Skrevet av Emne: Skade- og suspensjon oversikten  (Lest 133212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Skade- og suspensjon oversikten
« på: November 25, 2006, 16:27:38 »
Jeg føler i allefall det er veldig uoversiktlig til tider hvorvidt spillere er skadet og ikke på Leeds nå om dagen.

Skulle gjerne likt å være mere "up-to-date" der i henhold til hvem som er ute med skade, gjerne med hva og hvor lenge.. Også fint om noen kan poste her når de har indikasjoner/bekreftelser på at spillere er tilbake etter skadeavbrekk..

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Februar 11, 2008, 17:37:33 av Jon R »
-SirOlsen-

Ferre

Re: Skadeoversikt
« Svar #1 på: November 25, 2006, 16:30:52 »
Kelly og Frazer er vel ute med skader. Cresswell er tvilsom, og Nicholls er på bedringes vei.

Noen flere?
-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: November 25, 2006, 16:31:20 av Ferre »

SirOlsen

Re: Skadeoversikt
« Svar #2 på: November 25, 2006, 16:38:59 »
quote:
Originally posted by Ferre

Kelly og Frazer er vel ute med skader. Cresswell er tvilsom, og Nicholls er på bedringes vei.

Noen flere?
-WE'LL BE BACK-


"tvilsom" og "bedringens vei" vil si sånn ca?... de er ute med skader?.. eller er de istand til å kunne spille men ikke fått trent seg opp i form etter avbrekk? Hva med Westlake?.. Er han skadefi?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Skadeoversikt
« Svar #3 på: November 25, 2006, 16:42:37 »
Ja, vet ikke om Cresswell er med i troppen, men på nettet i går stod det at han var tvilsom. Altså han har pådratt seg en liten skade i løpet av uka. Nicholls har, som vi vet, vært ute med skade en lang stund. Vet ikke om han er i stand til å spille, men tviler på at Wise kaster han inn for tidlig i en kamp. Westlake er vel skadefri, satt på benken sist kamp. Har ikke sett noen steder at han er skadet i alle fall.

Vanskelig å si noe 100% sikkert...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: November 25, 2006, 16:43:13 av Ferre »

Lids

Re: Skadeoversikt
« Svar #4 på: November 25, 2006, 16:45:39 »
Godt forslag, Stein. Så godt at jeg velger å gjøre tråden "sticky" - til B-m's store fortvilelse, men men...

Thomas [:)]

PS. Ta et tur innom her før dere tipper målscorere. [:o)]
« Siste redigering: November 25, 2006, 16:48:37 av Lids »
Thomas

Ferre

Re: Skadeoversikt
« Svar #5 på: November 25, 2006, 16:46:56 »
Troppen:
Leeds (from): Graham Stack, Tony Warner, Hayden Foxe, Matt Heath, Matthew Kilgallon, Stephen Crainey, Gary Kelly, Ugo Ehiogu, Robbie Blake, Shaun Derry, Jonathan Douglas, Eddie Lewis, Ian Westlake, Geoff Horsfield, David Healy, Jermaine Beckford, Ian Moore, Tresor Kandol.

Kelly med, Nicholls og Cresswell ute.




-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Skadeoversikt
« Svar #6 på: November 25, 2006, 16:48:59 »
Hehe, ja det var litt det som fikk meg inn på tanken.. det er jo unødig vanskelig å tippe "Season long" resultater når man ikke engang vet hvem som spiller.. [:)]

Og skader på Leeds laget er vel så opp i dagen som det er mulig å bli, og det har det vel alltid vært..

Jeg tror Sten sover, Thomas.. Eller er det bare du som prøver erte på deg gråsten/stein...?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Skadeoversikt
« Svar #7 på: November 25, 2006, 16:55:29 »
quote:
Originally posted by Ferre

Troppen:
Leeds (from): Graham Stack, Tony Warner, Hayden Foxe, Matt Heath, Matthew Kilgallon, Stephen Crainey, Gary Kelly, Ugo Ehiogu, Robbie Blake, Shaun Derry, Jonathan Douglas, Eddie Lewis, Ian Westlake, Geoff Horsfield, David Healy, Jermaine Beckford, Ian Moore, Tresor Kandol.

Kelly med, Nicholls og Cresswell ute.




-WE'LL BE BACK-


Hva med Frazer Richardson?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Skadeoversikt
« Svar #8 på: November 25, 2006, 19:14:12 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by Ferre

Troppen:
Leeds (from): Graham Stack, Tony Warner, Hayden Foxe, Matt Heath, Matthew Kilgallon, Stephen Crainey, Gary Kelly, Ugo Ehiogu, Robbie Blake, Shaun Derry, Jonathan Douglas, Eddie Lewis, Ian Westlake, Geoff Horsfield, David Healy, Jermaine Beckford, Ian Moore, Tresor Kandol.

