Skrevet av Emne: Wise/Poyet er en skandale!  (Lest 2159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pettern

Wise/Poyet er en skandale!
« på: Januar 22, 2007, 23:10:39 »
Nå har jeg sett alle Leeds kamper som har gått på  TV denne sesongen og en ting har dessverre gått igjen:Ufattelig ræva forsvar og forsvarsorganisering.Nå har Wise hatt noen måneder på seg, og han viser at han ikke er god nok!!I den situasjonen Leeds var kommet i når han tok over, behøvde man ikke være rakettforsker for å forstå at prioritet nummer 1 var forsvaret.Når George Graham tok over Leeds i 96 var det mye det samme, men han fikk strammet forsvaret.Det endte med at Leeds var ett av lagene som slapp inn færrest mål iløpet av sesongen.De spillere Wise har benyttet og hvordan han har organisert forsvaret har jo vært helt skandaløs.Det nytter jo ikke at folk på midtbanen kjemper som løver hvis forsvaret er for treigt og uorganisert.Det er bare 3 ting å gjøre nå:forsvarsdrilling-forsvarsdrilling-forsvarsdrilling!Nei folkens dette går til hælvete.Jeg har iløpet av mine 30 år som supporter ikke sett makan til dårlig forsvar på Leeds United.Det eneste som kan redde oss er at klubben blir kjøpt opp av noen som er villig og har råd til å satse penger den og dermed få vekk trenerteamet og "papa Smurf".Wise har nå vist at han ikke har kompetanse på championship nivå engang!
 

RoarG

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #1 på: Januar 22, 2007, 23:19:40 »
Jeg er tilbøyelig til å være enig i analysen. Det at vi må score minst 4 mål for å vinne kamper er ikke godt nok. Er redd for at det gutta trenger nå ikke er ferie på Kypros, men et lynkurs i forsvarsspill. Vi må ha inn en trenerkapasitet som kan det med forsvarsorganisering. I høstes hadde jeg håpet at Bates hadde vett nok til å spørre/hente Tony Adams. Hva den mannen har gjort med det tidligere svært lekke Portsmouthforsvaret er imponerende. Hva vi fikk i stedet kan alle se nå:møkk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #2 på: Januar 22, 2007, 23:33:20 »
Wise påpeika dette problemet tidleg, men eg ser nesten ingen forbetringar. Vi tapar riktignok ikkje 0-5 og 1-6 lengre, men d må då gå an å gjere våre nokså talentlause forsvarsspelarar betre gjennom organisering og samkoordinering? Eg tvilar meget sterkt på at Wise sine dagar i Leeds e talte, men ein George Graham kunne vore artig å sjå tilbake på Thorpe Arch (iallfall for resten av sesongen), som forsvarstrenar.

Jon R

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #3 på: Januar 22, 2007, 23:35:42 »
quote:
Originally posted by Per-Stian
 Eg tvilar meget sterkt på at Wise sine dagar i Leeds e talte, men ein George Graham kunne vore artig å sjå tilbake på Thorpe Arch (iallfall for resten av sesongen), som forsvarstrenar.



Eller Kevin Blackwell. [;)]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #4 på: Januar 23, 2007, 03:12:23 »
Ser at FA vurderer å straffe Wise for oppførselen på lørdag. Dette i flg.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/628533.stm
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lidsjunaited

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #5 på: Januar 23, 2007, 03:53:04 »
Grunnen til at vi greide oss såpass bra den første sesongen i CCC var jo nettopp på grunn av glimrende forsvarsspill. Vi slapp inn 52 mål på 46 kamper, noe som er meget bra. Vi scoret ikke mer enn vi gjør nå, men greide oss allikevel fint pga. lite innslupne mål.

Moore 4 England!
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 03:54:01 av lidsjunaited »

Ferre

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #6 på: Januar 23, 2007, 03:58:08 »
Forsvarsproblemet må ordnes ASAP! Fra neste kamp må vi begynne å tette bakover, vi får ikke mange poeng når vi slipper inn 3-4 mål hver kamp. Wise har ikke klart å fikse det på de mnd han har vært manager i klubben, skjønner ikke helt hvordan han skal klare å løse problemet til de neste kampene. Vi får bare håpe på en ny, GOD midtstopper i løpet av uken som kan spille sammen med Marques, Foxe holder dessverre ikke mål.

-WE'LL BE BACK-

HåvardK

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #7 på: Januar 23, 2007, 04:25:40 »
Wise mener nok det er dommeren som er skyld i at forsvaret vårt ikke fungerer. Det er ihvertfall der han har fokus i løpet av kampen.

