Skrevet av Emne: Til Lids  (Lest 5022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Til Lids
« på: Februar 08, 2007, 00:14:36 »
Hvorfor i h....te låse topicen "Kewell og Smith til Leeds?" Hvem tror du at du er? Forumpolitiet? Jada, du er moderator, men dette var en tråd som ingen hadde gått over streken. Nettopp derfor blir din låsing utrolig patetisk. Du har nok misforstått din rolle.
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 18:12:00 av Lids »

Robert H.

Re: Til Lids
« Svar #1 på: Februar 08, 2007, 00:18:33 »
Kan det at de to personene er debattert ut og inn (og i mente) på OEF de siste årene ha noe med saken å gjøre tror du?

Det eneste man oppnår med en ny tråd om de nevnte herrer er krangling. Helt enig i at det var like greit å låse den tråden. "Bedre føre var enn tidlig far..."


HåvardK

Re: Til Lids
« Svar #2 på: Februar 08, 2007, 00:21:05 »
Helt enig med sistnevnte!

trosetti

Re: Til Lids
« Svar #3 på: Februar 08, 2007, 00:22:23 »
Word, Robert. Fed up med judas-prat.

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Til Lids
« Svar #4 på: Februar 08, 2007, 00:23:54 »
Ikke vits i å nevne JUDASER på denne sida. Særlig i denne tiden!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 00:24:17 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Re: Til Lids
« Svar #5 på: Februar 08, 2007, 00:25:10 »
Vi får heller diskutere Kewell og Smith når de evt. kommer tilbake eller blir linket til oss.

-WE'LL BE BACK-

Sten

Re: Til Lids
« Svar #6 på: Februar 08, 2007, 00:34:25 »
quote:
Originally posted by peacock

Hvorfor i h....te låse topicen "Kewell og Smith til Leeds?" Hvem tror du at du er? Forumpolitiet? Jada, du er moderator, men dette var en tråd som ingen hadde gått over streken. Nettopp derfor blir din låsing utrolig patetisk. Du har nok misforstått din rolle.



Ikke snakk sånn til moderatorene våre. [}:)]



Sten
Sten

auren

Re: Til Lids
« Svar #7 på: Februar 08, 2007, 00:36:55 »
Tør nesten å vedde Jon sin hatt på at denne tråden også blir stengt...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Re: Til Lids
« Svar #8 på: Februar 08, 2007, 00:41:07 »
de som ikke er interessert i å lese "judas-tråder" kan vel bare la være å gå inn på tråden??


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Til Lids
« Svar #9 på: Februar 08, 2007, 01:03:32 »
Enig med Peacock her. Overskriften er tydelig nok så de som ikke vil diskutere dem kan jo bare holde seg unna i stedet for å sutre.

MrK

Re: Til Lids
« Svar #10 på: Februar 08, 2007, 01:07:33 »
...................noen ganger er det helt på viddene som de sier nordpå

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Til Lids
« Svar #11 på: Februar 08, 2007, 01:44:45 »
a horse is a horse of course of course and no one can talk to a horse of course ,that is of course unless the horse is the famous mister ED!!! off topic!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

baste

Re: Til Lids
« Svar #12 på: Februar 08, 2007, 01:56:34 »
"hold your horses Peacock"

Nå synes jeg dere skal være litt ydmyk..kjære reserver og juniorer..og høre på oss som er fast på A-laget og All Star Team Member. Puss skoen våre, og gjør som dere får beskjed om.

topicen "Kewell og Smith til Leeds er og blir låst...

Kato

Re: Til Lids
« Svar #13 på: Februar 08, 2007, 02:16:25 »
Helt enig med deg, Peacock. De som ikke er interessert i Kewell og Smith holder seg unna. Må være måte på "syvende-far-i huset-mentalitet" fra moderator.

Hvem er det her inne som er så stor at de kan si at et tema er ut-diskutert?
 

Eriksen55

Re: Til Lids
« Svar #14 på: Februar 08, 2007, 02:18:18 »
det var ikke det her jeg hadde sett for meg når jeg satt fyllesyk, kjedet meg og skrev den tråden...hehe. Jaja, er det rart det er krig her i verden :)

Eriksen55

Re: Til Lids
« Svar #15 på: Februar 08, 2007, 02:22:12 »
baste.. eneste forutsetning for å skrive her at du er leeds supporter, om man er lorimer, all star eller fast det driter jeg i. ikke dermed sagt dere vet noe mer, er noe klokere for det. jeg respekterer alle, om man er på prøvespill eller er gud...basta

Pål Einar

Re: Til Lids
« Svar #16 på: Februar 08, 2007, 02:32:00 »
quote:
Originally posted by eriksen55

baste.. eneste forutsetning for å skrive her at du er leeds supporter, om man er lorimer, all star eller fast det driter jeg i. ikke dermed sagt dere vet noe mer, er noe klokere for det. jeg respekterer alle, om man er på prøvespill eller er gud...basta



Dette er så sant som det er sagt.

