avstemning

Ønsker du James Milner tilbake i Leeds neste sesong?

Ja selvfølgelig.
13 (92.9%)
Tja, usikker.
0 (0%)
Nei, begrunnelsen holder jeg for meg selv
0 (0%)
Egentlig ja, men fordi han spiller for Loooooserpool vil jeg ikke ha han tilbake
0 (0%)
Han er en has been. Let it be.
1 (7.1%)

Stemmer totalt: 14

Avstemning er avsluttet: Desember 16, 2018, 19:19:44

Skrevet av Emne: EX-Spiller: James Milner  (Lest 38295 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

EX-Spiller: James Milner
« på: Januar 21, 2007, 00:16:22 »
Har etterhvert etablert seg på Newcastle og har scoret noen mål i det siste....

jeg mener å huske at vi fikk 3,? for han i sin tid og skulle få noen penger etter et visst antall kamper, detter er snakk om trolig nesten en million pund (sikkert en hvis sum for noen og mer etterhvert), men vi kan vel ikke være langt unna?...Kanskje vi kan få til en avtale med Newcastle slik som vi fikk med Man Utd for Rio???
 

RoarG

Re: James Milner....
« Svar #1 på: Januar 21, 2007, 00:21:43 »
Det er jo lov å håpe på det. Etter middelmådige prestasjoner i Villa kan det se ut som om er tilbake til "gamle" høyder. To mål på de to siste kampene er svært bra.
quote:
Originally posted by Runar

Har etterhvert etablert seg på Newcastle og har scoret noen mål i det siste....

jeg mener å huske at vi fikk 3,? for han i sin tid og skulle få noen penger etter et visst antall kamper, detter er snakk om trolig nesten en million pund (sikkert en hvis sum for noen og mer etterhvert), men vi kan vel ikke være langt unna?...Kanskje vi kan få til en avtale med Newcastle slik som vi fikk med Man Utd for Rio???

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: James Milner....
« Svar #2 på: Januar 21, 2007, 23:10:29 »
Det trolig bare et tidspørsmål før unge Milner får sin debut på a-landslaget hvis han fortsetter i det sporet han er i nå.  [8)]

Jon R.
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: James Milner....
« Svar #3 på: Januar 22, 2007, 16:22:34 »
Har sett et par Newcastle kamper i det siste, laget sliter, men unge James som nå er kvitt kvisene sine har vært særdeles frisk. Har scoret flere mål, deriblant et par vrikelige kanoner. Så også kampen mot B`ham...der de fikk rundjuling av de vi skal spille vår "hengekamp" mot for å tette gapet oppover på tabellen...[V]
Yeboahs vitne

27.10.1961

Re: James Milner....
« Svar #4 på: Januar 23, 2007, 01:19:30 »
Så kampen til Newcastle i helgen.Milner er en meget arbeidsom ung gutt. Tipper han stadig tenker på hvor han har røttene sine.
 

knut_eknes

Re: James Milner....
« Svar #5 på: Januar 23, 2007, 07:05:29 »
Han gir uttrykk for det (at han ikke har glemt røttene sine) på FourEverLeeds dvd'en som jeg har tidligere har messet om. Slutter vel ikke å være Leeds supporter selvom han skifter arbeidsgiver. Tror vi har mangen Leeds supportere rundt i PL. Milner, Lennon, Smith, Speed, Robinson m/ fler
 

raggen

Re: James Milner....
« Svar #6 på: Januar 23, 2007, 12:13:24 »
tror ikke du får støtte for at smith er leeds supportert her inne. Men skal ikke begynne den diskusjonen igjen.:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Runar

Re: James Milner....
« Svar #7 på: Januar 23, 2007, 13:26:40 »
Gary Speed er nok også opprinnelig Everton supporter, men vil tippe at han sympatiserer med Leeds også....
 

knut_eknes

« Siste redigering: Januar 23, 2007, 22:01:28 av knut_eknes »
 

rd1

Re: James Milner....
« Svar #9 på: Januar 23, 2007, 22:25:17 »
suuuuukkkk... Blir dårlig av å tenke på alle egenproduserte spillerene vi har blitt tvunget til å selge de siste årene..

