Skrevet av Emne: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!  (Lest 4791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« på: April 08, 2007, 00:21:29 »
For en herlig ufortjent seier! Godkjent førsteomgang, godkjent første 10-15 min i andre omgang. Etterpå er det bare ett lag på banen.
Lubomir Michalik viser hvorfor Wise hentet han til Elland Road. Kanonkamp! Gjør  flere livsnødvendige taklinger. Vinner ALT i luften. I tillegg scorer han et utrolig viktig mål. Banens DESIDERT beste!

Sesongens første back to back win. Lagene som vi må holde bak oss (Luton, Southend og Barnsley) taper. Luton ser ut til å være fortapte.

Minuset er det elendige spillet etter rundt 60 minutter. Men det SKITER jeg i nå. Et verre minus er at Gray ble skadet. Kan se ut som en lyskestrekk. Er nok ute i noen kamper diverre. At Frazer ble skadet er ikke det verste. Vi har Kish, Kelly og Rui som kan spille der.

auren - i kjempehumør!!!

MARCHING ON TOGETHER![:D][:D][:D]

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: April 08, 2007, 00:22:30 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #1 på: April 08, 2007, 00:26:25 »
Kish bør flyttes rett opp på midten igjen. Thommo har en fin venstrefot, men har jo ikke løpskapasitet overhode! Dette kommer alt for tydelig fram idag. Slår en målgivende, men vi taper jo midtbanen. Er det verdt det å ha ham på banen?

Og hvor er Kelly, Wise??

Men ja det ser lysere ut enn på lenge nå. Over streken. Fem kamper uten tap, 3 seiere. Lykken er med oss, og Gud er visst Leeds-mann allikevel. Dette kan faktisk gå bra..[:I]

Forever Leeds

« Siste redigering: April 08, 2007, 00:28:02 av Lars E »
Forever Leeds

auren

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #2 på: April 08, 2007, 00:33:22 »
Det viser seg at hell og uhell jevner seg ut over en sesong. Vi har vært uheldige til tider. I dag var vi meget heldige. Først da en tilskuer på idiotisk vis entrer banen og kanskje, kanskje hindrer en scoring til Plymouth. Så scorer vi mot spillets gang. Enda ikke sett en skikkelig reprise av målet som indikerer om den var inne eller ei.

Tror nok Kelly kan være på laget, eller i troppen til kampen på mandag. Tror nok både Frazer og Gray må stå over. Merkelig hvis han ikke blir å finne i troppen.

Nå skal der nytes 3 livsviktige poeng!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #3 på: April 08, 2007, 00:35:48 »
Thommo med sine frispark er nesten for råflott å ha sittende på benken, men kven i dagens lagoppstilling skal vike?
Eg meiner vi skal fortsette med samme lag som idag også på mandag. Thommo kan bli viktig for oss som innbytter også, kjekt å sjå at vi endeig har litt kvalitet å sette innpå også når det kniper på.

Men, kanskje vert vi nøydd for å endre på laget dersom Gray og Fraze må kaste inn handkleet;
Casper
Rui (helst Kells) - Heath (helst Rui) - Michalik - Lewis
Blake - Dougie - Kishi - Thommo
Cressy - Healy

Kan nesten ikkje vente til mandag - "who are you" !



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Oggy

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #4 på: April 08, 2007, 00:36:40 »
Hyggelig lesning dette [:)]

18 Leicester 40 -9 47
19 QPR 41 -13 46
20 Hull 41 -14 44
21 Leeds 41 -23 42

---------------------------------------------------------------------
 
22 Barnsley 41 -29 41
23 Southend 41 -26 39
24 Luton 41 -22 37
« Siste redigering: April 08, 2007, 00:37:51 av Oggy »
Oggy

Roy

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #5 på: April 08, 2007, 00:38:23 »
Gjør ingenting om kampene kommer tett nå, surfer på en bra bølge så... bring em on.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sindre12

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #6 på: April 08, 2007, 00:40:16 »
YYYYEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!
MICHALIK I LOVE YOU!
var ufortjent men deilig.
Beckford 4 England!

KeyserSoze

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #7 på: April 08, 2007, 00:41:12 »
Likr ikke helt at våre gutter får en dag mindre mellom kampene enn colchester, men får håpe det ikke får særlig betydning.

Utolig deilig med back to vback wins. Det var godt og vel på tide.
 

Oggy

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #8 på: April 08, 2007, 00:41:38 »
Veldig enig med deg, Larseirik.
Thommo springer for lite, det så vi utover i kampen i dag.
Hvis han skal starte, bør han nok ut på venstre kant.