Enkelte av de som har flest poster her, skriver bare vissvass. Og det er ikke tøys en gang.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


HåvardK

Re: Til Lids
« Svar #17 på: Februar 08, 2007, 02:48:17 »
quote:
Originally posted by Pål Einar

quote:
Originally posted by eriksen55

baste.. eneste forutsetning for å skrive her at du er leeds supporter, om man er lorimer, all star eller fast det driter jeg i. ikke dermed sagt dere vet noe mer, er noe klokere for det. jeg respekterer alle, om man er på prøvespill eller er gud...basta



Dette er så sant som det er sagt.

Enkelte av de som har flest poster her, skriver bare vissvass. Og det er ikke tøys en gang.

- Only users loose drugs




At det var?

Sten

Re: Til Lids
« Svar #18 på: Februar 08, 2007, 03:24:16 »
Husk at vi modererer dette forumet ganske liberalt - det meste får passere. Da hadde det vært kult å ikke bli kjefta ut de få gangene det faktisk blir moderert noe.

Det går an å la vær å klikke bare fordi man blir moderert av og til, folkens. It's not the end of the world.. :)




Sten
Sten

kjelvi

Re: Til Lids
« Svar #19 på: Februar 08, 2007, 03:29:54 »
quote:
Originally posted by baste
Nå synes jeg dere skal være litt ydmyk..kjære reserver og juniorer..og høre på oss som er fast på A-laget og All Star Team Member. Puss skoen våre, og gjør som dere får beskjed om.



årets største pisspreik.
tror og håper du kødder. mener du dette, skjønner du lite.

kjelvi
juniorreserve

kjelvi

Re: Til Lids
« Svar #20 på: Februar 08, 2007, 03:57:32 »

STOPP SUTRINGEN!

egentlig en tull-debatt som er preget av sutring fra begge sider.

noen må ha moderator-ansvaret, for å sikre at rammer & retningslinjer - og ikke minst folkeskikk - blir fulgt. disse har ansvaret for å å - ja, nettopp, å moderere. rollene og funksjonen må respekteres, selv om man ikke nødvendigvis alltid trenger å være enig. er enig med Sten, dette forum er liberalt moderert.

nettet og ikke minst et slikt chatte-forum skal være litt 'anarki' og galskap. dette er stedet hvor folk skal få tømme seg (misforstå meg rett...) og si hva man mener om nesten alt mulig - så lenge det handler noelunde om tema (Leeds + relaterte off topics).

hver og en har en valg: dobbelt-klikkinga med venstreknappen. Er det diskusjoner, topics, personer eller annet du har problem med, hopp over da vel. vanskeligere er det ikke.

det denne saken handler om - mener jeg - er 'utflytning'. ikke hensiktsmessig - rent brukerteknisk - at forumet og topic-ene eser slik opp i størrelse. er du borte fra nettet en time eller tre har det 'rent å mye vann i elva' at den diskusjonen du følge på morgenen, er den borte fra åpningssiden ller utviklet seg til å bli noen helt annet når du sjekker ut etter lunsj.

mine ønsker er:
- folkeskikk. det går an å kommunisere med hverandre på en skikkelig måte. Peacocks anslag i denne tråden er utenfor.
- la folk skrive om det de vil. jeg er selektiv og plukker ut bare det som interesserer meg. det andre hopper jeg over.
- alle må likevel prøve å være litt disiplinerte - skikkelig topic-overskrifter som sier noe om hva dette er, holde seg til de etablerte topicene (trenger ikke fem forskjellige om John Hartson-rykte...).


Kjelvi
- som ser Norge få grisebank av Kroatia. tunge og uinspirerte nordmenn uten mønster og system. nesten som Leeds i høst...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Til Lids
« Svar #21 på: Februar 08, 2007, 04:10:54 »
quote:
Originally posted by peacock

Hvorfor i h....te låse topicen "Kewell og Smith til Leeds?" Hvem tror du at du er? Forumpolitiet? Jada, du er moderator, men dette var en tråd som ingen hadde gått over streken. Nettopp derfor blir din låsing utrolig patetisk. Du har nok misforstått din rolle.



