Skrevet av Emne: EX-spiller: Ian Harte  (Lest 28947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

EX-spiller: Ian Harte
« på: Mars 11, 2007, 20:55:06 »
Roy Keane set to sign Damien Duff and Ian Harte in the summer.

kunne ikke han blitt slutten på venstreback problemet.[8)]
Beckford 4 England!

berlin

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #1 på: Mars 11, 2007, 21:05:34 »
antar at dette er et løselig rykte. Sunderlands status som PL-klubb eller fortsatt CCC-klubb etter endt sesong ( muligens inkl play-off finale ) avgjør ambisjonene deres på transfer-markedet.

Tror ikke at Ian Harte har en fremtid i PL, ikke engang sikker på om  han vil funke i CCC.
Suverene frispark noen år, men "gjorde seg bort" ofte defensivt i vår gode periode. Siste året mista han jo helt grepet på frisparkene også.
« Siste redigering: Mars 11, 2007, 21:06:23 av berlin »

Espen J

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #2 på: Mars 11, 2007, 22:10:42 »
Selvfølgelig ville Ian Harte vært en tilvekst til et hvert CCC lag.. Spesielt Leeds.. Hadde jo vært helt konge om en av de fra den gode tiden kom tilbake!!!
 

sindre12

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #3 på: Mars 11, 2007, 22:20:46 »
Jeg også vil ha han tilbake. Mye bedre enn Crainey å Lewis.
Beckford 4 England!

pale

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #4 på: Mars 11, 2007, 22:59:00 »
Lewis er MYE bedre enn Harte på backen. Jeg minnes med gru hvordan Beckham, med ballen i beina, jogget fra en spurtende Harte. Harte var en katastrofe defensivt den siste sesongen i Leeds.
Også sluttet han å skåre på frispark også.


kjelvi

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #5 på: Mars 11, 2007, 23:04:58 »
hallo...

vi snakker om en som spiller fast i spanske LFP!

Dennis

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #6 på: Mars 11, 2007, 23:06:33 »
quote:
Originally posted by pale

Jeg minnes med gru hvordan Beckham, med ballen i beina, jogget fra en spurtende Harte.



Jeg gråter meg fortsatt i søvn! [V]

- Dennis
Marching on together!

Oggy

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #7 på: Mars 11, 2007, 23:17:02 »
Syns Lewis har vært bra for oss etter jul, men hadde likt å sett han lenger frem på banen.
Harte var ikke særlig god den siste tiden i Leeds, men ser han gjerne i hvit drakt igjen.
Oggy

pale

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #8 på: Mars 11, 2007, 23:37:21 »
quote:
hallo...

vi snakker om en som spiller fast i spanske LFP!


Fast og fast. Jeg var i Madrid for en måned siden og så Levante slå Real Madrid. Harte var ikke på laget og ikke på benken.

Og han kommer ikke til oss uansett, så det er bare slutte og spekulere.
Får håpe han går til Sunderland, faktisk. Da er det ihvertfall mulig å komme rundt på den siden.

Men en Ian Harte med formen for fem-seks år siden, og en brøkdel av lønna,  hadde vært hjertelig velkommen[;)]

berlin

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #9 på: Mars 11, 2007, 23:40:17 »
quote:
Originally posted by kjelvi

hallo...

vi snakker om en som spiller fast i spanske LFP!



Ja, han spiller i LFP for jo-jo laget Levante.
LFP er ikke noen garanti for kvalitet, Senor A.Sa kom fra Espanyol,
og han har vel ikke overbevist så langt.

Harte's mange fantastiske frispark ( og noen straffer ) huskes meget godt og var meget bra. Men hans defensive kvaliteter var så som så,
fikk mye pepper det siste året eller så, når det virkelig begynte å røyne på for Leeds. Ble tidligere ofte reddet av Leeds 3 veldig gode stoppere (Rio, Woody og Radebe ).

Det var mange som ble overrasket over at han ble plukket opp av Levante på bakgrunn av sin nedadgående formkurve i Leeds.

Han skal ha ros for å ha spilt tilnæremet fast ( hvis ikke skadd ) hos Levante. Jeg trodde at han ville kommer fortere enn svint hjem til England, briter har jo litt vanskelig for å tilpasse seg "ytlandet", ref Rush sin tid i Italia. Egg&bacon og roastbeef kulturen er ganske innarbeidet i mange engelske/irske gutter, og språk er jo definitivt en barriere. Så mulig han ikke er tapt bak en stol, når han nå er inne i si tredje(?) sesong i Spania.

« Siste redigering: Mars 11, 2007, 23:43:52 av berlin »

Erik_

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #10 på: Mars 11, 2007, 23:57:55 »
Harte vil da ikke til Leeds når onkel Gary ikke lenger blir værende...

