Skrevet av Emne: Lørdag uten kamp  (Lest 3340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Lørdag uten kamp
« på: Mars 24, 2007, 14:43:12 »
...er forferdelig kjedelig!
[:(]

Kva skal vi finne på idag då[?]

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #1 på: Mars 24, 2007, 16:41:16 »
Jeg tror det er kamp på Ullevaal i kveld [:)] Regner med at alle trofaste supportere møter om får å synge en sang eller 2..

Mvh

Alta-White

Ferre

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #2 på: Mars 24, 2007, 17:26:47 »
Får ta til takke med landskamp i kveld, selv om det ikke blir det samme! [:(]

-WE'LL BE BACK-

Førde

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #3 på: Mars 24, 2007, 18:23:03 »
Landskamp & Drikke!
Marching On Together

Sydhagen

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #4 på: Mars 24, 2007, 19:01:03 »
varetelling [V]

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lids

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #5 på: Mars 24, 2007, 20:16:47 »
I kveld er det party - feire at Leeds ikke mistet noen poeng. [:)]

Thomas
Thomas

kjelvi

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #6 på: Mars 24, 2007, 20:44:47 »
Ullevaal selvsagt!

Siden San Marino-kampen i 1992 har jeg bare gått glipp av to landskamper på hjemmebane - playoff-matchen mot Tsjekkia november 05 (jobbreise til San Fransisco, fikk sett den live på web-tv) og Belgia (i 2000) (yngstemann født på Aker syehus denne kvelden, far med radioplugg på øret).

Sesonghefte også i år sammen med Gutta Boys (to VM- og en EM-tur sammen, samt 20-25 bortekamper)!

Bye

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #7 på: Mars 24, 2007, 20:47:57 »
Imponerende kjelvi, hadde osloboerne kjent sin besøkelsestid på Ullevaal som deg, hadde det vært forsvarlig å ha landskamper der. Kudos!
« Siste redigering: Mars 24, 2007, 20:48:20 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

kjelvi

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #8 på: Mars 24, 2007, 20:56:45 »
quote:
Originally posted by Lexmark

Imponerende kjelvi, hadde osloboerne kjent sin besøkelsestid på Ullevaal som deg, hadde det vært forsvarlig å ha landskamper der. Kudos!



første 6-7 årene som NTB-journalist, senere med sesonghefte, fast plass.

berlin

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #9 på: Mars 24, 2007, 21:06:14 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Ullevaal selvsagt!

Siden San Marino-kampen i 1992 har jeg bare gått glipp av to landskamper på hjemmebane - playoff-matchen mot Tsjekkia november 05 (jobbreise til San Fransisco, fikk sett den live på web-tv) og Belgia (i 2000) (yngstemann født på Aker syehus denne kvelden, far med radioplugg på øret).

Sesonghefte også i år sammen med Gutta Boys (to VM- og en EM-tur sammen, samt 20-25 bortekamper)!



...gir assosiasjoner til da jeg ble far til mitt 3dje barn, 11.mai 2003. Det stod 1-1 mellom Leeds og Villa, da jeg "noe motvillig" måtte dra til Ullevål Sykehus et lite stykke ut i 2.omgang. Trosset seff mobilforbudet og kunne fornøyd konstatere at vi banget 2 mål på slutten, Viduka scoret vel minst ett tror jeg. Jordmor syntes nok jeg var rar ( tror hun var tsjekkisk eller slovak ), men jeg tror bare det var positivt i min "støttefunksjon" på fødestua. [:I]

Sleivind

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #10 på: Mars 24, 2007, 21:06:17 »
Irland - Wales på NRK starter i dette øyeblikket!

Irland med 3,9 mill innbyggere og 76 000 på tribunen. Da bør vel Norge greie 80 000 på Ulevåll idag?

berlin

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #11 på: Mars 24, 2007, 21:14:44 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Irland - Wales på NRK starter i dette øyeblikket!

Irland med 3,9 mill innbyggere og 76 000 på tribunen. Da bør vel Norge greie 80 000 på Ulevåll idag?



Ja, sett i gang og bygg ut Ullevål de neste 3 timene. [:D]
Men hallo! Har Irland fått nytt stadion ? Lansdowne Road tar da ikke noe mer enn Ullevål. [:0]

kjelvi

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #12 på: Mars 24, 2007, 21:20:10 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Sleivind

Irland - Wales på NRK starter i dette øyeblikket!