Kelly med, Nicholls og Cresswell ute.




-WE'LL BE BACK-


Hva med Frazer Richardson?

MARCHING ON TOGETHER!



Skada. Vore ute ei stund allereie. Meinar han skada seg i ein reservelagskamp, og slik eg forsto det kom han til aa bli ute ei stund - igjen. Mannen er desverre alt for skadeforfulgt... viss ikkje kunne han faatt sjansen til aa vise seg fram i Kelly's skadefraaver.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

ragnar

Re: Skadeoversikt
« Svar #9 på: November 30, 2006, 09:15:40 »
Når er Kelly tilbake igjen da? Noen som vet? Og noen anslag om hvor lenge Fraz er ute?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Killa

Re: Skadeoversikt
« Svar #10 på: November 30, 2006, 16:44:01 »
Hva med Gylfi Einarsson? Kommer han noensinne tilbake?
Enn disse lovende ungdommene (Rose, Rothery m.fl.) som også har vært ute med skade, er de snart skadefri?

Henning

Re: Skadeoversikt
« Svar #11 på: November 30, 2006, 23:20:17 »
Gylfi spelte 90 min. med reservelaget i går. Treningsreservekamp.

KeyserSoze

Re: Skadeoversikt
« Svar #12 på: Desember 01, 2006, 00:01:22 »
Kelly var vel i troppen til sist kamp, så han må vel være tilbake til Lørdag?
 

ragnar

Re: Skadeoversikt
« Svar #13 på: Desember 13, 2006, 23:53:12 »
Hvordan er det med skadesituasjonen til helgens kamp? Noen som vet?

Creswell er ute. Men hvor lenge?
Nicholls er vel enda en uke eller to unna alaget.
Hva med Kelly/Fraz/Killa?

*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Desember 13, 2006, 23:54:52 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

R - R

Re: Skadeoversikt
« Svar #14 på: Desember 14, 2006, 00:53:39 »
quote:
Originally posted by ragnar

Hvordan er det med skadesituasjonen til helgens kamp? Noen som vet?

Creswell er ute. Men hvor lenge?
Nicholls er vel enda en uke eller to unna alaget.
Hva med Kelly/Fraz/Killa?

*Champions of CCC 06/07*



Det som er frustrerande er at vi rett og slett ikkje veit, kanskje med Nicholls som eit hederleg unntak.

Cressy: aldri fått vite mykje om skaden hans utanom at det er kneet som hanglar. Er ikkje med på reservelaget, så kneskaden er antakelegvis ganske alvorleg. Kneskadar tek som vi smerteleg har fått erfare ei stund å kome tilbake frå.

Når det gjeld trioen Frazer/Kelly/Killa er det ikkje godt å vite. Frazer kom jo inn mot Barnsley, blei verande på benken under kampen mot Derby, og spelte ikkje reservelagskamp no i veka. Veit ikkje korleis ein skal tolke det. Han var uansett ikkje 100% mot Barnsley. Kelly skreiv Wise kom til å vere ute ei stund pga ryggen, men ingenting handfast der heller. Killa skal visst nok vere på betringens veg, me...

Vi treng desperate desse tre spelarane tilbake på laget. Ein svak Killa er mykje betre enn Heath...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Desember 14, 2006, 00:55:04 av R - R »
- Rune

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Skadeoversikt
« Svar #15 på: Desember 14, 2006, 01:24:31 »
quote:
Originally posted by R - R

Det som er frustrerande er at vi rett og slett ikkje veit,


..for oss supportere, definitivt: JA!

Men så kan heller ikke motstanderne legge opp taktikken fordi heller ikke vet osv...
Sånn sett forstår jeg politikken.

Det er tross alt mye bedre enn at det høyt og tydelig blir kunngjort at den-og-den har skadet seg på trening og ikke kan spille på lørdag...




I don't want to meet your kin Make you spin or do you in
Or select you or dissect you Or inspect you or reject you
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
« Siste redigering: Desember 14, 2006, 01:25:32 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Re: Skadeoversikt
« Svar #16 på: Desember 30, 2006, 04:08:27 »
Noen som har noen oppdateringer på hvem som er ute med skader/suspensjoner pr.dags dato?

Har jeg forstått det riktig er følgende utilgjengelige mot Stoke lørdag 30.12-06

Skadd:
Kelly, Cresswell, Egihou, Stack, Kilgallon, muligens Blake

Suspendert:
Nicholls

Noen som har ytterligere opplysninger?