Tar vi 8 poeng til, tror jeg vi klarer oss [:)]



« Siste redigering: April 08, 2007, 01:00:35 av Oggy »
Oggy

Peter7

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #9 på: April 08, 2007, 00:45:19 »

Tross seier så var jo dette er gedigen nedtur fra 1970-kampen med Super-Leeds som ble vist i går. Betenkelig å bli til tider rundspilt av et lag som PLYMOUTH - attpåtil hjemme.
Men, fortsetter lager fremgangen nå og får signert et par nye, bedre spillere til neste sesong er det håp om opprykk om et drøyt år...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Mats-

  • Gjest
Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #10 på: April 08, 2007, 00:46:13 »
Det er deilig, men vi må belage oss på en tøff kamp på mandag, kanskje det går riktig ræva da. Men, jeg har tatt med i mine kalkulasjoner at et tap borte mot Colchester er ingenting å deppe over. Seks poeng til den magiske 48 poengsgrensa som jeg har sakt siden Januar. Med all predicting'a, så står jeg fast ved at 48 er og blir en lifesaver.

Tom S

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #11 på: April 08, 2007, 00:49:28 »
Håper virkelig at to trepoengere til kan sikre plassen.
Heime mot Burnley (sjølv om det ser ut til at de har snudd trenden sin) og Ipswich (som skremte oss litt idag) bør vere overkommelig.

Men, det skader ikkje å ta med seg eit pong eller tre mot Colchester heller. Ser der som nesten umulig å plukke poeng borte mot saints og derby.

Livet er heerlig dere !
[:I]


quote:
Originally posted by Mats-

Det er deilig, men vi må belage oss på en tøff kamp på mandag, kanskje det går riktig ræva da. Men, jeg har tatt med i mine kalkulasjoner at et tap borte mot Colchester er ingenting å deppe over. Seks poeng til den magiske 48 poengsgrensa som jeg har sakt siden Januar. Med all predicting'a, så står jeg fast ved at 48 er og blir en lifesaver.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #12 på: April 08, 2007, 03:24:37 »
Det er NÃ… jobben starter! Vi MÃ… være 4 poeng over streken før siste serieomgang!
MOT

Per-Stian

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #13 på: April 08, 2007, 03:27:50 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Kish bør flyttes rett opp på midten igjen. Thommo har en fin venstrefot, men har jo ikke løpskapasitet overhode! Dette kommer alt for tydelig fram idag. Slår en målgivende, men vi taper jo midtbanen. Er det verdt det å ha ham på banen?

Og hvor er Kelly, Wise??

Men ja det ser lysere ut enn på lenge nå. Over streken. Fem kamper uten tap, 3 seiere. Lykken er med oss, og Gud er visst Leeds-mann allikevel. Dette kan faktisk gå bra..[:I]




Amen, og fullstendig einig!

Per-Stian

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #14 på: April 08, 2007, 03:30:09 »
Før kampen hadde eg 5 prosent tru på at vi kunne klare oss. No har optimismen stege til 25 prosent. Når vann vi sist to kampar på rad, og var ubesigra på fem kampar? Fytti rakkaren for ei herleg kjensle! Colchester blir beintøffe på måndag, men med poeng der har eg faktisk snudd i trua.

auren

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #15 på: April 08, 2007, 03:32:47 »
For å være pirkepinnete PS så sa du forut foran denne kampen at med 3 poeng så hadde du snudd i troa. Nå gikk også flere kamper vår vei, slik at du ivhertfall må ha snudd!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #16 på: April 08, 2007, 03:53:05 »
quote:
Originally posted by auren

For å være pirkepinnete PS så sa du forut foran denne kampen at med 3 poeng så hadde du snudd i troa. Nå gikk også flere kamper vår vei, slik at du ivhertfall må ha snudd!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Hehe[:I] Du har sjølvsagt rett! Eg skreiv faktisk det på forumet, men du må hugse at eg er scizofren. Cirka 10 minutt med feiring på Oslo Sportsbar, så knøyt magen seg. Eg byrja å tenke på Colchester-kampen. Eg har kampen deira friskt i minne frå igår, og eg byrja å tvile att. Sånn er det berre. Eg tek ingenting for gitt, og er framleis forberedt på nedrykk. Alt anna er bonus!

tras

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #17 på: April 08, 2007, 06:25:07 »
Det er håp så lenge liket fiser.

Dette var pokker meg moro!
Go United!

