Skrevet av Emne: Rui Marques?  (Lest 2541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Rui Marques?
« på: Januar 03, 2007, 03:41:31 »
Kanon Spiller håper han blir...[:)]
Beckford 4 England!

kjelvi

Re: Rui Marques?
« Svar #1 på: Januar 03, 2007, 03:57:02 »
Stopp verden - jeg vil av!

Jeg har ikke sett kroppen. Coventry-matchen ble hørt på webradio.

Men en spiller som har en kamp for Leeds på halvannen sesong under fire manager (Blackwell, Carver, Geddis og Wise) og en enslig kamp for Hull under et laaangt leieopphold, er vel neppe svaret på våre bønner.

Riktignok var han i fotball-VM, så langt jeg fikk med meg uten et eneste sekund for Angola.

Tviler! Spektisk!
Mer som en kriseløsning mandag. Hadde han hatt kvaliteter hadde han fått sjansen før.


http://en.wikipedia.org/wiki/Rui_Marques
http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfilesDetail/0,,10273~33981,00.html

« Siste redigering: Januar 03, 2007, 03:59:56 av kjelvi »

Pål

Re: Rui Marques?
« Svar #2 på: Januar 03, 2007, 03:59:15 »
Mener han spilte litt i siste kampen i VM for Angola...
Og mot Coventry var han og Foxe de beste stopperne Leeds har spilt med i år. Selv om ikke det skal så mye til.

quote:
Originally posted by kjelvi


Stopp verden - jeg vil av!

Jeg har ikke sett kroppen. Coventry-matchen ble hørt på webradio.

Men en spiller som har en kamp for Leeds på halvannen sesong under fire manager (Blackwell, Carver, Geddis og Wise) og en enslig kamp for Hull under et laaangt leieopphold, er vel neppe svaret på våre bønner.

Riktignok var han i fotball-VM, så langt jeg fikk med meg uten et eneste sekund for Angola

Tviler! Spektisk!
Mer som en kriseløsning mandag. Hadde han hatt kvaliteter hadde han fått sjansen før.



Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Dennis

Re: Rui Marques?
« Svar #3 på: Januar 03, 2007, 04:20:53 »
Jeg synes vi har et skremmende tynt forsvar når Rui Marquez som - som kjelvi sier - har knapt ett minutt på banen under de fire foregående managerene, spiller fra start sist. Vi hadde riktignok Kilgallon og Ugo skadet, Butler og Gregan utlånt, og Heath tied, så altfor galt var det vel kanskje ikke, isolert sett. Og i og med at han visstnok var god, så egentlig skal man jo ikke klage! [8)]

Men om det er slik at Kilgallon selges, samt at Butler er frigitt og Gregan mest sannsynlig går, og vi blir sittende igjen med Heath, Foxe og Marquez som midstoppere. Ja, da er vi done-for! [V]

- Dennis
Marching on together!

SirOlsen

Re: Rui Marques?
« Svar #4 på: Januar 03, 2007, 05:32:57 »
Marques har for meg vært et av de store mysteriene det siste året i Leeds. Ble kjøpt, fikk aldri tillit, men har hele tiden ligget der tilbake i kulissene.

Han må jo ha blitt kjøpt av en grunn, og jeg har i lang tid skulle ønsket å få se ham spille og finne ut av hva han er god for. Ser jo at andre folk som har sett ham spille tidligere ikke har mye godt å si om ham, men samtidig så fortelles det også at han gjorde en mere enn godkjent innsats mot Coventry på lørdag. Jeg fikk ikke sett kampen selv, men det varmet meg litt at vi faktisk hadde noe som kunne antyde kvalitet helt bak i kulissene da det trengtes som værst. Så vi fikk bevis på at han kan da brukes til noe!

