Skrevet av Emne: Skade- og suspensjon oversikten  (Lest 133009 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #240 på: Oktober 18, 2018, 16:14:44 »
Roofe, Hernandez og Berardi er klar igjen.
De andre...

Leeds United issue injury updates on Patrick Bamford, Izzy Brown, Barry Douglas and Pablo Hernandez

 Joe Urquhart Email Published: 11:41 Thursday 18 October 2018

Leeds United's Head of Medicine and Performance Rob Price has issued an update over Whites injured quartet Patrick Bamford, Izzy Brown, Barry Douglas and Pablo Hernandez.
Price, who was speaking to LUTV, gave updates over how each player was progressing at Thorp Arch following their injury problems.

On Patrick Bamford...
"Pat is now five weeks post injury. He went to see our consultant again last week and has been taken out of his brace so he's been able to progress his rehab quite nicely this week.

"We've got to rebuild his quad muscle that he lost whilst he was in the brace and we're now looking at his functional work outside but it's all good so far."

On Izzy Brown...
"He's making great progress. We're in good conversation and regular conversation with Chelsea about what we do with him and how we progress and so far everyone is happy.

"We're not putting any time on when he's going to be back playing. It all depends on how he gets through the functional stuff he has to work towards."

On Barry Douglas...
"Barry got injured in the Hull game. He's now progressed. He's outside and he's rehabbing with Reuben our rehab fitness coach.

"What we have to do with each injury, there's certain parameters that players have to meet before they get back into training before they progress.

"Barry is at the stage now where he's doing rehab outside but he's got to make some more parameters before he gets back in with the team and that will hopefully be over the next week or so."

On Pablo Hernandez...
"Re-injuries are always disappointing. Although it was a slightly different injury with Pablo it still kept him out for a long time.

"He's an experienced professional he knows his body, he knows where he's been and it's a lot easier for him. He knows the process, he's been through it before.

"Sometimes it's a little bit more difficult with younger players but Pablo was particularly good."

The older players know where they're up to in their rehab anyway. Pablo felt he was ready to go back into training and he'd passed all the criteria to go back in but sometimes you get these occurrences.

"Obviously you try and keep them to a minimum but when you're trying to get players back promptly occasionally one will have a little setback."

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-issue-injury-updates-on-patrick-bamford-izzy-brown-barry-douglas-and-pablo-hernandez-1-9402597
« Siste redigering: Oktober 18, 2018, 16:16:25 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #241 på: Oktober 18, 2018, 21:44:39 »
Phil Hay

Bielsa says Harrison is out of Blackburn. He has a muscular injury and will be back next week. Ayling (banned) and Douglas (hamstring) also missing. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #242 på: Oktober 19, 2018, 18:37:20 »
Joe Urquharte sier det er et par uker til Douglas er tilbake i full trening.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #243 på: Oktober 29, 2018, 18:27:50 »
Her er det snakk om glasset er halvtomt eller halvfullt:
Ayling:

Zak Lewis
@ZakLewis17
Thought it would be worse than two months I have to say. Looking at his reaction I thought it may have been another season ender . Ayling, Bamford and Brown to return within a month of one another

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #244 på: Oktober 29, 2018, 18:29:11 »
 
Leeds United
Verified account
@LUFC

 | Scans have confirmed that Luke Ayling has injured the medial collateral ligament in his right knee and will face two months on the sidelines
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #245 på: Oktober 30, 2018, 00:02:44 »
Luke Ayling: Skadet mot samme lag, Nottingham Forest som for 10 mnd. siden. Bridcutt og Robinson - de to syndebukkene!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #246 på: November 03, 2018, 15:03:08 »
:(




 
Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Gaetano Berardi is set to miss the next four months with a hamstring tendon rupture - big blow. Leeds have opted for no surgery after consultation. Expected to be back fit in late February. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #247 på: November 03, 2018, 16:54:07 »
Veldig trist. Kommer Paudie og Coyle tilbake på lån i januar? Kjøper vi en ny erstatter?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #248 på: November 03, 2018, 18:26:33 »
Det er faktisk helt kritisk når vi vet hvor skjør Pontus er...

auren

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #249 på: November 03, 2018, 18:55:38 »
Det er faktisk helt kritisk når vi vet hvor skjør Pontus er...