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Jon R

Re: Skadeoversikt
« Svar #17 på: Desember 30, 2006, 06:38:01 »
Hvordan er det med Gylfi? Skadet fortsatt? Burde helt klart væe i stand til å konkurere med Douglas som har hatt en bratt dalende formkurve i desember. [xx(]

Jon R.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Re: Skadeoversikt
« Svar #18 på: Januar 01, 2007, 21:10:53 »
Den verste skaden vi har i Leeds er Bates. Han bringer død og fordervelse til klubben



HåvardK

Re: Skadeoversikt
« Svar #19 på: Januar 01, 2007, 21:36:23 »
Hadde han enda vært skadet...

stefan

Re: Skadeoversikt
« Svar #20 på: Januar 04, 2007, 07:16:57 »
quote:
Originally posted by h.b

Den verste skaden vi har i Leeds er Bates. Han bringer død og fordervelse til klubben


harde ord.....er ikke lett å bli populær når man ikke kjøper spilere over evne........

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Re: Skadeoversikt
« Svar #21 på: Januar 07, 2007, 01:55:45 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Hadde han enda vært skadet...



Det virker på meg som om han er litt skadet, Håvard.

Jon R.
Jon R.

ragnar

Re: Skadeoversikt
« Svar #22 på: Januar 09, 2007, 21:32:50 »
Stilte spr på Waccoe om noen visste noe rundt skaden til Cresswell. En som svarte at skaden på kneet er alvorlig. Han antydet 6 måneder ute...

Dette er da ubekreftede rykter. Gjenstår jo å få noe fra offisielt hold fra Leeds.

http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=87154

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: Skadeoversikt
« Svar #23 på: Januar 26, 2007, 19:33:58 »
Fråveret t Cressy bekymrar meg veldi. Ikkje d at eg betvilar hans skade, men saknar måljegeren Cresswell slik vi såg han i byrjinga av Leedskarrieren. Håpar Flo held seg skadefri og kan lempe på mi fortviling.

palle

Re: Skadeoversikt
« Svar #24 på: Januar 31, 2007, 13:02:51 »
Wise til BBC etter Hull-kampen:
"We've got 13 injuries at the club, which is not very nice, but it is pleasing to see people come in and do so well."

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Per-Stian

Re: Skadeoversikt
« Svar #25 på: Januar 31, 2007, 18:19:36 »
Berre få dagar sidan eg skreiv at Flo burde halde seg skadefri, og så skjer dette! Først er Flo meldt ute i 6-8 veker, så kjem skaden til Healy attpåtil. Kandol skyt med lauskrutt, Becks fiksar ikkje nivået, Blake visar sviktande formkurve og situasjonen rundt Moore kjenner eg ikkje til. Han er uansett ingen målgjerar.

Kor lenge må vi klare oss utan Cap Nicko no? Når er Kelly speleklar att? Kor lenge held Gylfi før han pådreg seg nok ei lei skade? Spørsmåla er mange, men eg håpar verkeleg det klarnar snart. Vi har ikkje råd til så mange skadar dersom vi skal berge plassen!

ragnar

Re: Skadeoversikt
« Svar #26 på: Januar 31, 2007, 19:04:43 »
Ryktes at Cressy snart er tilbake i trening igjen. Om det stemmer kan ikke skaden være så ille som vi hadde fryktet. Håper de ikke "haster" han tilbake til alaget, men lar han få bruke tiden på å trene seg opp igjen på samme måte som Nicholls fikk det. Da kan han være klar for alags-spill i løpet av mars.

http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=88695

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

pedro

Re: Skadeoversikt
« Svar #27 på: Januar 31, 2007, 20:27:17 »
Håper dette stemmer, trenger Cressy snarest.
quote:
Originally posted by ragnar

Ryktes at Cressy snart er tilbake i trening igjen. Om det stemmer kan ikke skaden være så ille som vi hadde fryktet. Håper de ikke "haster" han tilbake til alaget, men lar han få bruke tiden på å trene seg opp igjen på samme måte som Nicholls fikk det. Da kan han være klar for alags-spill i løpet av mars.

http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=88695

*Champions of CCC 06/07*

Leedsomaniac

Promotion 2010

Re: Skadeoversikt
« Svar #28 på: Februar 03, 2007, 02:40:44 »
Skadesituasjonen pr d.d.:
Stack – shoulder injury
Kelly – ankle injury
Lewis – leg injury
Elliott – hamstring
Derry – achilles
Flo – foot/toe fracture
Healy – broken arm
Nicholls – leg injury

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Re: Skadeoversikt
« Svar #29 på: Februar 03, 2007, 17:53:18 »
Tror vi på at Kelly er skadet?