Skrevet av Emne: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion  (Lest 29240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #150 på: Januar 20, 2007, 22:53:39 »
Vi må spille 4-4-2... that is a fact...

Vi kan ikke ha tre på midten med Lewis Nics og Thompson...

Forsvaret som er et eneste rot må ha støtte fra en midtbane 4´er...


Sleivind

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #151 på: Januar 20, 2007, 22:54:09 »
Forferdelig dårlig 1.omgang, håpløse personlige feil. Naivt forsvarsspill. Og absolutt ingen organisering bakover. Hvor i helvete er den defensive jobbinga? Ser jo ut som om vi ikke har 11 spillere på banen. Flo har til dels overrasket. Resten har vært gjennomført dårlige.

Hvor er Thompson? Hvor er Healy? Hvor er Lewis? Blake har ikke gjort annet enn å miste ballen idag. Minst 2 bytter før 2.omgang!

SirOlsen

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #152 på: Januar 20, 2007, 22:54:49 »
sukk....
« Siste redigering: Januar 20, 2007, 22:55:41 av SirOlsen »
-SirOlsen-

RoarG

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #153 på: Januar 20, 2007, 22:54:59 »
Det er IKKE mannen i svart som er problemet med 11 slappfiser i hvitt! Dette hadde damelaget klart bedre. 1-3 var en skandale. Mannen fikk f**n meg et halvt år på å sikte seg inn. INGEN i hvitt som presset han. Skammelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SirOlsen

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #154 på: Januar 20, 2007, 22:56:30 »
Få Linn M. Thune på banen!... hun kommer til å styre showet helt alene og ta med alle poenga rett hjem!
-SirOlsen-

Torgeir

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #155 på: Januar 20, 2007, 22:56:37 »
quote:
Originally posted by jarle

Vi må spille 4-4-2... that is a fact...

Vi kan ikke ha tre på midten med Lewis Nics og Thompson...

Forsvaret som er et eneste rot må ha støtte fra en midtbane 4´er...





eller 5-5-0...neida---ganske sikker på att vi går over til 4-4-2 nå...dette fungerer jo ikke i det hele tatt...og skylde på dommern er håpløst..[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


ragnar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #156 på: Januar 20, 2007, 22:57:30 »
Må jo kunne støte på ballfører rundt egen 16 meter. Det er en fordel å følge løp av motstander.

Ikke rart Camara klarer å putte. Får jo ganske god tid på seg...

Blake og Foxe ut i pausen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ronald

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #157 på: Januar 20, 2007, 22:57:50 »
Forsåvidt enig, men forsvaret vårt e katastrofalt dårlig. Kanskje 4-5-1 med en defensiv sentral midtbanespiller og Flo på topp kan være alternativ for andre kamper. I dag e det håpløst å legge seg bakpå. No må laget heller prøve å reise kjerringa.
quote:
Originally posted by jarle

Vi må spille 4-4-2... that is a fact...

Vi kan ikke ha tre på midten med Lewis Nics og Thompson...

Forsvaret som er et eneste rot må ha støtte fra en midtbane 4´er...





Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #158 på: Januar 20, 2007, 22:58:57 »
Herregud for en horribel 1 omgang! Startet bra de første minuttene, men ellers er det patetisk. Passivt forsvarsspill, dårlig bevegelse framover, og ikke minst elendig pasningskvalitet. Ikke mange spillere som får godkjent av meg, men Marques og Nicholls har i alle fall vist et snev av kvalitet. Mye å jobbe med til andre omgang, og er vi VELDIG heldig kan vi klare ett poeng. Fortsetter 2 omgang som 1 omgang kan dette bli nok en stygg kveld for oss Leedsfans.

FAEN!!!

-WE'LL BE BACK-

Giske

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #159 på: Januar 20, 2007, 22:59:07 »
Det er ikke dommeren sin skyld at vi ligger under nå, men han har faen ikke vært god. blåser frispark i hytt å pine ene veien, å overser det galant andre veien. si hva dere vil, men det er et irritasjonsmoment for spillerene! men som sagt: ikke dommeren sin skyld at vi ligger under.

www.giskeil.no

palle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #160 på: Januar 20, 2007, 22:59:12 »
"De tre signingene vi har på trappene bør våre i Ronaldhino klasse..."

Joa, men et par uker på treningsfeltet med Wise, så er de ned på vårt nivå. Jeg nekter å tro at dette mannskapet vil spille opp mot sitt beste under Wise/Poyet...

...og nå tar jeg meg i å nyte pauseinnslag med bl.a. Solskjær også...

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #161 på: Januar 20, 2007, 22:59:40 »
quote:
Originally posted by RoarG

Det er IKKE mannen i svart som er problemet med 11 slappfiser i hvitt! Dette hadde damelaget klart bedre. 1-3 var en skandale. Mannen fikk f**n meg et halvt år på å sikte seg inn. INGEN i hvitt som presset han. Skammelig.



Jeg tror da ingen her inne mener det er mannen i svart som er grunnen til at vi ligger under 1-3. Er nok heller litt "svart" ironi.

Kamara sin 1-3scoring er sånn han gjør aleine på løkka. Ikkje en mann i mils omkrets, og ballen sitter limt hver gang..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #162 på: Januar 20, 2007, 23:00:23 »
Selv ikke en flying start greier vi å utnytte. Flott med den WBA-tabben etter 2.40 ellers hadde vært 0-3 og game over.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #163 på: Januar 20, 2007, 23:00:23 »
De tre på topp har jo klart seg sånn passe, sett i forhold til at resten av laget ikke er bedre.

To personer som klart burde bli erstattet, Foxe og Sullivan. Thompson er skuffende fraværende, og Sa sliter med å finne seg til rette.