Ja. Nå er det på stopperplass vi er mest skjøre. Blir nok Phillips som trekkes ned ved ytterligere skader på Pontus/Cooper eller suspensjoner. Shaughnessy knapt spilt kamper på over et halvt år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #250 på: November 03, 2018, 19:58:37 »
:(




 
Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Gaetano Berardi is set to miss the next four months with a hamstring tendon rupture - big blow. Leeds have opted for no surgery after consultation. Expected to be back fit in late February. #lufc
Krise.  :(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #251 på: November 10, 2018, 13:16:44 »
Tom Pearce ny spiller på skadelisten (bruised foot). Antagelig ikke så langvarig.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-team-squad-selection-15386893
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #252 på: November 12, 2018, 18:00:53 »
Det er faktisk helt kritisk når vi vet hvor skjør Pontus er...

... og der kom beskjeden om at Pontus er sendt hjem fra Sveriges' tropp pga skade.
Regner med d er overtråkket fra WBA kampen.
Pablo ble jo kvestet også - spent på ham.

Hva med og teste Halme nå, har visstnok spilt meget bra for U23.. men skadet igjen?
 

Hallgeir *

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #253 på: November 12, 2018, 19:26:15 »
Det er faktisk helt kritisk når vi vet hvor skjør Pontus er...

... og der kom beskjeden om at Pontus er sendt hjem fra Sveriges' tropp pga skade.
Regner med d er overtråkket fra WBA kampen.
Pablo ble jo kvestet også - spent på ham.

Hva med og teste Halme nå, har visstnok spilt meget bra for U23.. men skadet igjen?

Da kom nok landslags-pausen i rett tid.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #254 på: November 13, 2018, 19:25:06 »
Pontus skada

Borge

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #255 på: November 13, 2018, 22:46:42 »
Liker ikke denne skadesituasjonen, blir tynt i rekkene nå...
Borge

RoarG

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #256 på: November 28, 2018, 21:50:04 »
Angus Kinnear oppdaterer om skadesituasjonen. Flere spillere ligger bedre an en tidligere antatt.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-news-pontus-15479352
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #257 på: November 29, 2018, 12:26:16 »
Bamford- Januar
Pontus - Day to day
Berardi - Februar
Izzy - Tilbake for u-23, a-laget. Ser vi han allerede i desember?
Ayling - Tidligst januar, men kanskje julen.
Pearce- Ikke lang tid

Utrolig at vi knapt er påvirket av disse skadene.

Vi snakker ingen belastningsskader her. Pablo har vært ute med noe Hamstring, Berardi var ute en liten tid og Cooper stått over en kamp med muskelskade. Alle andre skader er ikke reletert til det tøffe treningsregimet.

Når vi er så sterke uten, og i tilegg har spillere som kan komme innpå fra benken og forandre kamper. Da lover det bra når  Berardi, Pontus, Ayling, Izzy og Bamford kommer med et boblende overskudd og vilje til å bidra på nyåret :)

Kjenner at bekymringen for slitasje og at det skal dabbe av utover våren ikke er like stor lenger.

Killa

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #258 på: November 29, 2018, 14:02:22 »
Bamford- Januar
Pontus - Day to day
Berardi - Februar
Izzy - Tilbake for u-23, a-laget. Ser vi han allerede i desember?
Ayling - Tidligst januar, men kanskje julen.
Pearce- Ikke lang tid

Utrolig at vi knapt er påvirket av disse skadene.