Lewis er et mer enn godt nok svar på backproblemet.

Kickthemdown

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #11 på: Mars 12, 2007, 07:02:54 »
quote:
Originally posted by pale

Lewis er MYE bedre enn Harte på backen. Jeg minnes med gru hvordan Beckham, med ballen i beina, jogget fra en spurtende Harte. Harte var en katastrofe defensivt den siste sesongen i Leeds.
Også sluttet han å skåre på frispark også.



Mitt verste Leedsminne faktisk. 0-4 ble det i det angrepet... Herregud så sint jeg var.. Helt rabiat, knuste et glass og knekte et stolbein i rent raseri.. Faen som Harte var vårt store svake punkt... [V]

Men nå [:)]

Mvh

Alta-White

Peter7

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #12 på: Mars 12, 2007, 13:34:19 »
Hahaha Harte!
Er vel ikke blitt særlig raskere med årene han heller, og vi har jo allerede folk som kan skyte.
Vi har bedre venstrebacker i Leeds nå.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #13 på: Mars 12, 2007, 16:27:54 »
Nei takk!

Då ser eg heller at Danny Pugh returnerer. I rettferdighetens navn var han vel ikkje Messias på venstrebacken, men bedre enn Crainey er han. Frå benken i Leeds til fast plass på Preston, og sjanse for playoff!!

Nei, gutta i managementet har problemer med å sjå potensiale hos spillere spørr du meg. (I denne situasjonen er det ikkje Wise sin feil)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #14 på: Mars 12, 2007, 18:28:18 »
Kan bli ei verdig avslutning på karrieren for Harte å ta eit eller fleire år i Premier League med Sunderland (reknar med dei rykkjer opp) og fleire av hans irske vennar. Vi treng han ikkje no som Lewis bekler rolla godt, men er han villig til å ta £5000/veka i Leeds, er han velkomen tilbake.

baste

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #15 på: Mars 12, 2007, 18:56:28 »
Enig med Papi..Danny Pugh burde vært satset på. Crainey er en katastrofe...Harte er historie...var god 2000-01...lenge siden nå. Vi må slutte å gjøre som middelmådige managere..hente inn tidl. favoritt spillere....som Barmy- Stone- Flo- etc...de blir skadet, tåler ikke 1. lags fotball, sånn er det bare...Vi har flere eksempler..men æ blir bare deprimert om vi må liste opp alle gammlinga som vi har hentet inn.



Vi må våge å satse på lovende spillere.

Eriksen55

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #16 på: Mars 12, 2007, 21:53:21 »
klart harte hadde vært en dårlig signering. når jeg tenker meg om så tviler jeg på om jeg kommer på en verre signering. Hva forventer dere a? roberto carlos gir seg i real madrid.. noen som hadde sagt ja til han. trenger jo ikke frisparkene hans, har jo blake,lewis og thommo. tilegg er han jo gammel. syntes kanskje han tyskern, philip lahm burde blitt vurdert..meget god han. Tviler på han klarer si nei til Leeds.


Stikk fingern i jorda nå.Harte hadde vært en bra signering. Så et par levante kamper i fjor på tv, og 1 i år. Han hadde klart seg meget bra!

Sheridan

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #17 på: Mars 12, 2007, 21:55:04 »
Harte hadde vært en kjempesigning. End of story.


Eriksen55

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #18 på: Mars 12, 2007, 21:56:43 »
sheridan. Positiv.. herlig hehe. Kunne ikke vært mer enig :)

Runar

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #19 på: Mars 12, 2007, 21:58:10 »
quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by pale

Lewis er MYE bedre enn Harte på backen. Jeg minnes med gru hvordan Beckham, med ballen i beina, jogget fra en spurtende Harte. Harte var en katastrofe defensivt den siste sesongen i Leeds.
Også sluttet han å skåre på frispark også.



Mitt verste Leedsminne faktisk. 0-4 ble det i det angrepet... Herregud så sint jeg var.. Helt rabiat, knuste et glass og knekte et stolbein i rent raseri.. Faen som Harte var vårt store svake punkt... [V]

Men nå [:)]

Mvh

Alta-White



Var 1-4 scoringen - men ellers var vel opplevelsen like trist
 

RoarG

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #20 på: Mars 12, 2007, 23:33:14 »
Husker også episoden hvor Beckham fremsto som et hurtigtog på vingen og parkerte stakkars Harte. Hadde det ennå vært Robben eller Duff eller noe, men neida Beckham! Han hadde jo noen fantastiske frispark, og det fikk vel oss Leedsfans til å tilgi de åpenbare defensive svakhetene hans. Hvem har vel glemt frisparket som ga oss 2-1 over Arsenal på Highbury i nest siste kamp for sesongen mai 2003[:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Harte til Sunderland!
« Svar #21 på: Mars 12, 2007, 23:53:35 »
Tviler på at Harte vil tilbake til Leeds uansett.

