Skrevet av Emne: super-casper!!!  (Lest 4004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

normanbites

super-casper!!!
« på: Mars 11, 2007, 17:23:47 »
Må vel være den viktigste redningen i hele Leeds historie?????
fantastisk....nå fikk jeg trua igjen,spilte med bra tempo og trøkk idag,nå må vi klare dette....
[8D]

venadis

Re: super-casper!!!
« Svar #1 på: Mars 11, 2007, 17:33:33 »
Viktig redning absolutt ja den var mesterlig, men ellers ga han meg magevondt. Han plasserer seg veldig dårlig i de fleste situasjoner, urovekkende dårlig. Synes Casper spillte bra de foregående kampene vi har fått sett på TV, men i går viste han for mye svakhetstegn desverre. Uansett berget han med den kanonredningen sannsynligvis plassen vår i CCC (håper jeg).
 

Per-Stian

Re: super-casper!!!
« Svar #2 på: Mars 11, 2007, 17:44:45 »
Ankergren har overraska meg svært positivt sidan han kom til oss. Mogleg han var litt rusten igår, men alt i alt har han prestert meget bra for oss. To strafferedningar på to forsøk må vel karakteriserast som supersolid! Han er mitt klare førstevalg blant stengene, trur han kan bli sentral i sesongavslutninga.

R - R

Re: super-casper!!!
« Svar #3 på: Mars 11, 2007, 17:52:24 »
Har ikkje sett han spele før i går, men det han viste (utanom strafferedninga) var ikkje rare greiene. Han lider av Leeds-syndromet med å vere håplaus i feltet, og plasserar seg feil gang på gang og gjer dårlege vurderingar. Forhåpentlegvis var gårsdagen berre ein dårleg dag på jobben...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

marve

Re: super-casper!!!
« Svar #4 på: Mars 11, 2007, 17:57:16 »
quote:
Originally posted by R - R

Har ikkje sett han spele før i går, men det han viste (utanom strafferedninga) var ikkje rare greiene. Han lider av Leeds-syndromet med å vere håplaus i feltet, og plasserar seg feil gang på gang og gjer dårlege vurderingar. Forhåpentlegvis var gårsdagen berre ein dårleg dag på jobben...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



I denne kampen synes jeg casper var svak ,men i de andre kampene jeg har sett har han vært meget god .Uannsett gutten ble jo en helt etter straffe redningen [:)]
 

sindre12

Re: super-casper!!!
« Svar #5 på: Mars 11, 2007, 18:26:23 »
Håper vi signerer han jeg.
kan ikke koste mye.
Beckford 4 England!

berlin

Re: super-casper!!!
« Svar #6 på: Mars 11, 2007, 18:36:55 »
han ble helt med strafferedningen, men det var vel heller en dårlig straffe fra Morgan, enn en bra redning fra Casper.
Likevel, han er bedre enn Stack.

kjelvi

Re: super-casper!!!
« Svar #7 på: Mars 11, 2007, 18:37:53 »
tillater meg til å være en smule mer skeptisk!
må først understreke at vurderingsgrunnlaget er spinkelt, men ikke dårligere eller bedre enn andre på Forum - bortsett fra en og annen danske da.

den godeste Casper har på ingen måte imponert meg - spesielt fotarbeidet, feltarbeidet og ikke minst 'forsvarssjef'-rolla. vurderer han på samme nivå som Stack og Warner - og faktisk et hakk dårligere en godeste Neil Sullivan.

en god keeper er 'alfa og omega' for en klubb. forskjellen mellom en god og en nesten god keeper kan fort bli 15-20 poeng gjennom en lang sesong.

en keeper som blir utkonkurrert av Charltons tredjekeeper i Brøndby (Stephen Andersen) og som ennå ikke har overbevist i Leeds (ref. Wises vakling mellom Casper/Stack og delvis Sully), er nok ikke denne trygge mannen vi trenger bak de neste årene.

er klar over bakteppet (økonomi, klubbens rykte/attraktivitet, muligens Div. 1 neste år, m.m.), men ser for meg at man bør ha en kombisatsing - en solid keeper (gjerne moden av alder og erfaring) og en forsiktig dyrking/matching av Jon Lund til å bli frmtidens Leeds-keeper.

konklusjon: ut med Casper og Stack, inn med en ny førstekeeper!

men bevares - ukas helt!


BTW: Hvorfor egen tråd om dette? Dette er femte Casper-tråden den siste uka!
« Siste redigering: Mars 11, 2007, 18:44:10 av kjelvi »

Robert H.

