Skrevet av Emne: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion  (Lest 28972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

palle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #270 på: Januar 21, 2007, 00:51:49 »
Mht. Nicholls, så er det vel mer løpesettet hans som gjør at det ser ut som han jobber og sliter hele kampen...? Men for all del, han er god nok for dette laget per i dag.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #271 på: Januar 21, 2007, 00:53:52 »
Jeg syns ikke alt Wise foretar seg er bare kult, for å bruke dine ord. Og det at han viser engasjement overfor alt annet enn å lede laget sitt, teller ikke positivt i mine øyne. Og nok en gang: Jeg håper da virkelig at Wise og Poyet gjør sitt beste for å forbedre prestasjonene til Leeds. Alt annet ville vel vært temmelig foruroligende.

samadhi

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #272 på: Januar 21, 2007, 00:54:27 »
Nok en gang spiller vi en elendig match. Begynner veldig bra med en stor sjanse og mål på påfølgende innkast. Etter det skaper vi nesten ingen i 1.omg, og viser stadig vekk horribelt forsvarspill. I andre omgang kommer vi oss litt lengre opp når Moore og Kandol kommer inn, men vi skaper forstt veldig lite og det måtte jo en dødball til for at vi scoret. Vi spiller langt opp på Flo og Kandol, og er ikke god nok og har heller ikke spillere rundt seg til at dette fungerer.

Hayden Foxe skuffer enormt i dag, og det samme gjør egentlig Thompson/Nicholls sentralt på midten. Med de 2 har vi sannsynligvis divisjonens treigeste midtbane! Er også utrolig frustrende og se at når vi på slutten skal presse opp så lager vi gang på gang unødvendige frispark på topp og gir WBA sjansen til å roe ned spillet og flytte opp sitt eget lag.

Jeg gir forsatt Dennsi Wise sjansen som manager, men dette er andre gangen han går til fysisk angrep på en motspiller (mot Derby sist). Dette er totalt uakseptabelt, og forsetter han sånn vil han aldri oppnå respekt hverken blant egne eller andre lags supportere.

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

marve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #273 på: Januar 21, 2007, 00:54:58 »
quote:
Originally posted by palle

Mht. Nicholls, så er det vel mer løpesettet hans som gjør at det ser ut som han jobber og sliter hele kampen...? Men for all del, han er god nok for dette laget per i dag.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...



Syntes nicholls så tung å sliten ut i dag jeg .
 

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #274 på: Januar 21, 2007, 00:59:16 »
quote:
Originally posted by samadhi

Hayden Foxe skuffer enormt i dag, og det samme gjør egentlig Thompson/Nicholls sentralt på midten. Med de 2 har vi sannsynligvis divisjonens treigeste midtbane!

Noen som husker jubelen over at Gregan ble skjøvet ut i kulden av Wise? Og så er liksom denne Thompson vår redningsmann? Bortsett fra frisparket(som selvsagt var fantastisk)presterte han bare møkk i hele kampen. I tillegg hadde han et par stygge tacklinger og tendenser til kjefting på motspillerne som Wise nok vet å sette pris på.

palle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #275 på: Januar 21, 2007, 01:00:52 »
HåvardK, nå renner det over med ironiske vendinger her!

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #276 på: Januar 21, 2007, 01:06:15 »
Beklager, palle. Men i mitt forrige innlegg i denne tråden mente jeg ikke å være ironisk. Alt jeg skriver kan tas 100% bokstavelig.
Engasjementet kan nok tilskrives fire bokser engelsk bitter og vakuumfølelsen etter 13 lange dager siden siste kamp.

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #277 på: Januar 21, 2007, 01:08:06 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by palle

OK, så det er altså riktig av Wise å ta ut engasjementet sitt på en motspiller. Det kan ikke være at han bør bruke det på å få liv i spillet vårt i stedet?