Per-Stian

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #22 på: Mars 13, 2007, 00:40:08 »
quote:
Originally posted by RoarG

Husker også episoden hvor Beckham fremsto som et hurtigtog på vingen og parkerte stakkars Harte. Hadde det ennå vært Robben eller Duff eller noe, men neida Beckham! Han hadde jo noen fantastiske frispark, og det fikk vel oss Leedsfans til å tilgi de åpenbare defensive svakhetene hans. Hvem har vel glemt frisparket som ga oss 2-1 over Arsenal på Highbury i nest siste kamp for sesongen mai 2003[:)].

Change is the constant that cannot be changed.



Hugsar også at Becks parkerte den innleigde "Real-stjerna" Raul Bravo ein våryr kveld i 2003. Han var fanden meg ikkje mykje betre enn Harte!

RoarG

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #23 på: Mars 13, 2007, 00:59:25 »
For en back er hurtighet alfa og omega, ettersom de offensive flankespillerne ofte er de raskeste spillerne hos motstanderne. Det er nok ikke alle lag forunt å ha en back av Ashley Coles kaliber[B)].
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

Husker også episoden hvor Beckham fremsto som et hurtigtog på vingen og parkerte stakkars Harte. Hadde det ennå vært Robben eller Duff eller noe, men neida Beckham! Han hadde jo noen fantastiske frispark, og det fikk vel oss Leedsfans til å tilgi de åpenbare defensive svakhetene hans. Hvem har vel glemt frisparket som ga oss 2-1 over Arsenal på Highbury i nest siste kamp for sesongen mai 2003[:)].

Change is the constant that cannot be changed.



Hugsar også at Becks parkerte den innleigde "Real-stjerna" Raul Bravo ein våryr kveld i 2003. Han var fanden meg ikkje mykje betre enn Harte!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sheridan

Re: Harte til Sunderland!
« Svar #24 på: Mars 13, 2007, 03:21:18 »
Da er det xtra ille å se Aaron Lennon forsere forbi Cole i cupkampen mellom Chelsea og Tottenham denne weekenden. 1 mill pund....tidenes ran [V]

quote:
Originally posted by RoarG

For en back er hurtighet alfa og omega, ettersom de offensive flankespillerne ofte er de raskeste spillerne hos motstanderne. Det er nok ikke alle lag forunt å ha en back av Ashley Coles kaliber[B)].
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

Husker også episoden hvor Beckham fremsto som et hurtigtog på vingen og parkerte stakkars Harte. Hadde det ennå vært Robben eller Duff eller noe, men neida Beckham! Han hadde jo noen fantastiske frispark, og det fikk vel oss Leedsfans til å tilgi de åpenbare defensive svakhetene hans. Hvem har vel glemt frisparket som ga oss 2-1 over Arsenal på Highbury i nest siste kamp for sesongen mai 2003[:)].

Change is the constant that cannot be changed.



Hugsar også at Becks parkerte den innleigde "Real-stjerna" Raul Bravo ein våryr kveld i 2003. Han var fanden meg ikkje mykje betre enn Harte!



Change is the constant that cannot be changed.



« Siste redigering: Mars 13, 2007, 03:22:42 av Sheridan »

h.b

  • Gjest
EX-spiller: Ian Harte
« Svar #25 på: Juni 11, 2007, 06:40:05 »
Sikkert gammelt nytt om vår gamle back, men alikevel http://en.wikipedia.org/wiki/Ian_Harte



fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Harte til Sunderland
« Svar #26 på: Juni 11, 2007, 20:14:47 »
quote:
Originally posted by h.b

Sikkert gammelt nytt om vår gamle back, men alikevel http://en.wikipedia.org/wiki/Ian_Harte







Jeg blir overrasket hvis gamlekaren klarer å hevde seg nå!
Yeboahs vitne

Dennis

Re: Harte til Sunderland
« Svar #27 på: Juni 11, 2007, 22:28:09 »
Ian Harte stod for meg fram som symbolet på hvor det bar hen for Leeds United da han ble fraløpt av David Beckham - med ball! [xx(]

- Dennis
Marching on together!

sindre12

EX-spiller: Ian Harte
« Svar #28 på: Juli 18, 2007, 07:04:30 »
kan han hentes inn?
hvordan ser situasjonen hans ut?[;)]
« Siste redigering: Mai 03, 2015, 12:05:59 av Promotion 2010 »
Beckford 4 England!

Stifler

Re: Harte?
« Svar #29 på: Juli 18, 2007, 07:10:55 »
Blir så lei av å snakke om spillere VI vil ha til klubben.
Får ikke gjort noe med det uansett.





Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-