Skrevet av Emne: IK Start  (Lest 3100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

IK Start
« på: Februar 13, 2007, 21:06:54 »
Thomas

Per-Stian

Re: IK Start
« Svar #1 på: Februar 13, 2007, 21:18:31 »
Det er vel berre å glede seg til serieSTARTen i Tippeligaen med slike lekkerbiskenar. Det verkar jo nesten for godt til å vere sant. Er dette kanskje ein ny "Sall" eller "Obi-Mikel" med kontrakt i fleire klubbar?

"Santiago skal være et av de største midtbanetalentene i brasiliansk fotball. Landslagssjef Dunga har gitt spilleren beskjed om å finne seg en solid klubb i Europa for å komme seg på det brasilianske landslaget."(VG)

Lids

Re: IK Start
« Svar #2 på: Februar 13, 2007, 21:53:48 »
Er nesten for godt til å være sant dette. En kollega av meg, fra Chile, som er rimelig fotball gal - skryter han opp i skyene. Eller som han sa, "han spiller jo fotball"!. [:)]

Thomas
Thomas

Svend Anders

Re: IK Start
« Svar #3 på: Februar 13, 2007, 21:57:04 »
Utrolig at Start har fåt tak i en så tilsynelatende voldsomt talentfull spiller.

Så spørs det hvor lang tid det tar før brassen innser at "yeah, Start is a massive European club" kanskje var noe RELATIVT.

SA

http://www.svendanders.com/

kjelvi

Re: IK Start
« Svar #4 på: Februar 13, 2007, 22:08:18 »
håper det går bedre i start enn i AaFK, som brukte seks mill. + over to mill. i året i 'driftskostnader'. nå er Dede borte vekk etter jule- og nyttårsferie hjemme i Rio - og skulle være på plass for 2-3 uker siden og to fullstappede Forum-tråder senere.

http://www.smp.no/default.asp?page=1013,1013,1015&lang=1&item=855152,1

http://www.aafk.no/forum.asp?page=1133,1206&lang=1&board=15&forum=21&topic=311065
« Siste redigering: Februar 13, 2007, 22:33:53 av kjelvi »

Sten

Re: IK Start
« Svar #5 på: Februar 14, 2007, 00:44:25 »
Du velger å lage enda en tråd om dette teite laget ditt, ja.. Det er mulig det blir tatt opp på moderatorenes årlige julebord (ei uke med helpensjon på Hovden).

Sten
Sten

Lids

Re: IK Start
« Svar #6 på: Februar 14, 2007, 00:48:25 »
Det julebordet har gått med hus forbi, Sten - gleder meg imidlertid veldig til neste gang. [:)]

Thomas
Thomas

Lids

Re: IK Start
« Svar #7 på: Februar 14, 2007, 15:57:33 »
Thomas

kjelvi

Re: IK Start
« Svar #8 på: Februar 16, 2007, 04:14:33 »
Hjertesyk Start-stjerne
Den Start-aktuelle brasilianeren Ygor Maciel Santiago ble hjerteoperert for to år siden.

http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article901847.ece

Hmmmmm.... ...!
« Siste redigering: Februar 16, 2007, 04:15:05 av kjelvi »

berlin

Re: IK Start
« Svar #9 på: Februar 16, 2007, 04:42:51 »
Ønsker IK Start alt godt, siden jeg er helt objektiv i norsk fotball.
Det står at han er mb-spiller med 117 kamper og 4 mål, altså kan han umulig være handlet inn for
å være en lokal Gerrard/Lampard. Teknikk? Sikkert, målhungrig? Tvilsomt.
Kombinasjonen Defensiv mb-spiller og Brasil klinger liksom ikke i mine ører, men kan ta feil.

Lurer på om han kjenner gj.snittstempearturen i Norge? De Ururguay-spillerne til RBK har vel heller ikke slått til.

I det minste blir det spennende.
« Siste redigering: Februar 16, 2007, 04:44:07 av berlin »

Per-Stian

Re: IK Start
« Svar #10 på: Februar 16, 2007, 06:35:41 »
quote:
Originally posted by berlin

Ønsker IK Start alt godt, siden jeg er helt objektiv i norsk fotball.
Det står at han er mb-spiller med 117 kamper og 4 mål, altså kan han umulig være handlet inn for
å være en lokal Gerrard/Lampard. Teknikk? Sikkert, målhungrig? Tvilsomt.
Kombinasjonen Defensiv mb-spiller og Brasil klinger liksom ikke i mine ører, men kan ta feil.

Lurer på om han kjenner gj.snittstempearturen i Norge? De Ururguay-spillerne til RBK har vel heller ikke slått til.

I det minste blir det spennende.




Nei, då syns du vel at Dunga og Gilberto Silva berre var/er oppskrytt? Alazinho og Dede Anderson har då gjort det ganske bra i kalde Noreg. Ønskjer Ygor og Start alt vel! Syns eksotiske og tekniske spelarar "spritar opp" Tippeligaen.
« Siste redigering: Februar 16, 2007, 06:37:10 av Per-Stian »

Budda

Re: IK Start
« Svar #11 på: Februar 16, 2007, 17:22:49 »
Spennende kjøp av Start, men det er ingen garanti at han blir en suksess. Husker også hvor store ord de brukte om de to fra Uruguay som Rosenborg kjøpte. Hvis han er så god, så hadde han vært i en større klubb for lenge siden...
Endre

Per-Stian

Re: IK Start
« Svar #12 på: Februar 16, 2007, 19:13:45 »
Ein tydeleg stolt Bjørnebye presenterte idag dei to nye brasilianarane Santiago og Bruno:



- Alle de medisinske testene er gjennomført, og alt skal nå være i orden, seier styreformann Erik Solér.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152598
« Siste redigering: Februar 16, 2007, 19:15:29 av Per-Stian »

kjelvi

Re: IK Start
« Svar #13 på: Februar 16, 2007, 20:00:13 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Ein tydeleg stolt Bjørnebye presenterte idag dei to nye brasilianarane Santiago og Bruno:



Er det "Lommemannen" i midten?

[:)][:D][8D][}:)][:p]

Bye

Re: IK Start
« Svar #14 på: Februar 16, 2007, 21:59:08 »
Bjørnebye er ikke store karen? To små karer han har med seg der ja.
Trønder i Bergen!

berlin

Re: IK Start
« Svar #15 på: Februar 16, 2007, 23:19:03 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by berlin

Ønsker IK Start alt godt, siden jeg er helt objektiv i norsk fotball.
Det står at han er mb-spiller med 117 kamper og 4 mål, altså kan han umulig være handlet inn for
å være en lokal Gerrard/Lampard. Teknikk? Sikkert, målhungrig? Tvilsomt.
Kombinasjonen Defensiv mb-spiller og Brasil klinger liksom ikke i mine ører, men kan ta feil.

Lurer på om han kjenner gj.snittstempearturen i Norge? De Ururguay-spillerne til RBK har vel heller ikke slått til.

I det minste blir det spennende.




Nei, då syns du vel at Dunga og Gilberto Silva berre var/er oppskrytt? Alazinho og Dede Anderson har då gjort det ganske bra i kalde Noreg. Ønskjer Ygor og Start alt vel! Syns eksotiske og tekniske spelarar "spritar opp" Tippeligaen.



du har rett, det var kanskje å skjære alle over ein kam. [:I]