Skrevet av Emne: Måltørken  (Lest 1306 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Måltørken
« på: Mars 28, 2007, 15:38:35 »
5 mål på de 8 siste kampene taler sitt tydelige språk. Vi rykker ned hvis vi ikke begynner å score flere mål, og det raskt.

Det enkleste da er vel å se på hvem som skal spille spisser framover. Mitt forslag (som selvsagt Wise vil lese med stor interesse forutsatt at Flo er med og oversetter) er å gi Healy og Cresswell klippekort som spisspar i en 4-4-2-formasjon resten av kampene. Tror til en viss grad spisser behøver tillit for å score mål. Og det er vel det Healy savner når han blir spurt om hvorfor han ikke er i landslagsklasse på klubblaget. Samt at han vil spille spiss sammen med en "big guy". Dette blir innfridd hvis han får spille sammen med Cressy.

Flo kan få superreservestatus de siste kampene.

Tror dette er den enkleste resepten for å score mål = unngå nedrykk.
MOT

flynn

Re: Måltørken
« Svar #1 på: Mars 28, 2007, 16:31:33 »
Enig Geir. Kontinuitet er viktig, særlig over tid... Johnson og Flo er standby for førstevalgene. Lewis og Blake bør bekle hver sin flanke, mens Douglas, Kishi og Thompson benyttes slik det passer best i de sentrale posisjonene på midten. Dette skal være gode nok spillere til å skape og utnytte nok sjanser til at vi berger plassen.

flynn

Papi

Re: Måltørken
« Svar #2 på: Mars 28, 2007, 17:17:38 »
Var det noko Leeds hadde godt av så var det denne pausen. 2 veker utan kamper, skaper tid før terping og øvelser på treningsfeltet.
Skadde spillere returnerer også frå skade.

Healy og Cresswell er udiskutable på topp. Vi må stole på dei etablerte i sluttfasen, og heller bruke Flo og Johnson som reserver


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sølvreven

Re: Måltørken
« Svar #3 på: Mars 28, 2007, 17:45:36 »
quote:
Originally posted by Papi

Var det noko Leeds hadde godt av så var det denne pausen. 2 veker utan kamper, skaper tid før terping og øvelser på treningsfeltet.
Skadde spillere returnerer også frå skade.

Healy og Cresswell er udiskutable på topp. Vi må stole på dei etablerte i sluttfasen, og heller bruke Flo og Johnson som reserver


I`d rather walk alone

Hør, hør! Som jeg skulle sagt det selv. Håper at unWise også kan se at dette er en fornuftig løsning.

Rather dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Oggy

Re: Måltørken
« Svar #4 på: Mars 28, 2007, 18:19:30 »
Støtter deg her, GeirO.
JJ kan vi evnt. bruke som høyre kant,
farlig med sin store fart.

Viktig nå å ikke skifte for mye på laget
fra kamp til kamp.

PS.

Tror ikke Flo gidder å oversette til Wise at han
skal sitte på benken ut sesongen [:D]
Oggy

Per-Stian

Re: Måltørken
« Svar #5 på: Mars 28, 2007, 18:29:57 »
quote:
Originally posted by GeirO

Mitt forslag er å gi Healy og Cresswell klippekort som spisspar i en 4-4-2-formasjon resten av kampene. Tror til en viss grad spisser behøver tillit for å score mål. Og det er vel det Healy savner når han blir spurt om hvorfor han ikke er i landslagsklasse på klubblaget. Samt at han vil spille spiss sammen med en "big guy". Dette blir innfridd hvis han får spille sammen med Cressy.

Flo kan få superreservestatus de siste kampene.

Tror dette er den enkleste resepten for å score mål = unngå nedrykk.



Innvilgast til punkt og prikke! Kontinuitet og Healy som spiss er nøkkelverdiar for at vi skal klare oss.

Jon R

Re: Måltørken
« Svar #6 på: Mars 29, 2007, 05:09:04 »
Morsomt å se hvor viktig Healy plutselig har blitt i laget ditt, Per-Stian. Din værhane. [8D]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Måltørken
« Svar #7 på: Mars 29, 2007, 05:13:10 »
quote:
Originally posted by Jon R

Morsomt å se hvor viktig Healy plutselig har blitt i laget ditt, Per-Stian. Din værhane. [8D]

Jon R.




Jepp, eg er ein forvirra og scizofren person[8D]

Edit: Er det eigentleg rart at eg blir satt ut av denne mannen? Magisk og majestetisk for landslaget, svingande og skuffande for oss.
« Siste redigering: Mars 29, 2007, 05:14:28 av Per-Stian »

Leeds04

Re: Måltørken
« Svar #8 på: Mars 29, 2007, 05:14:47 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Jon R

Morsomt å se hvor viktig Healy plutselig har blitt i laget ditt, Per-Stian. Din værhane. [8D]

Jon R.




Jepp, eg er ein forvirra og scizofren person[8D]

HEHE.....[:D]





"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"