Vi snakker ingen belastningsskader her. Pablo har vært ute med noe Hamstring, Berardi var ute en liten tid og Cooper stått over en kamp med muskelskade. Alle andre skader er ikke reletert til det tøffe treningsregimet.

Når vi er så sterke uten, og i tilegg har spillere som kan komme innpå fra benken og forandre kamper. Da lover det bra når  Berardi, Pontus, Ayling, Izzy og Bamford kommer med et boblende overskudd og vilje til å bidra på nyåret :)

Kjenner at bekymringen for slitasje og at det skal dabbe av utover våren ikke er like stor lenger.

Jeg deler optimismen din - i alle fall et godt stykke på vei!  ;D
Vi har egentlig greid oss fantastisk bra med tanke på alle skadene. Vi mangler jo omtrent en halv første-ellever - og med den bakgrunnen presterer vi meget bra!! Nå har vel kanskje andre lag også hatt skader - det gjelder jo aldri bare oss.

Når det er sagt så kan det jo komme andre skader og suspensjoner utover vinteren også - hva hvis Cooper, Phillips og Hernandez ryker ut for en lengre periode? Da kan det bli tynt selv om vi får tilbake en del andre spillere fra skade.

Jeg er fortsatt optimist altså - in Bielsa we trust!!

RoarG

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #259 på: November 29, 2018, 14:30:57 »
Bamford- Januar
Pontus - Day to day
Berardi - Februar
Izzy - Tilbake for u-23, a-laget. Ser vi han allerede i desember?
Ayling - Tidligst januar, men kanskje julen.
Pearce- Ikke lang tid

Utrolig at vi knapt er påvirket av disse skadene.

Vi snakker ingen belastningsskader her. Pablo har vært ute med noe Hamstring, Berardi var ute en liten tid og Cooper stått over en kamp med muskelskade. Alle andre skader er ikke reletert til det tøffe treningsregimet.

Når vi er så sterke uten, og i tilegg har spillere som kan komme innpå fra benken og forandre kamper. Da lover det bra når  Berardi, Pontus, Ayling, Izzy og Bamford kommer med et boblende overskudd og vilje til å bidra på nyåret :)

Kjenner at bekymringen for slitasje og at det skal dabbe av utover våren ikke er like stor lenger.

Jeg deler optimismen din - i alle fall et godt stykke på vei!  ;D
Vi har egentlig greid oss fantastisk bra med tanke på alle skadene. Vi mangler jo omtrent en halv første-ellever - og med den bakgrunnen presterer vi meget bra!! Nå har vel kanskje andre lag også hatt skader - det gjelder jo aldri bare oss.

Når det er sagt så kan det jo komme andre skader og suspensjoner utover vinteren også - hva hvis Cooper, Phillips og Hernandez ryker ut for en lengre periode? Da kan det bli tynt selv om vi får tilbake en del andre spillere fra skade.

Jeg er fortsatt optimist altså - in Bielsa we trust!!
Det er nå det med skader, noen blir friske mens nye havner på skadelisten. Får nok aldri en tropp som er 100% skadefri.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ung spiller: Jack Clarke
« Svar #260 på: Desember 02, 2018, 17:41:18 »
VELDIG lovande spelar, Clarke. Trur han må trena litt kondis, men det har eg ståltru på han får i Bielsa’s treningleir


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spilte offisielle kamper mandag, tirsdag, fredag og lørdag!

Snakk om FORSIKTIG coaching!  ::)
Det høres  veldig veldig spesielt ut, for å si det forsiktig. Noen sier alle skadene skyldes uflaks. Jeg er ikke så sikker. Hardt trening- og kampprogram i kombinasjon med mangel på restitusjon kan helt sikker bidra til å generere mange typer skader. Det er jo heller ikke vanlig at en profesjonell 18 åring ser helt kjørt ut etter 20 min som innbytter.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sv: Ung spiller: Jack Clarke
« Svar #261 på: Desember 02, 2018, 17:51:26 »
VELDIG lovande spelar, Clarke. Trur han må trena litt kondis, men det har eg ståltru på han får i Bielsa’s treningleir


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spilte offisielle kamper mandag, tirsdag, fredag og lørdag!

