Skrevet av Emne: QPR AFTERMATH  (Lest 3918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

QPR AFTERMATH
« på: Februar 21, 2007, 06:58:55 »
Sisteplass i CCC, 0-0 hjemme mot et forferdelig svakt QPR.

Når eg nå satt å så kampen i opptak kjente eg en fantastisk glød til å dra over å støtte laget. Lure meg på om det kan bli en spontantur over til Wedensday-kampen. Tror at den følelsen eg sitter med her det nå karakteriserer "Leeds-supporteren". Uansett kor rævva Leeds spiller,  er eg fantastisk stolt over å kalle meg LEEDS!!

Nedbrutt av Leeds sitt spill, løftet av de fantastiske supporterene! Slik er min oppsumering av kampen. Med verdens beste supportere i ryggen vil Leeds reise seg!! Eg er sikker i min sak! MOT!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Eriksen55

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #1 på: Februar 21, 2007, 07:01:01 »
Leeds spilte ikke ræva. Ellers helt enig med deg i at vi skal være stolte. Verdens beste supportere :)

Papi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #2 på: Februar 21, 2007, 07:02:41 »
Ditto....

Men eg mener Leeds gjør ein brukbar kamp, måla som mangla....

Supporterne var fantastiske!

Og forresten! Digg og sleppe å høyre Thor Eggen, behagelig og høre på dansken, selv om du ikkje alltid fekk med deg kva som var sagt.. Noen enige?


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bites Yer Legs

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #3 på: Februar 21, 2007, 07:04:50 »
Den rævva-biten var mer generell enn den var spesifikt for i dag. Mest for å understreke et poeng. For rævvafotball har vi opplevd, men vi er like stolt!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Papi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #4 på: Februar 21, 2007, 07:06:45 »
Amen til det


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Joe Jordan

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #5 på: Februar 21, 2007, 14:29:51 »
Jeg forstod ikke et ord dansken sa (bortsett fra navn på lag og spillere), men det gjør ingenting så lenge jeg får se kvalitetsfotball! [8D]

Jeg beundrer de som greier å trekke så mye positivt ut av kamper mot middelmådigheter som dette. Jeg har ikke den evnen.

Men jeg takker høyere makter for at dere finnes! [:)]



"Hopefully we will look back in a few year's time and say that Robbie Fowler is a bargain for the price he came in for." - Rio Ferdinand
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 14:30:50 av Joe Jordan »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HAD

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #6 på: Februar 21, 2007, 14:33:34 »
Syntes faktisk at dette var MYE bedre enn de fleste av de andre kampene jeg har sett med Leeds i år. Innsatsen var det i alle fall ikke noe å klage over..

Leeeeeeeeeeeeds

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #7 på: Februar 21, 2007, 14:44:19 »
Vi slipper ihvertfall ikke inn mål. Problemet er jo at vi ikke scårer

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Papi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #8 på: Februar 21, 2007, 15:37:51 »
Det er jo ikkje til å stikka under ein stol at resultatet i går var alt annet en positivt. Dette var kampen som med siger hadde løfta klubben opp to plasser på tabellen og kontakt med QPR og Barnsley. I staden for A-poeng og eit poeng til Barnsley ligger vi nå fortsatt "rock-bottom" med Hull og Southend rett forann oss.

Sitt sjølvsagt med ein skuffelse og depresjon i dag, MEN! i gårsdagens kamp prøvde verkelig spelarene alt dei kunne. Ingen av spillarene gjekk å "dassa" som enkelte her på forumet meiner. Ein spelar som eg tidligare ikkje har hatt særleg sansen for stor fram som ein kriger, og har gjort dette dei seinaste kampane. Kjempa for kvar einaste ball, og løp og løp. Dr. Doogie med "blaoauga"
Blake har eg alldri sett sprunge så mykje i løpet av ein kamp.