Vi fikk jo godt betalt i form av 4 minutter overtid.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Hele poenget mitt er jo nettopp det at tenningen reflekteres i spillet. Kanskje jeg har formulert meg litt klønete..
Jeg er isåfall enig med deg i at det virker som om Wise bruker usannsynlig mye tid på dommerene. Som eg har sagt tidligere lurer eg på om det er Wise som til enhver tid oppsøker dommerne, eller om det er dommerne som reagererer på hans oppførsel(engasjement?) og oppsøker han. At Wise står i "prat" med en dommer hver gang fokuset er på han slår isåfall ikkje feil!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Jaha? Syns du i så fall at denne refleksjonen fører til at Leeds spiller bedre fotball? Eller er det kanskje uinteressant for deg?

Videre: At Wise "står i prat" med dommeren er altså ikke hans feil? Neivel? Det er kanskje noen andre som presser ham til å stå og prate med dommeren? Da må vi straks finne ut hvem disse andre er, syns jeg. For dette fokuset gagner ikke klubben i mitt hjerte.



Om du hadde tatt deg bryet med å lese innlegget mitt en andre gang HåvardK, så ville du kanskje forstått det.Regner med at det er fordi du er så gjennomført linjeformet at du kun ser en fil og holder deg til den, du velger å gi meg en skyllebøtte basert på usannheter som kun fungerer i ditt eget simple sinn.

Det eg sier, Håvardk, i mitt innlegg og les nøye nå: Jeg skulle ønske å se den samme tenningen i vårt spill som vår "kjære" manager har på benken. Videre poengterer jeg at jeg ønsker at denne tenningen skal være fokusert på spillet, fotballen. Du så vel som meg at denne tenningen var intetværende i 1.omg. Av dette mener jeg at tenningen på benken skal reflekteres på banen!!
Videre stiller jeg et åpent spørsmål om noen har en aning om hvorfor Wise alltid står i "prat" med dommeren, jeg poengterer at jeg syntes at det virker som han bruker uhorvelig mye tid på dommerne. Er dette fordi han oppsøker dem konstant eller er det fordi hans "engasjement" til det som foregår ut på banen er så overdrevent at dommeren reagerer på ham. Vi vet vel alle hvor lite som skal til for å få en dommer til å markere seg. Som deg lener jeg nok mot at det er Wise som er titt og ofte oppsøker dommeren, og ikkje omvendt. Isåfall vil jeg mene at dette er unødvendig tidsbruk, derfor skulle jeg kanskje ønske at disse "dommerpratene" kom av noe annet enn Wises overfiksering på de svartkledde men. Feks. en reaksjon på Wises engasjement for sine gutter utpå banen. Er det galt av meg og hele tiden ønske å tro det beste om mannen som leder klubben i mitt hjerte Håvard?  Det ganger kanskje ikkje klubben i våre hjerter at supportene ønsker å ha tiltro og tillit? Nei! Takke meg til å være vrang og smålig slik som deg HåvardK, slik kommer jo det bare godt ut av!!!!


NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 01:13:40 av bites yer legs »
KEEP FIGHTING!!

palle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #278 på: Januar 21, 2007, 01:09:20 »
HåvardK, du er tilgitt!
Du skulle ikke tilfeldigvis kjenne Andreas Lunnan? Tror du er fra Skogn?

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 01:10:33 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

marve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #279 på: Januar 21, 2007, 01:09:34 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg syns ikke alt Wise foretar seg er bare kult, for å bruke dine ord. Og det at han viser engasjement overfor alt annet enn å lede laget sitt, teller ikke positivt i mine øyne. Og nok en gang: Jeg håper da virkelig at Wise og Poyet gjør sitt beste for å forbedre prestasjonene til Leeds. Alt annet ville vel vært temmelig foruroligende.


Alt annet en å lede laget sitt ,nå prater vi vell om en episode som tok ca 30 sek her .Hadde vi vunnet i dag så hadde ingen brydd seg om den episoden .Nei hadde wise ledet leeds fra seier til seier så kunne han nok gjort dummere ting en dette å blitt tilgitt .
Camara drøyde tiden når vi jaga et utlignings mål ,og så viste han publikum fingern .Mannen fortjenete faktisk litt kjeft .
 

palle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #280 på: Januar 21, 2007, 01:15:35 »
Greit at Camara fortjente litt kjeft, som du skriver, marve, men er det vår managers jobb å bidra med den pluss litt knuffing?

