Main Menu

Supertilbud

Started by Tobb, March 23, 2007, 17:04:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tobb

LUFC Online Store selger nå draktene våre til svært fordelaktige priser. Jeg har bestilt 3 drakter til en totalsum på under 400,- inkl frakt..

Ville bare opplyse om dette :)

MOT

SOL

Og med den prisen betyr nok det nye drakter til neste sesong[;)]

Trygve

Er det ikke en gitt sum , feks. 300, overstiger du denne vil det kunne komme en avgift i norge.
Så draktene kan bli dyre. Bestill med noen dagers mellomrom, og få det tilsendt i 2 pakker ??

lojosang

Grensa er så vidt jeg vet fortsatt 200.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Seth_J

Det der kan bli en dyr affære Tobb. Snakker av dyrekjøpt erfaring.

Budda

Du kan være heldig å få de igjennom. Jeg bestillte 2 drakter til fullpris og de kom igjennom tollen. Fikk de rett i posten og slapp å fortolle de.
Endre

kjelvi

quote:
Originally posted by SOL

Og med den prisen betyr nok det nye drakter til neste sesong[;)]

Alt tyder på det.
Også ny leverandør.
Samt trolig nytt crest/badge/symbol.

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7873

Totto

Var i London for et par uker siden og betalte £24.95 for jr og £28.95 for sr jeg... [V]

Dritt! [}:)]

[;)]

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

pale

Kjøpte på superstoren på ER for 15 pund. Kjempekjøp. Ny drakt til neste år igjen. :)

4ever arcticwhite

Ser at pundet står i gunstige 11.99, slik at 15 pund blir 180,-, man sniker seg altså under den latterlige lave tollgrensa på 200 spenn. I tillegg kommer vel frakt på 8 pund, (96 kroner), slik at drakta ferdig levert kommer på opp mot 300,-. (man betaler ikke toll for fraktkostnadene)

Men du kan jo kjøpe tre drakter (samtidig) til småttisene og fortsatt slippe toll :-)

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sikker på at man ikke betaler toll for fraktkostnadene?

Jeg kommer til å bestille NU! Hjemmedrakt med korte ermer.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Ja, det er verdien på tingesten som gjelder.
Tollvesenets omregningskurs er
GBP BRITISKE PUND 19.03.2007 til 25.03.2007 11,850
GBP BRITISKE PUND 26.03.2007 til 01.04.2007 12,020

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

Nyttig side om man skal ha noe som er helt på grensa til å komme under 200-kronersgrensa.

- Leif Olav

Leedsulf

quote:
Originally posted by lojosang

Heeelt sikker på dette? Jeg vil ikke gå på en smell her nå [:I]
Hvordan er det med merverdiavgift forresten?
Er ikke helt inni dette her..

berlin

moralsk sett skulle man betalt full pris til LUFC ( er jo støtte til klubben ). Og sluppet toll......( Hvis man er på ER og kjøper der og da i beg. av sesongen ).
skjønner godt at man ikke vil betale en hel masse toll, men sånn privatøkonomisk så kan man jo si at du betaler det samme nå som i august,
bare at noe går til LUFC og noe til Norges statskasse. Altså, man gjør jo et bra kjøp, selv om det havner i tollen.

baste

kan gå greit igjenom tollen...min erfaring...men en gang jeg bestilte krus mm..da ble æ flådd....

Leedsulf

Noen som har fått draktene?

berlin

ikke enda, men jeg bestilte hel bortedrakt og med trykk på ryggen for en drøy uke siden.
Skiter i tollen, gadd ikke å splitte opp bestillingen.
vurderer å bestille en del juniordrakter også, men her vil jeg holde meg under grensen på 200,-

auren

Hvor mange som har bestilt egentlig?

auren, bestilte for 6 dager siden...

Leeds
Till
I
Die!

RoarG

Tollen er skumle greier. En gang fikk jeg merchandize med en verdi av 25£ (egentlig en voucher, men den løste jeg ut mailorderbutikken) i gave som en del av et tilbud i et abonnement. Da sakene kom til Gnore hadde Statens Trofaste Pengepugere klart å tyne meg for over 400kr.[B)]
PS! Dette hadde strengt ikke noe med Leeds Utd. å gjøre, men bare som en påminnelse om at når man lever på tollernes nåde lever man farlig[:(].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

quote:
Originally posted by lojosang

Heeelt sikker på dette? Jeg vil ikke gå på en smell her nå [:I]
Hvordan er det med merverdiavgift forresten?
Er ikke helt inni dette her..

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=75596&epslanguage=NO
"De fleste varer med verdi under kr 200,- er fritatt for toll og avgifter, med unntak av sigaretter og alkohol."

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=104023&parentid=66240&epslanguage=NO
For konkrete eksempler.

Hovedgrunnen til at det blir dyrisk dyrt å fortolle er postens fortollingsgebyr.

- Leif Olav

Tobb

Da har jeg fått draktene :) De slapp heldigvis gjennom.. Hjemmedrakt til meg, en til dama, og en jr keeperdrakt - alt til den nette sum av 35 pund..

MOT

auren

Fikk drakten min på lørdag. Nydelig drakt og fint stoff. Gleder meg til å innvie den skikkelig til kampen mot Plyten.

auren

Leeds
Till
I
Die!

berlin

fikk komplett drakt ++ i dag. Har vært gjennom tollen, men ingen toll merkelig nok, postoppkrav + forenklet tollbehanlding, kr 205,-
Greit nok.

Robert

Hmmm, merkelig. Er vel i utgangspunktet 10.2% toll på klær? + da 25% moms (på drakten, frakten og tollen) + et gebyr på  90 kr...

Men, er vel kanskje ingen vits i å klage? [;)]
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sheridan

Nå er trøyene nede i 10 pund

L.RADEBE

Sliter. Hvem faen skal man ha på ryggen? 9 Healy kunne jo vært noe, men han suser jo snart. Cresswell 25 blir vel å overstige tollen. 2 Kelly peker seg vel ut som den mest interessante eller hur?

inr

5 Radebe.
Da er du sikra!

L.RADEBE

Du sier noe der! Er jo Radebe og da er det vel på tide med en drakt også ;)
Takker

berlin

quote:
Originally posted by ZyberZone

Hmmm, merkelig. Er vel i utgangspunktet 10.2% toll på klær? + da 25% moms (på drakten, frakten og tollen) + et gebyr på  90 kr...

Men, er vel kanskje ingen vits i å klage? [;)]

Kanskje han/hun som åpna pakken var Leeds-supporter (he-he)?
På den annen side, da hadde vel drakta aldri kommet frem.

Sydhagen

er det noen som kan si meg hva str. 10, 12, 14 er?  skal kjøpe drakt til dama.

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."