Skrevet av Emne: Michalik returnerer til Bolton  (Lest 2569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Michalik returnerer til Bolton
« på: April 20, 2007, 21:52:51 »
Lubomir Michalik har blitt kalt tilbake av Sam Allardyce på grunn av skader:

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=462240&CPID=8&clid=30&lid=2&title=Hammer+blow+for+Whites&channel=football_home&

Dette er ikke bra og jeg trur at det kan medføre nedrykk! Dette trengte vi ikke [:(]
Endre

Ferre

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #1 på: April 20, 2007, 21:54:18 »
Ikke helt heldig, men jeg føler Rui er en grei erstatter.

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: April 20, 2007, 22:00:39 av Ferre »

Karl Hot Shot

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #2 på: April 20, 2007, 22:05:41 »
Rui Marques har vist seg som en god Championship-stopper. Matthew Heath har tatt seg opp i de siste kampene. Men det er ingen tvil om at Southamptons relativt hvasse spisser kan få boltre seg mot disse to. Synd at kampen ikke går på tv! Nå må vi liksom bare "stole" på postmatch interview hvor "den lille rotta med de stikkende øynene" bortforklarer tapet med at "vi var uheldige nok en gang".
 

baste

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #3 på: April 20, 2007, 22:10:51 »
trur dette var dårlig nytt ja...spent på hvordan laget takler dette.[xx(] Håper på at Rui kan fylle tomrommet..men overbevist er jeg ikke.. Come on LEEDS
« Siste redigering: April 20, 2007, 22:21:20 av baste »

Karl Hot Shot

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #4 på: April 20, 2007, 22:15:41 »
Jeg blir litt skremt, Baste, når du omtaler førsteelleveren i anførselstegn som "laget". Betyr det at du ikke anser nåværende førsteellever i Leeds United for å være noe særlig til lag? Eller bruker du bare anførselstegnene slik jeg gjorde tidligere med mitt nick, altså Karl "Hot Shot"? Og var det det faktum at telleverket låste seg fullstendig nettopp på grunn av denne bruken av anførselstegn rundt mitt nick, som fikk deg til å låse også "laget" fast? Hvordan er forresten været i Bodø i dag?
 

flynn

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #5 på: April 20, 2007, 22:16:06 »
Huff og huff, dette likte jeg dårlig. Tror nok Rui kan være en ok erstatter, men forsvaret hadde jo på et vi satt seg med Michalik/Heath i midten. Vi får håpe at Rui viser seg verdig, og at farta hans kommer godt med. På det pmrådet er han i alle fall vassere enn Michalik.
Når det gjelder Lubor-gutten er det bare å si takk for hjelpen, han gjorde sine saker bra og kan være en mann å satse på igjen, dersom skjebnen vil det slik.

flynn

sindre12

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #6 på: April 20, 2007, 22:18:54 »
Mister hodespesialteten der bak!
Beckford 4 England!

KeyserSoze

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #7 på: April 20, 2007, 22:18:58 »
Dumt å miste en stopper nå i innspurten, men tror Rui og Heath skal fungere godt sammen. Bare ingen av de blir skada nå da...
 

Sheridan

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #8 på: April 20, 2007, 22:19:33 »
Det var som fanden.
Utvilsomt en svekkelse.


Lars E

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #9 på: April 20, 2007, 22:49:27 »
Synd! Viktig med mest mulig kontinutet rundt laget nå i innspurten.. Forhåpentligvis kan Rui vise seg tilliten verdig.

Forever Leeds

Forever Leeds

Dennis

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #10 på: April 20, 2007, 22:56:41 »
[V]

- Dennis
Marching on together!

SOL

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #11 på: April 20, 2007, 23:18:03 »
Tror faktisk tapet av Lubo betyr mindre for oss enn at Saganowski er ute for Soton'. (må jo se det positive her)!![:I]
 

auren

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #12 på: April 21, 2007, 00:09:34 »
Veldig til negativt her inne da. Ingen tvil om at Rui og Heath er et bedre midtstopperalternativ enn Heath og Michalik. Det eneste som er dumt er at vi mister en god tredje stopper. Endelig får Rui igjen sjansen etter å ha blitt satt på sidelinjen de siste uker. Er ikke Rui vår beste stopper lenger? Har vi glemt hvor god han var tidligere? Den "nye" Radebe!

auren - forundret...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #13 på: April 21, 2007, 00:13:46 »
quote:
Originally posted by auren

Veldig til negativt her inne da. Ingen tvil om at Rui og Heath er et bedre midtstopperalternativ enn Heath og Michalik. Det eneste som er dumt er at vi mister en god tredje stopper. Endelig får Rui igjen sjansen etter å ha blitt satt på sidelinjen de siste uker. Er ikke Rui vår beste stopper lenger? Har vi glemt hvor god han var tidligere? Den "nye" Radebe!

auren - forundret...

Leeds
Till
I
Die!



Rui og Heath bedre stopperpar? Betyr det at du anser Rui bedre enn Michalik? Trur verker Rui eller Heath har vært aktuell for Bolton sitt førstelag!
Endre

Volda69

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #14 på: April 21, 2007, 00:20:36 »
Einig med Budda. Det at Michalik blir kalla tilbake til Premier League klubben Bolton seier litt om nivået på han. Dette trengte vi ikkje eit døgn før skjebnekampen[:(]

MOT
MOT

Volda69

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #15 på: April 21, 2007, 00:33:45 »
Michalik kom inn i laget til kampen mot Luton. Så hugsar vi jo korleis det har gått etter det:

4 sigrar, 2 uavgjorte og eitt tap med Lubo på banen.
Dei sju kampane før han kom inn hadde Leeds 1 siger, ein uavgjort og 5!!! tap.
Dei tre siste kampane før Lubo kom tapte Leeds.

