Skrevet av Emne: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?  (Lest 2417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« på: Januar 09, 2007, 20:12:28 »
TIPPE BATES ER GANSKE UT NO OM DAGEN[:D][;)]

eg stemmer for at du bytter[:)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Dennis

Re: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« Svar #1 på: Januar 09, 2007, 20:15:59 »
Jeg stemmer for at han beholder bildet, men setter horn på den gamle sulliken ved siden av seg.

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Re: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« Svar #2 på: Januar 10, 2007, 03:52:46 »
Eg har sagt at eg bytar avatar så snart d viser seg at Kenny-boy e ein egoistisk gniar som berre tenkjer på eiga lommebok. Eg held han på knivseggen, har både gode og vonde ting å seie om sjefen vår. Inntil vidare vil eg altså behalde biletet, men han har ikkje mykje å gå på. Show us the money and buy us some class players!

MrK

Re: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« Svar #3 på: Januar 12, 2007, 00:35:14 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg har sagt at eg bytar avatar så snart d viser seg at Kenny-boy e ein egoistisk gniar som berre tenkjer på eiga lommebok. Eg held han på knivseggen, har både gode og vonde ting å seie om sjefen vår. Inntil vidare vil eg altså behalde biletet, men han har ikkje mykje å gå på. Show us the money and buy us some class players!



hvor mange bevis skal du ha?

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« Svar #4 på: Januar 12, 2007, 01:34:42 »
[/quote]

hvor mange bevis skal du ha?

[/quote]

Fleire og kontroversielle fakta! D meste som blir framsatt om Mr.Bates e spekulasjonar og rykter. Eg ønskjer fleire fakta på bordet før eg tek ei avgjerdsle.

stefan

Re: PER STIAN, HAR DU VURDERT Ã… BYTTE PROFIL-BILDE?
« Svar #5 på: Januar 12, 2007, 23:49:14 »
Er enig m Per-Stian, det meste oppgulper er ufunderte rykter. ikke at mannen er en helgen, for all del.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields