Skrevet av Emne: KAMP: vs. Q.P.R.  (Lest 47966 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

clarke

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #420 på: Februar 21, 2007, 05:18:50 »
Synd vi ikke vant [}:)], men når begge keeperne var banens beste, så kunne det fort gått galt også...med sånn flaks som vi pleier å ha [:I]. Qpr vant ihvertfall ikke, de heller [:)] Og spennende er det jo fortsatt[:o)]

SuperLeeds
SuperLeeds

Bites Yer Legs

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #421 på: Februar 21, 2007, 06:11:15 »
Eg kan ikkje skjønne ka qpr-kommentatorene har snakket om.. Ser kampen nå. Ingen av lagene er spesielt gode, men Leeds er da minst dårlig. Slik dem snakket om det ble vi overkjørt av de gudebenådne qpr-spillerne. Det vanvittige langskuddet til Healy som gikk i krysset og ut, omtalte de som en "mistimed cross"..

FANSEN ER HELT FANTASTISK, VERDT DENNE HALVANNEN TIMEN ALENE!!! MOT! MOT! MOT!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 06:29:40 av bites yer legs »
KEEP FIGHTING!!

marve

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #422 på: Februar 21, 2007, 06:21:50 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

Eg kan ikkje skjønne ka qpr-kommentatorene har snakket om.. Ser kampen nå. Ingen av lagene er spesielt gode, men Leeds er da minst dårlig. Slik dem snakket om det ble vi overkjørt av de gudebenådne qpr-spillerne. Det vanvittige langskuddet til Healy som gikk i krysset og ut, omtalte de som en "mistimed cross"..

FANSEN ER HELT FANTASTISK, VERDT DENNE HALVANNEN TIMEN ALENE!!! MOT! MOT! MOT!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Helt enig synes vi dominerer stort jeg ,spiller jo bra jo ikke som vi hørte på radion ivertfall .Synd med healys skudd i tverra ja .
 

Eriksen55

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #423 på: Februar 21, 2007, 06:40:18 »
sagt det før her..folk slenger ut dritt pga noe de har hørt på radion. Akkurat sett kampen, skuffet over resultatet,ja. over innsatsen til gutta, nei. Ser jeg håp, definitivt ja..Leeds har løftet seg mange hakk under Wise. I dag spilte de bra, jobbet og slet så og si hele kampen. Det løsner fremover om cressy og healy får trent og spilt litt sammen. Leeds hadde 2 stangskudd i dag, 3-4 andre sjanser som kunne gitt mål.
En god kamp av Leeds, men de marginene uteblir fortsatt desverre.

Joe Jordan

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #424 på: Februar 21, 2007, 06:47:06 »
Det skjærer i hjerterota å se alle de tapte duellene, de dårlige mottakene og altfor mange pasninger fremover som ikke det finnes en tanke bak.

Positivt av Blake, Douglas og til tider Cresswell. Forsvaret er som vanlig en oppvisning i hvordan man gir supportere hjerteinfarkt. Skal vi ha noen mulighet til å spille i Championship neste sesong må grepene definitvt komme her. Men hvordan Wise skal få til det er ikke godt å si...

QPR var som forventet ikke gode de heller og her ligger bekymringen min: Hva med de neste kampene mot Wolves og Birmingham? Krysser fingre og tær...

 




"Hopefully we will look back in a few year's time and say that Robbie Fowler is a bargain for the price he came in for." - Rio Ferdinand
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #425 på: Februar 21, 2007, 06:49:01 »
Nett komen heim etter eit sjeldan pubbesøk. Sjølvsagt meget skuffa over at vi ikkje tek tre poeng på heimebane mot ein dumpekandidat. Vi førte kampen utan å imponere meg stort. Douglas, Nicholls og Marques skal ha ros for at dei brettar opp erma og kjempar kampen gjennom, men syns det manglar mykje før vi kan føle oss trygge på fornya kontrakt. Ankergren hadde ein prikkfri kamp og ei matchvinnande redning etter ein mix-up mellom Heath og Thommo. Cresswell/Healy er tidvis aktive, men saknar fleire løp på kryss og tvers. Vi vart liksom for forutsigbare offensivt og skapte lite trøbbel for QPR-forsvaret. Det seier vel det meste at vår største sjanse kom på eit venstrefotsskot av Healy frå 25 meter, skrått frå mål?