Alt i alt kjempa gutta godt i heile kampen, men desverre ville ikkje ballen i mål, og då ble det uavgjort som ikkje er eit godt nok resultat.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #9 på: Februar 21, 2007, 15:54:16 »
Wise uttalte etter kampen at "laget spilte bra", "fortsetter vi å spille på den måten rykker vi ikke ned". Så ikke kampen selv, stemmer det? Hører mye forskjellig - noen sier vi spilte bra, mens andre sier vi spilte ræva.

-WE'LL BE BACK-

Papi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #10 på: Februar 21, 2007, 16:03:58 »
vi spelte brukbart, ikkje supert, med definitivt ikkje rævva...

Spørr du meg er det uflaks at me ikkje scorer ein par mål, men så hadde også Ankergren vertfall ein matchvinner redning.
Alt i alt hadde det vore fortjent med siger.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

AndyMathie

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #11 på: Februar 21, 2007, 16:04:37 »
Vi spilte ikke bra. Det eneste som var nogenlunde bra var forsvarspillet vårt(bortsett fra Heath sin megatabbe i første).

Det offensive spillet er helt planløst. Så bare når en Leeds spiller vinner ballen at det er 10 andre spillere som står å ser på hva skjer nå??? Hadde noen giddet å tatt noen iniativ så hadde det vært alternativer for den som har ballen, men når det er så stille stående så blir det ikke mulig å gjøre noe konstruktiv når man først har vunnet kula.

Ellers gleder det meg at Healy virker som har funnet det berømte 3 giret, han har gått i gir 2 helt siden oktober. Kanskje han fortsetter å gire opp til 4 og hvis vi er ekstra heldige så peiser han den i 5 gir og blir toppscorer i CCC.

Så avslutter jeg med en sang:

Dream dream dreeeeeeeaaaaaaammmmmm dream dream dreeeeeeeeaaaaaaaammmmmmmm.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

pedro

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #12 på: Februar 21, 2007, 16:07:11 »
Vi spilte veldig bra og manglet kun målet. Med veldig bra menes sett i forhold til sesongens tidligere oppvisninger. Alle lagdeler gir full innsats, problemet er kampledelsen, Mister Wise, som ikke er i stand til å endre taktikk under vegs. Neida han tar ut kampens profil, som vanlig, og laget begynner å lange ballene i hytt å vær når det gjenstår 20 min. Uforstålig[V] Men uansett, jeg tror vi klarer oss ved at vi vinner mot antatt bedre lag faktisk.[8D].
quote:
Originally posted by Ferre

Wise uttalte etter kampen at "laget spilte bra", "fortsetter vi å spille på den måten rykker vi ikke ned". Så ikke kampen selv, stemmer det? Hører mye forskjellig - noen sier vi spilte bra, mens andre sier vi spilte ræva.

-WE'LL BE BACK-

Leedsomaniac

flynn

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #13 på: Februar 21, 2007, 16:18:54 »
Etter å ha lest meg gjennom det meste av poster tror jeg inntrykkene fra gårsdagens kamp kan oppsummeres slik;

Kategori 1: De som hørte kampen på QPR-radio. Synes at Leeds var forferdelige, og heldige som fikk ett poeng.
Kategori 2: De som hørte kampen på Yorkshire Radio, (med en utrolig sløv Norman Hunter, få Peter Lorimer inn hver gang takk..) Har et noe bedre intrykk av Leeds totalt sett, og mener at Leeds var nærmest seieren
Kategori 3: De som så kampen i opptak. Er de mest positive, og synes faktisk at Leeds presterte ok, med pluss for innsats og glød, minus for impotent angrepsspill.

Jeg tilhører kat. 2 over, og synes ikke vi skal grave oss ned pga denne kampen, selv om det var en uhyre viktig kamp som burde vært vunnet. Vi har heng på flere lag, og utvikler i alle fall den defensive organiseringa, som vi alle var enig i var det viktigste for kort tid siden.