Av de alternativene vi har på benken idag så må Heath inn for Foxe og Howson eller gylfi inn for Thompson.

SA

http://www.svendanders.com/

RoarG

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #164 på: Januar 20, 2007, 23:02:11 »
Sullivan kan ikke byttes da vi ikke har reservekeeper på benken i denne kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #165 på: Januar 20, 2007, 23:02:18 »
quote:
Originally posted by Lids

Ikke så mye å gjøre med den scoringen - men fytte rakkern hvor tragisk dette er. 1-3

Thomas



Du har vel hørt om press på ballfører. Mangler i stor grad blant våre gamliser.

Tragisk å se at vi blir helt utspilt på hjemmebane.

Kun våre mørke spillere som duger. Marques er rask og sterk/kontant. Armando Sa spiller brukbart. Resten ligger vel sånn ca på League One-nivå skulle jeg anta.......
MOT

oak-tjome

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #166 på: Januar 20, 2007, 23:02:35 »
Tror vi må bare innse at laget ikke har CCC standard. Jeg har prøvd å være positiv mens jeg har sittet å sett på, men det er ikke selvtillit det kommer ann på! Laget er ikke bedre! De tør ikke kjøre press ganske helt fordi de ikke er gode nok. League One neste. Får håpe det går ann å starte på nytt der. Hva tenker ledelsen når de spiller med en midtstopper som er så svak som Foxe?? Til og med jeg skulle ha løpt fortere enn han.... og jeg er ikke rask altså. Positivt at Flo scoret, men det hjelper så lite når stillingen er
1-3. Vi får håpe på to kjappe mål i 2. omg, men må være sterk i troa for tro at det kommer til å skje. Vel 18 kamper igjen etter dette og vi trenger vel strengt tatt vinne hver eneste en!!!
 

Runar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #167 på: Januar 20, 2007, 23:02:41 »
Bare å begynne å spare av studielånet asså...blir league one kamper til høsten....

S****n vi e dårlig, ikke nok med at Foxe gjør sitt beste for å sende oss ned, men midtbanen vår som "lissom" skal innebære kvalitet spillere henger jo ikke sammen verken offensivt eller defensivt....

Blake må ut i pausen, kan ikke ha han så langt tilbake i banen i dag, han mister ballen altfor lett....Få inn Howson... Og Foxe ut med Heath, han er vel sikkert like dårlig....Håper virkelig D. Mills er den av de 3 spillerne som er på vei inn....
 

ragnar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #168 på: Januar 20, 2007, 23:02:53 »
Marques har faktisk vært ok. Eneste Foxe som ødelegger for en habil forsvarsfirer nå...

Ellers må Blake ut. Han får ikke mye til. De tre som er på midten blir overkjørt. Må ha inn en til som kan hjelpe til. Howson bør få komme innpå i pausen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Lars E

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #169 på: Januar 20, 2007, 23:03:05 »
Herregud så elendig Foxe er, men vårt alternativ (Heath) er vel neppe bedre. En midtstopper trengs!!

Forever Leeds

Forever Leeds

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #170 på: Januar 20, 2007, 23:03:34 »
Vi blir nevnt på canalplus!!! WOOOHOOOO!!! Kjempelyspunkt!!! JIPPI!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

peacock

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #171 på: Januar 20, 2007, 23:03:59 »
Er noen uenig i at en midtstopper MÃ… være transfertarget nummer 1? Makan til møkk vi spiller med[V]

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #172 på: Januar 20, 2007, 23:04:15 »
Til neste kamp må vi ha fått nye spillere.

1. Midtstopper: O'Brien
2. Hurtig anrepsspiller: Morgan?
3. Keeper: ??????


-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #173 på: Januar 20, 2007, 23:06:06 »
Skal Leeds berge plassen er eneste håp å leie inn en voodoo-prestinne til å stikke nåler i dukker av SAMTLIGE MOTSPILLERE i CCC!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #174 på: Januar 20, 2007, 23:06:44 »
Fantastisk start på 2.omgang[xx(]

SveinArve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #175 på: Januar 20, 2007, 23:07:19 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

Vi blir nevnt på canalplus!!! WOOOHOOOO!!! Kjempelyspunkt!!! JIPPI!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!



nevner de hvor dårlige vi er?

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #176 på: Januar 20, 2007, 23:09:20 »
quote:
Originally posted by peacock

Er noen uenig i at en midtstopper MÃ… være transfertarget nummer 1? Makan til møkk vi spiller med[V]



Tror kanskje det hadde vært bedre å spille med ekte møkk!. Hadde vi stablet det inne i 16-meteren vår, hadde det kanskje holdt motstanderen unna i lengre perioder enn hvordan det er nå..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

abbe

  • Gjest
Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #177 på: Januar 20, 2007, 23:09:57 »
Nedrykket er et faktum. Det kan umulig finnes svakere lag en oss i denne divisjonen! Huff og hiff og huff.
Hvem kom opp med den geniale strategien og holde seg minst 25m unna motstanderen til en hver tid? Skulle tro WBA spillerne var smittet av Ebola, Hiv og hjernehinnebetennelse. Leeds spillerne er jo livredde for å nærme seg dem. Dette er PINLIG!!!!


Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #178 på: Januar 20, 2007, 23:11:25 »
quote:
Originally posted by SveinArve

quote:
Originally posted by bites yer legs

Vi blir nevnt på canalplus!!! WOOOHOOOO!!! Kjempelyspunkt!!! JIPPI!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!



nevner de hvor dårlige vi er?

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"






Det er "trist" at vi ligger der vi gjør. Tell us about it. Men går selvfølgelig mest i Flo, Flo, Flo! Skulle gjerne hatt den tendensen i kampen å...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Yeboah

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #179 på: Januar 20, 2007, 23:14:17 »
Sully din kløne...