Skrevet av Emne: Wise  (Lest 2727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raffa-90

Wise
« på: Januar 21, 2007, 00:22:53 »
er det på tide å starte en diskusjon om kvaliteten til Wise.Virker for meg ikkje til å væra rette personen til å redde Leeds fra den totale fiasko. Virker som han stort sett er opptatt av dømminga i staden for å fokusere på organisering av laget. Men det er vel uaktuelt med skifte no dessverre. Altid LEEDS fan men herregud så tøft.
 

HåvardK

Re: Wise
« Svar #1 på: Januar 21, 2007, 00:24:59 »
Wise eier ikke et fnugg av kvalitet. Og som du sier: Det er uaktuelt med et managerskifte nå. Dette sier vel det meste om hva vi kan vente oss framover.

Bye

Re: Wise
« Svar #2 på: Januar 21, 2007, 00:28:59 »
Det skal nok et lite under til om vi skal berge plassen i CCC,virker det som. Det er et stykke opp, midtstopperne vi etterlyser mangler, og denne Morgan-overgangen skaper ikke store entusiasmen hos meg i alle fall..Det ser unektelig meget mørkt ut.
Trønder i Bergen!

Ferre

Re: Wise
« Svar #3 på: Januar 21, 2007, 00:29:54 »
Har hatt en positiv holdning overfor Wise til nå, men nå må han begynne å få resultater ut av arbeidet sitt. Har fått hentet de spillerne han vil ha (?), hvor lenge skal vi vente før vi begynner å vinne igjen?! Begynner å bli veldig usikker på om Wise er rette mannen til å holde Leeds oppe i CCC...

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Wise
« Svar #4 på: Januar 21, 2007, 00:31:36 »
Ã… herse med motspillere når de skal bytte er lavmål. Alle spillere oppfører seg som skilpadder når de skal byttes ut og laget leder like før slutt. Wise må begynne å LEDE Leeds, og slutte med å bry seg om alt han ikke kan gjøre noe med.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Re: Wise
« Svar #5 på: Januar 21, 2007, 00:46:02 »
hehe. tenkte du hadde vært her ja brodern!!! men du har heilt rett,kvar einaste kamp ser me nesten kun bilder av Wise stå å kjefte på dommer"n. LEEDS for alltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

palle

Re: Wise
« Svar #6 på: Januar 21, 2007, 00:57:36 »
Joa, vi kan "starte en diskusjon om kvaliteten til Wise" (trodde vi hadde drevet med det i et par måneder på forumet allerede). Berger vi plassen i CCC denne sesongen, er det på tross av - og ikke på grunn av - Dennis Wise.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Re: Wise
« Svar #7 på: Januar 21, 2007, 01:01:05 »
Ja, kanskje vi skal starte en diskusjon om kvaliteten til Wise nå? Eller skal vi gi ham litt mer tid? Kanskje han snart begynner å krangle med folk på tribunen? Ser ikke bort fra at det kan skje, når han får litt tid på seg.

knut_eknes

Re: Wise
« Svar #8 på: Januar 21, 2007, 01:32:04 »
Kamara er en provoserende møkkaman, hadde dyttet han jeg og!  Vi spiller til tider bra i dag.. Prøver meg på en "vi hadde motstanderen i kne" i dag og men da får jeg vel hylekoret etter meg!! For vi var jo KLART best i andre omgang, Wise holdt sikkert en helvettes tale hehe
 

Dennis

Re: Wise
« Svar #9 på: Januar 21, 2007, 01:49:05 »
quote:
Originally posted by knut_eknes

Kamara er en provoserende møkkaman, hadde dyttet han jeg og!  Vi spiller til tider bra i dag.. Prøver meg på en "vi hadde motstanderen i kne" i dag og men da får jeg vel hylekoret etter meg!! For vi var jo KLART best i andre omgang, Wise holdt sikkert en helvettes tale hehe



Du må ha vært full, mann! [B)]

- Dennis
Marching on together!

GeirO

Re: Wise
« Svar #10 på: Januar 21, 2007, 01:57:29 »
Når jeg tenker veldig hardt, greier jeg ikke å se at unWise har gjort noe lurt i det hele tatt i Leeds. Det startet da han sa ja til jobben!

