Skrevet av Emne: 29.593 - Jeg beklager.  (Lest 3922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
29.593 - Jeg beklager.
« på: Februar 21, 2007, 05:21:20 »
Jeg beklager for at dere måtte holde ut med denne forestillingen i ca 94 min. Jeg beklager for at spillerne ikke presterte. Jeg beklager for at kampen endte 0 - 0. Jeg beklager for at spillerne utpå matt'a dreit i dere. Tenk 30.000 ser på den til nå viktigste kampen i denne sesongen, og makan til tannløst lag skal man lete lenge etter.

Dette er første gangen siden salget av Smithy og nedrykket at jeg har felt en tåre. Føler meg hjelpesløs, de driter i hva som skjer, spillerne tenker kun på; pizza og øl.

Først og fremst, hvis noen presterer å si noe slikt; "slapp'a mann, det er bare fotball" så kan dere allerede nå, før dere poster, stikke av. Jeg trekker tilbake optimisen og all tiliten jeg har vist i denne tunge tiden. Wise er ikke mannen, hvis vi ser framgang, så er det fordi vi så inderlig vil det. Faktumet er at vi presterer om en berg og dal bane, og "toppene" de siste ukene har ikke vært så veldig store. Nei, fy dere, skam dere, dere har de beste supporterne i verden. Jeg kan ikke se for meg at noen andre supportere i verden møter opp mannsterk på 30.000 for å se et lag som er nederst i 1 divisjon i noe land og synge med den kraften. Når jeg hørte Marching on Togheter skrek jeg nesten.

Jeg håper egentlig at når supporterne buet på spillerne, ja, at spillerne skulle bryte sammen, men de kunne vel ikke gi mer faen. Fordi de gjør ikke det. Og ingen, absolutt ingen, må komme å si at David Healy, Kevin Nicholls, Richard Creswell samt flere ikke er god nok for å minst, MINST, klare å overleve i CCC. Har vi sett CCC fotball? Det er jo helt på tryne, lange baller som er i hytt og pine. Det er ikke noe system over det, slik som Drillo hadde det. Det er rett og slett dårlig fotball, lag vinner på guts, vilje og litt kløkt. Hva har vi? Ikke en dritt.

Ikke nøye hvilket lag jeg har spillt på, om det var Frigg, LSK, Hamburg SV, MK Dons, Yeovil, Boston Utd, Morton, St.Clyde, Celtic eller Ã…ga IL. Uansett, Uansett, om jeg er dårlig å sentre, skåre, plassere meg, så skulle jeg vel ha klart å løpe til jeg spyr som en gris, eller i det minste takkle driten ut av motstanderen. Til ære for laget, supporterne, enten om det var to eller 30.000 og sist, men ikke minst, til ære for meg selv. Fordi jeg har ære, noe mange av dagens stall ikke har!

Hilsen en gutt som ikke husker hvordan en opptur i Leeds United føles lengre. Vært supporter siden jeg var 7 år i 1995.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Oggy

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #1 på: Februar 21, 2007, 05:30:30 »
Utrolig bra oppmøte på en tirsdags kveld [:)]

Men akk så sinnsykt synd at vi ikke klarte å
gi de noe tilbake, i form av 3 poeng.

Ingen måtte tro at det var bare å cruise til seg
3 poeng i dag, QPR ble slaktet sist - og da
tar man som regel samling i bånn.

Lagene rundt oss fortsetter å plukke poeng,
vi må bare gjøre det samme!

Huff, dette var for jævlig.
Gruer meg til å si til guttene mine i morgen
tidlig at vi bare klarte 0-0 [V]
Oggy

Kato

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #2 på: Februar 21, 2007, 05:45:43 »
Etter et forferdelig transfervindu er man godt i gang med forberedelsene til fotballens bakgård. Noen tilfeldige 3-poengere endret ikke på det.

Vi ligger på stabile 3-5 bytter hver kamp. Blir aldri noe formasjon, struktur eller organisering av slikt. Har vel vært slik stort sett i alle kamper siden geniet tok over.