Eller skal han brøle til sine egne spillere i stedet? Så vi det i dag? Mulig mens jeg var ute etter en kopp kaffe. Eller skal vi skylde på producer som ikke vil vise hans voldsomme engasjement fra benken?

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

marve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #281 på: Januar 21, 2007, 01:19:59 »
quote:
Originally posted by palle

Greit at Camara fortjente litt kjeft, som du skriver, marve, men er det vår managers jobb å bidra med den pluss litt knuffing?

Eller skal han brøle til sine egne spillere i stedet? Så vi det i dag? Mulig mens jeg var ute etter en kopp kaffe. Eller skal vi skylde på producer som ikke vil vise hans voldsomme engasjement fra benken?

PålK

...ooo, vi vandrar saman...



JA vi skylder på produsenten ,heheh.Nå er vell slike ting produsendt mat også da .
Tviler du virkelig på wise og poyet sitt engasjemang ????.
Tror at begge de 2 gir alt de har og mere en det for leeds u ,men om de har evnen til å føre oss tilbake til prl skal være usakt .
 

Sleivind

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #282 på: Januar 21, 2007, 01:38:42 »
Sullivan 4: Dårlig på 1-1 målet, noen dårlige utspark og virket litt rufsete


Sa 5: Ikke veldig god og ikke dårlig

Marques 7: Faktisk den beste forsvarsspilleren idag

Foxe 3: Katastrofe på 2-1 målet, ellers rufsete og ukonsentrert

Elliott 5: Gjorde ikke noen store feil


Lewis 5: Hvorfor kan ikke denne mannen være god i mer enn 5 minutter per kamp???

Nicholls 6: En av de bedre, gjør hvertfall en innsats. Endel dårlige avleveringer og unødvendige taklinger.

Thompson 4: Totalt usynlig i 1.omgang, bortsett ifra ett par stygge taklinger, men scorer et meget pent mål.

Healy 3: Kan ikke denne mannen gå inn i en duell slik som alle andre gjør, stå oppreist og ikke bøy deg ned for faen!! Også går det an og prøve å heade ballen, hodet faller ikke av!

Flo 6: Overraskende bra! Vinner mange hodedueller, bare synd at det er null bevegelse rundt han. Viser også tegn til brukbar teknikk, men hadde noen forferdelige avleveringer i 1.omgang.

Blake 2: Banens dårligste, hadde en god pasning til flo i 1.omgang og det var vel det. Håpløse avleveringer og mister ballen stort sett hver eneste gang han hadde den i beina.
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 01:40:19 av Sleivind »

peacock

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #283 på: Januar 21, 2007, 01:47:25 »
Sullivan: 5
Sa: 5
Marques: 5
Foxe: 3
Elliott: 5
Lewis: 5
Nicholls: 5
Thompson: 6
Blake: 5
Healy: 6
Flo: 6
Kandol: 6
Moore: 4

Dennis

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #284 på: Januar 21, 2007, 01:57:27 »
Sully - 4 - Sjanse på første målet, ellers grei.
Sa - 4 - Anonym.
Marguez - 5 - Vår beste i forsvar, dvs minst feil.
Elliot - 4 - Anonym.
Lewis - 5 - Prøver av og te, men blir ingen stor trussel.
Nicholls - 5 - Jobber godt, men kan ikke dekke hele banen aleine.
Thompson - 5 - Fint mål, ellers ikke noe spesielt.
Blake - 2 - Trist kamp. Drøyer spillet enormt, mister også ballen flere ganger.
Healy - 2 - Elendig kamp. Heldig om vi får et pund for han.
Flo - 4 - Scorer og prøver.

Kandol - 4 - Går i mange dueller.
Moore - 3 - Anonym

- Dennis
Marching on together!

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #285 på: Januar 21, 2007, 06:38:34 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by palle

OK, så det er altså riktig av Wise å ta ut engasjementet sitt på en motspiller. Det kan ikke være at han bør bruke det på å få liv i spillet vårt i stedet?

