Skrevet av Emne: KAMP: vs. Preston NE  (Lest 33330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #30 på: Mars 18, 2007, 23:45:59 »
Synes ærlig talt ikke Leeds' form de tre siste kampene har vært noe å skryte av. Seier mot Luton (bunnlag),uavgjort mot Leicester (middelhavsfarer) og uavgjort mot Southend (bunnlag, som vi måtte slå) kvalifiserer på ingen måte til beskrivelsen "bra form". Hadde vi møtt topplag ville jeg ha bedømt resultatene annerledes. Synes at en del fans "leser inn" en positiv trend som ikke eksisterer. Når vi taper for Preston 30.mars vil alle illusjonene om fornyet kontrakt umiddelbart briste. We're doomed[B)].
quote:
Originally posted by ragnar

I alle hjemmekampene sopm vi har igjen, bør det bli poeng.

Fri 30  19:45     H   Preston     FLC                   
April
Sat 7    15:00    H   Plymouth    FLC
                  Mon 9    15:00    A   Colchester    FLC                   
Sat 14    15:00    H   Burnley    FLC                
Sat 21    15:00    A   Southampton    FLC                   
Sat 28    15:00    H   Ipswich Town    FLC    
May
Sun 6    13:00    A   Derby County    FLC     

Preston kampen blir tøff, men i den formen som Leeds har vært i de tre siste kampene så blir det minimum et poeng i denne kampen.       [}:)]

*Champions of CCC 06/07*



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #31 på: Mars 19, 2007, 03:57:20 »
Jeg tror det finnes noe som heter ironi. [:p]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

berlin

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #32 på: Mars 19, 2007, 04:34:24 »
det er nå en gang sånn at det er veldig vanskelig for alle lag å møte et bunnlag nå.
selv om de normalt sett er sterkere, er disse kampene veldig spesielle.
Preston kan slås, men jeg sier ikke at det blir lett.
Dessuten, som andre her inne påpeker, hvis vi først kommer a poeng med de foran oss (de som nå er på 39 til 41 )
så er det ikke sikkert vi har dårligst målforskjell.

GeirO

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #33 på: Mars 19, 2007, 12:15:26 »
Tror jeg konkluderer med at situasjonen ikke er håpløs, men vanskelig. Ã… unngå nedrykk krever uansett at vi blir litt bedre (til å score mål).

Tror Healys scoring var ueeeendelig viktig!
MOT

RoarG

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #34 på: Mars 19, 2007, 17:37:57 »
De fire siste kampenes resultater er slik:
Sheff.Wed 2-3
Luton 1-0
Leicester 1-1
Southend 1-1
Til sammen har Leeds scoret 5 mål på 360 minutter fotball. To av kampene har vært mot middelhavsfarere og to har vært bunnlag.Leeds har vanskelig for å score mer enn ett mål pr. kamp, og da blir det selvsagt vanskelig å vinne kamper, tatt i betraktning de gavepakkene vi gir bort (Richardson mot SW, Ankergrens skliing mot Leicester,Michaliks ballbom mot Southend. Det er bare mot Luton vi ikke ble straffet da Morgan "skjøt" CCC-sesongens dårligste straffe rett på Ankergren). Mot Preston må vi score minst to mål for å vinne, for ikke ser jeg hvordan de skal stoppe Nugent fra å score minst ett mål. Siden jeg ikke tror på noen målfest (f.eks. 4-2 til Leeds) tror jeg vi best får U. Sannsynlige resultater er 0-1, 0-2, 1-1,1-2.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #35 på: Mars 19, 2007, 19:46:49 »
quote:
Originally posted by GeirO

Tror jeg konkluderer med at situasjonen ikke er håpløs, men vanskelig. Ã… unngå nedrykk krever uansett at vi blir litt bedre (til å score mål).

Tror Healys scoring var ueeeendelig viktig!



Dette tror jeg er en meget grei beskrivelse av situasjonen ja! Jeg tenkte (og skrev) at Healys scoring på slutten var enormt viktig- av minst to årsaker....vi fikk ett livsviktig poeng og gutta mista ikke helt trua på at det skal gå! Kanskje verdens viktigste Leedsscoring dersom vi får det lille henget på de foran som gjør at vi klorer oss fast i CCC! Men...sikker det er jeg laaaangt fra! Vi er i gjørma og kaver for å holde hodet over. Rett før det når over nesetippen og vi kveles.
Yeboahs vitne

rd1

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #36 på: Mars 19, 2007, 20:44:39 »
Dette er ikke noe stress. Jeg får sett kampen hjemme i Leeds-sofaen min. Så langt har jeg sett 2 kamper fra den, som har resultert i 2-1 over Crystal Palace og 1-0 over Luton..