Irland med 3,9 mill innbyggere og 76 000 på tribunen. Da bør vel Norge greie 80 000 på Ulevåll idag?



Ja, sett i gang og bygg ut Ullevål de neste 3 timene. [:D]
Men hallo! Har Irland fått nytt stadion ? Lansdowne Road tar da ikke noe mer enn Ullevål. [:0]



skjønner ikke at de bruker Crok Park, som er fjerde-femte største i Europa med sine over 82.000 sitteplasser.

har vært der både på U2-konsert og All Irish Hurling Final (en slags irsk landhockey). fantastisk stadion.

http://www.crokepark.ie/

kjelvi

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #13 på: Mars 24, 2007, 21:25:17 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Irland - Wales på NRK starter i dette øyeblikket!

Irland med 3,9 mill innbyggere og 76 000 på tribunen. Da bør vel Norge greie 80 000 på Ulevåll idag?



litt skuffende med Harte og Keogh på benken. hadde håpet å få se dem i dag. Harte for det er lenge siden - Keogh har jeg aldri sett.

bør være grei match for Keane (kaptein), Douglas (bare hans andre landskamp fra start) & co., men man vet aldri i disse nabooppgjørene.



Bra live-tjeneste fra alle kamper (med link til detaljer til UK-relaterte landskamper og alle ligakamper) her: http://www.sportinglife.com/football/live/latestscores/
« Siste redigering: Mars 24, 2007, 21:29:14 av kjelvi »

kjelvi

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #14 på: Mars 24, 2007, 22:52:16 »
BTW

De bruker Croke Park, som har plass til 82.400!

berlin

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #15 på: Mars 24, 2007, 23:21:44 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Sleivind

Irland - Wales på NRK starter i dette øyeblikket!

Irland med 3,9 mill innbyggere og 76 000 på tribunen. Da bør vel Norge greie 80 000 på Ulevåll idag?



Ja, sett i gang og bygg ut Ullevål de neste 3 timene. [:D]
Men hallo! Har Irland fått nytt stadion ? Lansdowne Road tar da ikke noe mer enn Ullevål. [:0]



skjønner ikke at de bruker Crok Park, som er fjerde-femte største i Europa med sine over 82.000 sitteplasser.

har vært der både på U2-konsert og All Irish Hurling Final (en slags irsk landhockey). fantastisk stadion.

http://www.crokepark.ie/




Eenig, croke park var ingen fotballbane, mye bedre på gamle
lansdowne park. Bare tull. Men de er vel programforplikta til å bruke denne altmulig-stadionen.

Ullevål ble fotballbane når de fjernet svingene, og bygde odentlige
korttribuner.

flynn

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #16 på: Mars 24, 2007, 23:52:16 »
Ikke all verden til kamp, men Irland vant i alle fall fortjent. Vår mann Douglas var OK i første omgang, slurvete og upresis i andre. Uansett moro å se våre gutter i landskampsammenheng!

flynn


Per-Stian

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #17 på: Mars 25, 2007, 00:23:21 »
Dougie gjer ein fin figur på midtbana til Irland. Hardarbeidande og aggressiv (som alltid) og ganske roleg med ballen. Etter 70 spelte minutt har han endå ikkje fått gult kort!!!!

Gler meg til Norge-kampen. Blir nok pub, og ikkje Ullevål idag.

Per-Stian

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #18 på: Mars 25, 2007, 21:44:15 »
Healy! Healy! Healy!

Det får vere oppsummeringa etter ei skuffande landslagshelg.

Oggy

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #19 på: Mars 26, 2007, 03:22:06 »
Akkurat kommet hjem fra slalomhelg i Galtis, Sverige.
Kjempefint vær, god drikke i godt selskap.
Syns egentlig d har vært godt med en frihelg fra kamp [:)]
 
Går dere ikke på ski, karer [?]
Oggy

Kjell Skjerven

Re: Lørdag uten kamp
« Svar #20 på: Mars 26, 2007, 18:02:40 »
Det fins jo kamper nedover i divisjonene i england og.Det er berre å ta seg ein tur det...[:)]

stao no pao
Side before self,every time.