HåvardK

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #18 på: April 08, 2007, 18:54:16 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Kish bør flyttes rett opp på midten igjen. Thommo har en fin venstrefot, men har jo ikke løpskapasitet overhode! Dette kommer alt for tydelig fram idag. Slår en målgivende, men vi taper jo midtbanen. Er det verdt det å ha ham på banen?

Og hvor er Kelly, Wise??

Men ja det ser lysere ut enn på lenge nå. Over streken. Fem kamper uten tap, 3 seiere. Lykken er med oss, og Gud er visst Leeds-mann allikevel. Dette kan faktisk gå bra..[:I]

Forever Leeds




Mye bra her, LarsEirik. Selv om den siste konklusjonen kanskje er litt overilt. Vi snakker om en seier over Plymouth Argyle her. Jeg vil vel fortsatt påstå at vi et par tapte cupfinaler unna en slik påstand...

Jon R

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #19 på: April 08, 2007, 19:45:10 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Larseirik

Kish bør flyttes rett opp på midten igjen. Thommo har en fin venstrefot, men har jo ikke løpskapasitet overhode! Dette kommer alt for tydelig fram idag. Slår en målgivende, men vi taper jo midtbanen. Er det verdt det å ha ham på banen?

Og hvor er Kelly, Wise??

Men ja det ser lysere ut enn på lenge nå. Over streken. Fem kamper uten tap, 3 seiere. Lykken er med oss, og Gud er visst Leeds-mann allikevel. Dette kan faktisk gå bra..[:I]

Forever Leeds




Mye bra her, LarsEirik. Selv om den siste konklusjonen kanskje er litt overilt. Vi snakker om en seier over Plymouth Argyle her. Jeg vil vel fortsatt påstå at vi er et par tapte 3-4 tapte cupfinaler og et par ligamesterskap unna en slik påstand...



Sånn. Der fikk jeg rettet opp noen småfeil for deg, Håvard. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: April 08, 2007, 19:46:20 av Jon R »
Jon R.

Trygve

  • Gjest
Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #20 på: April 08, 2007, 21:16:51 »
Ser at det er mye snakk om Barnsley og Leeds nå, men kan vel ikke avskrive Southend helt enda.
De kan jo plutselig komme med noen overaskelser igjen, de har Luton og Barnsley igjen som kan godt gi dem 6 poeng. Begge hjemme kamper.
Mandag har de et Preston lag som har slitt i det siste.
Mens Barnsley har det litt tøffere, og jeg tror de går ned.
Tror Leeds kan ordne dette selv nå,vi har vært heldig med andre resultater. Så nå er det bare til og flyte på den positive bølgen.
Colchester ,der klarer vi 1 poeng. Burnley 3 poeng , Ipswich(ustabile) 3 poeng.
Og da blir Leeds oppe !!!!!!!!! Vi har fått en gylden mulighet til og klare dette nå.
Hadde aldri trodd at den skulle komme , med det som har vært prestert i vinter :)
Luton er nede, Southnd. Leeds og Barnsley er lagene det står om nå.
Tror Southnd. kan bli farligste utfordreren,men til slutt er det nok Leeds som blir over streken.

Trygve

  • Gjest
Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #21 på: April 08, 2007, 21:23:53 »
Ser at det er mye snakk om Barnsley og Leeds nå, men kan vel ikke avskrive Southend helt enda.
De kan jo plutselig komme med noen overaskelser igjen, de har Luton og Barnsley igjen som kan godt gi dem 6 poeng. Begge hjemme kamper.
Mandag har de et Preston lag som har slitt i det siste.
Mens Barnsley har det litt tøffere, og jeg tror de går ned.
Tror Leeds kan ordne dette selv nå,vi har vært heldig med andre resultater. Så nå er det bare til og flyte på den positive bølgen.
Colchester ,der klarer vi 1 poeng. Burnley 3 poeng , Ipswich(ustabile) 3 poeng.
Og da blir Leeds oppe !!!!!!!!! Vi har fått en gylden mulighet til og klare dette nå.
Hadde aldri trodd at den skulle komme , med det som har vært prestert i vinter :)
Luton er nede, Southnd. Leeds og Barnsley er lagene det står om nå.
Tror Southnd. kan bli farligste utfordreren,men til slutt er det nok Leeds som blir over streken.

