NYHETER: Sacking of Newell.

Started by Mats-, March 15, 2007, 22:59:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/luton_town/6455471.stm

Yes.Nå er det offisielt, Newell drar etter en rekke Blackwell liknende utalelser. Det viktige nå er, får Luton en "confidence boost" eller ligger de der med brukket rygg?

veteranen

Dette var ingen bombe. Hans voldsomme utfall mot Luton-ledelsen i går, var vel i realiteten en "avskjedsøknad". Enten visste han på forhånd at han ville bli sparket, eller så ville han ut - og gav rett og slett faen...!

Umulig å vite hvordan dette vil påvirke Luton's resultater den nærmeste tiden. Det ville vært hyggelig om vi kunne si at det ikke har noen betydning for oss, men det ville jo være løgn, så vi får inderlig håpe at de ikke får en resultatmessig opptur etter dette! [:)]

Dennis

De aller fleste lag får fornyet selvtillit og innsats ved sparking av manageren, selvsagt skjedde ikke det i stor grad med oss. Nå vinner vel Luton fem kamper på rad og unngår streken. Det hadde vært typisk!

- Dennis
Marching on together!

Ferre

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

De aller fleste lag får fornyet selvtillit og innsats ved sparking av manageren, selvsagt skjedde ikke det i stor grad med oss. Nå vinner vel Luton fem kamper på rad og unngår streken. Det hadde vært typisk!

- Dennis

Er redd for akkurat det samme! Ingen gla' nyhet for Leeds i alle fall...

-WE'LL BE BACK-

Trygve

Luton ledelsen har overkjørt ham lenge. Luton får ingen opptur,ledelsen har jo solgt unna alle de beste spillerene.
De hadde dårlig med gode spillere igjen, men de hadde en god manager. Nå har de ikke det heller,synd han ikke måtte gå tidligere i høst. Så kunne leeds plukket han opp .

Svend Anders

Så kan en jo lure på om Nicholls fortsatt vil tilbake etter dette, da?

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

KeyserSoze

Han kan glemme å komme inn i varmen i Leeds igjen i alle fall.

Får bare håpe noen vil kjøpe han nå da...

Sverre

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sverre

Hvilken varme...?

[:D]

[:I]

[|)]

[:X]

[V]

But Mona Lisa musta had the highway blues
You can tell by the way she smiles

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

quote:
Originally posted by Sverre

Hvilken varme...?

Du har vel hørt om "brennheite hælvete", også kjent som Elland Road... [:)]

auren

Det kan ihvertfall ikke gå særlig verre for Luton nå som Newell er borte. Sannsynligvis så vinner de neste kamp. En vanlig ting det etter at manageren er sparket.

Men hvem bryr seg om Luton vinner 5 på rad - det er jo opp til Leeds å klare det selv... ikke sant???

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Leeds er vel avhengige av hjelp for å klare plassen.
Er en tendens at hver gang vi vinner, så vinner lagene
rundt oss også...
Oggy

Papi

Vinner Leeds alle sine resterande kamper rykkjer me ikkje ned!

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

JonK

Hvis Luton får innsatt Joe Kinnear og Mick Harford kjapt (de kjenner jo Luton + har erfaring) er jeg redd for at dette er dårlige nyheter for Leeds.

Hvis det derimot går litt tid - og Kinnear&Harford ikke er intr er jeg derimot noe mer usikker på om dette vat et godt trekk. Vi får håpe at de ikke har "planen klar"

Masinga

Er Joe Kinnear fortsatt aktiv? Han er nesten enklere enn selveste Wise. Har en kamerat som holder med Nottingham Forest. Det var ikke mange godordene om Kinnear så lenge han var på City Ground!

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

berlin

jeg tror uansett luton rykker ned. Det forundret meg at Newell gadd å fortsette etter januar-vinduet.

Trygve

Luton klarer ikke snu dette, de er i fritt fall.
Og de vil ende sist på tabbellen,så sist blir vi ikke :)
Snakk om og rote det til,eller skal være forsiktig med og si sånt.
Har vel ikke suksess på ER heller :)

RoarG

Luton tapte som kjent 0-2. Foreløbig manager Brian Stein greide ikke å snu noe som helst, og Luton-fansen ropte på styrets avgang. Luton blir nr. 24.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020