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

GeirO

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #37 på: Mars 20, 2007, 15:37:48 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by GeirO

Tror jeg konkluderer med at situasjonen ikke er håpløs, men vanskelig. Ã… unngå nedrykk krever uansett at vi blir litt bedre (til å score mål).

Tror Healys scoring var ueeeendelig viktig!



Dette tror jeg er en meget grei beskrivelse av situasjonen ja! Jeg tenkte (og skrev) at Healys scoring på slutten var enormt viktig- av minst to årsaker....vi fikk ett livsviktig poeng og gutta mista ikke helt trua på at det skal gå! Kanskje verdens viktigste Leedsscoring dersom vi får det lille henget på de foran som gjør at vi klorer oss fast i CCC! Men...sikker det er jeg laaaangt fra! Vi er i gjørma og kaver for å holde hodet over. Rett før det når over nesetippen og vi kveles.



Enig!
Og en tredje årsak var jo at Southend mistet to poeng!
MOT

kjelvi

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #38 på: Mars 23, 2007, 00:08:48 »
Simpson targets away-day glee
Preston boss Paul Simpson is pleased with his side's resurgent home form but knows they now have to prove themselves away from Deepdale.

Having gone unbeaten at home in the league for 15 months, North End shrugged off three defeats in five games from the turn of the year to sample victory in their last four outings.
But Simpson's men now have trips to Leeds, QPR and Crystal Palace before they try to make it five in a row against Southend.
Simpson said: "We're delighted. There are times when we've had to dig in and defend for our lives against some teams.
"But the big thing at this point is getting that result and hanging on in there.
"We've just got to keep everyone going. We've got a tough run of three away games before our next home fixture but they're all games that if we're confident and if we've got the right mentality, we're capable of getting a result."

Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1800_2010198,00.html

SveinArve

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #39 på: Mars 23, 2007, 13:44:39 »
Kelly, Thompson, Gray og Elliot på vei tilbake. Kanonlag no.

Ankergren
Kelly Lubo Rui Gray
Blake Douglas Kishi Lewis
Flo Cressy

Subs: Heath, Richardson, Rose, Thompson, Flo..

Dette laget kan vel ikke rykke ned

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

HåvardK

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #40 på: Mars 23, 2007, 14:25:44 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Kelly, Thompson, Gray og Elliot på vei tilbake. Kanonlag no.

Ankergren
Kelly Lubo Rui Gray
Blake Douglas Kishi Lewis
Flo Cressy

Subs: Heath, Richardson, Rose, Thompson, Flo..

Dette laget kan vel ikke rykke ned

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com








Har Jostein også kommet inn? Eller Kjell Rune? Håvard? Dette må gå bra!

Joe Jordan

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #41 på: Mars 23, 2007, 14:26:50 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Kelly, Thompson, Gray og Elliot på vei tilbake. Kanonlag no.

Ankergren
Kelly Lubo Rui Gray
Blake Douglas Kishi Lewis
Flo Cressy

Subs: Heath, Richardson, Rose, Thompson, Flo..

Dette laget kan vel ikke rykke ned





Spesielt ikke med Flo både på banen og på benken samtidig! :)

Det blir en rysare neste fredag uansett. Laget ser bedre ut på papiret, nå er det opp til Wise og Poyet!




'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
« Siste redigering: Mars 23, 2007, 14:28:32 av Joe Jordan »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SveinArve

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #42 på: Mars 23, 2007, 14:29:31 »
hehe. JJ skulle være på benken:)

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Masinga

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #43 på: Mars 23, 2007, 14:59:02 »
I en ideell verden hadde det vært bra med Kelly på banen. Men han kommer neppe til å spille mer for Leeds United. Dessverre.

Er Healy skjøvet ut i kulden han også? Tross alt sørget han sist helg for at Leeds fremdeles henger med.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

berlin

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #44 på: Mars 23, 2007, 16:17:04 »
ser at billettprisene kuttes for plymouth-kampen, og med håp om bra trøkk da, men jeg kan ikke se at det samme gjelder Preston-kampen? Det er synd, selv om spillerne føler seg pressa, er det mye bedre med 30.000 enn 20.000 på PNE-kampen.
Det irriterer meg.

jarle

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #45 på: Mars 23, 2007, 17:29:38 »
anker
sa - rui - lubo - gray
blake - kish - thompson - lewis
cress / flo - healy

kjelvi

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #46 på: Mars 23, 2007, 21:31:27 »
Kelly closing in on Leeds return



Leeds defender Gary Kelly could soon be back in first-team action following long-term injury.

