konkurranse PLUSS at vi samtidig styrker lagets potensiale og konkurranseevner internt og på banen?.. Og hvor mange ganger ser man ikke at lån blir til faste avtaler?..

MARCHING ON TOGETHER!


For å bruke dine egne ord: Det er ikke det som var sagt.

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #22 på: November 26, 2006, 20:15:57 »
Nehei?.. Du sa; "Mener du det er grunn nok i seg selv til at vi skal henge oss på den samme trenden?"

Svaret der må bli ja.. for vi har ikke så mye annet valg. Sånn er overgangsreglene blitt. Og vi hadde ikke hatt sjangs med stallen vi har hatt uten forsterkninger eller konkurranse. Det skal være prestisje å få starte i første 11`eren. Men du bruker ordet "frenetiske låneopplegg". Jeg føler vel det var i overkant flåsete brukt, for jeg har ikke inntrykk av at lånene som har blitt gjort er uten mål og mening. Det ligger jo en hensikt bak det. Men man ser jo også at ikke alltid de innfrir. Det positive ved det (ta feks Heath og Horsefield..), dette var folk som skulle inn i poisjoner hvor vi var dårlige. Vi ble ikke bedre med dem der, og dermed kan vi la dem gå etter relativt kort tid uten noen større utgiftspost i det.

Ergo, man får testet ut spillere ved slike lån og hva de er gode for/kan brukes til. Og på svaret ditt vedrørende "frenetiske låneopplegg", så enkelte ganger får man klaff og da er sjangsen for at man satser på en permanent signing mye større. Hva om man hadde kjøpt feks Horsefield og Heath... ja, da kan du jo tenke deg selv hvor fornøyde vi hadde vært da..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #23 på: November 26, 2006, 22:14:03 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Nehei?.. Du sa; "Mener du det er grunn nok i seg selv til at vi skal henge oss på den samme trenden?"

Svaret der må bli ja.. for vi har ikke så mye annet valg. Sånn er overgangsreglene blitt. Og vi hadde ikke hatt sjangs med stallen vi har hatt uten forsterkninger eller konkurranse. Det skal være prestisje å få starte i første 11`eren. Men du bruker ordet "frenetiske låneopplegg". Jeg føler vel det var i overkant flåsete brukt, for jeg har ikke inntrykk av at lånene som har blitt gjort er uten mål og mening. Det ligger jo en hensikt bak det. Men man ser jo også at ikke alltid de innfrir. Det positive ved det (ta feks Heath og Horsefield..), dette var folk som skulle inn i poisjoner hvor vi var dårlige. Vi ble ikke bedre med dem der, og dermed kan vi la dem gå etter relativt kort tid uten noen større utgiftspost i det.

Ergo, man får testet ut spillere ved slike lån og hva de er gode for/kan brukes til. Og på svaret ditt vedrørende "frenetiske låneopplegg", så enkelte ganger får man klaff og da er sjangsen for at man satser på en permanent signing mye større. Hva om man hadde kjøpt feks Horsefield og Heath... ja, da kan du jo tenke deg selv hvor fornøyde vi hadde vært da..

MARCHING ON TOGETHER!


Med din frekvens av innlegg, skjønner jeg det er vanskelig å henge med selv. Men begrepet "frenetiske låneopplegg" var det faktisk du selv som lanserte. Jeg svarte på spørsmålet du stilte om "tjukke-Butler" osv.
« Siste redigering: November 26, 2006, 22:17:21 av HÃ¥vardK »

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #24 på: November 26, 2006, 22:29:52 »
HåvardK: nei, snille deg da.. om du hadde lest innlegget du svarte på i første omgang, så var det et var til en som brukte uttrykket. Du la sikkert ikke merke til at jeg skrev: "Det såkallte "frenetiske låneopplegget"". (gåseøyne pga en kar lengre oppe introduserte det).

Men nå kverrulerer du bare og blir på grensen til usaklig. Ja, jeg har kanskje høy innleggsfrekvens, men her åpenbarer du jo at det i faktum er du som ikke henger med, ikke jeg. Men det har ingenting med denne trådens diskusjon å gjøre heller. Så den blir jeg ikke med på lengre.

Her var det nye fjes og lånehyppighet osv som ble diskutert..



MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #25 på: November 26, 2006, 23:01:20 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

HåvardK: nei, snille deg da.. om du hadde lest innlegget du svarte på i første omgang, så var det et var til en som brukte uttrykket. Du la sikkert ikke merke til at jeg skrev: "Det såkallte "frenetiske låneopplegget"". (gåseøyne pga en kar lengre oppe introduserte det).

Men nå kverrulerer du bare og blir på grensen til usaklig. Ja, jeg har kanskje høy innleggsfrekvens, men her åpenbarer du jo at det i faktum er du som ikke henger med, ikke jeg. Men det har ingenting med denne trådens diskusjon å gjøre heller. Så den blir jeg ikke med på lengre.

Her var det nye fjes og lånehyppighet osv som ble diskutert..

MARCHING ON TOGETHER!