Får bare håpe at gleden ikke blir kortvarig og at om han får sjangsen til å spille mere, at han overbeviser om at han er rett mann for jobben!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Rui Marques?
« Svar #5 på: Januar 03, 2007, 05:54:48 »
Tror vi skal vente litt med å rose Marques opp i skyene. Han gjorde en brukbar kamp mot et fryktelig tannløst Coventry. Han er nok ikke svaret på våre bønner nei. Tror ikke engang han starter neste kamp, tror Wise prioriterer både Foxe og Heath foran godeste Rui. Ikke at jeg er enig i det akkurat. Visst har det være mye elendig innom Elland Road de siste årene, men Foxe og SPESIELT Heath må jo være to av de dårligste spillerene Leeds har hatt på en god tid. Med unntak av Crainey da.

Ikke selg Killa!

Forever Leeds

Forever Leeds

Dorigo`s left foot

Re: Rui Marques?
« Svar #6 på: Januar 03, 2007, 06:03:54 »
Marques fikk storkryt av Wise under intervjuet på LUTV. Tror han får flere sjanser...

Lars E

Re: Rui Marques?
« Svar #7 på: Januar 03, 2007, 06:05:53 »
Ok. Bare flott hvis han gjør det og tar vare på den.

Forever Leeds

Forever Leeds

Espen J

Re: Rui Marques?
« Svar #8 på: Januar 03, 2007, 06:20:03 »
Må jo teste flere spillere i flere kamper for å finne ut hva de er god for!!
 

GeirO

Re: Rui Marques?
« Svar #9 på: Januar 03, 2007, 13:36:11 »
Hvis han spiller like bra i de neste 100 kampene er han svaret på våre bønner...
MOT

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Rui Marques?
« Svar #10 på: Januar 03, 2007, 14:33:46 »
Han spilte egentlig knallbra i Coventrykampen.
Hadde en pussig klarering som kunne skapt farligheter for oss, men slik er det når man spiller i forsvar. 1 feil kan gjøre deg til syndebukk.
Men synes allt under ett så var han og Lewis kampens beste.
Gi mannen tid og disiplin så blir det knallbra

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Masinga

Re: Rui Marques?
« Svar #11 på: Januar 03, 2007, 17:01:27 »
Kanskje ikke dumt å prøve Marques litt til. Det ville jo være et mirakel av det sjeldne slaget hvis det skulle vise seg at vi har en kvalitetsstopper i egne rekker allerede. Da er det bare å koste bort støvet og få ham fram i lyset...

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Ferre

Re: Rui Marques?
« Svar #12 på: Januar 03, 2007, 17:35:11 »
Marques imponerte mot Coventry, han er litt bedre langs bakken enn det Foxe og Heath er. Håper han får sjansen fremover i stede for Heath.

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Henning

Re: Rui Marques?
« Svar #14 på: Januar 03, 2007, 18:21:20 »
Likte det eg såg. Vant ein del duellar, heroisk innsats, og såg enkelte tegn på ein potensiell kulthelt.
MEN
hadde ein del merkelege avklaringar, bomming på ballen, litt ut av posisjon til tider, og som det var sagt tidlegare angrepet til Coventry var relativt tannlaust.

Det negative kan jo ha samanheng med at det var første kamp på aldri so lenge, og at han var litt nervøs. Håpar han kan bli ein god spelar for Leeds. Det renn jo ikkje over med landslagsspelarar i troppen[:)]

Henning

Peter7

Re: Rui Marques?
« Svar #15 på: Januar 03, 2007, 18:26:09 »
Har tidvis visstnok spilt ganske bra på reservelaget.
Minner ellers litt om Duberry - samme hasardiøse stil, bare 50 kg lettere.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kickthemdown

Re: Rui Marques?
« Svar #16 på: Januar 03, 2007, 19:00:50 »
Hyll hyll Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuui [:)]

Den nye Radebe er på plass.

Mvh

Killa

stefan

Re: Rui Marques?
« Svar #17 på: Januar 03, 2007, 19:10:30 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Hyll hyll Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuui [:)]

Den nye Radebe er på plass.

Mvh

Killa


*kremt*

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

RoarG

Re: Rui Marques?
« Svar #18 på: Januar 03, 2007, 22:04:42 »
Flott hvis Marques kan slå til. Dersom vi har hatt en juvel i stallen i 16 mnd. uten å bruke han må det gamle managementet ha litt å svare for. Gi fyren en sjanse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020