Skrevet av Emne: Thompson og Flo inn  (Lest 5174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Thompson og Flo inn
« på: Januar 03, 2007, 16:58:49 »
Kilgallon ut?

To gratis og £2 mill for Killa - £6000 pr uke for Flo og hva Thompson får må gudene vite.

Hvis det er dette som skal til for å overleve så er jeg tvilende. Med Elliot og disse to - 2 x 33 år og en skadeforfulgt 32 åring så lukter det ikke fremtid og stabilt gode prestasjoner - greier Flo 10 kamper.i tillegg er han (igjen) utrent?

Herregud for noen beslutninger/ønsker!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #1 på: Januar 03, 2007, 17:02:46 »
To gratis og £2 mill for Killa - £6000 pr uke for Flo og hva Thompson får må gudene vite.
hVOR HAR DU DETTE FRA?

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

MrK

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #2 på: Januar 03, 2007, 17:10:45 »
Sheffield United are poised to sign Matthew Kilgallon from Leeds for £2m. (Daily Mirror)

Leeds boss Dennis Wise will sign his ex-Chelsea team-mate Tore Andre Flo on a free transfer, in a deal which will net Flo £6,000 a week. (Various)

Alan Thompson is also heading to Leeds as he is set to agree a deal with Celtic bosses to terminate his contract early. (Daily Mirror)

BBC

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Ferre

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #3 på: Januar 03, 2007, 17:24:38 »
Ser nok sånn ut som at Flo kommer nå, herregud...
Flo inn for Healy (som sikkert blir solgt) kalles ikke å forsterke laget. Synes også £6000 i uka hørtes mye ut, penger rett ut av vinduet spør du meg.

Et salg av Killa vil også helt klart svekke laget vårt. Er spent på å se hvem som skal erstatte han, men jeg er redd det bare blir Heath.



-WE'LL BE BACK-

baste

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #4 på: Januar 03, 2007, 17:27:10 »
Noen som vet om Flo er skadefri ? Hvis Flo virkelig er motivert...så er det jo bare å håpe på ett mirakel. Marching on'

baste

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #5 på: Januar 03, 2007, 17:30:44 »
Sheffield United are set to wrap up the signing of Leeds defender Matthew Kilgallon.
The Blades will close an agreement over a £2 million fee for the England U21 international this week - £1 million less than they offered during the summer.


selg Billig...ja, hvorfor begynne med noe nytt ??

samadhi

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #6 på: Januar 03, 2007, 17:37:10 »
Det går veldig mange rykter om dagen, og personlig velger jeg å ikke gi noen dom før overgangene er offisielt klare. Må huske på at de som Wise har hentet siden han kom til klubben er spillere som har kommet ut av det blå. Det gikk ikke noe rykter i forkant av innhentingene av Stack, Ugo, Heath, Kandol og Elliot. Ennå har det altså ikke blitt noe av alle ryktene som; Lucketti, Unsworth, Ifil, Kabba (og resten av reservelaget til Sheff U) eller Flo og Thompson som det her refereres til...Jeg blir slettes ikke overrasket om vår neste signing er nok en spiller som ikke har blitt linket i forkant...



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #7 på: Januar 03, 2007, 17:37:55 »
quote:
Originally posted by samadhi

Det går veldig mange rykter om dagen, og personlig velger jeg å ikke gi noen dom før overgangene er offisielt klare. Må huske på at de som Wise har hentet siden han kom til klubben er spillere som har kommet ut av det blå. Det gikk ikke noe rykter i forkant av innhentingene av Stack, Ugo, Heath, Kandol og Elliot. Ennå har det altså ikke blitt noe av alle ryktene som; Lucketti, Unsworth, Ifil, Kabba (og resten av reservelaget til Sheff U) eller Flo og Thompson som det her refereres til...Jeg blir slettes ikke overrasket om vår neste signing er nok en spiller som ikke har blitt linket i forkant...



marching on together,
derudaf forever...

KAN GODT VÆRE

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

kjelvi

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #8 på: Januar 03, 2007, 17:44:47 »

The Sun: Former Chelsea, Rangers and Sunderland striker Tore Andre Flo will join Leeds on a free transfer after agreeing a deal worth £6,000 a week plus £1,000 per goal.

baste

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #9 på: Januar 03, 2007, 18:04:10 »
Ifill + £2mil...Er Ifill god nok da ??

Sheffield United's Paul Ifill is in talks with Leeds in a deal which could see Matthew Kilgallon move to Bramall Lane.  

The Blades are offering winger Ifill plus nearly £2m for England U-21 international Kilgallon, who is being made available for January's transfer window by the Whites.
 

Cherry

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #10 på: Januar 03, 2007, 18:06:49 »
 

arneg

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #11 på: Januar 03, 2007, 18:16:57 »
http://fotball.adressa.no/england/article71789.ece

Da er det kommet i norske aviser også.  Kjenner vil ikke uttale seg.  Den eneste fordelen er at det delvis er en prestasdjonsavhengig kontrakt.  
Jeg følger enga og m å si at her er det tatt sjanser.  Flo er meget skadeutsatt.  Når han begynner å komme i form så får han en strekk eller lignende.
 

Peter7

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #12 på: Januar 03, 2007, 18:18:58 »
quote:
Originally posted by kjelvi


The Sun: Former Chelsea, Rangers and Sunderland striker Tore Andre Flo will join Leeds on a free transfer after agreeing a deal worth £6,000 a week plus £1,000 per goal.


Hadde foretrukket a deal worth £1,000 a week plus £6,000 per goal.[V]

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

rsp

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #13 på: Januar 03, 2007, 18:31:26 »
Nå melder også norske aviser at Flo er på vei:

--------------------------------------------------------------------------------
 Denne saken er hentet fra VG Nett.
URL: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147192

--------------------------------------------------------------------------------

- Tore André Flo til Leeds
Tore André Flo skriver ifølge NRK under for Leeds i løpet av onsdagen.
Flo fikk ikke fornyet kontrakten med Vålerenga og går gratis til den engelske eliteserieklubben.