Til den første uthevelsen: Ja, jeg er kanskje en smule usaklig. Imidlertid er det vanskelig å svare saklig på spørsmålet "Men mener du at du heller vil se tjukke-Butler bli enda tjukkere og Healy enda mere anonym osv osv?". Jeg tolker dette som en retorikk som ikke legger opp til et saklig svar, som i tilfelle ville ha vært et ja eller nei.

Til den andre uthevelsen: Det var faktisk jeg som innledet denne tråden, og jeg greier utmerket godt å følge med i argumentasjonen. Jeg registrerer at jeg er grunnleggende uenig med deg og andre i hvorvidt dette er en taktikk å bygge videre på, og det er greit nok. Men dine svar til meg i diskusjonen tyder på at du tolker meg som om jeg tar stilling til om valgte taktikk er en kritikk av bl a de to sist innleide spillere - og da blir jeg en smule oppgitt, siden jeg faktisk ikke tar stilling til akkurat dette, men kommenterer taktikken på et generelt grunnlag. Dette prøvde jeg å få fram i et senere innlegg, men ble igjen - i egne øyne - tolket feil, noe spørsmålet som er sitert over(om "tjukke-Butler" etc)er et eksempel på. Dette kan tyde på at du ikke har lest innleggene mine godt nok, sett fra mitt ståsted. Eventuelt har jeg vært for dårlig til å fremme mine poeng i diskusjonen, noe som for meg selv er direkte utenkelig[;)]. Da tar jeg i bruk et retorisk grep som henspeiler på din innleggsfrekvens, noe som kanskje ikke er helt stuerent, men som jeg faktisk syns du bør tåle siden du faktisk benytter deg av polemiske virkemidler selv fra tid til annen.

Dette ser jeg begynner å bli svært personlig etterhvert. Foreslår at vi avslutter diskusjonen om dette og prøver å finne tilbake til temaet: Ting kan tyde på at Wise er i ferd med å finne en formel som kan fungere på sikt. Jeg er fortsatt skeptisk, men ingenting vil glede meg mer enn at mine ord blir gjort til skamme. Mark my words.

SirOlsen

Re: Lånespillere og nye fjes
« Svar #26 på: November 26, 2006, 23:19:49 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

HåvardK: nei, snille deg da.. om du hadde lest innlegget du svarte på i første omgang, så var det et var til en som brukte uttrykket. Du la sikkert ikke merke til at jeg skrev: "Det såkallte "frenetiske låneopplegget"". (gåseøyne pga en kar lengre oppe introduserte det).

Men nå kverrulerer du bare og blir på grensen til usaklig. Ja, jeg har kanskje høy innleggsfrekvens, men her åpenbarer du jo at det i faktum er du som ikke henger med, ikke jeg. Men det har ingenting med denne trådens diskusjon å gjøre heller. Så den blir jeg ikke med på lengre.

Her var det nye fjes og lånehyppighet osv som ble diskutert..

MARCHING ON TOGETHER!


Til den første uthevelsen: Ja, jeg er kanskje en smule usaklig. Imidlertid er det vanskelig å svare saklig på spørsmålet "Men mener du at du heller vil se tjukke-Butler bli enda tjukkere og Healy enda mere anonym osv osv?". Jeg tolker dette som en retorikk som ikke legger opp til et saklig svar, som i tilfelle ville ha vært et ja eller nei.

Til den andre uthevelsen: Det var faktisk jeg som innledet denne tråden, og jeg greier utmerket godt å følge med i argumentasjonen. Jeg registrerer at jeg er grunnleggende uenig med deg og andre i hvorvidt dette er en taktikk å bygge videre på, og det er greit nok. Men dine svar til meg i diskusjonen tyder på at du tolker meg som om jeg tar stilling til om valgte taktikk er en kritikk av bl a de to sist innleide spillere - og da blir jeg en smule oppgitt, siden jeg faktisk ikke tar stilling til akkurat dette, men kommenterer taktikken på et generelt grunnlag. Dette prøvde jeg å få fram i et senere innlegg, men ble igjen - i egne øyne - tolket feil, noe spørsmålet som er sitert over(om "tjukke-Butler" etc)er et eksempel på. Dette kan tyde på at du ikke har lest innleggene mine godt nok, sett fra mitt ståsted. Eventuelt har jeg vært for dårlig til å fremme mine poeng i diskusjonen, noe som for meg selv er direkte utenkelig[;)]. Da tar jeg i bruk et retorisk grep som henspeiler på din innleggsfrekvens, noe som kanskje ikke er helt stuerent, men som jeg faktisk syns du bør tåle siden du faktisk benytter deg av polemiske virkemidler selv fra tid til annen.

Dette ser jeg begynner å bli svært personlig etterhvert. Foreslår at vi avslutter diskusjonen om dette og prøver å finne tilbake til temaet: Ting kan tyde på at Wise er i ferd med å finne en formel som kan fungere på sikt. Jeg er fortsatt skeptisk, men ingenting vil glede meg mer enn at mine ord blir gjort til skamme. Mark my words.

Men da er vi jo i det minste enig om at vi er enige da [;)] hehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-