Snakk om FORSIKTIG coaching!  ::)
Det høres  veldig veldig spesielt ut, for å si det forsiktig. Noen sier alle skadene skyldes uflaks. Jeg er ikke så sikker. Hardt trening- og kampprogram i kombinasjon med mangel på restitusjon kan helt sikker bidra til å generere mange typer skader. Det er jo heller ikke vanlig at en profesjonell 18 åring ser helt kjørt ut etter 20 min som innbytter.
Mandag, tirsdag og lørdag spilte han èn omgang i alle fall.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Sv: Ung spiller: Jack Clarke
« Svar #262 på: Desember 02, 2018, 19:09:32 »
VELDIG lovande spelar, Clarke. Trur han må trena litt kondis, men det har eg ståltru på han får i Bielsa’s treningleir


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spilte offisielle kamper mandag, tirsdag, fredag og lørdag!

Snakk om FORSIKTIG coaching!  ::)
Det høres  veldig veldig spesielt ut, for å si det forsiktig. Noen sier alle skadene skyldes uflaks. Jeg er ikke så sikker. Hardt trening- og kampprogram i kombinasjon med mangel på restitusjon kan helt sikker bidra til å generere mange typer skader. Det er jo heller ikke vanlig at en profesjonell 18 åring ser helt kjørt ut etter 20 min som innbytter.
Mandag, tirsdag og lørdag spilte han èn omgang i alle fall.

Såpass skal han tåle!

Vridninger av knær, korsbånd  overtråkk og meningen er vel ikke treningsrelatert. Er det det så betyr det at stopperne trener hardere enn de på midten da  ;D

Ikke så bekymret for slitasje. Ingen ekstremsport å spille fotball og er man rustet for det og er i god form bør ikke det være noe problem. Dem hadde fire dager helt fri for ikke lenge siden. Dessuten er dem ekstremt av kosthold og hvile. Det er alfa omega for restitusjon.

Jon R

Sv: Sv: Ung spiller: Jack Clarke
« Svar #263 på: Desember 02, 2018, 23:43:50 »
VELDIG lovande spelar, Clarke. Trur han må trena litt kondis, men det har eg ståltru på han får i Bielsa’s treningleir


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spilte offisielle kamper mandag, tirsdag, fredag og lørdag!

Snakk om FORSIKTIG coaching!  ::)
Det høres  veldig veldig spesielt ut, for å si det forsiktig. Noen sier alle skadene skyldes uflaks. Jeg er ikke så sikker. Hardt trening- og kampprogram i kombinasjon med mangel på restitusjon kan helt sikker bidra til å generere mange typer skader. Det er jo heller ikke vanlig at en profesjonell 18 åring ser helt kjørt ut etter 20 min som innbytter.
Mandag, tirsdag og lørdag spilte han èn omgang i alle fall.

Såpass skal han tåle!

Vridninger av knær, korsbånd  overtråkk og meningen er vel ikke treningsrelatert. Er det det så betyr det at stopperne trener hardere enn de på midten da  ;D

Ikke så bekymret for slitasje. Ingen ekstremsport å spille fotball og er man rustet for det og er i god form bør ikke det være noe problem. Dem hadde fire dager helt fri for ikke lenge siden. Dessuten er dem ekstremt av kosthold og hvile. Det er alfa omega for restitusjon.
Ã…rsaken til akutte skader handler om langt mer enn akutt vridning, spark, overtråkk etc. Det kan være sårbarheter som har utviklet over tid som påvirker muskler, sener og skjellet. Det er mange risikoårsaker som kan øke muligheten for akutte skader. At noen klubber rammes hardere enn andre handler nok ikke bare om uflaks og tilfeldigheter. Når det gjelder våre spillere gjennomgikk de et ekstraordinært hardt treningsprogram i sommer. Det lekker også jevnlig ut informasjon/rykter om at det fortsatt kjøres hardt, også i landslagspausene. Det er ikke direkte ulogisk at spillere som vanligvis ikke løper mest i løpet av en kamp, som stoppere og keepere, kan være mest utsatt ved et høyintensiv treningsprogram.