Nye sjanser allerede til helga!

flynn

pedro

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #14 på: Februar 21, 2007, 16:33:39 »
Bilder forteller mer enn tusen ord vet dere[;)] Vi klarer oss hvis vi fortsetter med denne innsatsen.
Leedsomaniac

kjelvi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #15 på: Februar 21, 2007, 16:47:19 »
Leeds suffer stage fright

KEN Bates slashed ticket prices at Elland Road but not even their biggest crowd of the season could inspire Leeds to a much-needed Coca-Cola Championship victory.
The United chairman chose to stay in his Monaco home rather than attend the game but his ticketing strategy paid off handsomely as almost 30,000 supporters turned up last night.
However, Dennis Wise's men were not so clever on the pitch and a dogged QPR outfit ensured that an evening which began with such optimism was concluded in a bitterly frustrating 0-0draw.
Leeds began brightly enough but failure to beat a Rangers side hammered 5-0 by Southend in their previous outing raises serious question marks about their survival pedigree.
The fans provided the electricity, but United were not able to plug into it.
And Wise's decision to substitute Robbie Blake, his side's most creative source, was baffling and ultimately cost Leeds any hope of clinching a priceless late winner.
Blake, playing just behind Richard Cresswell and David Healy in an adventurous 4-3-1-2 formation, was always a threat until his 72nd-minute substitution by Wolves loan signing Jemal Johnson.
Blake hit a post with a first-half free-kick and supplied another free-kick which Healy's glancing header drew a marvellous one-handed save from Lee Camp.
Healy also shooked the bar with a tremendous diagonal effort from long range but the home side were never able to get fully into their stride, particularly in the second half.
Wise said: "We always want to create more chances and although we had a few shots, not enough were on target.
"The fans were great but this is a massive club and we need them. But I'm pleased with the way the lads performed and the amount of the chances that we had.
"The result is disappointing because we should have won this game and they'll be more pleased than us.
"But there's a long way to go yet and there's not much in it down there.
"It's going to go down to the wire and we need to make sure we're out of there before the end of the season."
Rangers, who arrived at Elland Road with a dreadful record of five defeats in their last six matches, had some good chances themselves but Dexter Blackstock and Adam Bolder were thwarted by Danish goalkeeper Casper Ankergren.
United goalkeeper Neil Sullivan has joined Doncaster Rovers on loan until the end of the season.

Leeds match facts
Coca-Cola Championship: Leeds United 0, QPR 0 (at Elland Road)
Leeds United: Ankergren, Armando Sa (Foxe 75), Heath, Rui Marques, Lewis, Douglas, Nicholls, Thompson (Howson 31), Blake (Johnson 72), Healy, Cresswell. Subs not used: Stack, Moore. Caution: Douglas.
QPR: Camp, Mancienne, Cullip, Stewart, Timoska, Bolder, Lomas, Rowlands, Ainsworth, Cook, Blackstock. Subs (not used): Cole, Kanguka, Furlong, Jones, Smith. Cautions: Timoska, Camp, Blackstock, Cudlipp.
Referee: Tony Bates (Staffs).
Attendance: 29,593.

Kilde: yorkpress.co.uk

kjelvi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #16 på: Februar 21, 2007, 16:50:36 »

LEEDS 0-0 QPR

LEEDS squandered the chance to haul themselves off the bottom of the table as they fired blanks in a basement battle at a packed Elland Road.
Robbie Blake and David Healy hit the woodwork and even though the fans turned out in force, the dreaded drop looms ever closer.
Chairman Ken Bates slashed ticket prices to prevent this relegation battle being fought in an empty stadium, and he was rewarded with their biggest crowd of the season, over 29,000.
Elland Road was a wall of sound after months of silence as fans were turned off by high prices and low-quality football.
Dennis Wise's players responded to the impressive atmosphere and dominated the opening 10 minutes with a series of dangerous set-pieces.
But the first real chance fell to QPR striker Dexter Blackstock, who was left one-on-one with Leeds keeper Casper Ankergren after a blunder by Matt Heath.
The Dane spared Heath's blushes with a point-blank save, and the relief inside the ground was tangible.
That relief turned to despair as Eddie Lewis's cross was met on the volley by Healy, but the ball crashed wide.
Leeds lost Alan Thompson, who limped off after 32 minutes with a recurrence of a calf injury that had kept him out of the last two games.
They were reduced to testing Rangers keeper Lee Camp from distance, the former England Under-21 keeper dealing easily with efforts from Blake and Jonathan Douglas.
He was finally given a real test in the 39th minute, when Healy's header looked bound for the bottom corner but Camp pulled off a sensational save to keep the scoresheet blank. It stayed that way until half time, despite Blake grazing the outside of the post with a curling free-kick just before the break.
Leeds continued to enjoy the best of a poor game that reflected the low confidence of both teams, with Camp saving again from Healy at his near post.
Healy rattled in a leftfooted drive from 25 yards that crashed against the crossbar.
Adam Bolder had tried his luck from distance, but his low effort was stopped at full stretch by Ankergren.
The Dane then kept Leeds in the game when Lee Cook's shot took a wicked deflection off Kevin Nicholls. The ball looked bound for the top corner, but Ankergren made a flying save to his left to frustrate Rangers.