I dag ble jo også svært overraskende Thompson skadet på nytt igjen.
 

SveinArve

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #3 på: Februar 21, 2007, 05:46:25 »
The Leeds chairman chose to stay in his Monaco home rather than attend the game but his ticketing strategy paid off handsomely as almost 30,000 supporters turned up.

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bites Yer Legs

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #4 på: Februar 21, 2007, 05:49:50 »
Tror gutta gir en faen, vi er rett og slett ikkje gode nok. Regner med du skriver innlegget utifra radiosendingen, det eg ser på her på tv'n nå er at lag som har lyst å få tak i ballen, men ikkje vet kordan eller ka de skal gjøre med den når de får den. Vi har spisser helt uten scoringsteft. Pipekonserten i dag etter kampslutt var nok helt på sin plass, håper det satt en støkk i gutta. Tror kanskje Oggy har et poeng i det at vi tror vi kan "kjøre" over et slagen qpr, vi(spillere og supportere) tror vi er bedre enn vi er, men vi er ikkje bedre enn ka tabellplassen tilsier..

Eg kan ikkje tro noe annet enn at gutta gir en faen(bryr seg), ellers er det faen ikkje noen poeng i å stille opp om de resterende kampene..

Frustrert dog, VELDIG FRUSTRERT!!!!

Selve kampen er ikkje noe særlig å se på, men fyttifaan så herlig det er å høre fansen!!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

marve

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #5 på: Februar 21, 2007, 06:15:55 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

Tror gutta gir en faen, vi er rett og slett ikkje gode nok. Regner med du skriver innlegget utifra radiosendingen, det eg ser på her på tv'n nå er at lag som har lyst å få tak i ballen, men ikkje vet kordan eller ka de skal gjøre med den når de får den. Vi har spisser helt uten scoringsteft. Pipekonserten i dag etter kampslutt var nok helt på sin plass, håper det satt en støkk i gutta. Tror kanskje Oggy har et poeng i det at vi tror vi kan "kjøre" over et slagen qpr, vi(spillere og supportere) tror vi er bedre enn vi er, men vi er ikkje bedre enn ka tabellplassen tilsier..

Eg kan ikkje tro noe annet enn at gutta gir en faen(bryr seg), ellers er det faen ikkje noen poeng i å stille opp om de resterende kampene..

Frustrert dog, VELDIG FRUSTRERT!!!!

Selve kampen er ikkje noe særlig å se på, men fyttifaan så herlig det er å høre fansen!!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Ser også kampen på tv og synes da det er mere trøkk i gutta en det hørtes ut på radion.
 

berlin

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #6 på: Februar 21, 2007, 06:17:06 »
Refleksjon over situasjonen ca 2 timer etter kampslutt:

Med en så viktig 6-poenger, så er nok det forklaringen på tilskuertallet gitt de lave prisene. Sheff W trekker like mye iblant, og norwich trekker bra tross at de har vært mid-table. Sunderland har snitt på nesten 30.000. Det er ikke så fantastisk at 30.000 stiller.

Mats-, du er ennå en ung kar. Vær stolt over at du ikke har valgt deg et av de 4 nåværende store i PL. Det er kjedelig. Noen sa at det å være fotballsupporter er stort sett en lidelse, om du ikke holder med disse topp 4. Men det er herlig. Leeds kommer tilbake over tid. Yess, vi spiller revva og fortjener å være i bånn. De 5 andre lagene nede i bånn spiller også revva. Men bare 3 revva-lag rykker ned,
og det trenger ikke være Leeds. Hva om vi hadde tapt 0-1, da hadde det vært 6 p mellom oss og qpr, det ble det ikke.
Personlig gidder jeg ikke bry meg om hva og hvordan Leeds spiller de siste 13 kampene, når man ligger i bånn blir spillet frynsete uansett.

