Skrevet av Emne: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!  (Lest 1666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« på: Februar 19, 2007, 02:43:02 »
Jeg har analysert og vurdert etter beste evne laget i mitt hjerte. Og jeg har BESTEMT følgende!
Vi har et godt nok lag til å greie oss i CC. Det eneste vi trenger er litt flyt. Kampen på tirsdag blir et "turning point" for LEEDS.
Kandol må nok slite benken da Healy er på plass i første elveren igjen. Og vi kommer endelig til å få TRØKK fremover igjen. Med en spiss eller to som kan putte ballen i mål hadde vi vunnet mot Cardiff, INGEN TVIL.
Som dere sikkert vet var jeg på min første tur til Leeds for litt over en måned siden, og selv om at vi tapte den kampen så er nedrykk ikke i vokabularet til fansen. De kan liksom ikke tro det. Hvis det noen gang har vært en Sleeping Giant i England så har vi denne rett under nesen vår. NÃ… VÃ…KNER VI og vinner resten av kampene. Jeg reiser nedover til Leeds igjen til kampen 10 februar og da FORVENTER jeg at vi er på sikker grunn. BANNA BEIN. Jeg tok imot veddemål fra en kompis i dag og jeg ga 6 i odds på at vi ikke rykket ned . Han satte tusen spenn, men jeg er ikke redd. Jeg VET vi kommer fryktelig tilbake, og det skjer NÃ….
O YE OF LITTLE FAITH, HAVE NO FEAR, WE ARE BACK.
Vi berger plassen og kjemper om opprykk neste sesong. Så enkelt er det, hvis man har trua[8D][8D][8D][8D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

marve

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #1 på: Februar 19, 2007, 03:18:28 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

Jeg har analysert og vurdert etter beste evne laget i mitt hjerte. Og jeg har BESTEMT følgende!
Vi har et godt nok lag til å greie oss i CC. Det eneste vi trenger er litt flyt. Kampen på tirsdag blir et "turning point" for LEEDS.
Kandol må nok slite benken da Healy er på plass i første elveren igjen. Og vi kommer endelig til å få TRØKK fremover igjen. Med en spiss eller to som kan putte ballen i mål hadde vi vunnet mot Cardiff, INGEN TVIL.
Som dere sikkert vet var jeg på min første tur til Leeds for litt over en måned siden, og selv om at vi tapte den kampen så er nedrykk ikke i vokabularet til fansen. De kan liksom ikke tro det. Hvis det noen gang har vært en Sleeping Giant i England så har vi denne rett under nesen vår. NÃ… VÃ…KNER VI og vinner resten av kampene. Jeg reiser nedover til Leeds igjen til kampen 10 februar og da FORVENTER jeg at vi er på sikker grunn. BANNA BEIN. Jeg tok imot veddemål fra en kompis i dag og jeg ga 6 i odds på at vi ikke rykket ned . Han satte tusen spenn, men jeg er ikke redd. Jeg VET vi kommer fryktelig tilbake, og det skjer NÃ….
O YE OF LITTLE FAITH, HAVE NO FEAR, WE ARE BACK.
Vi berger plassen og kjemper om opprykk neste sesong. Så enkelt er det, hvis man har trua[8D][8D][8D][8D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com


ENIG!!!! FOR ET HERLIG INNLEGG !!
« Siste redigering: Februar 19, 2007, 03:19:00 av marve »
 

Tom S

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #2 på: Februar 19, 2007, 13:20:25 »
Flott Leedsvik, men du er litt seint ute dersom du skal bortover 10. februar...

Forøvrig skal eg sjølv bort 10. mars og sjå gutta mot Luton.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #3 på: Februar 19, 2007, 14:08:20 »
sikkert en skriveleif...men lykke til med veddemålet..vet du vinner, men 6 i odds va nu drøyt...

Baste

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #4 på: Februar 19, 2007, 14:17:50 »
quote:
Originally posted by Tom S

Flott Leedsvik, men du er litt seint ute dersom du skal bortover 10. februar...

Forøvrig skal eg sjølv bort 10. mars og sjå gutta mot Luton.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Mente 10 mars, bare litt gira når jeg skriver ting som engasjerer meg[8D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #5 på: Februar 19, 2007, 14:17:56 »
Godt at det finnes en sånn som du[:)]
Yeboahs vitne

Papi

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #6 på: Februar 19, 2007, 17:31:12 »
Håper virkelig du har rett ja....



As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
« Siste redigering: Februar 19, 2007, 17:31:28 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #7 på: Februar 19, 2007, 19:39:57 »
MARCHING ON TOGETHER - THE ONLY WAY IS UP!!! Blir oppriktig glad og letta av å lese slik optimisme i leiren. Fekk sjølv ei "openberring" då eg vakna idag tidleg. Vi blir tøffe å slå i fortsetjinga!

RoarG

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #8 på: Februar 19, 2007, 20:10:47 »
En åpenbaring? Det må jeg si... Hva besto den i?
quote:
Originally posted by Per-Stian

MARCHING ON TOGETHER - THE ONLY WAY IS UP!!! Blir oppriktig glad og letta av å lese slik optimisme i leiren. Fekk sjølv ei "openberring" då eg vakna idag tidleg. Vi blir tøffe å slå i fortsetjinga!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #9 på: Februar 19, 2007, 20:15:31 »
quote:
Originally posted by RoarG

En åpenbaring? Det må jeg si... Hva besto den i?
quote:
Originally posted by Per-Stian

MARCHING ON TOGETHER - THE ONLY WAY IS UP!!! Blir oppriktig glad og letta av å lese slik optimisme i leiren. Fekk sjølv ei "openberring" då eg vakna idag tidleg. Vi blir tøffe å slå i fortsetjinga!



Change is the constant that cannot be changed.



Då eg vakna idag såg eg føre meg eit bilete av jublande Leeds-spelarar som hadde berga plassen i divisjonen. Dette var inga draum, eg var lys vaken. Det var klårt som på eit kinolerret! We will survive[:D]

nellejr

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #10 på: Februar 19, 2007, 21:03:43 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

 Jeg tok imot veddemål fra en kompis i dag og jeg ga 6 i odds på at vi ikke rykket ned . Han satte tusen spenn, men jeg er ikke redd.


Kan jeg stikke bortom å noen tusen jeg også????? (Kan selge veddemålet til 2,36 hos betfair.)

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Sheridan

Re: Vi kommer fryktelig tilbake!!!!!!
« Svar #11 på: Februar 20, 2007, 05:51:50 »
LEEDS UNITED kommer ALLTID tilbake!
Og en vakker dag....ja så skinner solen på Elland Road igjen!

LEEDS & PROUD FOREVER!