Vi får ta med oss det positive: Vår første cleen-sheet i 2007 viss eg ikkje hugsar feil.

Papi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #426 på: Februar 21, 2007, 07:00:13 »
kva med kjemperedninga av qpr keeper på headinga i første omgang?
frisparket som slå stang ut i første?


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #427 på: Februar 21, 2007, 07:05:06 »
quote:
Originally posted by Papi

kva med kjemperedninga av qpr keeper på headinga i første omgang?
frisparket som slå stang ut i første?

I`d rather walk alone



Eg skreiv ikkje at Healy sitt skot i krosstanga var vår einaste, men vår største etter mitt syn. Syns sjansen til QPR i første omgang (etter ei håplaus vurdering av Heath) var kampens nest største.

Papi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #428 på: Februar 21, 2007, 07:08:56 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Papi

kva med kjemperedninga av qpr keeper på headinga i første omgang?
frisparket som slå stang ut i første?

I`d rather walk alone



Eg skreiv ikkje at Healy sitt skot i krosstanga var vår einaste, men vår største etter mitt syn. Syns sjansen til QPR i første omgang (etter ei håplaus vurdering av Heath) var kampens nest største.



Det var ikkje meint som kritikk mot deg, men så rekne eg ikkje med at det var eit surt svar heller [8D]


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Trygve

  • Gjest
Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #429 på: Februar 22, 2007, 14:21:51 »
Ser ikke at denne kampen gjorde meg mer optimistisk. Skjønner heller ikke utsagn som"er et lag vi skal slå", tror nok alle andre lag sier det når de skal møte leeds. Det er faktisk Leeds som er bunnlaget i championship.....desverre.
Og dette var ingen god kamp,begge lag hadde like store sjanser.Og ikke laget vi noen store problemer for forsvaret deres heller.
Fra nå av er det kun en fandenivolsk instilling som teller,det må kjempes noe vanvittig for at dette skal gå bra. Ingen som bryr seg om de forsøkte og spille fotball om de rykker ned.
Leeds er bunnlaget,og bedre en det er det ikke. Og en "gal manns" innsats må til ............

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #430 på: Februar 22, 2007, 14:29:40 »
Folk må slutte å høre på radioen til andre lag. Kommentatorene der er kjøpt og betalt for å baksnakke motstanderne. I alle fall må man ikke dømme eget lag ut i fra hva fienden sier. Enkel regel i krig: alt hva fienden sier desinformasjon hvis eneste hensikt er å svekke motstanderens moral.[:(!]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #431 på: Februar 22, 2007, 14:43:51 »
Til selve kampen. Leeds var best.QPR gadd ikke å spille fotball i hele kampen. Deres to største sjanser kom etter feil i Leeds forsvar. Hadde stangskuddet i 2. omgang gått inn ville Leedsfansens evaluering av kampen blitt helt annerledes. Man bør huske på at Leeds stilte med to spisser som nettopp hadde kommet tilbake fra skade (Healy/Cresswell). Holder disse gutta seg skadefrie kan det bli mange mål og poeng fremover. Skal man komme med noen kritiske bemerkninger her er det at Leeds angrepsspill virker altfor tilfeldig. Jeg registrerte bl.a. to situasjoner hvor Leeds kom til innlegg i 1. omgang. Den første hadde Healy. Da han la inn var det ingen hvite i boksen. Senere hadde Lewis en sjanse til innlegg. I det tilfellet var det tre hvite i boksen, men de sto passivt bak hver sin mann, og ingen løp mot første stolpe hvor pasningen endte. I kampene som kommer må Leeds ha poeng. Det betyr at midtbanespillerne må bli flinkere til å time løpene, ellers vil motstanderne våre få en grei jobb med å ta ut angriperne våre, som vil bli gående frustrerte. Jeg tror at det løsner, og man skal ikke se bort fra at det løsner mot Wolves til helgen. I denne kampen kan kanskje Leeds få til noe spill, ettersom man nå ikke skal stange mot en forsvarsmur i 90 minutter. Spillerne og fansen må bare ikke gi opp troen. Det er tross alt 13 kamper, 39 pts. igjen. Avstanden opp til sikker plass er kun 3 poeng.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #432 på: Februar 22, 2007, 15:44:05 »
quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Papi

kva med kjemperedninga av qpr keeper på headinga i første omgang?
frisparket som slå stang ut i første?