Dessuten, jeg tror det er lettere å møte de 5 mid-table lagene utover enn våre konkurrenter i nedrykksonen. Mid-table lagene kan plutselig ha "a day off".
Jeg skrev tidligere at denne kampen ville bli åpen, fordi så mye står på spill for begge laga. Mange andre har også nevnt det.

Formen vår i 2007 har tross alt vært: 4 seire, 1 uavgjort, 4 tap. Skulle trenden fortsette, d.v.s 6 seire, 1 uavgjort og 6 tap,
ender vi på nøyaktig 50 poeng. Vanligvis holder det fortsatt til fortsatt CCC-status. Kun en gang de siste 9 sesongene har et lag rykket ned med mer enn 50 p. Det var Walsall for 2 sesonger siden.

Er optimist inntil teorien blir for drøy, f.eks at vi må vinne 4 av de siste 6 kampen. Da butter det skikkelig for selv den største optimist ( hvilket ikke er meg ).
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 06:19:51 av berlin »

Ferre

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #7 på: Februar 21, 2007, 06:18:09 »
Leeds i League One?! Helt forferdlig å tenke på. Begynner dessverre å se stygt ut nå, for hver kamp vi ikke tar 3 poeng jo nærmere nedrykk er vi. Selvfølgelig er vi ikke nede ennå, er fortsatt mange kamper og poeng og spille for, men etter å ha lest rapporter fra dagens kamp tyder lite på at vi har det som skal til for å berge plassen - hjemme mot QPR SKAL være 3 poeng.

Marching on together!!!

-WE'LL BE BACK-

berlin

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #8 på: Februar 21, 2007, 06:26:41 »
quote:
Originally posted by Ferre

Leeds i League One?! Helt forferdlig å tenke på. Begynner dessverre å se stygt ut nå, for hver kamp vi ikke tar 3 poeng jo nærmere nedrykk er vi. Selvfølgelig er vi ikke nede ennå, er fortsatt mange kamper og poeng og spille for, men etter å ha lest rapporter fra dagens kamp tyder lite på at vi har det som skal til for å berge plassen - hjemme mot QPR SKAL være 3 poeng.

Marching on together!!!

-WE'LL BE BACK-



ref posten over. Nå når det virkelig barker til mot "tampen" av sesongen er kampene mot bånnlagene IKKE lette. Mid-table kampen mot Plymouth,Leicester, Sheff W, Colchester og Ipswich skal være de "letteste". Det betyr ikke at det er viktig å vinne mot bånn-laga,
det er selvfølgelig dritviktig, men altså ikke lett.
Lett blir det heller ikke å møte de laga som kjemper om direke opprykk og play-off plasser.  Forhåpentligvis har Leicester, Plymouth, Colchester og Burnley lite å spille for når vi møter dem.
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 06:27:17 av berlin »

Ferre

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #9 på: Februar 21, 2007, 06:30:41 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Ferre

Leeds i League One?! Helt forferdlig å tenke på. Begynner dessverre å se stygt ut nå, for hver kamp vi ikke tar 3 poeng jo nærmere nedrykk er vi. Selvfølgelig er vi ikke nede ennå, er fortsatt mange kamper og poeng og spille for, men etter å ha lest rapporter fra dagens kamp tyder lite på at vi har det som skal til for å berge plassen - hjemme mot QPR SKAL være 3 poeng.

Marching on together!!!

-WE'LL BE BACK-



ref posten over. Nå når det virkelig barker til mot "tampen" av sesongen er kampene mot bånnlagene IKKE lette. Mid-table kampen mot Plymouth,Leicester, Sheff W, Colchester og Ipswich skal være de "letteste". Det betyr ikke at det er viktig å vinne mot bånn-laga,
det er selvfølgelig dritviktig, men altså ikke lett.
Lett blir det heller ikke å møte de laga som kjemper om direke opprykk og play-off plasser.  Forhåpentligvis har Leicester, Plymouth, Colchester og Burnley lite å spille for når vi møter dem.