Kilde: Daily Mirror

kjelvi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #17 på: Februar 21, 2007, 16:51:44 »

United slip further into danger

Leeds United 0, QPR 0:
The threat of relegation to the third tier of English football for the first time is looming large for Leeds United after another frustrating night.

Despite being backed by their biggest home crowd for a league game in 21 months, United could not find a way past a gutsy but limited QPR side and slipped further into the Championship mire.
Barnsley's 3-0 victory over Hull City means Leeds are now three points adrift of safety and games are starting to run out for a club who badly needed to return to winning ways last night.
United's woeful goal difference makes their position even more perilous.
There was certainly no mistaking the frustration in the stands with the final whistle being met by boos. Sporadic chants of 'you're not fit to wear the shirt' could be heard from a minority in the Kop.
A crowd of 29,593 had flocked to Elland Road after adult ticket prices were slashed to £15 and £25,
providing United with their highest gate for a Championship game since 30,900 watched a goalless draw with Rotherham on the final day of the 2004-05 season.
The cut-price deal was so successful Leeds have already decided to repeat it when Luton Town, who compounded United's misery last night by beating Sheffield Wednesday, are the visitors to Elland Road on March 10.
Before then they face a tricky double-header away at Wolves and Birmingham City followed by a derby with the Owls.
Anything less than a six-point haul will leave Wise's side in grave danger
of slipping into what in old money is the Third Division. There is little doubt Leeds will have to show more quality in that trio of games than they did against a QPR side that had lost five of their previous six games, a run that culminated in a 5-0 thrashing at Southend United.
With so much at stake it was no surprise play became rather desperate at times.
Play was frantic and far too often lacking in quality, but it was nevertheless an absorbing game as play swung from end to end.
Leeds twice hit the woodwork, through Robbie Blake and David Healy, while only a wonderful one-handed save by Rangers goalkeeper Lee Camp denied the latter a goal just before the break.
Jonathan Douglas and Blake also had deflected efforts well saved and a clearance by the alert Michael Mancienne denied Richard Cresswell at the back post.
At the other end, the agility of on-loan stopper Casper Ankergren kept the London side out with the Dane denying the lively Lee Cook and stopping Dexter Blackstock from grabbing a goal.
His block on Blackstock after just 14 minutes was particularly vital as a goal had seemed certain when a horrendous mistake by Matt Heath allowed the Rangers striker a clear run at goal.
It was not just Heath who showed nerves, however, with far too many of his Leeds team-mates being guilty of just lumping the ball forward aimlessly.
The loss of Alan Thompson on the half-hour with a recurrence of a calf injury did not help, but United still have enough players supposedly comfortable on the ball not to have to resort to panic football.
Unfortunately, that was not evident last night and although a first clean sheet in 10 games ensured at least a point, there was no hiding from the fact that trips to Crewe Alexandra and Swansea City could be on the agenda for United next season.