Dess meir eg tenker på det, så trur eg dessverre dette kan vere forskjellen på å halde seg i det halvgode selskap og å rykke ned i gjørma.

MOT
MOT

auren

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #16 på: April 21, 2007, 00:40:41 »
Ok... Dere har vunnet meg over... Vi rykker ned. Det var trist...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #17 på: April 21, 2007, 00:44:49 »
Fan, dette var skuffende [V]
Men nå er det heldigvis kun 3 kamper igjen,
Rui går rett inn og gjør en god jobb [:)]

Men stallen svekkes, ser ikke helt for meg
spillere som Foxe og Elliot mer på banen
denne sesongen.
Oggy

auren

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #18 på: April 21, 2007, 00:48:55 »
Ok... nå var jeg unødig ironisk her... Poenget mitt er at vi har savnet Rui i midtforsvaret helt siden han gikk ut med skade. Nå er nok Rui og Michalik det beste midtstopperparet vi "har"/hadde...
Vi trenger en duellsterk spiller og en med litt mer fart og teknikk. Heath og Rui utfyller hverandre bra. Det trenger ikke nødvendigvis bety nedrykk. At vi har spilt kanonbra de siste 7 kamper er ikke bare Michalik sin fortjeneste. Han har også gjort noen dårlige kamper, og har vært skyld i et mål eller to. Det var først i kampen mot Plyten Michalik virkelig viste hva han var god for. Knallsterk i dueller både på hodet og langs bakken. Det har nok Sam Allardyce også fått med seg.. Synd..

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leeds-4-eva

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #19 på: April 21, 2007, 00:52:47 »
quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by auren

Veldig til negativt her inne da. Ingen tvil om at Rui og Heath er et bedre midtstopperalternativ enn Heath og Michalik. Det eneste som er dumt er at vi mister en god tredje stopper. Endelig får Rui igjen sjansen etter å ha blitt satt på sidelinjen de siste uker. Er ikke Rui vår beste stopper lenger? Har vi glemt hvor god han var tidligere? Den "nye" Radebe!

auren - forundret...

Leeds
Till
I
Die!



Rui og Heath bedre stopperpar? Betyr det at du anser Rui bedre enn Michalik? Trur verker Rui eller Heath har vært aktuell for Bolton sitt førstelag!



Michalik aktuell for Bolton sitt førstelag! Ja, det er vel på tide det da? Såvidt meg bekjent har han 0 - NULL - kamper i Bolton, ikke engang et innhopp.

Leeds record siden Lubo kom til klubben, skyldes ikke slovaken.
Men selvfølgelig har det dannet seg god følelse i laget i disse kampene, og Lubo har gjort sine saker ganske bra. Men vi hadde flaks mot Preston ( linjedommern vinka feilaktig for offside på Nugent 2-3 ganger ) og han er da treigere enn Rui, helt klart.

Kanskje det blir surr med Heath/Rui, kanskje ikke, kanskje knallbra?
Etter lørdagens kamp kommer vel dommen ( i hvertfall på forumet )
 

Tom S

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #20 på: April 21, 2007, 01:15:25 »
Klart det er synd å måtte omrokkere på midtforsvaret no, men er ikkje veldig bekymra.
Eg har tidlegere etterlyst litt fart der bak, og hevda at Rui ilag med enten Heath eller Lubo ville gi eit enda betre forsvarspar.

Det er nok ikkje pga av at Lubo er reist tilbake til Bolton det vert null poengfangst imorgon...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

auren

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #21 på: April 21, 2007, 01:54:07 »
quote:
Originally posted by Tom S

Klart det er synd å måtte omrokkere på midtforsvaret no, men er ikkje veldig bekymra.
Eg har tidlegere etterlyst litt fart der bak, og hevda at Rui ilag med enten Heath eller Lubo ville gi eit enda betre forsvarspar.

Det er nok ikkje pga av at Lubo er reist tilbake til Bolton det vert null poengfangst imorgon...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Akkurat det jeg også mener... Men bare at jeg har tro på poeng i morgen. Ett eller helst tre... Vi MÃ… nesten ha poeng i morgen. Borte mot Derby i siste kamp blir ihvertfall ikke lettere. Da har vi sannsynligvis kniven på strupen også.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik_

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #22 på: April 21, 2007, 02:02:44 »
Rui Rui Rui!

Endelig får han spille på plassen sin igjen. [:)]

Og så har vi da Foxy som den tredje stopper. Ok, der sliter jeg litt. Men men...
Bare Rui og Heath holder seg unna gule kort og forblir skadefri så ordner det seg.

Who needs Lubo when we got Rui.

Volda69

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #23 på: April 21, 2007, 02:13:42 »
Eg håper inderleg at dokke som meiner det kan slå positivt ut med eit skifte i midtforsvaret no, i og med at Rui får spele igjen på sin plass, får rett.
Rui har hatt nokre gode kampar tidlegare i år, men eg hadde endeleg fått kjensla av at det var litt tryggare bak enn før, noko antal baklengs dei siste kampane kan vitne om.
Håpet er at den gode kjensla i laget vil vedvare i avslutninga og at Rui/Heath ikkje vil svekke forsvaret.

MOT
MOT

Per-Stian

Re: Michalik returnerer til Bolton
« Svar #24 på: April 21, 2007, 02:58:01 »
Veldig triste nyheiter, tykkjer eg. Ikkje at eg ser på Michalik som ein frelsar i forsvaret vårt, men leit å måtte omrokkere att så seint i sesonginnspurten. Syns forøvrig Rui Marques fortenar sjansen att, han spelte seg aldri ut av laget. Leit han vart skadd, men no er han heldigvis matchfit og tydeleg innstilt på å bidra til å berge plassen vår i divisjonen.