Vi fikk jo godt betalt i form av 4 minutter overtid.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Hele poenget mitt er jo nettopp det at tenningen reflekteres i spillet. Kanskje jeg har formulert meg litt klønete..
Jeg er isåfall enig med deg i at det virker som om Wise bruker usannsynlig mye tid på dommerene. Som eg har sagt tidligere lurer eg på om det er Wise som til enhver tid oppsøker dommerne, eller om det er dommerne som reagererer på hans oppførsel(engasjement?) og oppsøker han. At Wise står i "prat" med en dommer hver gang fokuset er på han slår isåfall ikkje feil!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Jaha? Syns du i så fall at denne refleksjonen fører til at Leeds spiller bedre fotball? Eller er det kanskje uinteressant for deg?

Videre: At Wise "står i prat" med dommeren er altså ikke hans feil? Neivel? Det er kanskje noen andre som presser ham til å stå og prate med dommeren? Da må vi straks finne ut hvem disse andre er, syns jeg. For dette fokuset gagner ikke klubben i mitt hjerte.



Om du hadde tatt deg bryet med å lese innlegget mitt en andre gang HåvardK, så ville du kanskje forstått det.Regner med at det er fordi du er så gjennomført linjeformet at du kun ser en fil og holder deg til den, du velger å gi meg en skyllebøtte basert på usannheter som kun fungerer i ditt eget simple sinn.

Det eg sier, Håvardk, i mitt innlegg og les nøye nå: Jeg skulle ønske å se den samme tenningen i vårt spill som vår "kjære" manager har på benken. Videre poengterer jeg at jeg ønsker at denne tenningen skal være fokusert på spillet, fotballen. Du så vel som meg at denne tenningen var intetværende i 1.omg. Av dette mener jeg at tenningen på benken skal reflekteres på banen!!
Videre stiller jeg et åpent spørsmål om noen har en aning om hvorfor Wise alltid står i "prat" med dommeren, jeg poengterer at jeg syntes at det virker som han bruker uhorvelig mye tid på dommerne. Er dette fordi han oppsøker dem konstant eller er det fordi hans "engasjement" til det som foregår ut på banen er så overdrevent at dommeren reagerer på ham. Vi vet vel alle hvor lite som skal til for å få en dommer til å markere seg. Som deg lener jeg nok mot at det er Wise som er titt og ofte oppsøker dommeren, og ikkje omvendt. Isåfall vil jeg mene at dette er unødvendig tidsbruk, derfor skulle jeg kanskje ønske at disse "dommerpratene" kom av noe annet enn Wises overfiksering på de svartkledde men. Feks. en reaksjon på Wises engasjement for sine gutter utpå banen. Er det galt av meg og hele tiden ønske å tro det beste om mannen som leder klubben i mitt hjerte Håvard?  Det ganger kanskje ikkje klubben i våre hjerter at supportene ønsker å ha tiltro og tillit? Nei! Takke meg til å være vrang og smålig slik som deg HåvardK, slik kommer jo det bare godt ut av!!!!


NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Forventer du at en mann som er linjeformet(her kan jeg tilføye at han til og med ikke vet hva dette uttrykket betyr!), som har et simpelt sinn og som videre kan kjennetegnes ved å inneha utpregede egenskaper som "vrang" og "smålig", skal svare saklig på dette? Kommer du til å endre ditt syn på situasjonen så mye som en tøddel om jeg velger å bruke energi på å prøve å argumentere mot deg? Jeg antar at svaret er nei.
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 06:48:26 av HÃ¥vardK »

raffa-90

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #286 på: Januar 21, 2007, 07:18:34 »
Kan du mr kaizer forklare meg kvifor du gjer like mange poeng til kandol som flo.
Flo laga eit mål + at han var innvolvert i nr 2. Kandol spilte i 20 min og laga kun frispark og viste teknikk som ein 10 åring, forklar?  du burde nok vært med i teamet til Wise
 

Leeds04

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #287 på: Januar 21, 2007, 08:38:27 »
Slappa av gutter....
Dette går veien!
Terningkast er for tabloidene.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

B-m

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #288 på: Januar 21, 2007, 08:44:36 »
quote:
Originally posted by Leeds04

Slappa av gutter....
Dette går veien!
Terningkast er for tabloidene.