En fysioterapeut med spisskompetanse på idrettsskader vet masse om dette. Allikevel kan det utvikle seg en kultur der det forebyggende perspektivet og den enkeltes fysiske forutsetninger for å tåle et tøft trenings og kampprogram ikke i tilstrekkelig grad blir tatt hensyn til. Bielsa synes for eksempel å «like» at u-23 spillere spiller u-kamp dagen før a-kamp. Jeg tror ikke det er helt vanlig i andre klubber, sannsynligvis av fornuftige årsaker.

Du kan lese mer om idrettskader feks her: https://fysioterapeuten.no/Aktuelt/Blogg/Regine-Bjarnoll/Idrettsskader-aarsaker-og-risikofaktorer

En fotballproffs egne erfaringer med en tøff treningskultur kan du lese om her:
https://www.nettavisen.no/sport/fotball/hedenstad-fikk-mektig-mte-med-st-pauli-fansen/3423259783.html

Og her: https://www.nettavisen.no/sport/fotball/nielsen-operert-for-mystisk-skade/3423265544.html
« Siste redigering: Desember 03, 2018, 00:24:54 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #264 på: Desember 03, 2018, 00:15:12 »
Flytter de siste innleggene i JC tråden til denne tråden.
Jon R.

HåvardK

Sv: Sv: Ung spiller: Jack Clarke
« Svar #265 på: Desember 03, 2018, 08:05:42 »
VELDIG lovande spelar, Clarke. Trur han må trena litt kondis, men det har eg ståltru på han får i Bielsa’s treningleir


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spilte offisielle kamper mandag, tirsdag, fredag og lørdag!

Snakk om FORSIKTIG coaching!  ::)
Det høres  veldig veldig spesielt ut, for å si det forsiktig. Noen sier alle skadene skyldes uflaks. Jeg er ikke så sikker. Hardt trening- og kampprogram i kombinasjon med mangel på restitusjon kan helt sikker bidra til å generere mange typer skader. Det er jo heller ikke vanlig at en profesjonell 18 åring ser helt kjørt ut etter 20 min som innbytter.
Mandag, tirsdag og lørdag spilte han èn omgang i alle fall.

Såpass skal han tåle!

Vridninger av knær, korsbånd  overtråkk og meningen er vel ikke treningsrelatert. Er det det så betyr det at stopperne trener hardere enn de på midten da  ;D

Ikke så bekymret for slitasje. Ingen ekstremsport å spille fotball og er man rustet for det og er i god form bør ikke det være noe problem. Dem hadde fire dager helt fri for ikke lenge siden. Dessuten er dem ekstremt av kosthold og hvile. Det er alfa omega for restitusjon.
Ã…rsaken til akutte skader handler om langt mer enn akutt vridning, spark, overtråkk etc. Det kan være sårbarheter som har utviklet over tid som påvirker muskler, sener og skjellet. Det er mange risikoårsaker som kan øke muligheten for akutte skader. At noen klubber rammes hardere enn andre handler nok ikke bare om uflaks og tilfeldigheter. Når det gjelder våre spillere gjennomgikk de et ekstraordinært hardt treningsprogram i sommer. Det lekker også jevnlig ut informasjon/rykter om at det fortsatt kjøres hardt, også i landslagspausene. Det er ikke direkte ulogisk at spillere som vanligvis ikke løper mest i løpet av en kamp, som stoppere og keepere, kan være mest utsatt ved et høyintensiv treningsprogram.