Får håpe du har rett! Hjemmekamp mot QPR skal uansett, mener nå jeg, være 3 poeng. Har fortsatt trua på vi kan klare dette, nekter å se Leeds spille i League One neste sesong.

-WE'LL BE BACK-

Eriksen55

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #10 på: Februar 21, 2007, 06:46:11 »
Du så garantert ikke kampen mats. Du er helt ute og kjører. De fleste av gutta jobbet ræva av seg i dag. Bare uflax gjør at vi ikke vinner. Kan ikke trekke en konklusjon etter å hørt på qpr kommentatorer som omtaler healys skudd i tverra for en mislykket crossball. Leeds var gode i dag(alt er så klart relativt, men gode i forhold til det vi pleier)og det har dem vært de siste kampene. 100 % sikker på at LEEDS UNITED ikke rykker ned.

Toppen av negativitet og personlig så langt dummeste topic i år..min mening!

Per-Stian

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #11 på: Februar 21, 2007, 06:50:58 »
Gidd ikkje utbasunere min frustrasjon, eg har vore med på mange ups and downs. Gler meg over at senka billettprisar fekk lokka såpass mange til ein botnkamp på ein tysdags kveld (med alternativ Champions League på TV).

Papi

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #12 på: Februar 21, 2007, 06:57:35 »
Spot on som dette så populært heter eriksen....

Hadde desverre følelsen gjennom store deler av kampen at dette var dagen da ballen ikkje ville inn. to stangskudd, og nokre kjemperedninger av Camp sier sitt....

Se kampen da før du trekker konklusjoner Mats.

Doogie, Blake, Cressy, Healy kjempa som løver, desverre funket det ikke i dag.
Og klart, det er skummelt!

Personlig krever eg at Howson spiller fra start i neste kamp. Synest han gjorde ein meget god kamp, god med ballen, godt driv.
Er det bare eg som har fått med meg det positive opp i alt det negative som blir rabla ned her??


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Eriksen55

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #13 på: Februar 21, 2007, 07:04:07 »
Jeg fikk med meg mye positivt, men utenom det så virker det som det er få......

Papi

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #14 på: Februar 21, 2007, 07:05:38 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Gidd ikkje utbasunere min frustrasjon, eg har vore med på mange ups and downs. Gler meg over at senka billettprisar fekk lokka såpass mange til ein botnkamp på ein tysdags kveld (med alternativ Champions League på TV).




fleire som skriv tysdag her da?
sogning elde? :)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

JanT

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #15 på: Februar 21, 2007, 07:08:07 »
Så jævlig skuffende. Og det er ikke det ene poenget som skuffer mest, men måten kampen blir gjennomført på. Spiller vi slik resten av kampene rykker vi ned med klar margin.[:(]
Men heldigvis er det mange kamper igjen, og det er som kjent ikke over før den feite dama synger.[:)]

Jan Tore, luscos 1119


edit: ja, jeg så kampen.[:0]
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 07:11:29 av JanT »
Jan Tore, luscos 1119

Bites Yer Legs

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #16 på: Februar 21, 2007, 07:13:18 »
Enig JanT. Syntes Leeds til tider viser tendenser til noe, men vi sliter med å holde stabilt trykk. Faller for lett bakpå når det stagnerer fremover. Når det er sagt manglet bare målet for at kampen skulle vært godkjent.. Og vi var da nære... så nære... : (

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #17 på: Februar 21, 2007, 07:47:01 »
Synes og det var mye futt og fart i spillerne idag... Så kampen selv..

Fikk litt følelsen at det var svært mye pælming av ballen og håpe at en der fremme fikk kontroll. Ellers fortsetter jeg å til tider bli imponert over hva vi har i Robbie Blake.. Howson imponerte meg og til tider idag.. jeg hadde hjertet i halsen da det så ut til at Cresswell fikk en smell igjen idag..