Oppsiden er at vi nå ikke har talenter igjen å selge...[xx(]



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Bye

Re: James Milner....
« Svar #10 på: Januar 23, 2007, 22:42:53 »
Nåh, Danny Rose og han der 11-åringen har vi da enda..:)
Trønder i Bergen!

Leedsfan

Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #11 på: August 29, 2008, 11:53:51 »
..vi får mellom 1 og 1.5mill pund. Hvis Bates da gir Gary Mac alle pengene til spillerkjøp, hvilke(n) posisjon(er) burde vi forsterke og hvilke(n) spiller(e)?

Hadde egentlig tenkt å foreslå Kieren Westwood fra Carlisle, men ser at Coventry har kjøpt han.

En ny ung og lovende keeper burde vi ha kjøpt samt frigjort kapital for å gi Freedman en 2-års kontrakt.

Hva tenker dere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #12 på: August 29, 2008, 11:57:42 »
Tror vi først og fremst trenger mer konkurranse på spissplassene. Beckford er bankers, og Beccio virker lovende men er vel fortsatt et usikkert kort. Enoch kan vise seg å duge, men jeg får litt for mye Kandol-vibber av mannen, - også et usikkert kort.
En Freedman i bakhånda hadde vært flott!

flynn

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #13 på: August 29, 2008, 12:00:24 »
kjøp en kanonbra høyreback og legg kapteinsbindet ut på anbud igjen 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #14 på: August 29, 2008, 12:27:38 »
Skulle gjerne hatt en playmaker på rundt 28 år og en høyreback

Budda

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #15 på: August 29, 2008, 12:39:14 »
Kanskje en kreativ ving og en høyreback.
Endre

McVallister

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #16 på: August 29, 2008, 12:44:04 »
Eller rett og slett kjøpt en ny eier?? ;D

Sleivind

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #17 på: August 29, 2008, 12:47:21 »
Ny høyreback!!

Promotion 2010

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #18 på: August 29, 2008, 13:00:49 »
Eller rett og slett kjøpt en ny eier?? ;D

Rett og slett er GOD ide!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #19 på: August 29, 2008, 13:02:27 »
James Brown fra Hartlepool (ving/spiss) og spare resten til januar eller neste sesong. :)

Promotion 2010

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #20 på: August 29, 2008, 13:06:33 »
James Brown fra Hartlepool (ving/spiss) og spare resten til januar eller neste sesong. :)

Vil nok tro at eventuelle penger blir satt på bok og at vi ikke får se stjernespillere som Messi på Elland Road på de første to årene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #21 på: August 29, 2008, 13:32:20 »
Skulle gjerne hatt en playmaker på rundt 28 år og en høyreback

hvor gammel skal høyrebacken være?  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #22 på: August 29, 2008, 13:48:32 »
Skulle gjerne hatt en playmaker på rundt 28 år og en høyreback

Vi har en playmaker i Andy Robinson. Han er også 28 år. Ihvertfall en playmaker i League 1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #23 på: August 29, 2008, 14:10:41 »
James Brown fra Hartlepool (ving/spiss) og spare resten til januar eller neste sesong. :)

Ut fra det jeg har sett av James Brown er han lett på foten og kan lett ta rollen som den erfarne lederen på banen. Imidlertid har han utvist ganske dårlige holdninger i forhold til det søte liv, noe som vel også synes på dette bildet:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:JB1223.jpg

Eller kanskje jeg forveksler ham med en annen Hartlepool-spiller?

lojosang

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #24 på: August 29, 2008, 14:51:53 »
James Brown har ifølge løse rykter jeg har funnet på helt selv uttalt følgende til ryktene om at LUSCOS vil kjøpe ham til Leeds:

"Please, Please, Please"
Etter en kort tenkepause tilføyer han:
"Fellas, I'm ready to get up and do my thing! (Yeah! That's right! Do it!) I want to get into it, man, you know? (Go ahead! Yeah!) Like a, like a sex machine, man, (Yeah!) movin', doin' it, y'know? (Yeah!)"