- Jeg kan si at Tore André antakelig skriver under for en engelsk klubb i løpet av dagen. Jeg håper at ting er i orden i løpet av et par timer, men ingenting er foreløpig signert, sier Flos agent Gunnar Martin Kjenner til NTB.

Flo har tidligere spilt for Chelsea og Sunderland i engelsk fotball.


© NTB 03.01.2007  
 

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #14 på: Januar 03, 2007, 18:34:14 »
VI MÃ… ISÃ…FALL GI MANNEN EN SJANGS.
Hvis så skulle være at han signerer idag. Hjertelig velkommen skal du være.
Måtte hell og lykke følge deg

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #15 på: Januar 03, 2007, 18:40:21 »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Oggy

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #16 på: Januar 03, 2007, 18:47:16 »
Is this a f**king Joke [?][?][?]
Oggy

palle

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #17 på: Januar 03, 2007, 18:48:35 »
Er det slutt på at spillere må gjennom en "physics" før de signer?

Herregud, mannen ble jo dårlig i ryggen av å stå opp fra senga en septemberdag i fjor...

Prestasjonsavhengig? Bør vel få betalt for antall skadefrie minutter på banen i så fall.

PålK (uten store forhåpninger nå)

...ooo, vi vandrar saman...
« Siste redigering: Januar 03, 2007, 18:50:25 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

MrK

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #18 på: Januar 03, 2007, 18:52:22 »
idiot signing!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #19 på: Januar 03, 2007, 18:54:22 »
Kr. 12 300,- for hvert mål lillebror Flo scorer for The true United? Jeg tror ikke det motiverer han nok, siden grunnlønna er på kr. 73 800,-.

Alan Thompson hadde jo en fryktet skuddfot for Bolton Wanderers i sin tid der. Men er han i stand til å bevege seg nå? De siste kampene han spilte for Celtic, handlet jo bare om å stå på krittmerket på midten i 60 minutter, før Strachan satte inn en erstatter. Vel, det er vel om spillere med denne typen mobilitet som vi nå konkurrerer. Ikke stort å rope hurra for akkurat.
 

Einar

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #20 på: Januar 03, 2007, 19:06:54 »
Vi kan dermed trekke den konklusjonen at det ikke er særlig mobilitet vi i grunnen snakker om. Men det man mangler i mobilitet kan jo som kjent kompenseres med størrelse...

Akk og ve..
 

Gunnien

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #21 på: Januar 03, 2007, 19:09:46 »
mmm skeptisk...  men for all del.. håper jo Flo slår til og vell så det...

#1795
#1795

Espen J

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #22 på: Januar 03, 2007, 19:33:45 »
Han har vel fortsatt teknikken i behold og kan holde på ballen til vår løpssterke midtbane kommer etter!!!!  Velkommen Tore Andre!!!
 

Jon R

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #23 på: Januar 03, 2007, 19:59:53 »
Er dette virkelig bekreftet jfr overskriften på tråden? [:0]

Hvis lønna til disse to halvt invalide spillerne skal finansieres gjennom et billigsalg av "arvesølvet" Kilgallon, føyer det seg bare inn i rekken av inkompetente avgjørelser. Tipper de får sånn ca 10 kamper til sammen i året 2007, innhopp fra benken medregnet. [V]

Jon R.
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #24 på: Januar 03, 2007, 20:01:04 »
quote:
Originally posted by Jon R

Er dette virkelig bekreftet jfr overskriften på tråden? [:0]

Hvis lønna til disse to halvt invalide spillerne skal finansieres gjennom et billigsalg av "arvesølvet" Kilgallon, føyer det seg bare inn i rekken av inkompetente avgjørelser. Tipper de får sånn ca 10 kamper til sammen i året 2007, innhopp fra benken medregnet. [V]

Jon R.


Nei det er ikke bekreftet enda

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

flynn

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #25 på: Januar 03, 2007, 20:03:54 »
Som tilnærmet fast inventar på Ullevaal på VIF's kamper de siste åra må jeg si at jeg ikke akkurat er overbevist om Flos evner. Han var en kjempespiller, men dette er lenge siden nå gitt. Han er veldig avhengig av tillit, han trenger sosial trygghet og spilletid, samt at han spiller sammen med andre som forstår ham og omvendt. Tviler sterkt på om forholdene ligger til rette for at Leeds er riktig klubb i så måte, men det er jo spennende med en norsk spiller i Leeds uansett. Jeg duller meg derfor inn i et syltynnt håp om at dette blir bra, og at Flonaldo gjenoppstår og avslutter karrieren med stil.
Vi har allerede oppnådd fornyet interesse fra norsk presse om ikke annet.

flynn

Carl Fisker

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #26 på: Januar 03, 2007, 20:29:09 »
Flo - er det han med de lange beina som er så vanskelige å stokke?

baste

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #27 på: Januar 03, 2007, 20:31:27 »
bra innlegg JonR.....hva tjener vi på dette ?? Håper Flo blir en hit i LEEDS trøya..(lov å håpe)


pedro

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #28 på: Januar 03, 2007, 20:33:00 »
Ja og som lekte med Brasil under VM i 1998[:D]
quote:
Originally posted by Carl Fisker

Flo - er det han med de lange beina som er så vanskelige å stokke?

Leedsomaniac

oddball

Re: Thompson og Flo inn
« Svar #29 på: Januar 03, 2007, 20:48:53 »
Kan ikke si jeg ble glad da jeg leste dette, men la oss gi han en sjanse...