"Why settle for more, when you can settle for less"




Jeg hater folk som sier slapp av dette går veien!!!!!

Hvordan kan man si noe sånt? Slapp av med Leeds united?!!?!?!?

[:D]

Vi får håpe det går veien!
Men uansett hvordan det går, nedrykk eller ei, så er jeg 100% leeds supporter hele veien!! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #289 på: Januar 21, 2007, 10:18:40 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by palle

OK, så det er altså riktig av Wise å ta ut engasjementet sitt på en motspiller. Det kan ikke være at han bør bruke det på å få liv i spillet vårt i stedet?

Vi fikk jo godt betalt i form av 4 minutter overtid.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Hele poenget mitt er jo nettopp det at tenningen reflekteres i spillet. Kanskje jeg har formulert meg litt klønete..
Jeg er isåfall enig med deg i at det virker som om Wise bruker usannsynlig mye tid på dommerene. Som eg har sagt tidligere lurer eg på om det er Wise som til enhver tid oppsøker dommerne, eller om det er dommerne som reagererer på hans oppførsel(engasjement?) og oppsøker han. At Wise står i "prat" med en dommer hver gang fokuset er på han slår isåfall ikkje feil!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Jaha? Syns du i så fall at denne refleksjonen fører til at Leeds spiller bedre fotball? Eller er det kanskje uinteressant for deg?

Videre: At Wise "står i prat" med dommeren er altså ikke hans feil? Neivel? Det er kanskje noen andre som presser ham til å stå og prate med dommeren? Da må vi straks finne ut hvem disse andre er, syns jeg. For dette fokuset gagner ikke klubben i mitt hjerte.



Om du hadde tatt deg bryet med å lese innlegget mitt en andre gang HåvardK, så ville du kanskje forstått det.Regner med at det er fordi du er så gjennomført linjeformet at du kun ser en fil og holder deg til den, du velger å gi meg en skyllebøtte basert på usannheter som kun fungerer i ditt eget simple sinn.

Det eg sier, Håvardk, i mitt innlegg og les nøye nå: Jeg skulle ønske å se den samme tenningen i vårt spill som vår "kjære" manager har på benken. Videre poengterer jeg at jeg ønsker at denne tenningen skal være fokusert på spillet, fotballen. Du så vel som meg at denne tenningen var intetværende i 1.omg. Av dette mener jeg at tenningen på benken skal reflekteres på banen!!
Videre stiller jeg et åpent spørsmål om noen har en aning om hvorfor Wise alltid står i "prat" med dommeren, jeg poengterer at jeg syntes at det virker som han bruker uhorvelig mye tid på dommerne. Er dette fordi han oppsøker dem konstant eller er det fordi hans "engasjement" til det som foregår ut på banen er så overdrevent at dommeren reagerer på ham. Vi vet vel alle hvor lite som skal til for å få en dommer til å markere seg. Som deg lener jeg nok mot at det er Wise som er titt og ofte oppsøker dommeren, og ikkje omvendt. Isåfall vil jeg mene at dette er unødvendig tidsbruk, derfor skulle jeg kanskje ønske at disse "dommerpratene" kom av noe annet enn Wises overfiksering på de svartkledde men. Feks. en reaksjon på Wises engasjement for sine gutter utpå banen. Er det galt av meg og hele tiden ønske å tro det beste om mannen som leder klubben i mitt hjerte Håvard?  Det ganger kanskje ikkje klubben i våre hjerter at supportene ønsker å ha tiltro og tillit? Nei! Takke meg til å være vrang og smålig slik som deg HåvardK, slik kommer jo det bare godt ut av!!!!


NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Forventer du at en mann som er linjeformet(her kan jeg tilføye at han til og med ikke vet hva dette uttrykket betyr!), som har et simpelt sinn og som videre kan kjennetegnes ved å inneha utpregede egenskaper som "vrang" og "smålig", skal svare saklig på dette? Kommer du til å endre ditt syn på situasjonen så mye som en tøddel om jeg velger å bruke energi på å prøve å argumentere mot deg? Jeg antar at svaret er nei.