Vi hadde også et par gode målsjangser, som egentlig er bare vår typiske uflaks ikke gikk inn.. Blake var svært svært nær ved å dundre inn et frispark, som smøg stolpen.. ellers var det vel Healy tror jeg som sendte ivei en dundrer som desverre ble stang ut.. Men den var jeg fanken meg sikker på gikk inn der jeg satt..

Men som nevnt tidligere.. fra begge lag idag, synes jeg det var veldig mye pælming av ball og lite spill.

Ellers synes jeg forsvaret vårt ikke var så forbanna værst idag. Marques fortsetter å imponere meg.. Men når det er sagt, ble jeg IKKE imponert over en situasjon av Heath (nok engang) i førsteomgang, som lett kunne gitt oss et mål imot.. det var alt for nært og alt for unødig skapt av Heath..

Men det er uansett helt klart.. vi BURDE ha vunnet denne kampen.. jeg lukter League One i det fjerne desverre..Jeg tror rett og slett ikke det er til å unngå nå lengre.. men måtte for all del noen bevise at min magefølelse der tar feil.. Måtte gudene forby at vi havner i League One!!
-SirOlsen-

Tom S

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #18 på: Februar 21, 2007, 13:42:18 »
Ja, det ser ikkje bra ut no. Klarar vi ikkje å slå qpr på ER med nesten 30' på tribuna, ja då veit eg ikkje kven vi skal plukke dei mykje trengte poenga av framover.

Kanskje mot wolves og/eller birmingham på bortebane??



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Trygve

  • Gjest
Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #19 på: Februar 21, 2007, 14:16:04 »
Blir sjelden gode kamper for lag som kjemper i bunn,forståelig nok.
Tabbellen lyver som kjent ikke,så leeds er desverre ikk bedre for øyeblikket.
Wise er ikke rett mann til dette,det er tross alt mange gode spillere på dette laget.
Ser desverre ikke at dette skal snu, og at leeds beholder plassen.
Nå er det vel ikke sånn at vi kan si at "vi skulle slått" kreti og pleti.
Snart blir det sånn at kreti og pleti sier at vi skal slå leeds lett.....................

MrK

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #20 på: Februar 21, 2007, 15:11:13 »
......Yeovil neste år ser det ut til - for en tragedie

"LUFC en klubb uten ledelse"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #21 på: Februar 21, 2007, 17:47:03 »
quote:
Originally posted by Papi
fleire som skriv tysdag her da?
sogning elde? :)

I`d rather walk alone



FØR-DI-ANAR, ikkje sogning.

Jon R

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #22 på: Februar 21, 2007, 18:37:07 »
Jeg er ikke enig i at spillerne jobbet ræva av seg. Bevegelsen er for dårlig og vi taper masse andreballer. Kollektivet fungerer dårlig og de personlige feilene florerer. Intensiteten i kampen er rett og slett for dårlig i en slik 6 poengs kamp. Jeg synes ikke vi kan klage så mye over at det bare ble et poeng heller, to stangsskudd til tross. Tross alt var Ankergren vår beste spiller igår, og det skulle man ikke forvente når mostanderen er kanskje divisjonens dårligste bortelag. Jeg synes utviklingen er dypt urovekkende, ikke minst fordi vi taper terreng ift flere av de andre bunnlagene. To vankelige kamper på rappen nå. 0 poeng mot Wolves og Bham er ikke et urealistisk scenario, og da står vi plutselig med 4 tap på 7 kamper. Sheff W kan bli skjebnekampen med stor S. [B)]

Jon R.
Jon R.

Pål Einar

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #23 på: Februar 22, 2007, 15:46:35 »
13 kamper igjen (eller er det 12?)
Fremdeles 39 poeng å spille for.

Vi kommer til å berge plassen.

Jeg synes kampen mot QPR var god jeg. Bare så innmari synd at ikke ballen kan smyge seg innenfor i stedet for utenfor stengene (eller i stengene for den saks skyld).