Kilde: yorkshiretoday.co.uk

kjelvi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #18 på: Februar 21, 2007, 16:52:48 »
Gregory: We believe we can survive

QPR boss John Gregory praised his side after they held Leeds United to a 0-0 draw at Elland Road.
He said: "They might be bottom of the League, but this is still an incredibly tough place to come and get something from.
"We defended particularly well and our back four and goalkeeper were very solid as a unit.
"We believe we can survive and tonight backs up my belief that we are a good footballing side."
The result leaves Rangers two points and two places above the drop zone before Saturday's visit from Plymouth.

Kilde: croydonguardian.co.uk

Per-Stian

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #19 på: Februar 21, 2007, 17:41:45 »
18 Norwich......31 38-49 37
19 Luton........33 41-54 36
20 Barnsley.....34 38-58 35
21 Queens PR....33 38-53 34
---------------------------
22 Hull.........33 33-48 32
23 Southend.....34 32-53 31
24 Leeds........33 34-57 31

Vi har framleis "heng", men snart må vi klare å vinne minst eit par kampar på rad. Vi har 13 kampar att og 39 poeng å kjempe om.
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 17:42:50 av Per-Stian »

Joe Jordan

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #20 på: Februar 21, 2007, 17:42:42 »
Jeg forstår ikke definisjonen "spilte veldig godt". Jeg så to lag som spilte til tider svært dårlig fotball. Da tempoet var på det høyeste skiftet ballen side omtrent ved hver berøring, det var utrolig frustrerende å se på.

Noen viste god innsats, spesielt Blake og Douglas løp mye, men god fotball? Næ.

Jeg savner så fryktelig noen som kan legge pasninger fremover med en aldri så liten plan eller et blikk på hva som skjer. Og samtidig spillere som gjør seg tilgjengelige!








"Hopefully we will look back in a few year's time and say that Robbie Fowler is a bargain for the price he came in for." - Rio Ferdinand
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Oggy

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #21 på: Februar 22, 2007, 17:29:55 »
Så kampen på DVD i går, er fornøyd med innsatsen
til guttene, MEN igjen er det nesten totalt planløst
i angrepsspillet vårt [:0]

Prøvde bevisst å se etter hvordan vi spilte offensivt.
I første omgang kommer vi til kanten og får lagt inn
3 ganger, alle ved backen Lewis!
I løpet av HELE kampen, teller jeg 0 ganger der midt-
banespillerne kommer på kanten og får lagt inn.
Jeg mener det er noe grunnleggende galt i dette,
kanskje er midtbanespillerne for like[?]
Her må Wise få en bedre sammensetning av midtbanen.

Personlig skulle jeg gjerne sett Lewis lenger frem på
banen, i et 4-4-2 som venstre midtbanespiller.
Dette vil nok helt klart svekke oss defensivt, men
offensivt vil det være et must.

Så til et annet punkt jeg savner i laget vårt:
BEVEGELSE !!!

Talte kun en gang der vi ikke slår på den første
bevegelsen, dvs. at en spiller skaper rom for en annen.
Det er desverre en tendens i laget vårt, at alle står
og ser på hva den andre skal finne på - for så å kanskje
bevege seg.
Savner bevegelser i FORKANT av pasningen!!!

Stiller meg spørsmålet om Wise har evnene som trengs
for å på skikk på vårt angrepsspill, men Poyet burde
da ha peiling på dette.

Kantspillet bedret seg utover i 2. omgang, da Healy
gikk mere ut på sidene [:p]
Syns Healy var en av de som var positive [:)]

Ellers vil jeg trekke frem vår danske venn i mål,
samt Rui i forsvaret - og tidvis også Blake.
Sa og Lewis gjør også en høvelig bra jobb, syns jeg.
Nicholls vinner mange baller, men teknisk er gutten
heller skrallt - han trenger en playmaker ved sin side.

Chressy var anonym, og burde ikke fått spille hele kampen.
Som tidligere nevnt, Heath er skremmende treg -
takk Rui for at du har tatt opp hansken og spiller som en
Gud [:I]

Summa summarum:

Vi MÃ… få i gang kantspillet igjen.
« Siste redigering: Februar 22, 2007, 17:31:32 av Oggy »
Oggy

Papi

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #22 på: Februar 22, 2007, 17:39:21 »
Mykje bra Oggy, har verkelig lagt deg i selen for å analysere.