The 32-year-old former Republic of Ireland defender has made only three appearances under manager Dennis Wise due to persistent back and ankle injuries, with his last appearance in the 3-2 defeat at Barnsley in early November.
"When you look at the injuries we have, the international break has come at a good time," assistant manager Gus Poyet told the club's official website. "Tore (Andre Flo), Thommo (Alan Thompson), Gary Kelly, and Robbie Elliott are all getting nearer and they're good players we can have in a week or so.
"Gary should be training next week which is good news, Tore has been running and is close and Thommo as well."
Kelly's prolonged absence had prompted some Leeds fans to speculate the full-back's distinguished Elland Road career was effectively over with his lucrative contract due to expire in the summer, but he could yet make a timely return to boost their survival chances.
Former Chelsea striker Flo has been out since breaking a bone in his foot at the end of January after just two appearances for Leeds, while Thompson and Elliott have both been sidelined with hamstring injuries.

Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2012167,00.html

HåvardK

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #47 på: Mars 23, 2007, 22:28:15 »
quote:
Originally posted by berlin

ser at billettprisene kuttes for plymouth-kampen, og med håp om bra trøkk da, men jeg kan ikke se at det samme gjelder Preston-kampen? Det er synd, selv om spillerne føler seg pressa, er det mye bedre med 30.000 enn 20.000 på PNE-kampen.
Det irriterer meg.



Forstår det annerledes etter å ha lest dette:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=58173


berlin

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #48 på: Mars 24, 2007, 00:11:06 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by berlin

ser at billettprisene kuttes for plymouth-kampen, og med håp om bra trøkk da, men jeg kan ikke se at det samme gjelder Preston-kampen? Det er synd, selv om spillerne føler seg pressa, er det mye bedre med 30.000 enn 20.000 på PNE-kampen.
Det irriterer meg.



Forstår det annerledes etter å ha lest dette:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=58173





?? Hva - da - annerledes [?] Vått du ju miin, Håvard?
det står ingenting om PNE-kampen, kun spesifikt Plymouth-kampen.

og så står det selvfølgelig om irritasjonen som måtte komme fra season-ticket holders som føler seg snytt. Tipper the Kop (Nort/Revies stand) synger mot sine egne på East stand: "East stand, east stand, where were you when we were shite!". Det gjorde de på play-off kampen mot PNE i fjor, da jeg stod på the kop. Står jo alltid der nå, når det er så lett å få billetter. Tipper de hausser opp egne tilhengere nå også, og det er helt greit. East stand folkene må jo svare tilbake og da kan det bli litt futt. Ellers så sitter det jo bare der og glaner, bortsett fra litt bæljing ved frispark og taklinger og feil dommeravgjørelser.

baste

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #49 på: Mars 24, 2007, 00:55:30 »
Stallen begynner å se bedre ut...trur vi klarer oss med ett nødskrik....


lowfields

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #50 på: Mars 24, 2007, 00:57:24 »
Da var det på tide med en Store-Peter for å roe nervene.

Ehrrmm... Er det mulig!?  Gått så surr at jeg trodde kampen var ikveld[xx(]

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
« Siste redigering: Mars 24, 2007, 01:32:37 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

HåvardK

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #51 på: Mars 24, 2007, 02:48:03 »
quote:
Originally posted by berlin

?? Hva - da - annerledes [?] Vått du ju miin, Håvard?
det står ingenting om PNE-kampen, kun spesifikt Plymouth-kampen.




Jeg forstår det altså slik at dette skal vare ut sesongen. Det kommer riktignok ikke sesongkortinnehaverne til gode, men vil vel føre til mer folk i de siste hjemmekampene.

berlin

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #52 på: Mars 24, 2007, 03:32:07 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by berlin

?? Hva - da - annerledes [?] Vått du ju miin, Håvard?
det står ingenting om PNE-kampen, kun spesifikt Plymouth-kampen.




Jeg forstår det altså slik at dette skal vare ut sesongen. Det kommer riktignok ikke sesongkortinnehaverne til gode, men vil vel føre til mer folk i de siste hjemmekampene.



Det gjelder nok ikke PNE, bare Plymouth.

http://www.leedsunited.com/page/StadiumPlanAndPrices/0,,10273,00.html

Hva de ( Bates ) finner på til Burnely og Ipswich kampen er ikke godt å si. Mulig han spekulerer i at supporterne stiller opp uansett pris for å gi de støtte i kampen om å unngå nedrykk. Gir ekstra inntekter om en evt. spekulering slår til, men jeg hadde gjerne sett low prices, da tror jeg faktiskt vi kan oppleve tilskuertall over 30.000. Selv om vi ikke liker det, er det jo en mega thriller avslutning sett fra er spenningsståsted. Man kan jo realtere det til privatlandskamper vs em/vm-kval kamper.

axel berlin

kjelvi

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #53 på: Mars 24, 2007, 19:35:07 »
Simpson has set no target
Preston boss Paul Simpson insists he has no target in mind that will guarantee North End promotion.
Simpson's side are currently fourth in the Championship, five points adrift of leaders Derby with a game in hand, but five points above seventh-placed Cardiff.
And Simpson said: "I really haven't got a clue (what is required) and I don't think you can really work it out in all honesty.
"It's difficult because a lot of teams are playing each other and it's very close up at the top.
"It's tough to say and all we can do is keep winning games. If we do that, I'm sure we'll be there or thereabouts."