Jeg føler meg rimelig sikker på at Leeds kan slå alle lagene i denne divisjonen. Vi er mye bedre enn det tabellen tilsier.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


GeirO

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #24 på: Februar 22, 2007, 15:58:25 »
quote:
Originally posted by Pål Einar

13 kamper igjen (eller er det 12?)
Fremdeles 39 poeng å spille for.

Vi kommer til å berge plassen.

Jeg synes kampen mot QPR var god jeg. Bare så innmari synd at ikke ballen kan smyge seg innenfor i stedet for utenfor stengene (eller i stengene for den saks skyld).

Jeg føler meg rimelig sikker på at Leeds kan slå alle lagene i denne divisjonen. Vi er mye bedre enn det tabellen tilsier.








- Only users loose drugs





Mange vil vel hevde at tabellen aldri lyver! Og jeg er vel i den kategorien for tiden. I mange uker har jeg hørt fra folk som ser flere kamper enn meg at nå er spillet bra eller spillet blir bedre og bedre. Hjelper så håpløst lite. Vi lever av poeng! Hvis spillet hadde blitt bedre og bedre ville vel poengene rullet inn.

Har hele tiden ventet og ventet på at dette skal snu, men nå tror jeg vel ikke på det lenger. Dette blir en kamp på liv og død, en kamp som kanskje blir avgjort på overtid i siste kamp i mai. Ren lotto!
MOT

peacock

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #25 på: Februar 22, 2007, 16:00:40 »
"......Yeovil neste år ser det ut til - for en tragedie"

Neppe! De rykker nok opp[:p]

Trygve

  • Gjest
Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #26 på: Februar 22, 2007, 18:29:42 »
Må ha 1,2 poeng pr. kamp så tror jeg leeds klarer seg.
Men skjønner ikke hvordan de skal få dem.
Wolves 0- ,Sheff.w 3, -Birm. 0,-Luton 1,- Leic. 1,-South.0,-Preston 0,- Plym.0,- Colch.0,-
Burnley 3,- Southam.0,-Ipsw.1,-Derby 0
= 9 poeng = 40 poeng til slutt
Holder nok ikke til og bli,desverre. Ser liksom ikke helt hvordan vi plutselig skal bli så mye bedre......Dessuten må vi holde oss på poeng, for målforskjellen er forferdelig.........
Med en manager som (un)wise..

RoarG

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #27 på: Februar 22, 2007, 18:37:05 »
Hvorfor har du bare satt 1 pts. mot Luton? De slår vi jo!
quote:
Originally posted by Trygve

Må ha 1,2 poeng pr. kamp så tror jeg leeds klarer seg.
Men skjønner ikke hvordan de skal få dem.
Wolves 0- ,Sheff.w 3, -Birm. 0,-Luton 1,- Leic. 1,-South.0,-Preston 0,- Plym.0,- Colch.0,-
Burnley 3,- Southam.0,-Ipsw.1,-Derby 0
= 9 poeng = 40 poeng til slutt
Holder nok ikke til og bli,desverre. Ser liksom ikke helt hvordan vi plutselig skal bli så mye bedre......Dessuten må vi holde oss på poeng, for målforskjellen er forferdelig.........
Med en manager som (un)wise..



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #28 på: Februar 22, 2007, 18:39:36 »
Skal bli artig å møte Yeovil Town på Huish Park, for vi forblir i CCC[:)].
quote:
Originally posted by peacock

"......Yeovil neste år ser det ut til - for en tragedie"

Neppe! De rykker nok opp[:p]




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trygve

  • Gjest
Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #29 på: Februar 22, 2007, 20:40:53 »
Luton kan være vanskelig på Kenilw.stadium , det kan bli 3 eller 0 poeng.
Så håpet og få noe med derfra.
Samtidig vil nok Luton også kjempe om å ungå nedrykk på dette tidspunktet.

det positive med og rykke ned, er at vi er med og kjemper om opprykk neste år :)
Kan bli den gøyeste sesongen på lenge,opprykksfest :):):):):):):):)