Skrevet av Emne: WE ARE......  (Lest 1539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

WE ARE......
« på: April 06, 2007, 21:54:39 »
We are the champions my friend. And well keep on fighting to the end.
Syntes bare dette passet bra nå. Lykke til i resten av årets kamper mitt kjære Leeds. Og takk til alle dere her inne som har hatt trua. Vi er over det verste nå. NÃ… VINNER VI RESTEN...

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Stifler

Re: WE ARE......
« Svar #1 på: April 07, 2007, 03:08:46 »
Ble utrolig gira av å lese det:P
Kan ikke vente til kampen imorgen.
vi kommer til å banke Plymouth!!


She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Re: WE ARE......
« Svar #2 på: April 07, 2007, 15:36:53 »
Vi får håpe gutta lever etter den gamle Queen-låta! Leeds er nødt til å vinne i dag! Og jeg håper ikke et evetuelt tap i bortekampene slår piffen ut av dem. Laget begynner å bli fullstendig etter mange skader, så nå har vi sjansen!



- Dennis
Marching on together!

auren

Re: WE ARE......
« Svar #3 på: April 07, 2007, 19:23:38 »
Vi bør ha minst 3 poeng etter de neste 2 kampene. Så jeg skal være fornøyd med siger og uavgjort i disse kampene. To uavgjort blir for dårlig. Et lite spørsmål til fansen her inne:

Foretrekker dere seier i dag, men også seier til de andre lagene rundt oss, eller uavgjort i dag og tap blant lagene rundt oss?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: WE ARE......
« Svar #4 på: April 07, 2007, 19:25:50 »
Tricky spørsmål, auren! U for oss og tap for rivalene gir jo selvsagt oss ett poeng mer, men hva så videre med form og slikt? Dersom det er isolert, slik at U nå ikke har innvirkning på moral og slikt, så hadde jo det vært å foretrekke, til tross for at jeg alltid ønsker Leeds-seier! Luring!

- Dennis
Marching on together!

auren

Re: WE ARE......
« Svar #5 på: April 07, 2007, 19:28:24 »
ja... jeg er en liten luring... men tror jeg går for seier til oss og de andre lagene. Tar ihvertfall kraftig innpå Hull, og øker luken bra til Southend.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: WE ARE......
« Svar #6 på: April 07, 2007, 19:31:28 »
S****n, du lurte meg! Selvsagt tapte jo Høl og Sørenden i går! Da går jeg for seiere sjøl, til tross for at vi da stadig er under streken. Det er best at flest mulig lag er involvert i nedrykksstriden, sjansen øker da for at noen andre taper poeng i slutten. Tullebukk!

- Dennis
Marching on together!

75 SOLLI

Re: WE ARE......
« Svar #7 på: April 08, 2007, 21:10:16 »
Etter en "komfortabel" 2-1 seier over Plymouth kan vi jo håpe at Leeds og alle andre lag rundt oss vinner resten av kampene! Da er vi jo sikret uansett! Marching on together :-)