En fysioterapeut med spisskompetanse på idrettsskader vet masse om dette. Allikevel kan det utvikle seg en kultur der det forebyggende perspektivet og den enkeltes fysiske forutsetninger for å tåle et tøft trenings og kampprogram ikke i tilstrekkelig grad blir tatt hensyn til. Bielsa synes for eksempel å «like» at u-23 spillere spiller u-kamp dagen før a-kamp. Jeg tror ikke det er helt vanlig i andre klubber, sannsynligvis av fornuftige årsaker.

Du kan lese mer om idrettskader feks her: https://fysioterapeuten.no/Aktuelt/Blogg/Regine-Bjarnoll/Idrettsskader-aarsaker-og-risikofaktorer

En fotballproffs egne erfaringer med en tøff treningskultur kan du lese om her:
https://www.nettavisen.no/sport/fotball/hedenstad-fikk-mektig-mte-med-st-pauli-fansen/3423259783.html

Og her: https://www.nettavisen.no/sport/fotball/nielsen-operert-for-mystisk-skade/3423265544.html
Må innrømme at jeg har tenkt i de samme baner selv. Hva forteller Bielsas trenerhistorie på dette punktet?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #266 på: Desember 03, 2018, 17:34:31 »
Om Ayling og Berardi…

Uten at man er sææærlig klokere :o

Leeds United issue injury updates over Luke Ayling and Gaetano Berardi



Leeds United's Head of Medicine and Performance Rob Price has given updates over injured defenders Luke Ayling and Gaetano Berardi.
The pair have been sidelined by long-term injuries in recent months and have been continuing their rehab with the medical department at Thorp Arch.

 Leeds United defender Luke Ayling picked up a knee injury against Nottingham Forest. Swiss defender Berardi picked up a hamstring issue against Ipswich Town in late October and was ruled out initially until February, while fellow right-back Ayling is expected to return in the New Year following a knee injury against Nottingham Forest in November.

Price, who was speaking to LUTV, issued updates on how the duo were progressing with their respective problems.

"He's doing really well," Price said of Ayling's recovery."It was a significant injury he got and he was braced up until four weeks so he's only been out of that brace for just over a week now. He's already outside doing stuff with Reuben our rehab fitness coach and he's progressing as well as we could hope at this stage."

Price though admitted that there was still no definite time frame for the return of Berardi: "It's interesting. We've done a series of injections to try and improve the healing area at the top of the hamstring,""We went for some re-imaging of it this week and it shows that it's improving really, really well. We've got another stage with re-imaging again in two weeks just to make sure before we can push him on further outside. "With these injuries you cannot give a firm return to play date until they get past a few stages first."

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-issue-injury-updates-over-luke-ayling-and-gaetano-berardi-1-9474279
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #267 på: Desember 04, 2018, 19:21:21 »
 Dette er vel tross alt bedre enn fryktet? :o


Adam Pope
@apopey

Leeds United defender Liam Cooper due to see specialist over his knee injury. Hopefully know more later this week but as a reminder Marcelo Bielsa said although “serious” it wasn’t the worst it could have been. Hopefully he’ll be back before too long. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #268 på: Desember 05, 2018, 11:40:10 »
ser mange lurer litt på om skadesituasjonen vi har, kan være et resultat av hvordan MB driver disse gutta. Noen som har noen formening rundt dette?
Ups & Ups!!

Bromancer

Sv: Skade- og suspensjon oversikten
« Svar #269 på: Desember 05, 2018, 12:30:46 »
ser mange lurer litt på om skadesituasjonen vi har, kan være et resultat av hvordan MB driver disse gutta. Noen som har noen formening rundt dette?

Ikke typiske belastningsskader dette. Dersom det var snakk om belastningsskader ville man dessuten hatt skadene mer jevnt fordelt over lagdelene.