Jeg slang meg med for å "blåse ut" litt mot gamle svikere mot laget, men ta nå ikke slik på vei da! Og jeg må innrømme at det er godt å skjelle ut svikerne en gang i blant og det rekker en jo før tråden stenges da[:D]
Yeboahs vitne

Eriksen55

Re: Til Lids
« Svar #22 på: Februar 08, 2007, 04:19:05 »
Stort sett enig kjelvi. De som jobber som moderator gjør en bra jobb, ingenting å klage på. I denne saken er jeg helt enig at den ble slettet, jeg som startet den og det var bare noe verdiløst egentlig, men samtidig..det er bare å la være og lese, og aller mest droppe å svare, som kjelvi sier..verre er det ikke.
ingen her er bedre enn andre, uansett hvor mange innlegg mann har. Moderatorer styrer og vi andre må forholde oss til det.
Det her er det mest ryddige forumet jeg har sett så litt utskudd her og der er vel til å leve med. Vet ikke hvordan det er med andre, men artig å lese hva folk skriver,og mener. Samt å lese om Leeds er jo aldri kjedelig uansett hvor mange topicer det måtte være om samme tema, sjelden det samme som står der. Men enig at man skal holde seg til topic når man først er inne på en.




LeedsUnited

  • Gjest
Re: Til Lids
« Svar #23 på: Februar 08, 2007, 04:47:02 »
He,he.  Tomme tønner rumler mest.

quote:
Originally posted by baste

"hold your horses Peacock"

Nå synes jeg dere skal være litt ydmyk..kjære reserver og juniorer..og høre på oss som er fast på A-laget og All Star Team Member. Puss skoen våre, og gjør som dere får beskjed om.

topicen "Kewell og Smith til Leeds er og blir låst...



peacock

Re: Til Lids
« Svar #24 på: Februar 08, 2007, 14:35:43 »
Alltid deilig å få ut gruff[:)]
Poenget her er at ingen av forumets 19 moderatorer bør bestemme HVA som er passende å diskutere. Et emne blir aldri utdebattert dersom noen fortsatt har meninger om et tema. Moderators rolle er å passe på at ingen går over streken i forhold til ordbruk, personangrep osv.

ragnar

Re: Til Lids
« Svar #25 på: Februar 08, 2007, 15:27:58 »
Pluss at en moderators rolle her inne har etterhvert blitt å holde litt orden på antall topicer som eksisterer og som kjent har det vært en og annen topic om de godeste spillerene som gikk fra Leeds når nedturen begynte.

Pluss at ordlyden i den første posten fra peacock blir litt feil.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Lids

Re: Til Lids
« Svar #26 på: Februar 08, 2007, 18:10:41 »
Poenget er, peacock, at det finnes x-antall tråder om både Smith og Kewell fra før - derfor behøver man ikke starte nye tråder hver gang man har lyst til å slenge dritt om disse. Tror imidlertid de fleste på forumet er rimelig lei av kranglingen som oppstår hver gang Smith/Kewell diskuteres.

Og jo - vi (les: moderatorer) er her for å passe på at det som diskuteres er passende i forhold til forumet generelt og i forhold til det enkelte forum, og samtidig passe på at man ikke går over streken. Ikke alltid like interessant å lese andres "gruff".

PS. Denne tråden flytter jeg til off-topic, da den ikke har noe med Leeds å gjøre.

Thomas
Thomas

peacock

Re: Til Lids
« Svar #27 på: Februar 08, 2007, 19:41:43 »
"Tror imidlertid de fleste på forumet er rimelig lei av kranglingen som oppstår hver gang Smith/Kewell diskuteres."

Krangling er vel et annet ord for diskutering? Dette er vel et diskusjonsforum?

"PS. Denne tråden flytter jeg til off-topic, da den ikke har noe med Leeds å gjøre."

Et definisjonsspørsmål.

Sten

Re: Til Lids
« Svar #28 på: Februar 08, 2007, 20:41:34 »
Det er ikke HELT det samme:

http://www.youtube.com/watch?v=teMlv3ripSM

Sten
Sten

peacock

Re: Til Lids
« Svar #29 på: Februar 08, 2007, 21:07:10 »
He, he....[:)]
En klassiker!