HAHA! Bruker du den "not worth it"-dollaren på meg.. genialt, da er du tilgitt. Ser at du underlegger deg meg. er enig i alt eg har å si. Herlig! Eg overtalte deg til å se deg sjøl to ganger i speilet, og du er enig med meg. Glimrende.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #290 på: Januar 21, 2007, 18:01:14 »
quote:
Originally posted by bites yer legs
HAHA! Bruker du den "not worth it"-dollaren på meg.. genialt, da er du tilgitt. Ser at du underlegger deg meg. er enig i alt eg har å si. Herlig! Eg overtalte deg til å se deg sjøl to ganger i speilet, og du er enig med meg. Glimrende.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


[?]

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #291 på: Januar 21, 2007, 20:13:01 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by bites yer legs
HAHA! Bruker du den "not worth it"-dollaren på meg.. genialt, da er du tilgitt. Ser at du underlegger deg meg. er enig i alt eg har å si. Herlig! Eg overtalte deg til å se deg sjøl to ganger i speilet, og du er enig med meg. Glimrende.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


[?]



Yes. Der fikk du poenget ditt fram. Høydare. Glimrende at du kritisere meg med tung skyts, men ikkje sjøl kan svare når kritikken kommer i retur. Du er vel gammel nok til å skjønne at den tåpelige "stupid me"-akten er så pinlig gjennomskuelig, du har rett og slett ikkje svar på tiltale. Du kan ikkje stå opp for ditt begredelige angrep på meg!

Men men, for min del kan vi være venner og heie Leeds frem. For du har vel endelig skjønt at Leeds beste er i min interesse å?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #292 på: Januar 21, 2007, 22:23:44 »
Det er en vesentlig forskjell på mine og dine innlegg her, byl. Jeg har, såvidt jeg kan se, IKKE kommet med en eneste karakteristikk av deg som person her inne. Jeg har ikke kommet med kallenavn, jeg har ikke spesifikt tillagt deg egenskaper i noen som helst retning, og jeg har heller ikke fortalt deg hvordan du er på noen annen måte. Dette er jeg faktisk ikke så veldig interessert i.
Imidlertid har jeg prøvd å argumentere med deg ut fra hvordan jeg har forstått det du har skrevet.Og når det gjelder spørsmålstegnet mitt i forrige innlegg, så kom det av at jeg faktisk ikke forsto helt hvor du ville. Jeg er temmelig sikker på at du vil Leeds´ beste, slik jeg selv ønsker. Dette er vel selve fundamentet for å være supporter. Kanskje vi rett og slett skal bli enige om at vi ikke kommer lengre i denne diskusjonen, og la det bli med det?

Jon R

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #293 på: Januar 21, 2007, 22:53:08 »
Sullivan 6 - Sa 5, Marques 6, Foxe 4, Ellot 5 - Thompson 5, Nicholls 4, Lewis 5 - Blake 4 - * FLO 7, Healy 6
subs: Kandol 5, Moore 4,

De nye: Flo var langt bedre enn jeg fryktet. Leeds beste. Sa ordinær og bare en skygge av en spiller som Gary Kelly. Utover i annen omgaang viste Thompson at han har et fantastisk ballmottak og første touch, men han er jo småtjukk og 50 % unfit! Utrolig naivt å ha temposvake og lite løpssterke Blake og Thompson på banen samtidig, og dette tror jeg er mye av grunnen til at vi ble overkjørt av WBA i første omgang. Urovekkende at Blake ser ut til å ha en markant dalende formkurve. Har han lagt på seg i jula? Synes han virket langt lettere og kvikkere før jul. [:0]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #294 på: Januar 21, 2007, 23:29:23 »
quote:
Originally posted by Jon R
 Urovekkende at Blake ser ut til å ha en markant dalende formkurve. Har han lagt på seg i jula? Synes han virket langt lettere og kvikkere før jul. [:0]

Jon R.