Noen kaller Kamara for en møkkamann. Hvordan skal vi da karakterisere Wise og Nicholls (som nesten drpete Kamara med en albue i halsen)?
MOT

Gunnien

Re: Wise
« Svar #11 på: Januar 21, 2007, 02:04:54 »
klart best i andre omgang var vell å dra det litt langt ja..  hadde litt press ein periode uten at det var så jækla nerme scoring.. og litt meir prsisjon i kontringane til WBA kunne fort knust oss heilt..  
  Men var vell Wise det gjekk i her (også[:0])  fyren virka någe lett forvira då han komm ned frå tribunen og det litla eg hadde av håp/tru/tolmodighet med han er borte nå..  er heilt klart et svakhetstegn at det meste av energien ser ut til å bli brukt mot dommerar og motspillerar..  
  La foresten merke til at stolen til Ken var tom store deler av kampen.. kan det være så flott at han var ute for å forhandle om salg??[:D][:D]

#1795
#1795

Kickthemdown

Re: Wise
« Svar #12 på: Januar 21, 2007, 02:20:29 »
Latterlig av Wise . Barnslig oppførsel som ikke hører hjemme i Leeds United. Er skuffet over Wise. Trodde faktisk han hadde det som trengtes men dette er bare jævlig svakt. [V]

Alta-White


berlin

Re: Wise
« Svar #13 på: Januar 21, 2007, 02:26:52 »
ja, wise har ikke vist seg å duge i motgang. sa for en tid siden at jeg ville la januar-vinduet og mesteparten av februar passere,
før øksa faller.
skulle vi klare oss med et nødskrik, så tror jeg ikke fansen er videre imponert over wise uansett.

knut_eknes

Re: Wise
« Svar #14 på: Januar 21, 2007, 02:50:13 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by knut_eknes

Kamara er en provoserende møkkaman, hadde dyttet han jeg og!  Vi spiller til tider bra i dag.. Prøver meg på en "vi hadde motstanderen i kne" i dag og men da får jeg vel hylekoret etter meg!! For vi var jo KLART best i andre omgang, Wise holdt sikkert en helvettes tale hehe



Du må ha vært full, mann! [B)]

- Dennis

Ja no e eg hvertfall i ferd med å bli det.. Captain Morgan hjelper meg til å fordøye nok et tap!

 

Dennis

Re: Wise
« Svar #15 på: Januar 21, 2007, 03:10:06 »
Drikker for å døyve sjøl, knut_eknes!

Kan dessverre se ut som det blir mye av det utover våren og sommeren!

- Dennis
Marching on together!

MrK

Re: Wise
« Svar #16 på: Januar 21, 2007, 03:30:07 »
COOPER TEST MED RØDVIN - 12 MIN M MEST MULIG RØDVIN....døyver skuffelsen

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

knut_eknes

Re: Wise
« Svar #17 på: Januar 21, 2007, 06:16:36 »
Ja det er sant det folkens.. vi trenger mye alkohol utover våren! hehe
 

h.b

  • Gjest
Re: Wise
« Svar #18 på: Januar 21, 2007, 06:18:13 »
bedre med Rødsprit og loff da[:D]
quote:
Originally posted by MrK

COOPER TEST MED RØDVIN - 12 MIN M MEST MULIG RØDVIN....døyver skuffelsen

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"





Espen J

Re: Wise
« Svar #19 på: Januar 21, 2007, 08:27:40 »
Wise gjør ikke seg rett oversatt til norsk____----~~~~~

Uansett.. Cognac Otard her V.S.O.P
                Fine Champagne

Er Cognac fra Champagne distriktet??
Yepp. True det. Google e oppskrytt:-)

Glory Glory Leeds United, Glory Glory Leeds United!!!!  and the white s go marching on, on, on
 

B-m

Re: Wise
« Svar #20 på: Januar 21, 2007, 08:33:40 »
Drikker rødvin sjøl, fant ei flaske i ei rorbu jeg vasket! :D

Wise ja, ehhh, luguber fyr
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Giske

Re: Wise
« Svar #21 på: Januar 21, 2007, 08:34:15 »
Gi mannen en sjanse til å bygge opp et lag! Han arvet et god-awful mannskap uten selvtillit! Det skal noe til å snu en skute på vei til å synke.... (skrevet vel å merke etter 5-6 glass rødvin;) )

Spiller Leeds som de gjorde 2. omgang idag vil vi berge iland nok poeng til å overleve i CCC.

www.giskeil.no

Leeds04

Re: Wise
« Svar #22 på: Januar 21, 2007, 08:35:46 »
Enig i at Wise er sjefen og med det ansvaret det innebærer, men han spiller faen ikke kampene. Det er det gutta som gjør!

Kanskje Gerd Liv Valla kan brukes?

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

HåvardK

Re: Wise
« Svar #23 på: Januar 21, 2007, 18:04:11 »
quote:
Originally posted by Giske

Gi mannen en sjanse til å bygge opp et lag! Han arvet et god-awful mannskap uten selvtillit! Det skal noe til å snu en skute på vei til å synke.... (skrevet vel å merke etter 5-6 glass rødvin;) )

Spiller Leeds som de gjorde 2. omgang idag vil vi berge iland nok poeng til å overleve i CCC.www.giskeil.no


Dessverre spilles det to omganger i moderne fotball. Og begge er tellende.