Oggy

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #8 på: Januar 23, 2007, 04:32:27 »
Hent inn Trond Sollied eller Drillo som spesial-
trenere for å terpe forsvarsorganisering. Tror de kunne
gjort underverker med våre gutter bare på 1 uke [:)]

Verste av alt, er at jeg mener det...
Oggy

Ferre

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #9 på: Januar 23, 2007, 04:34:05 »
quote:
Originally posted by Oggy

Hent inn Trond Sollied eller Drillo som spesial-
trenere for å terpe forsvarsorganisering. Tror de kunne
gjort underverker med våre gutter bare på 1 uke [:)]

Verste av alt, er at jeg mener det...



Eller Nils Arne Eggen!

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #10 på: Januar 23, 2007, 04:36:31 »
Sollied? Absolutt! Men han er da altfor seriøs til Cirkus Leeds om dagen?[:)]
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Oggy

Hent inn Trond Sollied eller Drillo som spesial-
trenere for å terpe forsvarsorganisering. Tror de kunne
gjort underverker med våre gutter bare på 1 uke [:)]

Verste av alt, er at jeg mener det...



Eller Nils Arne Eggen!

-WE'LL BE BACK-

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nicholls

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #11 på: Januar 23, 2007, 04:51:16 »
En ting er å si det, en annen ting er å gjøre det. Er ikke fan å sparke trenere i hytt og pine. Mener ennå Wise skal få litt mer tid, tror denne Kypros turen er avgjørende. Nå har Wise nye fjes og tid, spiller selv fotball på et tredje divisjons lag, og vi trente i Portugal en uke og hadde meget stor effekt av det. Det kommer mye positivt ut av slike turer, får håpe Wise-man starter med fin trening der og tar det med seg hjem til Leeds.

Tror vi alle må roe seg litt ned, diverse forumer for lag bruker som regel å gi et litt trist og unyanserte bilder av situasjoner. Tror ikke alt er så galt, men stiller spørsmål tegn til Wise sin kompetanse, så litt klare resultater vil jeg se. Noen har kommet, "hver gang" vi vinner er folk fort ute med superlativene og ser mye fin framgang. Folk ser egentlig det bildet de vil se. Et annet eksempel er Marques situasjonen (ser at noen har også fått det med seg), alle ville ha bort Rui fordi han var elendig etc. Nå er han en "frelser" bak i der [:)].

Nei, vi får se hva sesongen bringer. Wise og Gus er ikke perfekte, men har troen. Om noen månender sitter vi her og pøser på med positive adjektiv om dem, tro meg [;)]
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 04:52:49 av Nicholls »
 

jarle

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #12 på: Januar 23, 2007, 05:10:55 »
PROBLEM: VI HAR ET FORSVAR SOM LEKKER SOM EN SIL.
LOGIKK: KJØP KVALITETS FORSVARSPILLERE ELLER ORGANISER DE SOM ER DER BEDRE!!!

LØSNING I LEEDS: SELG BUTLER, KILLA, GREGAN,
ERSTATT MED EN SOM IKKE HAR VÆRT GOD NOK PÅ 2 ÅR + FOXY-LEGS og HEATH... en benkesliter fra COVENTRY...

er det rart man blir frustrert...

VI MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… HA 1/2 nye midtoppere i januar vinduet... VI er NØDT til å stenge målet vårt... 0-0 og 1-0 er helt greit fremover... men vi vinner ikke (ingen vinner) kamper med et snitt bakover på 3 mål...


h.b

  • Gjest
Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #13 på: Januar 23, 2007, 05:13:54 »
Er redd det ikke kommer noen nye spillere nå.Bates vil ikke frigjøre kapital. Han vil at alt som kan selges selges kan. Bates er faktisk i ferd med å kjøre klubben i konkurs. Derfor er jeg redd or at det ikke kommer noen nye spillere inn før Healy er solgt. Og de nye er kun på lån/korttidskontrakter



Ferre

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #14 på: Januar 23, 2007, 05:17:56 »
Er spent på hvem de 3 spilleren Wise jobber med å få til klubben, håper en av dem er O'Brien. Og to hurtige kanter eller angripere.

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Re: Wise/Poyet er en skandale!
« Svar #15 på: Januar 23, 2007, 13:38:52 »
Hadde foretrukket 1/1 forsvarpiller eg då....
[:D]

quote:
Originally posted by jarle

PROBLEM: VI HAR ET FORSVAR SOM LEKKER SOM EN SIL.
LOGIKK: KJØP KVALITETS FORSVARSPILLERE ELLER ORGANISER DE SOM ER DER BEDRE!!!

LØSNING I LEEDS: SELG BUTLER, KILLA, GREGAN,
ERSTATT MED EN SOM IKKE HAR VÆRT GOD NOK PÅ 2 ÅR + FOXY-LEGS og HEATH... en benkesliter fra COVENTRY...

er det rart man blir frustrert...

VI MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… HA 1/2 nye midtoppere i januar vinduet... VI er NØDT til å stenge målet vårt... 0-0 og 1-0 er helt greit fremover... men vi vinner ikke (ingen vinner) kamper med et snitt bakover på 3 mål...





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!