Skrevet av Emne: Må være bedre å kjøpe Leeds?  (Lest 1725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pettern

Må være bedre å kjøpe Leeds?
« på: Mars 12, 2007, 14:59:52 »
Ser nå at en bergenser er i ferd med å kjøpe Owls for 720 millioner....
http://www.abcnyheter.no/node/43152
Skulle ønske han heller kjøpte vår klubb.Kasta Wise og Bates på sjøen,inn med Trond Sollied som manager(er Leedssupporter)Da hadde alt vært så mye lysere faktisk....
 

Papi

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #1 på: Mars 12, 2007, 16:19:18 »
For 720 milllioner hadde han nok fått napp på klubben ja.
"Frågan" er om vi vil ha ein norsk eigar?


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Budda

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #2 på: Mars 12, 2007, 16:49:17 »
Nei takk. Vil ikke ha en norsk eier. Gikk ikke så bra med Wimbledon.... Kunne fort blitt oss den gangen
Endre

Sten

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #3 på: Mars 12, 2007, 17:54:56 »
Han er ikke norsk, han er fra Bergen

Sten
Sten

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #4 på: Mars 12, 2007, 17:57:18 »
Vi kan jo forhøre oss blant gamle Wimbledon fans hvordan det er å ha norkse eiere og hva deres råd er.....[^]
Yeboahs vitne

Trygve

  • Gjest
Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #5 på: Mars 12, 2007, 18:02:15 »
Kan ikke sammenligne leeds og wimbl. De var i en situasjon der nedrykk betød "takk og farvel"
de flyttet klubben til et helt annet område etc.
Leeds er hvor de er,glimrende stadion,ingen konkurrerende lag i byn, og med tradisjoner.
Og Larsen vet hva han driver med når det gjelder fotball, i motsetning til Røkke/Gjelsten.
Tror ikke Larsen er ute etter og tjene pengene sine her, blir vel mer og spytte inn .
De 2 andre gjorde også den feilen at de hentet inn Drillo,som er en av de dårligste klubb trenere
som finnes.Hvorfor skulle trenere og spillere fra en nasjon som norge kunne gjøre det bedre en engelskmenn i england ??? Vi tror fortsatt at vi kan alt om trening osv. bedre en andre,men fotball er vel ikke den idretten vi skal lære andre hvordan det skal gjøres.
Larsen er en anonym man som ikke stikker seg ut, og som sansynligvis liker spillet fotball. Ikke mediaplassen som følger med.

Budda

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #6 på: Mars 12, 2007, 18:23:28 »
quote:
Originally posted by Trygve

Og Larsen vet hva han driver med når det gjelder fotball, i motsetning til Røkke/Gjelsten.




Dummeste jeg har hørt. Og i hva ligger begrunnelsen for at Røkke og Gjelsten ikke vet hva de driver med når det gjelder fotball??? Det er bare å se på Molde og hva han har fått til der gjennom årene. Hva gjør så denne Larsen så mye mer kvalifisert? Fordi han har eid Hartlepool i League Two eller har en tidligere brannspiller som sin høyre hånd?

Endre

Per-Stian

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #7 på: Mars 12, 2007, 18:25:31 »
quote:
Originally posted by Sten

Han er ikke norsk, han er fra Bergen

Sten



Haha, godt observert[:D] Eg vil heller ikkje ha ein norsk [bergensk] eigar i klubben vår, uansett hans motiv og fotballkunnskap. Wilkinson siglar opp som min store favoritt til sommmaren.

Trygve

  • Gjest
Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #8 på: Mars 12, 2007, 19:15:39 »
Molde ?? er ikke de i addecco ligaen :)
Han gjør det ikke for og stikke seg fram, i motsetning til hva røkke & co gjorde på den tiden.
Om de har fått til noe i molde, så kan vi vel trygt si at de gikk på "trynet" i england.
Tror du at de kunne flyttet molde til ulsteinvik el. uten konsekvenser ?
Eiere av klubber i england tar sjelden eller aldri ut penger av en klubb, de fleste putter inn og inn.Sier ikke at Larsen er ønsket,men måten han opptrer på virker mer fornuftig og at han er mer forstått med hvordan det fungerer i england.
røkke & gjelsten trodde de skulle gjøre det stort og sa at de skulle tjene penger på dette som en hvilken som helst bedrift.Hartlpool har vel aldri vært bedre en nå,så noe har han fått til med nøkternt bruk av penger. Og noen norske spillere har også fått sjangsen som de aldri ville fått. Hvor er Wimbl. i dag ?? kan vel trygt si at han med Hartlpool har hatt mer sukksess en de hadde med wimbeldon.
Når en klubb er uten bråk,man tenker ikke over hvem eieren er, så mener jeg at da stemmer ting.
Og det kan vi trygt si om Larsen, men det kunne vi ikke om R & G, og for den saks skyld Bates.
Men som sagt så ønsker jeg engelske eiere til leeds, men helt andre typer en Bates.

Trygve

  • Gjest
Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #9 på: Mars 12, 2007, 19:21:11 »
Om alt skulle gå galt, så kan vi måtte spille mot neste sesong.

Eriksen55

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #10 på: Mars 12, 2007, 21:44:26 »
skremmende hvor negative folk er til ALT!

Sheridan

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #11 på: Mars 12, 2007, 21:54:01 »
quote:
Originally posted by eriksen55

skremmende hvor negative folk er til ALT!



alt blir en vane [;)]


Eriksen55

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #12 på: Mars 12, 2007, 21:55:39 »
ja det kan du trygt si.. håper jeg fortsatt klarer å beholde "uvanen" med å være positiv og optimist :)

Sheridan

Re: Må være bedre å kjøpe Leeds?
« Svar #13 på: Mars 12, 2007, 22:00:56 »
quote:
Originally posted by eriksen55

ja det kan du trygt si.. håper jeg fortsatt klarer å beholde "uvanen" med å være positiv og optimist :)



ja ikke la deppe-huene ta knekken på deg eriksen55 [:D][:D]