Kantspillet har jo vore totalt fråværande i det siste. Den einaste verkelege kanten er jo Lewis. Og i Elliott`s skadefråvær må han nok bekle venstrebacken.

Leeds spill gjennom midten skjer i all for stor grad rundt Blake. Gutten er god med ball, men han er ikkje Jesus heller. Blir alt for mange vendinger, og så ender han opp på samme plassen.
Virker også til tider som at Thompon opererar som ein tredje stogger, og dette blir heilt feil.
Mister presshøgden, og rommet mellom midtbana og forsvaret eksisterar ikkje. Ein pasning gjennom midtbaneleddet og motstandarane er aleine med keeper.

Dette som skjer når QPR er aleine med keeper + at Heath ikkje eig klareringsteknikk


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #23 på: Februar 22, 2007, 17:42:42 »
Ja, det var noe av det Norman Hunter sa: bredden, og dermed kantspillet, var nesten helt fraværende. Vi har ikke ballferdigheter eller bevegelse nok til å spille oss gjennom midten hver gang, svaret er å komme rundt på kanten og få lagt inn.

-WE'LL BE BACK-

Trygve

  • Gjest
Re: QPR AFTERMATH
« Svar #24 på: Februar 22, 2007, 18:01:41 »
2 dårlige lag , ingen stor kamp.
Målvakten gjør noen gode redninger, men gjør meg også nervøs.
Takk gud for at ikke qpr var frempå returene, han boxer jo ut alt. selv det som har retning magen på han

auren

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #25 på: Februar 22, 2007, 19:28:38 »
Nettopp sett høydepunkt fra kampen på LUTV. Telte 5-2 i målsjanser. Synd at ikke hyleren fra Healy gikk inn.

Det nevnes at vi ikke har bredde i midtbanespillet. Men hva annet kan en vente når vi ikke har noen vingspillere med. Den eneste vingen er jo som sagt Lewis på backen. Hva med Carole? Irriterer meg stort at han ikke i det hele tatt er med i troppen.

Hva med å "omskolere" Blake til å være den kreative midtbanespilleren vi mangler? Han spiller vel nærmest i en fri rolle nå, men han er jo bare en av svært få spillere som har teknikk og blikk for spillet. Minuset er selvsagt at han er dårlig defansivt.

Dette laget kunne sett bra ut:

------------------- Ankergren -------------------------

-- Sa -------- Heath ------- Rui ----------- Elliott --

-------------------- Nicholls -------------------------

-- Carole ----------- Blake ------------------ Lewis --


-------------- Cressy ---------- Healy ----------------

Får bare håpe at Elliott snart blir klar!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #26 på: Februar 22, 2007, 19:39:35 »
Bra lag Auren! Elliot er skadet, Frazer kan spiller der i stedet for han. Så får vi håpe Carole får sjansen snart.



-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 22, 2007, 19:40:29 av Ferre »

Oggy

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #27 på: Februar 22, 2007, 19:41:39 »
Blake og Nicholls sentralt på midten kan bli bra.
Så får vi sette opp noen på sidene, som behersker rollene.

Oggy

Jon R

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #28 på: Februar 22, 2007, 20:34:09 »
Blake og Nicholls sentralt på midten går neppe bra. Summen av de to er totalt mangel på tempo, for dårlig løpskapasitet, samt at Blake ikke vil klare å ivareta defensive oppgaver godt nok. Blake er dssuten alt for omstendelig i spillestilen sin. Virker som om han alltid må vende to ganger etter å ha mottatt ballen.[:0]

Ã… sette ut den formssterke løpsmaskinen Douglas, anser jeg som et svært dårlig trekk. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 23, 2007, 00:49:04 av Jon R »
Jon R.

Oggy

Re: QPR AFTERMATH
« Svar #29 på: Februar 23, 2007, 01:08:41 »
Douglas kan ogås spille høyre back eller på høyre midtbane.
Oggy