Merket meg det samme, Jon. Han har ikke vært den samme i 2007.

Dennis

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #295 på: Januar 22, 2007, 01:45:41 »
Sa det samme te brorsan! Blake virker tyngre og han var blant banens desidert dårligste i går!

- Dennis
Marching on together!

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #296 på: Januar 22, 2007, 03:40:11 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Det er en vesentlig forskjell på mine og dine innlegg her, byl. Jeg har, såvidt jeg kan se, IKKE kommet med en eneste karakteristikk av deg som person her inne. Jeg har ikke kommet med kallenavn, jeg har ikke spesifikt tillagt deg egenskaper i noen som helst retning, og jeg har heller ikke fortalt deg hvordan du er på noen annen måte. Dette er jeg faktisk ikke så veldig interessert i.
Imidlertid har jeg prøvd å argumentere med deg ut fra hvordan jeg har forstått det du har skrevet.Og når det gjelder spørsmålstegnet mitt i forrige innlegg, så kom det av at jeg faktisk ikke forsto helt hvor du ville. Jeg er temmelig sikker på at du vil Leeds´ beste, slik jeg selv ønsker. Dette er vel selve fundamentet for å være supporter. Kanskje vi rett og slett skal bli enige om at vi ikke kommer lengre i denne diskusjonen, og la det bli med det?



Sitat: "Jaha? Syns du i så fall at denne refleksjonen fører til at Leeds spiller bedre fotball? Eller er det kanskje uinteressant for deg?". Dette som gjør meg provosert. Her stiller du jo spm med hele "fundamentet for å være supporter" i mine øyne. Jeg ble rett og slett fornærmet.

Som deg har eg bare skrevet utifra slik jeg har oppfattet innleggene dine, her disse karakteristikkene kommer fra. Ser jo poenget ditt i at dette kan være unødig, men det var nå engang slik eg oppfattet det hele og skrev innleggene mine.

Diskusjonen var vel mye preget av skuffelse og lørdagskveld. Vi legger den død ja. Så tar vi det igjen til Hull-kampen[;)]

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

baste

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #297 på: Januar 22, 2007, 04:16:55 »
Tror Leeds blir bedre og bedre nå...WBA er desverre ett bedre lag pr dags dato..

Nicholls og Thompson(mangler kamptrening) vil helt klart styrke laget. Er opptimistisk tross tapet. Vi rykker ikke ned...

Eriksen55

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #298 på: Januar 22, 2007, 07:39:01 »
altså.. dere kan si hva dere vil om wise. Satt ca 10 m bak han på kampen nå på lørdag. Han camara provoserte hele kampen, og det lille wise dyttet til han var ingenting. hva han sa vet jeg ikke men det var nok berettighet. skal også sies at dommern hadde en særdeles dårlig dag på jobb, og som alle da vet så henger man seg lett opp i det når det går dårlig. Støtter wise, han er engasjert, er en vinnerskalle og er aktiv hele tiden..og de gangene han går opp på tribunen under kampene er gus like aktiv. tror heller problemet ligger i dårlig venstreback og en gigant i midten bak.

GeirO

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #299 på: Januar 22, 2007, 14:05:51 »
quote:
Originally posted by eriksen55

altså.. dere kan si hva dere vil om wise. Satt ca 10 m bak han på kampen nå på lørdag. Han camara provoserte hele kampen, og det lille wise dyttet til han var ingenting. hva han sa vet jeg ikke men det var nok berettighet. skal også sies at dommern hadde en særdeles dårlig dag på jobb, og som alle da vet så henger man seg lett opp i det når det går dårlig. Støtter wise, han er engasjert, er en vinnerskalle og er aktiv hele tiden..og de gangene han går opp på tribunen under kampene er gus like aktiv. tror heller problemet ligger i dårlig venstreback og en gigant i midten bak.



OK, da sier jeg hva jeg vil om unWise:

[:0]Null skolering
[:(!]Ufattelig uhøflig
[V]Elendige spillervurderinger
[:(]Elendig spilleopplegg
MOT