TeamTalk

kjelvi

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #54 på: Mars 28, 2007, 01:46:31 »
Pugh: No room for sentiment



Preston midfielder Danny Pugh is not concerned with the plight of his former club Leeds ahead of Friday's clash at Elland Road.


Dennis Wise's side are embroiled in a battle for Championship survival, but Pugh, who joined Preston from Leeds last summer, insists there is no room for sentiment.
He told the club's official website: "It's just as big a game for us and that's what we are concerned with.
"I think we'll definitely be going as the favourites just looking at the league but they've got a lot of quality.
"They're in a difficult position, fighting for their lives so it's going to be a tough game."
Pugh also believes the Lilywhites have a more favourable run-in to their promotion rivals and is targeting a two-two finish.
He added: "Everyone's playing each other. We're lucky enough that we're not playing any of the top teams until we meet Birmingham.
"We're in a good position to start creeping back up the table and hopefully get in the top two."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2021734,00.html
« Siste redigering: Mars 28, 2007, 01:47:35 av kjelvi »

Trond A

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #55 på: Mars 28, 2007, 03:17:33 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by berlin

?? Hva - da - annerledes [?] Vått du ju miin, Håvard?
det står ingenting om PNE-kampen, kun spesifikt Plymouth-kampen.




Jeg forstår det altså slik at dette skal vare ut sesongen. Det kommer riktignok ikke sesongkortinnehaverne til gode, men vil vel føre til mer folk i de siste hjemmekampene.


Antar at grunnen til at det ikke er reduserte billettpriser til Preston-kampen, er at Leeds ikke ser samme mulighet til øke billettinntektene på grunn av kampen vises på SKYSPORTS. Ved reduserte priser, vil også inntektene bli mindre i forhold til billetter solgt til Preston supportere. Da jeg overvar Leeds - Preston for ca. halvannet år siden, fylte de opp mer eller mindre hele nedre del av South Stand. Interessen er vel ikke blitt mindre, nå som de kjemper om direkte opprykk.  




Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

RoarG

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #56 på: Mars 28, 2007, 19:25:14 »
Denne tråden blir det interessant å følge med på fredag kveld[}:)]. Blir nok ikke rare stemningen her, nei.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #57 på: Mars 28, 2007, 20:59:01 »
Er jo framleis litt "røyndomskremmeri" rundt skadesituasjonen til ymse spelarar, men kan vi håpe på at Kelly, Marques og kanskje Flo vert speleklare? Micky Gray bør gå rett i på laget.

Eg kryssar fingrar og tær for dette laget:

Ankergren

Kelly - Marques - Heath - Gray

Blake - Douglas - Kishishev - Lewis

Cresswell - Healy

Benk: Stack, Michalik, Howson, Johnson, Flo

auren

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #58 på: Mars 28, 2007, 22:57:03 »
Vil du ikke ha Lubo fra start PS? Jeg er dog helt enig. Føler meg ikke helt trygg på fyren. Heath har hatt en fin utvikling. Har i tillegg hatt to poengsikrende taklinger også.

auren, som håper på samme lag...


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Re: KAMP: vs. Preston NE
« Svar #59 på: Mars 28, 2007, 23:09:38 »
godt mulig at jeg er en gammel defensiv surpomp (..!), men jeg frykter fredagen. jeg har (ref. tidligere postinger) allerede gitt opp - og forsonet meg med Div. 1-skjebnen. ikke tror jeg på gud og ikke tror jeg på mirakler...

PNE er et solid lag som kjemper om playoff. er redd for et 2-3 målstap, som setter den siste spikeren i kista.

selv om Healy blomstret mot fotballgiganten Lichtenstein, er jeg redd for at han blir like veik, tafatt og scoringssky når han er tilbake på ER. skal bli spennende å se hvordan han klarer seg i kveld mot kvalifisert motstand.

frykter en lidelsekveld og en vond start på påska. selv når AaFK slår MFK stort på CLS på f.k. mandag, vil det hjelpe lite.

jeg imøteser storrengjøring på ER. Ut med rasket, starte å bygge nytt med ungdomssatsning og litt tidsperspektiver, tilpasse satsingen etter økonomiske realiteter (tæring etter næring..). Selv om det skulle ta 2,3,4,5 eller flere år - Leeds kommer tilbake!