I`d rather walk alone



Eg skreiv ikkje at Healy sitt skot i krosstanga var vår einaste, men vår største etter mitt syn. Syns sjansen til QPR i første omgang (etter ei håplaus vurdering av Heath) var kampens nest største.



Det var ikkje meint som kritikk mot deg, men så rekne eg ikkje med at det var eit surt svar heller [8D]


I`d rather walk alone



Sjølv om eg har vore borte frå forumet i over eit døger, så er det ikkje fordi eg er sur på deg, Papi[:)]

Jon R

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #433 på: Februar 22, 2007, 16:40:05 »
Børsen: * ANKERGREN 8 - Sa 5, Rui 7, Heath 5, Lewis 6 - Douglas 7, Nicholls 6, Thompson 5 - Blake 6 - Healy 7, Cresswell 5

subs: Howson 7, Johnson 5, Foxe

Jon R.
Jon R.

Papi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #434 på: Februar 22, 2007, 17:04:27 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Papi

kva med kjemperedninga av qpr keeper på headinga i første omgang?
frisparket som slå stang ut i første?

I`d rather walk alone



Eg skreiv ikkje at Healy sitt skot i krosstanga var vår einaste, men vår største etter mitt syn. Syns sjansen til QPR i første omgang (etter ei håplaus vurdering av Heath) var kampens nest største.



Det var ikkje meint som kritikk mot deg, men så rekne eg ikkje med at det var eit surt svar heller [8D]


I`d rather walk alone



Sjølv om eg har vore borte frå forumet i over eit døger, så er det ikkje fordi eg er sur på deg, Papi[:)]



Så bra... Ha slete me nattersøvnen her nede i indre sogn dai siste nettene [:o)][:D]


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #435 på: Februar 22, 2007, 17:10:13 »
Har nettopp sett høydepunktene på LUTV, ser ut som om vi helt klart fortjente tre poeng. Som vanlig i denne sesongen, virker det som om vi ikke har de berømte marginene på vår side. For et fantastisk mål skuddet til Healy kunne blitt...

-WE'LL BE BACK-

clarke

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #436 på: Februar 22, 2007, 17:18:58 »
quote:
Originally posted by Jon R

Børsen: * ANKERGREN 8 - Sa 5, Rui 7, Heath 5, Lewis 6 - Douglas 7, Nicholls 6, Thompson 5 - Blake 6 - Healy 7, Cresswell 5

subs: Howson 7, Johnson 5, Foxe

Jon R.



Normans beste var Ankergren og Douglas.....Heath leder avstemningen på de offisielle sidene med over 60% [:I] Mange øyne som ser ... og ører som hører [;)]
Glad jeg ikke hørte på qpr-radioen [:)]

SuperLeeds
SuperLeeds

Henning

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #437 på: Februar 22, 2007, 23:57:10 »
Har ikkje hatt tid til å skrive inn om kampen, og sidan dei fleste sikkert har sett kampen blir det ikkje so langt heller.
Har ikkje fått lese alt som er skreve om kampen, men har bete meg i merke eit par ting.

Kampen: Vi fører første omgang, og fortjenar å lede. Ikkje verdens beste spel kanskje,men mot eit lag som kjem for ein ting(holde nulle), er det heller ikkje det enklaste. Likevel skaper vi nok sjanser til å score. Samtidig drit vi oss nesten ut bak eit par gangar.
Starten av andre er dårleg.Skikkeleg dårleg. QPR har masse posession, og vi slit med å få tak i ballen. Ser ein del skryt av Howson. Vel fortjent, han jobber det han kan. Føler likevel at han ikkje er den beste plasseringsmessig defansivt, og at vi slit med komponeringa i midtbaneleddet. Douglas og Nicholls har fått til eit bra samspel dei siste kampane, og dette blei litt øydelagt i denne kampen. Med Blake som fri mann på kanten, Douglas ut av posisjon på kant (dei bytta vel litt rundt iløpet av andre) og Howson på sentral midt blei det litt feil.