Re: super-casper!!!
« Svar #8 på: Mars 11, 2007, 18:39:52 »
Tiltredes i sin helhet!

quote:
Originally posted by kjelvi

tillater meg til å være en smule mer skeptisk!
må først understreke at vurderingsgrunnlaget er spinklet, men ikke dårligere eller bedre enn andre på Forum - bortsett fra en og annen danske da.

den godeste Casper har på ingen måte imponert meg - spesielt fotarbeidet, feltarbeidet og ikke minst 'forsvarssjef'-rolla. vurderer han på samme nivå som Stack og Warner - og faktisk et hakk dårligere en godeste Neil Sullivan.

en god keeper er 'alfa og omega' for en klubb. forskjellen mellom en god og en nesten god keeper kan fort bli 15-20 poeng gjennom en lang sesong.

en keeper som blir utkonkurrert av Charltons tredjekeeper i Brøndby (Stephen Andersen) og som ennå ikke har overbevist i Leeds (ref. Wises vakling mellom Casper/Stack og delvis Sully), er nok ikke denne trygge mannen vi trenger bak de neste årene.

er klar over bakteppet (økonomi, klubbens rykte/attraktivitet, muligens Div. 1 neste år, m.m.), men ser for meg at man bør ha en kombisatsing - en solid keeper (gjerne moden av alder og erfaring) og en forsiktig dyrking/matching av Jon Lund til å bli frmtidens Leeds-keeper.

konklusjon: ut med Casper og Stack, inn med en ny førstekeeper!

men bevares - ukas helt!


kjelvi

Re: super-casper!!!
« Svar #9 på: Mars 11, 2007, 18:43:02 »
quote:
Originally posted by kjelvi

er klar over bakteppet (økonomi, klubbens rykte/attraktivitet, muligens Div. 1 neste år, m.m.), men ser for meg at man bør ha en kombisatsing - en solid keeper (gjerne moden av alder og erfaring) og en forsiktig dyrking/matching av Jon Lund til å bli frmtidens Leeds-keeper.


litt Martyn/Robinson-løsning.
to som konkurrerer.
en mentor og et adept - som lærer, inspirerer hverandre.

DOFFER

Re: super-casper!!!
« Svar #10 på: Mars 11, 2007, 21:04:08 »
Nice [:D][:)][8D]
http://www.youtube.com/watch?v=Jtqa8VZKhHg

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lis

Re: super-casper!!!
« Svar #11 på: Mars 12, 2007, 00:51:27 »
quote:
Originally posted by kjelvi




1)en keeper som blir utkonkurrert av Charltons tredjekeeper i Brøndby (Stephen Andersen) og som ennå ikke har overbevist i Leeds (ref. Wises vakling mellom Casper/Stack og delvis Sully), er nok ikke denne trygge mannen vi trenger bak de neste årene.




2)konklusjon: ut med Casper  inn med en ny førstekeeper!




jeg havde sgu nær fået min aften kaffe galt i halsen da jeg læste dit indlæg..[:D]

1) Valget mellem stack og casper var da nemt nok for wise,casper var skadet så han havde kun stack i målet imens!!!!!!og sully vidste wise allerede skulle lånes ud da han ikke ville bruge ham mere...
De kampe casper har spillet har jeg da ikke hørt/læst andet end at wise var meget tilfreds med ham!!

2)Ja ja ja da,så lad os da smide ham ud nu, han har jo allerede spillet hele 5 kampe for Leeds,kun holdt buret rent 2 gange, og ladet hele 3 mål gå ind og kun reddet 2 straffe,nej nej nej ham kan vi ikke bruge!!! ud med ham...[:p][:p]


Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Dennis

Re: super-casper!!!
« Svar #12 på: Mars 12, 2007, 01:01:54 »
Casper Ankergren gjorde en uuuuuuuuuuuuuuuutrrrrrrrrrrrolig viktig redning i sluttminuttene i går, men jeg synes ikke Leeds har funnet et desidert førstevalg som keeper. Siden Mars Bar gikk til Spørs, har Leeds slitt med denne plassen, med unntak av Sullys gode periode.

Casper virker ikke for meg som den sikreste i feltet og ingen veldig god dirigent. Prove me wrong!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Re: super-casper!!!
« Svar #13 på: Mars 12, 2007, 01:14:46 »
Caper var svak igår, bortsett fra ved straffesituasjonen. For meg er det uforståelig at Sully ble bortleid på nytt. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Oggy

Re: super-casper!!!
« Svar #14 på: Mars 12, 2007, 04:04:28 »
Syns kanskje Sully begynte å se litt tregere ut i reaksjonene, men
er enig i at vi kunne hatt han med videre - som 2. keeper f.eks.

Casper overbeviste vel ingen i går, men viser styrke på straffa.
Feltarbeidet bare MÃ… bedres i fortsettelsen.
Oggy

Promotion 2010

Re: super-casper!!!
« Svar #15 på: Mars 12, 2007, 05:01:37 »
quote:
Originally posted by Jon R

Caper var svak igår, bortsett fra ved straffesituasjonen. For meg er det uforståelig at Sully ble bortleid på nytt. [xx(]

Jon R.