berlin

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #22 på: April 09, 2007, 21:31:57 »
ser at det ingen som levner Leeds en sjanse til poeng mot Saints og Rams. Kan vel hende, men det er jo bøttevis med "feil resultater" i denne divisjonen. Sist vant Burnley mot Birmingham, Southend tok også skalpen til Birmingham, og uten at jeg har det på rams,
så tror jeg mange av kampene på slutten som involverere topplag/bunnlag kan by på overraskende resultater.
« Siste redigering: April 10, 2007, 00:40:36 av berlin »

Jon R

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #23 på: April 10, 2007, 00:22:13 »
Det blir lettere å ta poeng fra Derby enn Colchester! Jeg tipper på uavgjort i den kampen. Southampton taper vi for, men vi vinner mot Ipswich og Burnley. Slik det ser ut nå, kan alt bli avgjort på Pride Park. Tipper den blir vist Live på Sky Sports, slik at vi kan feire nyberget kontrakt i CCC på den lokale puben søndag 6. mai 2007. Jeg har alt bestemt meg for å ta fri den påfølgende mandagen! [:p]

Jon R.
« Siste redigering: April 10, 2007, 00:22:58 av Jon R »
Jon R.

Tom S

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #24 på: April 10, 2007, 00:36:53 »
Kjekt å høyre at du er positiv og optimistisk på ein dag som idag Jon R, det hjelper på humøret (og trua)!

Men, kva har skjedd sidan sist?
Har følt litt på innleggene dine siste tiden at du ikkje har hatt heilt trua, men no når vi taper for første gang på 5 då er det du som drar oss opp igjen.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #25 på: April 10, 2007, 00:44:43 »
ja, det er godt å lese optimistiske innlegg. Akkurat nå synes jeg det ser bekmørkt ut, men jeg vet at jeg får tilbake trua etter en dag eller to.  
mandag 7.mai må det blir avspasering/ferie, definitivt.[:0] Trenger den dagen uansett hvordan det går.
« Siste redigering: April 10, 2007, 00:45:55 av berlin »

Leeds04

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #26 på: April 10, 2007, 00:49:36 »
Jeg er fremdeles sjokkskadd!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

veteranen

  • Gjest
Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #27 på: April 10, 2007, 01:01:25 »
quote:
Originally posted by Tom S

Kjekt å høyre at du er positiv og optimistisk på ein dag som idag Jon R, det hjelper på humøret (og trua)!

Men, kva har skjedd sidan sist?
Har følt litt på innleggene dine siste tiden at du ikkje har hatt heilt trua, men no når vi taper for første gang på 5 då er det du som drar oss opp igjen.



Jon har desidert flest innlegg på dette forumet, og dette "senior-ansvaret" forplikter selvfølgelig.

Nå ville det vært fristende for noen og enhver å kaste seg på den depressive bølgen som preger forumet i disse timer, men Jon tar altså ansvar og viser oss lyset, der vi andre ikke ser annet enn et stummende mørke...!

Men om Jon selv egentlig tror på det han så godhjertet forsøker å få oss andre til å tro på, er jeg ikke helt overbevist om... [8)]

Jon R

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #28 på: April 10, 2007, 01:03:24 »
quote:
Originally posted by Tom S

Kjekt å høyre at du er positiv og optimistisk på ein dag som idag Jon R, det hjelper på humøret (og trua)!

Men, kva har skjedd sidan sist?
Har følt litt på innleggene dine siste tiden at du ikkje har hatt heilt trua, men no når vi taper for første gang på 5 då er det du som drar oss opp igjen.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Jeg var urolig etter Plymouth kampen, fordi jeg synets vi presterte langt under pari mot et ordinært lag med lite å spille for. I tillegg syntes jeg innsatsen og arbeidsmoralen var for lav, med tanke på hvor viktig det var å vinne. Kampen idag ( ifølge rapportene) viste at vi er i stand til å heve oss mot bedre motstandere, som Colchester. Ellers var jeg da svært så positiv etter både Luton og Preston kampen....? [:)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: NÃ… SKAL VI HOLDE OSS!!!
« Svar #29 på: April 10, 2007, 01:09:15 »
quote:
Originally posted by veteranen
Men om Jon selv egentlig tror på det han så godhjertet forsøker å få oss andre til å tro på, er jeg ikke helt overbevist om... [8)]



Jovisst. [:)]

Jeg tror faktisk vi slår Burnely og Ipswich, samt klarer uavgjort mot Derby. Da ender vi på 49 poeng. Normalt burde det holde. Skråsikker er jeg ikke, men jeg tror vi da klarer å holde Southend og Luton bak oss, samt at Barnsley max tar 5 peong. Kanskje vi slår dem på målforskjellen? [:0]

Jon R.
Jon R.