Rykter om at han skal være skadeforfulgt avfeier han tvert!
"I feel nice. Like sugar and spice. I feel good."

Og sitt mål for en eventuell Leedskarriære sier han er å hjelpe Leeds til å "Get on up!"

- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #25 på: August 29, 2008, 15:51:38 »
Jeg tviler på at det blir kjøpt en høyre back som skal spille istedenfor vår kaptein. En spiss og en keeper hadde vært topp!

Jeg synes Enoch ser ut som et raskt oppspillspunkt som kan spille andre gode og det synes jeg utfyller Becchio og Beckford på en bra måte!

Hvis ikke Robinson eller Snodgrass slår til så trenger vi en ving. Jeg kunne godt tenkt med en ultra rask bakroms ving, men de vokser vel ikke på trær:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peacock

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #26 på: August 29, 2008, 16:17:18 »
Hvorfor skal vi kjøpe? Stallen er stor og god nok til opprykk. Ja, vi bør vel egentlig kvitte oss med en 6-7 mann. Ser at også Macca er fornøyd.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1378306,00.html

Per-Stian

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #27 på: August 29, 2008, 16:42:11 »
Hvorfor skal vi kjøpe? Stallen er stor og god nok til opprykk. Ja, vi bør vel egentlig kvitte oss med en 6-7 mann. Ser at også Macca er fornøyd.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1378306,00.html

Eg støttar denne, Peacock. Eg har gaula etter ein ny spiss, og det ville sjølvsagt ikkje vore meg i mot om vi fekk inn ein rutinert kar på topp når/viss/dersom/om det skulle butte litt i mot for Beckford. Men akkurat no er eg tilfreds med stallen og talentutviklinga i klubben. Første prioritet er å få rydda vekk litt stallfyll, slike som Westlake, Sweeney og sikkert fleire eg ikkje kjem på i farta.

stian

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #28 på: August 29, 2008, 16:46:20 »
James Brown har ifølge løse rykter jeg har funnet på helt selv uttalt følgende til ryktene om at LUSCOS vil kjøpe ham til Leeds:

"Please, Please, Please"
Etter en kort tenkepause tilføyer han:
"Fellas, I'm ready to get up and do my thing! (Yeah! That's right! Do it!) I want to get into it, man, you know? (Go ahead! Yeah!) Like a, like a sex machine, man, (Yeah!) movin', doin' it, y'know? (Yeah!)"

Rykter om at han skal være skadeforfulgt avfeier han tvert!
"I feel nice. Like sugar and spice. I feel good."

Og sitt mål for en eventuell Leedskarriære sier han er å hjelpe Leeds til å "Get on up!"



Det høres ut som den James Brown jeg kjenner, ja!

lojosang

Sv: Sett at Milner blir solgt og...
« Svar #29 på: August 29, 2008, 16:55:39 »
James Brown har ifølge løse rykter jeg har funnet på helt selv uttalt følgende til ryktene om at LUSCOS vil kjøpe ham til Leeds:

"Please, Please, Please"
Etter en kort tenkepause tilføyer han:
"Fellas, I'm ready to get up and do my thing! (Yeah! That's right! Do it!) I want to get into it, man, you know? (Go ahead! Yeah!) Like a, like a sex machine, man, (Yeah!) movin', doin' it, y'know? (Yeah!)"

Rykter om at han skal være skadeforfulgt avfeier han tvert!
"I feel nice. Like sugar and spice. I feel good."

Og sitt mål for en eventuell Leedskarriære sier han er å hjelpe Leeds til å "Get on up!"



Det høres ut som den James Brown jeg kjenner, ja!

Dessverre er han vel kun duganes som dødballekspert, og har vært det siden 2006. Antar det er en annen kar de andre snakker om.  :D
- Leif Olav