Hvor er den positive Jon R? Han som med vittighet og energi skrev sprudlende og interessante innelegg? Alt er ikke så grått.....? Er det vel???
[;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

veteranen

  • Gjest
Re: super-casper!!!
« Svar #16 på: Mars 12, 2007, 05:12:15 »
quote:
Originally posted by Promotion 07


Hvor er den positive Jon R? Han som med vittighet og energi skrev sprudlende og interessante innelegg? Alt er ikke så grått.....? Er det vel???[;)]



Kanskje alderen begynner å tynge den godeste Jon også... [;)]

Forøvrig har han jo rett når det gjelder keeper-situasjonen...

Jon R

Re: super-casper!!!
« Svar #17 på: Mars 12, 2007, 05:13:52 »
quote:
Originally posted by Promotion 07

quote:
Originally posted by Jon R

Caper var svak igår, bortsett fra ved straffesituasjonen. For meg er det uforståelig at Sully ble bortleid på nytt. [xx(]

Jon R.



Hvor er den positive Jon R? Han som med vittighet og energi skrev sprudlende og interessante innelegg? Alt er ikke så grått.....? Er det vel???
[;)]



Dette skjønner jeg ikke helt, promo. Etter en kritisk gjennomgang av mine senere innlegg, har jeg kommet til følgende konklusjon: Ikke nok med at de er uhyre analytiske og positive: De har også et visst humoristisk tilsnitt. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 12, 2007, 05:36:32 av Jon R »
Jon R.

Einar

Re: super-casper!!!
« Svar #18 på: Mars 12, 2007, 05:19:48 »
... dessuten var det jo også en rimelig talentløs straffe ...
 

Lars E

Re: super-casper!!!
« Svar #19 på: Mars 12, 2007, 05:36:35 »
...Går nesten ikke an å skyte en dårligere straffe. Og takk Gud for det.

Forever Leeds

Forever Leeds

Ferre

Re: super-casper!!!
« Svar #20 på: Mars 12, 2007, 05:41:31 »
Ankergren er kanskje det beste alternativet vi har på keeper plassen, men han spilte ingen god kamp på lørdag. Strafferedningen var livsviktig, men som alle så var det et elendig straffespark. Fra nå av kan han holde seg på streken på alle dødballene, sitter med hjertet i halsen hver gang han vimser seg ut i feltet.

-WE'LL BE BACK-

knut_eknes

Re: super-casper!!!
« Svar #21 på: Mars 12, 2007, 05:55:10 »
Han er helt grusom i feltet. Er som å se en unge med bind for øynene som prøver å slå en pinjata, men ellers er han ganske god. Oppfatter situsjoner rask, god på streken(sålenge han holder seg der!) og i går holder han alle skudd greit, ingen dumme returer. Han er nok det beste alternativet vi har per dags dato. Men han har helt klart områder han må skjerpe seg på!
 

HåvardK

Re: super-casper!!!
« Svar #22 på: Mars 12, 2007, 13:36:15 »
quote:
Originally posted by Jon R

Caper var svak igår, bortsett fra ved straffesituasjonen. For meg er det uforståelig at Sully ble bortleid på nytt. [xx(]

Jon R.



Vet ikke om jeg greier å uttrykke dette på en positiv og sprudlende måte, men jeg er enig i Jons konklusjon her. All skiftinga som har vært på keeperplassen har ikke vært til det gode for Leeds i år. Men vi får håpe at Casper hever seg resten av sesongen, og attpåtil gjør noen matchvinnerredninger som i det 87.minutt på lørdag(det var da i det minste litt positivt, eller?).

Sheridan

Re: super-casper!!!
« Svar #23 på: Mars 12, 2007, 18:03:42 »
Minnet mest om ett snilt tilbakespill til keeper :-)

Men jeg tror Casper er vår beste målvakt!


rd1

Re: super-casper!!!
« Svar #24 på: Mars 12, 2007, 19:17:30 »
Har sett Casper i 2 kamper nå, og han holder ikke mål på sikt. Utrolig dårlig, ja nærmest katastrofal i feltet!!



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sheridan

Re: super-casper!!!
« Svar #25 på: Mars 12, 2007, 20:51:22 »
Er ikke så sikker på det....


Oggy

Re: super-casper!!!
« Svar #26 på: Mars 12, 2007, 20:56:49 »
Smått utrolig at Casper kom med på rundens lag,
må da ha vært andre Leeds-spillere som heller
skulle vært med der.
Oggy

Ferre

Re: super-casper!!!
« Svar #27 på: Mars 12, 2007, 21:00:09 »
quote:
Originally posted by Oggy

Smått utrolig at Casper kom med på rundens lag,
må da ha vært andre Leeds-spillere som heller
skulle vært med der.



Merkelig! Uansett - grattis Casper.

-WE'LL BE BACK-