Synst det er veldig få som nemner Cresswell etter kampen. (har ikkje lest gjennom alt, so skal ikkje seie det for sikkert) Men han viste verkeleg at han vil vinne, og at han vil gjere alt han kan for å bidra. Måten han jobba på i dag var imponerande. Ikkje sikkert det kjem fram i tv-ruta, men eit eksempel. Ballen blir spelt tilbake til QPR keeperen. Cresswell er 30 meter unna, men begynde å spurte mot keeperen umiddelbart. Blake som  berre er 15 meter unna, jogga framover. Blir fort forbipassert av Cresswell som nesten klarer å blokkere utsparket. Og sånn var han i heile kampen.

Publikum:
Var verkeleg herleg å sjå folk på stadion igjen. Var herleg å ikkje sjå skrifta på tribunene på bilda mine. Der var folk i vegen....
Stemninga var veldig bra, særleg i starten og utover i første. I dag var det ikkje berre north stand som sang, men heile stadion. Verka verfall sånn. "Marching on together" gjer meg gåsehus kvar einaste gong, men dinna kvelden var det magisk. Volumet må ha gått fleire mil unna.
Nokre nemnte at det var buing etter kampen. Det var det også, men berre i nokre sekund, før folk fekk tenke seg om og begynte å klappe i staden. Var også nokre få som begynte å synge negativt om enten Wise eller spelarane, men blei fort bua på av resten av publikum. Kanskje det var det dokke hørte. Men skal nevnast at fortvilelsen auka i løpet av andre omgang.

Etter fem veker på dei britiske øyer, er det returreise i måra. Og det med blanda følelsar, dei treng jammen støtten dei kan få. So alle som har moglegheiten til å reise over. Go for it! We will stay up! We will stay up!

Henning.

Ferre

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #438 på: Februar 23, 2007, 00:02:23 »
Takk for nok et referat Henning!

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #439 på: Februar 23, 2007, 00:21:13 »
quote:
Originally posted by clarke

quote:
Originally posted by Jon R

Børsen: * ANKERGREN 8 - Sa 5, Rui 7, Heath 5, Lewis 6 - Douglas 7, Nicholls 6, Thompson 5 - Blake 6 - Healy 7, Cresswell 5

subs: Howson 7, Johnson 5, Foxe

Jon R.



Normans beste var Ankergren og Douglas.....


Isåfall er jeg 100 % enig med Norman. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 23, 2007, 00:21:45 av Jon R »
Jon R.

sportcarl1

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #440 på: Februar 24, 2007, 06:03:36 »
var besviken på leeds efter matchen,mot lag som QPR på hemmaplan skall man vinna med3-0,mittfältet är för dåligt för mycket passningar i sidled och runt istället för framåt,2 ribbskott och en farligt skott från helay var leeds alla målchanser på matchen, läst att det klagats en hel del på kandol på den här sidan, vad säger alla fans om chadwick då?, tror han inte hade ett skott på mål under hela matchen
 

sportcarl1

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #441 på: Februar 24, 2007, 06:04:48 »
var besviken på leeds efter matchen,mot lag som QPR på hemmaplan skall man vinna med3-0,mittfältet är för dåligt för mycket passningar i sidled och runt istället för framåt,2 ribbskott och en farligt skott från helay var leeds alla målchanser på matchen, läst att det klagats en hel del på kandol på den här sidan, vad säger alla fans om chasswell då?, tror han inte hade ett skott på mål under hela matchen
 

auren

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #442 på: Februar 24, 2007, 06:46:23 »
Chadwick og Chasswell... :-)

Regner med du mener Cresswell. Hadde hadde en svært anonym kamp visstnok. Hørte kun på radio. Men vi skal jo huske på at han har vært skadet leeeenge. Kommet tilbake fra skade, og så skadet igjen. At han vil variere i prestasjonene må vi regne med. Men at en lite matchfit Cresswell er bedre enn KanDOL er vel lite tvil om. Håper han får nye 90 minutter under beltestedet også mot Wolves om 15 timer... :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.